Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Зна ли ко има ли негдје неки сајт сем http://beovoz.rs/ гдје се човјек може информисати о реду вожње БГВоза или Беовоза .. или како га већ зову? Требао би нешто до Панчева..
 
Ne mozes vise do Panceva Beovozom jer se ta jedina garnitura koja je isla sad koristi za prevoz migranata.
Mozes jedino da ides DMV-om koji ide za Vrsac ali on ne ide cesto.

Najbolje ti je ipak do pancevca da ides gde ces sesti u kombi koji vozi za 100 dinara do Panceva.
 
Kako imaju samo jednu kompoziciju ako imaju vise polazaka u toku dana?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Боре":25oxvjs7 je napisao(la):
Зна ли ко има ли негдје неки сајт сем http://beovoz.rs/ гдје се човјек може информисати о реду вожње БГВоза или Беовоза .. или како га већ зову? Требао би нешто до Панчева..
Beovoz sajt koliko znam dobro funkcionise cak imaju i finu android aplikaciju a alternativa mislim da je http://w3.srbrail.rs/zsredvoznje/?lang=sr Nisam siguran da li ovaj sajt porkiva Bg voz ali probaj trebalo bi da im se redovi voznje poklapaju.
 
loyola":1tr3huj5 je napisao(la):
Kako imaju samo jednu kompoziciju ako imaju vise polazaka u toku dana?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa to je bila ta jedina garnitura koja je radila vise rotacija u toku dana.
Tu informaciju sam dobio od otpravnika koji radi na stajalistu Pancevacki most.
neki ljudi su dzabe cekali Beovoz koji nikad nebi ni dosao.
 
Karlo del Ponte":k66b6m26 je napisao(la):
Постоје такви случајеви да закупац финансира реновирање, а за узврат буде ослобођен од кирије одређени период (знам низ таквих случајева код локала). У овом случају, град као закупац средстава је финансирао ону инфраструктуру, коју сматра неопходном, и то је део уговорених обавеза. Обавезе везане за чистоћу возних средстава се крше. У већини случајева, о чистоћи на станицама и стајалиштима брине локално комунално предузеће, а ако је непоседнуто железничким особљем, увек.

Упоредимо то са јавним друмским саобраћајем где су једино баш аутобуске станице ближе одређене, а стајалишта су препуштена на милост и немилост локалних власти. Железнички прописи представљају икакав ред, пре свега због безбедности.

To da zakupac finansira renoviranja a za uzvrat bude oslobodjen kirije je potpuno u redi i po tom osnovu je to sasvim ok. Medjutim, grad trenutno nema pare da resi pitanje pesacke staze na mostu, sredi podzemne prolaze, ili popravi poplocanje u glavnim ulicama, jer su verovatno sva sredstva usmerena na politicke projekte, onda je potpuno nerealno ocekivati da se ulaze u stajalista koja nisu u njihovom vlasnisttvu i nadleznosti.

Sto se tice ciscenja, nisam siguran da lokalne komunalne sluzbe ciste stanice zeleznica. Da li je to u propisu nekom, pravilniku? Da li to znaci da moze da se pise prijava gradskoj cistoci i komonulanom inspektoru i za (ne)cistocu na zeleznickim stanicama i stajalistima ili to mora nekom nadleznom u zeleznici?
 
BG: voz je u planu da ima dve linije u budućnosti. Postojeća linija bi se produžila od Pančevačkog mosta do Ovče , po puštanju drugog koloseka na pruzi od Pančevačkog mosta do Pančeva. Druga linija bi išla na relaciji NBG - Prokop - Topčider - Rakovica - Resnik.
 
solecar":aze7y52y je napisao(la):
...Druga linija bi išla na relaciji NBG - Prokop - Topčider - Rakovica - Resnik.

a, dobro. Pa jel taj dio gdje pruga iz dedinjskog tunela izlazi prema Rakovici pripada Topcideru? Zar to nije Rasadnik?

Ja sam pomislio da ce da dodaju kolosjeke nize kao sto sam oznacio na ovoj slici...

2015-11-14203036.jpg
 
Postoji posle Ovce krak ka Padinjaku preko Glogonjskog i Jabuckog rita koja je nekada davno isla do Čente.Steta je sto propada,a cigani pokradose šine!

