Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

mvbg1 wrote : .....Iako je meni RVR prirastao srcu,ipak sam za to da se pre kupi novo nego da se mucimo sa polovnim vozovima kojima je vek trajanja pri kraju....

OK :kk: ,
Uzdam se u naše Beobuildove stručnjake da ce dati pravilnu procenu
jer na BBu ne dele proviziju te je procena prava :D
 
Pitanje je koliko ce kod nas ostati dodatnih RVR garnitura koje mogu da se remontuju, rezanje je posebno popularno u poslednje vreme.. :/
 
Kako mislite da imamo 3 linije BG voza i aktivan novi železnički čvor sa linijama npr PA-NS, NI-NS, VA-PA? Postoji li kapacitet za to?

Drugo, zar ne možemo za početak da izvučemo maksimum iz ove linije? Zašto subotom u popodnevnom špicu vozovi ne idu makar na pola sata? Ili još bolje zašto se subota ne izjednači sa radnim danima? Zašto se radnim danima popodnevni špic završava već u 17, pa iz Batajnice polasci u 17:12, 17:41, 18:12 idu samo do Zemuna? Zašto u polascima iz Ovče nedeljom postoji rupa između 15:21 i 16:51? Neke od ovih mana su tu od početka rada, neke od produženja do Ovče.

Sa ovakvom vlasti u gradu i republici i politikom prema železnicama, Bg voz je bliži ukidanju nego svemu o čemu ste pisali na zadnje 2-3 strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429834#p429834:3s86inc3 je napisao(la):
mvbg1 » 24 Jan 2017 11:38 pm[/url]":3s86inc3]Boco gde kupiti polovne RVR-ove?
A sto se tice novih Stadlera kako nemamo rez. delova,alata i osposobljenih majstora za njih? Svaka porudzbina novog voza automatski donosi i obavezne rezervne delove za njih (dok su u garanciji o trosku proizvodjaca).
Sto se tice majstora za njih, Iako su nasi stadleri u garanciji i odrzavaju ih majstori inzenjeri tog proizvodjaca,mnogo radnika u TPS-Zemun je obuceno za odrzavanje tih vozova. Tako da ne moras brinuti o kvalitetu i dinamici odrzavanja Stadlera ako bi bili kupljeni za potrebe BG:VOZ-a.
Iako je meni RVR prirastao srcu,ipak sam za to da se pre kupi novo nego da se mucimo sa polovnim vozovima kojima je vek trajanja pri kraju.
Unifikacija voznog parka nije luksuz već potreba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429863#p429863:3bey5wwm je napisao(la):
Kokos » Sre Jan 25, 2017 9:01 am[/url]":3bey5wwm]
Sa ovakvom vlasti u gradu i republici i politikom prema železnicama, Bg voz je bliži ukidanju nego svemu o čemu ste pisali na zadnje 2-3 strane.
Svaka vlast je loša, pa i ova. Ali malog podsetnika radi: Nenad Bogdanović je rekao da Beovoz ne treba Beogradu, pa od tada i kreću muke sa ovim sistemom.
 
Manimo se kamena spoticanja iza nas
vidi , ceka nas pravi kamenjar al ispred :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429863#p429863:11p7ubpr je napisao(la):
Kokos » Сре Јан 25, 2017 9:01 am[/url]":11p7ubpr]Kako mislite da imamo 3 linije BG voza i aktivan novi železnički čvor sa linijama npr PA-NS, NI-NS, VA-PA? Postoji li kapacitet za to?

Drugo, zar ne možemo za početak da izvučemo maksimum iz ove linije? Zašto subotom u popodnevnom špicu vozovi ne idu makar na pola sata? Ili još bolje zašto se subota ne izjednači sa radnim danima? Zašto se radnim danima popodnevni špic završava već u 17, pa iz Batajnice polasci u 17:12, 17:41, 18:12 idu samo do Zemuna? Zašto u polascima iz Ovče nedeljom postoji rupa između 15:21 i 16:51? Neke od ovih mana su tu od početka rada, neke od produženja do Ovče.

