Karlo del Ponte
Advanced
Ја сам био присутан на факултету 2003-2012, тако да сам сигуран да је направљена добра маска за уништавање градске железнице на највећем делу мреже. Иначе у Дирекцији за јавни превоз и у Србија возу имамо потпуно исто или не знање, или намерно саботирање железнице, са констатацијама како је преседање са воза на воз прихватљиво за већину корисника.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393987#p393987:1qojs8o4 je napisao(la):Вожд » 25 Jun 2016 12:11 am[/url]":1qojs8o4][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393677#p393677:1qojs8o4 je napisao(la):Karlo del Ponte » Thu Jun 23, 2016 6:22 pm[/url]":1qojs8o4]Kod:То значи да нису ангажовали студенте са железничког одсека, јер сам ја студирао баш у годинама систематског уништавања Беовоза.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393533#p393533:1qojs8o4 je napisao(la):Вожд » 22 Jun 2016 10:34 pm[/url]":1qojs8o4]Својевремено су "стручњаци" слали студентарију са Саобраћајног да виси у Беовозу за Панчево и броји путнике, да би имали изговор да ту линију скрате.
Ево приче о "задржаним" композицијама..
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... Makedonije
Непосредно пре него што је градски воз ограничен до Панч. моста.
Подсетићу да једва 5% корисника јавног превоза у Београду преседа више од једанпут, да је највећи број захтева грађана везаних за линије јавног превоза везано за више директних линија, и да мали број локација који покрива железница подразумева да је већини путника потребно преседање са железнице на неки локални јавни превоз.