Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428805#p428805:fvnedvaz je napisao(la):
Kokos » January 19th, 2017, 9:39 am[/url]":fvnedvaz]Inače red vožnje bg voza radi kompletan id***, ali neću ovog puta ulaziti u detalje jer mi neke promene odgovaraju, koliko god da su glupe.
Ljudi su kukali kako im fali polazak oko 23h iz Ovče , i ovi umesto da uvedu taj jedan polazak , oni samo prebacili 8098 da ide oko 23h , pa sad oni koji su koristili prvobitni polazak u 21:51 sada kukaju. Zbog ove promene sada imamo svakodnevno rupu od 1h 30 min uveče iz Ovče , plus što nedeljom imamo istu takvu rupu popodne , još sa prvobitnim redom vožnje uvedenu , koju nisu sad sredili. Za ovu popodnevnu rupu je dovoljno samo prekomponovati polaske nedeljom , ali ne to je za njih toliko komplikovano ...
 
Termini polazaka vozova iz sistema BG voza na relacijama Ovča – Batajnica i Batajnica – Zemun biće promenjeni od 23. januara, najavio je danas „Srbija voz“.

Voz koji je polazio iz Ovče za Batajnicu u 23:06, polaziće u 22:01 časova.

Voz iz Batajnice za Zemun koji je polazio u 00:12, polaziće u 23:12 časova, navedeno je u saopštenju.
 
Pomeranje tog voza na koji su ljudi navikli bila je greška koja je sad ispravljena!
Posle 23 sata potrebe su manje, a rade autobusi tako da je ovo samo ispravka u korist onih koji su na taj voz navikli.
 
Делује да је ситница, али ово је у ствари огроман напредак! После 6 година, направљене су макар неке измене реда вожње, у односу на пређашњу фикс идеју! Када знаш да ће касно увече са мало полазака ред вожње бити непрактичан многима, ма када их ставио, добро је да је проширен сам распон када је услуга уопште доступна. Сада, можемо поставити питања:
1) Зашто онда нису једноставно наставили интервал сваких сат 20:11, 21:11, 22:11 и 23:11 са Вука за Батајницу, да људима буде једноставније?
2) Шта је са поласцима из Батајнице пре 5:57, па макар само радним даном?
3) Да ли је могуће, па макар само суботом одржавати линију на сваких пола сата између 13:00 и 20:00?
 
U normalnim gradovima postoje autobuske linije koje zamenjuju metro i gradsku železnicu u periodima kada nije opravdano imati polazak, a postoje potrebe.

Npr, u londonski Central line tokom noći delimično menja autobus N7 koji nadzemno ide od zapadne periferije do centra...
 
Mea culpa, nisam skoro bio :) Ali generalno postoje takve autobuske zamene.
 
не кажем ја да не постоје, него да имају ноћни. а ови наши билмези би могли да уведу и ноћни БГВ. када би имали мозак, наравно
 
Nas najveci problem za poboljsanje i sirenje mreze BG/Beovoza je nedostatak garnitura.
Za red voznje sa polaskom na svakih 15 minuta na 3 linije bi nam bilo potrebno 3 puta vise garnitura, dakle oko 30. (Ako se secate 3 linije su postojale 1995te kad se pustio Beovoz na sva tri kraka, crvena, plava i bela linija)
Posto je sad ugovoren remont na juznom kraku, sledeci logican korak bi upravo bio kupovina novih vozova bez kojih ne moze da se napreduje.
Prvi koraci su vec bili uradjeni u tom pravcu kada je Djilas planirao da kupi neko novo vozno sredstvo za gradsku zeleznicu samo sto to nije sprovedeno u delo.
 
Znamo cenu, 21 komad, 100 miliona evra. Nije malo, a nije ni toliko mnogo da grad ne razmisli da bar kupi pola toga.
 
To uopšte nije mnogo. Razmisli koliko treba da se cela mreža dovede u red, posebno rakovički krak. Ne znam, u kakvom je stanju Zemun-Batajnica, a svakako tu uračunaj Krnjača-Pančevo, Prokop-Zemun, dakle sve što je zadnjih 10 godina radjeno plus ono što će tek biti. To je sigurno više nego cena 21 garniture.
 
Pa upravo i kazem da kad je sada doveden u red Pancevacki krak, kad je ugovorena obnova juznog kraka do Resnika i kad ce se obnoviti zapadni krak kroz izgradnju brze pruge do Budimpeste, dakle planski je ceo cvor pokriven obnovom, sledeci logicni korak bi bila kupovina vozova da nesto ide po tim novim sinama.
Jer infrasturktura je resena po pitanju finansijske konstrukcije i plana sprovodjena modernizacije, sada treba da se otvori pitanje voznog parka.
Taman rok isporuke tih novih vozova bi se poklopio sa obnovom juznog dela.
 