Sa ovakvom vlasti u gradu i republici i politikom prema železnicama, Bg voz je bliži ukidanju nego svemu o čemu ste pisali na zadnje 2-3 strane.

Moja нека идеја је да и ти други возови који би користили БЖЧ типа ПА-НС, НИ-НС и ВА-ПА на територији Београдског чвора саобраћају по тарифи БГ воза и стају на сва стајалишта на која стаје и БГ воз, тако да не буде загушења мреже већ да регио гарнитурама и поласцима покријемо и градску железницу.

Што се тиче тих полазака само до Земуна, мислим да тад гарнитуре одлазе у депо, па да не би возиле празне ето покупе путнике од Батаје до Земуна (за разлику од трамваја и аутобуса који право јуре у депое).
 
A za ovo prvo ne znam, 3 linije bg voza + npr linije koje prolaze kroz ceo beogradski čvor, i ostale koje idu samo do Prokopa ili glavne. Mnogo matematike, tu treba, i tačnost vozova u sekund, što je trenutno nemoguće.

Znam ja zašto oni idu tako, samim tim njihove polaske i ne računam, pa zato kažem da se špic završava u 17.
 
По мом мишљењу све линије би требале да пролазе кроз цео чвор а ни једна да за крајњу станицу има Прокоп.
 
Po mom misljenju, da bi svi pomenuti vozovi prolazili kroz beogradski Y, bice neophodno da imamo 4 kolosjeka na sva tri kraka a najprije na krakovima kroz NBG i kroz Dedinje.

A ako necemo da se bavimo vecim infrastrukturnim radovima, onda treba racunati na postojece pruge koje smo predvidjeli za otpis. Topciderska i Dorcolska pruga.

A ako necemo ni jedno ni drugo, Beograd ce ostati mali grad...bar u zeljeznickom smislu.
 
Nabavljati polovne RVR-ove bi bilo isto kao da Vojska Srbije kupuje polovne avione Mig 21 u 2017toj godini.
 
Ako dobijemo dzabe rvr samo da platimo remont pa dok idu idu slicno ko migovi 29 ako ces sa vojskom da poredis
 
Ко зна где има још РВРова попут наших осим у Бугарској.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430079#p430079:3vm5f5xo je napisao(la):
RioBL » Сре Јан 25, 2017 8:42 pm[/url]":3vm5f5xo]Po mom misljenju, da bi svi pomenuti vozovi prolazili kroz beogradski Y, bice neophodno da imamo 4 kolosjeka na sva tri kraka a najprije na krakovima kroz NBG i kroz Dedinje.

A ako necemo da se bavimo vecim infrastrukturnim radovima, onda treba racunati na postojece pruge koje smo predvidjeli za otpis. Topciderska i Dorcolska pruga.

A ako necemo ni jedno ni drugo, Beograd ce ostati mali grad...bar u zeljeznickom smislu.

Нека моја идеја је да нпр. воз који иде из Младеновца за Нови Сад стаје на све станице у Београдском чвору и на њима обавља и функцију градске железнице уместо гарнитуре БГ воза. И да сви међуградски возови који пролазе кроз Београд буду и градски (нпр. да брзи возови буду брзи-прескачу станице-само до БЖЧ а у њему да саобраћају стајући на све станице). Тако би се уштедело и на возним средствима, и не би било заузетости колосека.
 
имају и Пољаци, само неку њихову лиценцирану верзију. и Литванци/Летонци, као и Руси (други модели, али у основи исто као наш)
 
Bespotrebno i suvišno je trošiti slova i moždane ćelije oko priče o nabavci polovnih RVR-ova. CG i MK imaju zajedno koliko garnitura? 6-7 ispravnih? I da se kojim slučajem odlučimo da kupimo te garniture od njih,to bi bilo bacanje para u bunar. Svaka od tih garnitura bi morala ići na kompletan remont koji košta cca 600k-700k eura. Cena svake garniture u vidjenom stanju prilikom kupovine bi isto toliko koštala ako ne i više. Onda dolazimo do cene od 1M-1.5M eura po svakom RVR-u što ćete se složiti stvarno mnogo košta u odnosu na ono što dobijamo.
Da se i u jednom trenutku razmišljalo o RVR-u kao opciji za gradsku železnicu onda se ne bi one silne garniture u TPS-u Zemun pobacale sa šina po livadi i prodale u staro gvoždje.
Dakle,ako grad bude imao nekada para za nabavku voznih sredstava za potrebe BG:VOZ-a to onda moraju biti samo nova vozila i ništa drugo.
 
