Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Sta znam...
Podeljene su mi emocije oko blokade.
Sa jedne strane, razumem opravdan gnev i nezadovoljstvo zaposlenih kojima se duguje ne novac od spekulativnog ulaganja, vec zaradjen novac za plate, posteno zaradjen novac neophodan za osnovne potrebe, za egzistenciju.

Opet, sa druge strane, razumem i ogorcenost putnika koji su ostali bez prevoza.

Svakog svoja rana najvise boli.
Cinjenica jeste da obicno ispasta onaj koji nije direktno ili indirektno odgovoran za nastale probleme, bilo da su to nezadovoljni radnici, paori, malinari, ili neka gradjanska ili politicka inicijativa

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A sto radnici privatnog izvodjaca 'radova' protestuju blokadom druge firme, sto ne blokiraju prodavnicu neku koju obezbedjuju, postu, banku?
Nije problem, ok ljudi strajkuju, ali nijednu informaciju niko nema do popodne, to je sramota i to je problem, koliko ljudi je cekalo juce voz da bi otisli na posao, u skolu, kod lekara, a da niko nije uspeo da ih informise do popodnevnih casova da tog prevoza nema iz bilo kog razloga...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431131#p431131:wm7j166e je napisao(la):
laki72 » 31 Јан 2017, 14:12[/url]":wm7j166e]Sta znam...
Podeljene su mi emocije oko blokade.
Sa jedne strane, razumem opravdan gnev i nezadovoljstvo zaposlenih kojima se duguje ne novac od spekulativnog ulaganja, vec zaradjen novac za plate, posteno zaradjen novac neophodan za osnovne potrebe, za egzistenciju.

Opet, sa druge strane, razumem i ogorcenost putnika koji su ostali bez prevoza.

Svakog svoja rana najvise boli.
Cinjenica jeste da obicno ispasta onaj koji nije direktno ili indirektno odgovoran za nastale probleme, bilo da su to nezadovoljni radnici, paori, malinari, ili neka gradjanska ili politicka inicijativa

Sent from my LG-D320 using Tapatalk


разумем и ја њихов протест, али не може да цео град испашта због мање групе људи
 
Grupa koja nije radila svoj posao
nece da nadoknade stetiu za izvrljane vozove vec samo da naplate plate za kvazi cuvanje vozova :
 
Jučerašnji štrajk je samo pokazao kolika je kontrola nad informacijama u Srbiji u ovom trenutku po tome što do podneva nigde nije objavljeno da BG:voz ne radi a posle toga je izbačeno sramno objašnjenje grada beograda da su oni pojačali dve linije sa ukupno 4 vozila i gde se nigde ne spominje razlog štrajka tj. da ljudi nisu dobili platu 7 meseci. Onda je neko ko je pročitao takvu vest dobio utisak da je gradska uprava kul i da je super izvukla situaciju time što je poslala 4 autobusa da glume sistem BG:voza umesto da bude ogorčen time da neko ko faktički radi za gradsku upravu nije dobio platu 7 meseci.

Sa druge strane radnici su uradili šta mogu. Verovatno ih nema više od 50 i protest ispred Vlade i uprave železnica bi bio smešan i nevidljiv i ništa ne bi postigli, a da su najavili blokadu pruge(što ne sme po zakonu da se radi) Vlada bi poslala specijalce da tuku radnike koji jedino mogu da rade kao noćni čuvari za 23 000.

Nisu ovde nimalo krivi radnici koji su blokirali firmu već glavešine koje im nisu isplaćivale njihovu zarađenu platu i raznorazne državne institucije koje su na to sve zažmurile.
 
Треба испитати детаљније о чему се то тачно ради. Ко коме и колико дугује и за шта?
 
Kako ih obezbeđuju, taman toliko su i plaćeni... Nema smisla da vozovi izgledaju onako išarano.
 
Nezgnodna situacija nema sta. Pitanje je samo ko je doveo do svega ovoga i ko je organizovao i kako "cuvanje" bg voz garnitura.
 
