Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430236#p430236:20z4i2ux je napisao(la):
Дошљак » 26 Јан 2017, 15:22[/url]":20z4i2ux]Теоретски може, али питање је колико би се исплатило и шта би све морало ново да се направи. Отприлике би се само шкољка могла искористити.

по сликама, не може ни шкољка, јер је то сатрулило до самог дна. чак и да могу да се среде, не исплати се. боље је купити нове возове за те паре
 
Зато ја и јесам за куповину најмање 15 нових гарнитура за БГ ВОЗ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430264#p430264:mou1h5dx je napisao(la):
Дошљак » 26 Jan 2017 04:34 pm[/url]":mou1h5dx]Зато ја и јесам за куповину најмање 15 нових гарнитура за БГ ВОЗ.


Мало је 15.
Ако су Младеновац и Лазаревац већ административно у БГ, а и да нису, треба и том народу обезбедити везу до града бар на један сат у почетку. А не треба заборавити ни пругу ка Малој Крсни - иза "Икее" може да се направи поприлично атрактивно стајалиштанце...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430138#p430138:2zu8cvxg je napisao(la):
Дошљак » Thu Jan 26, 2017 1:05 am[/url]":2zu8cvxg]
Нека моја идеја је да нпр. воз који иде из Младеновца за Нови Сад стаје на све станице у Београдском чвору и на њима обавља и функцију градске железнице уместо гарнитуре БГ воза. И да сви међуградски возови који пролазе кроз Београд буду и градски (нпр. да брзи возови буду брзи-прескачу станице-само до БЖЧ а у њему да саобраћају стајући на све станице). Тако би се уштедело и на возним средствима, и не би било заузетости колосека.

Mislim da je upravo suprotno.
Ako bi svi vozovi stajali na svim stanicama u gradu, zauzece pruge bi bilo vece a ne manje. Ako medjugradski vozovi staju na samo jednoj stanici a kroz ostale samo "projure" onda je vrijeme njihovog zadrzavanja na pruzi manje. Znaci, manje je zauzece kad se ne zadrzavaju na stanicama.

Iz tog razloga, uvijek ce biti rentabilnije razdvojiti gradsku od medjugradske zeljeznice i gradskim vozovima dodijeliti vise stajanja na jednoj pruzi a medjugradskim odrediti sto manji broj. Vjerovatno je zato i Prokop postao terminus iako moze biti medjustanica, jer imamo tanku infrastrukturu. Zelimo gradske vozove sa taktom 15-20 minuta i sve medjugradske na jednu prugu sa dva kolosjeka. Jednostavno nema mjesta. Beogradski Y je usko grlo i nije dovoljan da sluzi postenoj i gradskoj i medjugradskoj zeljeznici.

Posto smo u teskom deficitu sa infrastrukturom, sto zbog neodrzavanja, sto zbog kasapljenja, moja je jedina nada da ce postojece pruge naci svoju saobracajnu ulogu a ne zavrsiti na odlagalistu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430128#p430128:21guw3lx je napisao(la):
direktor » 25 Jan 2017 11:45 pm[/url]":21guw3lx]Ako dobijemo dzabe rvr samo da platimo remont pa dok idu idu slicno ko migovi 29 ako ces sa vojskom da poredis

To bi bilo super kad bi nam neko poklonio RVR-ove a mi samo da platimom remont.
S'tim sto taj RVR sto imamo je blizi Migu 21 nego Migu 29 ako ga uporedjujemo sa avionima.
Mnogo je to star voz koji koristi tehnologiju iz 70ih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430289#p430289:2e6ms6fy je napisao(la):
Пантограф » Чет Јан 26, 2017 5:44 pm[/url]":2e6ms6fy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430264#p430264:2e6ms6fy je napisao(la):
Дошљак » 26 Jan 2017 04:34 pm[/url]":2e6ms6fy]Зато ја и јесам за куповину најмање 15 нових гарнитура за БГ ВОЗ.


Мало је 15.
Ако су Младеновац и Лазаревац већ административно у БГ, а и да нису, треба и том народу обезбедити везу до града бар на један сат у почетку. А не треба заборавити ни пругу ка Малој Крсни - иза "Икее" може да се направи поприлично атрактивно стајалиштанце...

Онда и више, прво сам мислио 5 гарнитура по краку чвора уз преплитање а и водио сам се садашњим бројем гарнитура. Али више-боље што се мене тиче.
 
Евентуална места са којих би могли да се крпимо са РВР-овима су Македонија и Црна гора. Они су већ себи направили проблем куповином премалог броја нових електромоторних возова (Црна гора 3, Македонија 2). Увек када се планира возни парк, предвиђа се минимум једна гарнитура у резерви, и једна на инвестиционом одржавању, па тек од тог броја бројиш гарнитуре у саобраћају. Црна гора би лепо могла да купи још 4-5 КАФ-ова, Македонија 4-5 Кинеза, и решили ствар.
 