Problem je sto oni nisu razmisljali niti razmisljaju uopste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430155#p430155:3a8jk6w7 je napisao(la):
mvbg1 » 26 Jan 2017 08:12 am[/url]":3a8jk6w7]
Da se i u jednom trenutku razmišljalo o RVR-u kao opciji za gradsku železnicu onda se ne bi one silne garniture u TPS-u Zemun pobacale sa šina po livadi i prodale u staro gvoždje.

Pretpostavljam da je dolazak Štedlera u Zemun bio okidač za bacanje RVR garnitura koje više nisu bile u voznom stanju?
 
Čisto krajnje laičko razmišljanje, pa slobodno poričite: zar ne bi mogli te "pobacane" garniture da transportuju u "Gošu" i probaju da ih revitalizuju za gradsku i prigradsku železnicu?
Što se tiče unifikacije, ne vidim zašto bi to bilo bitno. Ni gradovi poput Beča u S-Bahn saobraćaju nemaju potrebu za time, koriste sve i svja.
 
Kada će bilo koji režim (ne samo ovaj) shvatiti da u svakom ekonomskom i državnom uređenju, svako ulaganje u infrastrukturu, pa i u železničku infrastrukturu i nova ili obnovljena vozila NIJE TROŠAK već INVESTICIJA, za razliku od bacanja para u neostvarive i sumanute projekte (da ih već ne navodim)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=430220#p430220:3bl1u4ib je napisao(la):
DzonTravolta » Чет Јан 26, 2017 3:10 pm[/url]":3bl1u4ib]Čisto krajnje laičko razmišljanje, pa slobodno poričite: zar ne bi mogli te "pobacane" garniture da transportuju u "Gošu" i probaju da ih revitalizuju za gradsku i prigradsku železnicu?
Što se tiče unifikacije, ne vidim zašto bi to bilo bitno. Ni gradovi poput Beča u S-Bahn saobraćaju nemaju potrebu za time, koriste sve i svja.
Теоретски може, али питање је колико би се исплатило и шта би све морало ново да се направи. Отприлике би се само шкољка могла искористити.

Што се тиче унофикације, ја сам за унификацију свуда зарад смањења трошкова одржавања пошто реално нисмо у могућности да се разбацујемо нешто а сматрам да и нисмо баш за поређење са Бечом.
 
Jedina stvar po kojoj se ozbiljno razlikujemo od Beča je U-Bahn, tj. metro.
Što se tiče infrastrukture za gradsku železnicu, tu smo negde. Oni imaju nekih 7-8 linija, ali se dosta preklapaju, što mislim da nije uopšte daleko od situacije ovde, jer infrastruktura može da se sredi (da ne kažem da se nešto po tom pitanju već radi sa ovom rekonstrukcijom od Rasputnice G), samo treba imati dovoljno dostupnih garnitura da "pokriju" sve te linije (a to je između ostalog i ono o čemu sam pričao da bi moglo da se dobije na ovaj način). Naravno, može da se uradi unifikacija kola na pojedinim linijama (tipa, na liniji 1, tj. ovoj sadašnjoj da saobraćaju neki novi vozovi, a "sređeni" RVR-ovi mogu da idu u Rakovicu, Jajince itd.).

Drugo, Beč često ovde potežem kao grad za poređenje zbog sličnog broja stanovnika i relativno slične površine, a takođe se centralna železnička petlja prostire ispod centra grada, što je donegde slično planovima za okončanje rada na BG čvoru.
 
.... a takođe se centralna železnička petlja prostire ispod centra grada, što je donegde slično planovima za okončanje rada na BG čvoru...

Podzemna problematika Beča nema nikakvih dodirnih tačaka
sa podzemnom problematikom Bgda
 
Vrh