Послато са Lenovo S850 уз помоћ Тапатока
 
@ RioBL
Upravo taj deo koji si pokazao na mapi će se raditi , a verovatno i jedan deo trase u tunelu , samo je pitanje na koji način , obzirom da će se Bulevar Patrijarha Pavla proširivati i preusmeravati , kao i tok Topčiderke , koja bi trebalo da se izmesti iz Čukaričkog rukavca do otvorenog dela Save , jer više ne dolaze u Čukarički rukavac veliki brodovi koji su godinama tu dolazili i na taj način čistili talog koji skuplja u rukavcu. Razlog zašto brodovi više ne dolaze tu je zato što nam pored dobrog dela industrijske zone u Rakovici , propala i brodogradnja u blizini rukavca. Što se tiče Bulevara Patrijarha Pavla , ne bi me čudilo da odrade kao što je to bio slučaj sa Mirijevskim potokom , da jednostavno prekriju Topčiderku sa betonskim pločama i tunelima , a preko toga tresnu asfalt za novi izgled bulevara.

@ goran.sto
Taman da se zaradi koja parica i dođe do besplatnog ogreva :)
 
Ako ce da prosiruju prugu na ovom oznacenom dijelu onda je to dobro. Za bulevar bih volio da to donese neku smisljenu urbanizaciju uz Topciderku ali naravno bez pokrivanja korita.
 
Za pocetak biciklisticku stazu, svaki dan biciklom do posla, nebrojano bliskih susreta sa automobilima..

Steta je sto prvo ne rade deo koji je najveci problem. Od pumpe u Topcideru do novog mosta.

Sto se BGvoza tice, za mene je i dalje misterija kako od jednom ne moze da funkcionise krak ka Resniku nego samo NBG-Pancevac, a u vreme Beovoza funkcionisala sva 3 kraka najnormalnije?
 
hiavata":9m2neg2t je napisao(la):
Sto se BGvoza tice, za mene je i dalje misterija kako od jednom ne moze da funkcionise krak ka Resniku nego samo NBG-Pancevac, a u vreme Beovoza funkcionisala sva 3 kraka najnormalnije?
Разлози не постоје са аспекта технике и економије, већ само политике. Врло дуго је "Беовоз" био партијски непријатељ, а у Дирекцији за јавни превоз и у "Железницама Србије" због партијске кадровске политике нема људи који би могли предузети просте и логичне потезе. На пример, уз овај за Батајницу је одавно могла бити линија Панчево Војловица - Рипањ са поласцима сваких сат времена. У неком хипотетичком систему где је укинута садашња забрана за стручност, од Овче до Панчево Војловице може сама железница да наплаћује карте. И раније, пар кондуктера је успевао да прегледа пун воз путника између Панчево главне и Овче за 8 минута.

Узгред, допуњен чланак Удружења љубитеља железница везана за ширење мреже имате на овом линку.
beograd.gif
 
Возих се управо БГ:возом. Свакоме то препоручујем - да види колико је сиромашан народ у предграђу (Србији)...

Свеукупно језива слика. А воз тачан у минут.
 
Jeдан колега што станује у Батајници ми каже "ја касним на БГ воз, али ми је драго што је он кренуо тачно на време".
 
Пантограф":m3cti3tj je napisao(la):
Возих се управо БГ:возом. Свакоме то препоручујем - да види колико је сиромашан народ у предграђу (Србији)...

Свеукупно језива слика. А воз тачан у минут.
Ja sam se vozio juce posle duze vremena i utisak je vise nego pozitivan. Kada su putnici u pitanju bilo je dosta studenata ali i ostalog stanovnistva svih kategorija. Nikako nisam stekao utisak da se bg vozom voze siromasni tj nista siromasniji nego autobusom.

Inace voz je bio pun sto se sedenja tice a veliki broj ulazaka i izlazaka je po stanici sto me je podsetilo na metro sisteme. Bg voz ima OGROMAN potencijal i da sam recimo gradska vlast koja u okviru jednog mandata hoce nesto znajcajno da uradi onda je to unapredjenje i prosirenje bg voza i ozbiljno planiranje metroa dobitna kombinacija za stanovnistvo.
 
Ја се возим кад год има смисла, чак и на кратко, и данас сам изгледа баш ушао у несрећан воз (15.02 на НБ за Земун).
 
Jel bilo putnika i kakva je to socijalna struktura bila kada je tebe uspela da iznenadi
 
Скоро пун (седење). Социјална структура? Па, рекох, сиротиња, посебно оно што је остало унутра после Земуна. Уз онај мрак од графита нема се осећај да смо на северној земљиној полулопти.
 
Da grafiti pojacavaju taj utisak bede i ne deluju bezbedno kao ni dobar deo stajalista.
 
Шоми јеси се возао кад овим закреченим до плафона БГ возом? :D
 
Vrh