Сам си дао одговор. По целом свету води подземно, а не укида нити раздваја од тих комерцијалних садржаја. Варшава? Укупали на истом месту. Њујорк? Укопали на истом месту. Ротердам? Укопали на истом месту. Са тим што има и надземно, као у Бечу, са подземним продужетком ка најстрожем центру града, и да су оставили на истом нивоу као у Милану, где је рушење магацина било довољно да се направи главна пословна четврт Италије, једне од економски најмоћнијих држава Европе.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427353#p427353:2eyvlh32 je napisao(la):stanislaw » 11 Jan 2017 12:17 am[/url]":2eyvlh32]Ali, samo po sebi nema ništa sporno u tome da se prostor zaposednut železnicom oslobađa za komercijalnu visokogradnju. To se u celom svetu na opšte zadovoljstvo rešava tako što se železnica podzemno vodi ispod gradskog jezgra. U celom svetu, pa čak i u Beogradu. Dakle, nisu mi baš jasni detalji kakav je to zločin počinjen 1971. godine u savetu za urbanizam.
Izmene trase vozova iz sistema BG:VOZ
Pocev od 16. januara 2017. godine vozovi broj 8078, 8082, 8092 i 8098 saobracaju do i od stanice Batajnica pri cemu ce polazak voza broj 8098 iz stanice Ovca biti pomeren na 23:06h. Takode bice uvedeni novi polasci vozova na relaciji Batajnica-Zemun i to sa polaskom iz Zemuna u 0:12, 18:12, 18:42 i 20:57 sati;
Sređen je red vožnje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428193#p428193:2xbr7nfy je napisao(la):Kokos » January 15th, 2017, 7:41 pm[/url]":2xbr7nfy]Sole, hoćeš menjati one slike i pdf-ove koje si radio? Meni je to najpraktičniji red vožnje, pa bi bilo sjajno da bude uvek aktuelan.