BG: voz saobraća sa tri garniture po nedeljnom redu vožnje do okončanja štrajka , rekao čovek koji je gostovao u BG hronici.
 
Evo da prenesemo i ovde , jer se odnosi i na druge stanice:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431169#p431169:2v2qvhs7 je napisao(la):
milos.tro » January 31st, 2017, 6:19 pm[/url]":2v2qvhs7]Iz današnje Politike:
file.php
 
U jee, ja sam mislio da je ovaj "Kalimero" izgoreo! :)
 
Добар дан, поштовани учесници овог форума!
Пратим дискусије већ извесно време, те сам сада решио да се и лично укључим.
Обећавам да ћу се лично потрудити да од својих пријатеља у Железници сазнам шта се догађа у вези са овом веома непријатном ситуацијом и биће ми изузетна част да то поделим и са вама чим нешто сазнам, јер верујем да је градска железница нешто што, у суштини, треба да представља кичму приградског саобраћаја у сваком велеграду.

Срдачно,
А. Ковачевић
 
Цењени форумаши,
нажалост немам вести које ни сами не бисте могли да разумете из контекста тренутних догађања.

У току су разговори између Железница, Града, представника приватног предузећа и радника у штрајку, али решење се у овом тренутку још не назире.

Наиме, неколико дана пре почетка овог штрајка, Град је упутио меморандум Железницама у коме је изразио незадовољство начином на који се одржавају и обезбеђују композиције овог система, уз сугестију да Железнице размотре да ли ће наставити сарадњу са овим приватним предузећем.
Да радници овог предузећа већ месецима не примају плате није никаква тајна, но сада је дошло до њихове бојазни да би могли и званично да изгубе посао, што је и био директан повод за овај штрајк.

Тренутно је на снази пат позиција, а полиција не жели да користи насиље да прекине протест. Однос Града и Железнице је тренутно такође врло натегнут због свега овога и не зна се до чега би то могло да доведе.

Срдачно,
А. Ковачевић
 
Da li je ZS platila cuvanje objekta toj privatnoj firmi
Ako jeste zasto mamkaz od vlasnika ne isplati radnike
Koji pritom nisu adekvatno radili posao
Da li doticna firma ima licencu po novom zakonu
Ko ce da plati penale za ne saobracanje voza
I mogao bi neko da plati pranje garnitura
Posto se gradske inspekcije prave blesave a i republicke
 
Поштовани директоре,
Нажалост немам одговоре на Ваша питања, али ми се чини да у овој ситуацији сви настоје да се "извуку", тако да после овог штрајка ситуација буде у складу са изреком "појео вук магарца".
Оно што сам индиректно сугерисао кроз претходни текст јесте да није сасвим искључена могућност да дође и до раскида уговора Града и Железница, но то ипак није много реално (из политичких разлога).

Срдачно,
А. Ковачевић
 
@ A. Kovačević
Nema potrebe za "poštovani" , "cenjeni forumaši" i sl , kao ni za potpisivanjem na kraju poruke. Nema potrebe za stilom pisanja kao da se zvanično obraćaš nekoj instituciji , zato štoje ovo forum i ovde je atmosfera opuštena.
 
Taman danas da krene voz u 10.57 iz Batajnice kad odjednom prasak i dim - nešto je eksplodiralo u zoni pantografa i izazvalo manji požar. Kako rade samo tri garniture, pitanje je da li će je moći osposobiti.
Što bi se reklo, kakva železnica, takva i država (sva sreća pa je voz iz Novog Sada malo kasnio, pa nas je povezao usput).

izvor: gspbeograd.net
 
bg voz i dalje ne radi,
među gradski voz koji je prošao kroz stanicu zemun oko 9 i dvadeset u smeru ka gradu, nije stao, tako da se ne vredi oslanjati na njih.
 