@tragac

Обнова пруге до Ресника почиње ускоро, уговорен је посао с Кинезима. Пруге у београдском чвору (путнички део) су свеукупно у добром стању, преостаће да се уради деоница од Кошутњака до будуће станице Сајам, али то свакако нису велике паре.

Набавка гарнитура за градску железницу треба да буде приоритет - савремени и добро одржавани возови, уз боља стајалишта, значе и знатно више путника у односу на, што Руси воле да кажу, "морално застарели" РВР.
 
не могу да се купе нове гарнитуре док се не уједначи висина перона на свим станицама. јер, коју висину узимати, а?
 
Od visokih perona smo odustali, ne gradimo ih više, pa se odgovor, što bi rekli frazeri - sam nameće.
 
Постоји ли нека градска верзија ФЛИРТа?
 
Rekonstrukcijom pruge Rakovica Resnik se spusta peron rakovicke stanice, dakle posle ostaju samo Vuk i Pancevacki most da se spuste.
To ne treba da odlaze kupovinu novih vozova, za koje bi se sigurno cekalo godinu i po dana, sto bi nam dalo dovoljno vremena da spustimo perone kod Vuka i Pancevackog mosta.
Dobra organizacija i koordinacija cine cudo.
 
Опет ја, и оно моје чувено бројање путника. Отишао тако ја у 14:31 са Вука за Овчу. Дакле, почетак поподневног шпица. Док смо прелазили Панчевачки мост, прођем целу гарнитуру уздуж, и избројим 16 путника. Већина је изашла на Крњача мост, док је у Овчи изашло 6. У повратку у 14:51, био сам једини путник до Крњача моста, где је ушло 8 особа. На три централне станице се воз стандардно пунио, премда је остало места за седење, и сиђох у Прокопу. Тамо ме чекао поподневни шпиц, када одатле полазе возови ка другом и трећем највећем граду у Србији. Изашло је око 15 људи и још око 20 ушло. У то време нема возова за Прокоп сем БГ:ВОЗ-а два сата, тако да је 20 путника оно што је ушло како би користило баш БГ:ВОЗ.

Воз из Земуна за Ниш је кренуо са 30 путника, од чега је 20 ушло у Прокопу.
Воз из Прокопа за Нови Сад је кренуо са 30 путника из Прокопа.

Ово је тренутно стање, ко зна шта ће се дешавати у будућности, али сада држава има тај ниво организације да железнице третира као паралелан свет у односу на урбане и друштвене средине.ж

Дошљак":20404oye je napisao(la):
Постоји ли нека градска верзија ФЛИРТа?
Да. Има дупло више врата, и постоји могућност изостављања клозета. У нашим условима са обзиром на карактеристике транспортних токова, идеалан би био овај од 75 метара, какав је у Србија возу, са 8 пари широких врата, без клозета већина (у онима који би се користили за Младеновац и Лазаревац треба клозет и два пара врата мање), редуктор за брзине до 120км/с, али убрзање 1,1м/с2 (РВР је 0,7м/с2), више места за кабаст пртљаг/бицикле/особе у колицима.

Како је Карађорђев парк дуг 100 метара, само њега би требало продужити на 155 метара, а у Панчевачком мосту и Вуку спустити пероне. Знам да ће опет неко помињати двоспратне, али разлика у цени адаптације станица је 10-так милиона евра, сума за коју би се купила само једна двоспратна композиција. Могућност купловања по две композиције мањег капацитета омогућава прилагођавање капацитета стварним потребама, а јако велики број широких врата у нивоу са пероном (чак 16) омогућава јако брзу измену путника. Циљ је скраћење времена путовања Батајница-Нови Београд са 22 на 17 минута, што је једина шанса да интервал остане 15 минута у условима саобраћаја возова који се од Батајнице до Новог Београда крећу максималном брзином.
 
@Спасиотект

Остаје и Земун, а то ће ваљда бити од кинеског кредита.
 
Pitao sam ja ima bar godinu dana sta bi nam bilo dobro uzeti od garnitura za gradsko-prigradsku zeleznicu?
 
Игоре, толико је произвођача железничких возила, од Европе до Кине, да се може бирати до сутра. Наравно, идеално је да наша индустрија учествује у склапању, али ја уопште не верујем у способност државе Србије, нити њене индустрије, да се организују на том нивоу. Претпостављам да би, због одржавања, најрационалније било узети модел сродан поастојећим Штадлерима.
 
Vrh