Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

И упркос томе што глуми меро, решење може да се нађе, ако се хоће. Али се неће.
 
proteklih par dana, ovih ledenih, sam se načekati bg:voza. kasnili su, i dok ovo pišem na zs Zemun, opet kasne. nekako je razumljivo, hladnoća utiče i na vozove.

To je bio moj stav dok nisam pitao otpravnika vozova na Vuku što mi kasne vozovi, gde ona kao iz puške krenu da pljuje produženje za Ovcu kao uzrok kašnjenja.

Što me dovodi do mog pitanja za beobuild insajdere u zeleznicama Srbije, kakvo je stanje u BG:Vozu nakon produženja do Ovče?
Uspevaju li da održe red vožnje i ako ne, što?
 
Od kako je voz produžen , nisam ni jednom imao problem sa dolaskom na vreme. Jedno desetak puta sam ga koristio.
 
U toku ovih ledenih dana,BG VOZ je funkcionisao pa skoro perfektno. Dešavalo se naravno da je bilo odstupanja od reda vožnje ali minimalno. Kašnjenja su najčešće usled problema sa signalno sigurnosnim uredjajima što je i razumljivo kada imamo ovakav spoj meteo uslova(jak sneg,vetar i temperatura u debelom minusu).
Kašnjenja su postojala ali minimalna u proseku od 3-5 minuta. Kada uzmemo u obzir haos na ulicama i čekanje autobusa nekad i po pola sata BG:VOZ-je odradio dobar posao.

A što se tiče pitanja oko produženja linije do Ovče i da li je to uticalo na kašnjenja odmah da odgovorim. Produženje uopšte ne utiče na održavanje reda vožnje gradske železnice.
 
Jel to znači da su posle produženja ubacili neku dodatnu garnituru, proredili red vožnje ili je ranije bilo dosta čekanja na krajnjim stanicama koja su se sada smanjila?
 
Mislim da su sigurno dodali garnituru, ako ne i dve. Red voznje je na nekim cudnim mestima proredjenm, ali to mislim da ima veze sa nesposobnoscu nego realnim stanjem kapaciteta.
 
Dodate su jos dve garniture u turnus,tako da ih sada radi devet umesto dosadasnjih sedam. Plus "vruca" rezerva u stanici Zemun.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427353#p427353:2eyvlh32 je napisao(la):
stanislaw » 11 Jan 2017 12:17 am[/url]":2eyvlh32]Ali, samo po sebi nema ništa sporno u tome da se prostor zaposednut železnicom oslobađa za komercijalnu visokogradnju. To se u celom svetu na opšte zadovoljstvo rešava tako što se železnica podzemno vodi ispod gradskog jezgra. U celom svetu, pa čak i u Beogradu. Dakle, nisu mi baš jasni detalji kakav je to zločin počinjen 1971. godine u savetu za urbanizam.
Сам си дао одговор. По целом свету води подземно, а не укида нити раздваја од тих комерцијалних садржаја. Варшава? Укупали на истом месту. Њујорк? Укопали на истом месту. Ротердам? Укопали на истом месту. Са тим што има и надземно, као у Бечу, са подземним продужетком ка најстрожем центру града, и да су оставили на истом нивоу као у Милану, где је рушење магацина било довољно да се направи главна пословна четврт Италије, једне од економски најмоћнијих држава Европе.

Када шинофобије не би поново харала, главни железнички путнички терминал би био Сајам, где би 4 колосека на горњем и 6 на доњем нивоу потпуно вршили функцију. Наравно, уз опстанак пруге и станице на Савском тргу и неки облик спајања са Дунавском страном. Такав централни чвор има довољан капацитет за врло озбиљан и БГ:ВОЗ, и регионални и даљински саобраћај.
 
Na videu ispod, na 55 sekundi se sa desne strane vidi proširenje za još jednu tunelsku cev. Otprilike to se nalazi na potezu od ulice Dragoslava Srejovića do studenttskog doma Karabuma ali po videu se vidi da je ipak bliže ulici Dragoslava Srejovića tj. odmah iza krivine na ulazku u tunel u smeru ka Batajnici. Za šta je predviđeno ovo proširenje i gde je trebala ta tunelska cev da vodi.
Nešto mi pada na pamet da je možda deo voje zgrade preko puta vartogasne komande.
https://www.youtube.com/watch?v=Pgx7l0eGALI
 
Da, da vidi se da je to mesto gde se spaja kolosek sa Karaburme u postojeći tunel. Hvala.
 
I još neto :) Čemu služe nadstrešnice sa strane po tunelu na svakih desetak metara? Čudi me taj krov iznad svakog segmenta.
 
Mени то изгледају као нише где би се радници склонили у случају наиласка воза. Maда су и мени чудне те надстрешнице, једино ми пада на памет нека заштита од контактне мреже.
 
Bezbjednosni razlozi ako dodje do kidanja kontaktne mreze npr ne bi bile napravljene da ne moraju
 
Biće nekoliko novih polazaka i pomera se poslednji polazak. Evo informacije sa sajta Srbija voza (http://www.srbvoz.rs/redvoznje.html), ali mislim da su pogrešno napisali i da su ona 4 polaska iz Batajnice, a ne iz Zemuna.
Izmene trase vozova iz sistema BG:VOZ

Pocev od 16. januara 2017. godine vozovi broj 8078, 8082, 8092 i 8098 saobracaju do i od stanice Batajnica pri cemu ce polazak voza broj 8098 iz stanice Ovca biti pomeren na 23:06h. Takode bice uvedeni novi polasci vozova na relaciji Batajnica-Zemun i to sa polaskom iz Zemuna u 0:12, 18:12, 18:42 i 20:57 sati;
 
Sole, hoćeš menjati one slike i pdf-ove koje si radio? Meni je to najpraktičniji red vožnje, pa bi bilo sjajno da bude uvek aktuelan.
 
U toku iduce nedelje cu da sredim. Gledacu da to sto pre sredim , obzirom da sam u nekoj guzvi trenutno.
 
Sad sam pogledao red vožnje , i vidim da još uvek nisu postavili novi. I kako neko da se snađe dokle ide koji polazak? E to je baš "napredno". Nadam se da će se udostojiti da ga postave u toku sutrašnjeg dana , pa da mogu da počnem da ga sređujem.
 
Ko je nadležan za pravljenje reda vožnje BG: voza? Postavili su novi red vožnje. Na brzinu sam ga pogledao , i i dalje je "rupa" od skoro 2h nedeljom iz Ovče popodne i uveče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428193#p428193:2xbr7nfy je napisao(la):
Kokos » January 15th, 2017, 7:41 pm[/url]":2xbr7nfy]Sole, hoćeš menjati one slike i pdf-ove koje si radio? Meni je to najpraktičniji red vožnje, pa bi bilo sjajno da bude uvek aktuelan.
Sređen je red vožnje.

PDF + slike: https://mega.nz/#!BEZQUbKI!5JECQprb62_D ... rQzkR33AG8

Za veći format , kliknite na sliku.



 
Vrh