Овај штрајк је организовала власт. Надреална ситуација се дешава. Коначно имамо и гарнитуре, и сређену инфраструктуру до Панчева и путнике који радо користе систем али се власт свом силом бори да растера путнике. У овим околностима најављена реконструкција пруге до Новог Сада која ће укупно коштати 500-600 милиона евра нема никаквог смисла. И даље ће локални аутобуски пилићари и ситни страначки интереси да сатиру народ у тој најгушће насељеној и најразвијенијој зони Србије од Панчева, преко Београда до Новог Сада.

Да ли ико може да верује да власт не би овај протест спречила у року од пола сата да им није у интересу? Или да не могу да натерају приватну фирму да чувају гарнитуре тако да не постану толико ишаране да путници у истима не развијају озбиљне фобије услед поптуно ишараних прозора?
 
Imaš problem sa raciom. Radnici nisu isplaćeni 7 meseci, to je razlog štrajka. A ti za to okrivi udbaše, komunjare i režim.
 
Jasno je to da ljudi nisu dobili platu vec kako je do toga doslo a i kada su radili nisu se bas pretrgli posto su nam sve garniture izvrljane. Nisu placeni za posao koji nisu ni obavili. Cak i za nerad ne krivim njih vec one koji su im nadredjeni i ko je sklopio aranzman.
 
Slažem se sa Igorom.
Postavlja se pitanje - generalno - šta dalje?
Čini mi se da se nadležni nisu nešto preterano pretrgli kao kad su blokirane neke druge institucije.
Zaista ne znam kako im se šef postavljao do sada - neke zadužne babe su već skočile da brane "sirote ugrožene radnike" - ali činjenica je da oni svoj posao ne obavljaju kako treba.
 
Delija je u pravu, da su radnici bilo kojeg drugog preduzeca blokirali prugu bili bi rasterani odmah.
Zamislite samo da su neki neplaceni radnici blokirali autoput, pa dobili bi pendrekom po glavi u roku od 5 minuta.
A kada bi bilo ko blokirao depo privatnog prevoznika, komunalna policija ili neko drugo privatno obezbedjenje resilo bi situaciju momentalno.

Nazalost u Srbiji bg:voz smeta. Direktno ugrozava ustaljeni sistem drumskih prevoznika i onih koji ih podrzavaju i dele zaradu.

Vec je previse sto bg:voz uopste postoji i savrseno funkcionise, kao zivi dokaz da stvari mogu biti normalne. Sada kada se pruge rekonstruisu postaje ocigledno da mora da se prosiri na Pancevo i Novi Sad, a kada bi se to desilo medjugradski autobuski saobracaj na tim relacijama bi iscezao preko noci a puno parazita ostalo bi bez haraca.

Spas za bg:voz je da se pod hitno produzi do NS i PA, to jest da se podigne svest u sva tri grada da treba da budu povezani. BG:voz treba da prevazidje Beograd i da postane srbija:voz, zila kukavica domace privrede.
 
Spas je da auto-lobi malo oladi i olabavi.... jer ima nas i siromašnih za taj njihov hobi....

da,vec par godina nemam auto , te uz pratecu muku , malko bolje vidim sta rade
a rade.... jer profit je u pitanju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431339#p431339:37ytqpsl je napisao(la):
solecar » Sre Feb 01, 2017 1:21 pm[/url]":37ytqpsl]@ A. Kovačević
Nema potrebe za "poštovani" , "cenjeni forumaši" i sl , kao ni za potpisivanjem na kraju poruke. Nema potrebe za stilom pisanja kao da se zvanično obraćaš nekoj instituciji , zato štoje ovo forum i ovde je atmosfera opuštena.
:bash: :bash: :bash:
Kad se ova mirođija negde ne bi utrpala, ozbiljno bi pripretio smak sveta.
Svako ima pravo da pise stilom koji smatra najprikladnijim, a dovoljno inteligentan i elokventan covek svakako shvata pojam i znacenje necega sto se naziva forum i njegovu razliku od zvanicnog dopisa i sl.
 
Vrh