Pa dajte, pa mislim da grad Beograd nije toliko siromašan da nema para da kupi 15 novih garnitura za gradsku železnicu pa makar one bile i iz Kine ili Rusije. Ne zaboravite da je grad spucao 500miliona evra na Most na Adi i ostalu prateću infrastrukturu a ovde kao gledamo da kupimo polovni RVR.
A jednom kupljen nov voz može trajati i narednih 50 godina dok bi kupljen polovan RVR morali da otpišemo posle par godina ili 10 maksimalno.

Postojeće RVR-ove bi bilo najbolje rekonstruisati u nekom domaćem preduzeću i postaviti ih na neku međumesnu liniju gde zadovoljavaju sve uslove, a za BG:voz kupiti neke vozove koje će ispunjavati sve uslove po pitanju gradske železnice: bez stepenika i unutrašnjih vrata, sa informacionim sistemom, sa odgovarajućim brojem vrata.
 
Ma realno za BG:Voz nema o cemu da se raspravlja, posto su crnogorci i makendonci jedva kupili 2 do 3 nova voza a u inventaru imaju tek po koju RVR garnituru, jasno je da nam nece prodati tih par RVR-a sto imaju, ne bi vise imali dovoljno voznih sredstava.

Nazalost, prica se svodi na: Plati pa se klati.
 
Сулудо је куповати старе гарнитуре. Од половњака из региона бих евентуално било рационално купити дизел локомотиве од Хрвата.
 
Zamislite Caf ubros 3 sa standardom 1435 na BG:vozu? Da li je tako nešto moguće i isplativo? Pogledajte budipeštanski najduži tramvaj na svetu koliki je, malo manji od RVR-a čini mi se.
 
Zamisli Ikarbus sa standardnom 1435 na BG:vozu? Da li je tako nesto moguce i isplativo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430615#p430615:8dygcgfp je napisao(la):
spatiotecte » 28 Јан 2017, 18:06[/url]":8dygcgfp]Zamisli Ikarbus sa standardnom 1435 na BG:vozu? Da li je tako nesto moguce i isplativo?

заиста? ниси могао нечег боље да се сетиш?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430611#p430611:8dygcgfp je napisao(la):
Biciklistkinja » 28 Јан 2017, 18:00[/url]":8dygcgfp]Zamislite Caf ubros 3 sa standardom 1435 na BG:vozu? Da li je tako nešto moguće i isplativo? Pogledajte budipeštanski najduži tramvaj na svetu koliki je, malo manji od RVR-a čini mi se.

у теорији је могуће, под условом да има одговарајуће напајање. али непотребно. када купујеш воз, купујеш воз. нећеш трамвај да буџиш за воз
 
Џони олади мало, само чекаш да неко напише нешто да би могао преко ку**а да одговориш.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430634#p430634:1he0s8e1 je napisao(la):
spatiotecte » 28 Јан 2017, 20:23[/url]":1he0s8e1]Moj post je bio ironicnog karaktera JohnnyLee ;)

не кажем ја да није, већ да си могао нешто боље, типа Катица или тако нешто :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430656#p430656:1he0s8e1 je napisao(la):
regentstef » 28 Јан 2017, 22:58[/url]":1he0s8e1]Koja je cena ovih Škodinih CityElefant? Prag ih koristi na S linijama, odlični su.

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektri ... -rady-471/

као и код свих других возила, цена зависи од количине и опреме. треба наћи колико је која држава купила комада, и колико их је платила, па поделиш те две цифре и добије отприлике цену. конкретно, цена за Словачку (троделни ЕМВ) је била 96,1 милион € за 10 комада, а 83 милиона пуш-пул гарнитуре (троделне) са 109Е локомотивом. Украјина је платила два шестоделна 39,8 милиона. ДБ је платио 110 милиона € 6 пуш-пул гаритура (шестоделне) са 109Е локомотивом
 
Auu brale jedan voz 20 miliona evra. To kao avion, ima li nesto jeftinije?
 
Где бре имају половни РВР у понуди уопште?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430683#p430683:2m4bm8a5 je napisao(la):
gilipter » 29 Јан 2017, 02:13[/url]":2m4bm8a5]Auu brale jedan voz 20 miliona evra. To kao avion, ima li nesto jeftinije?

наравно. пољске фирме Pesa SA и Newag. њихове гарнитуре могу да се купе за 3 до 5 мил €. и Флиртови коштају отприлике толико. декери су иначе скупљи од једноспратних возова
 
Mislim da nama ne trebaju garniture na sprat poput ceskog City Elefant-a, nemamo mi jos toliki saobracaj na nasim linijama.
 
Тачно! Ја нисам лупио када сам поменуо да су возови на једну етажу дужине 75 метара, и перони дужине 150 метара сасвим довољни и то врло дугорочно. Рецимо, када су у питању токови путника Београд-Лазаревац, у случају интервала сат времена, само код неких полазака би било потребно купловање, узевши у обзир чак и то да би више од пола полазака тих возова ишло до Ваљева.
 
Ja ne znam da li postoji jedna relacija u Srbiji da Stadleri idu u sinhronu? Mislim da je bilo samo par puta i to kao neka proba.
 
Mислим да је било неколико пута куплованих Штадлера за НС.
 
Vrh