Зна ли ко има ли негдје неки сајт сем http://beovoz.rs/ гдје се човјек може информисати о реду вожње БГВоза или Беовоза .. или како га већ зову? Требао би нешто до Панчева..
Beovoz sajt koliko znam dobro funkcionise cak imaju i finu android aplikaciju a alternativa mislim da je http://w3.srbrail.rs/zsredvoznje/?lang=sr Nisam siguran da li ovaj sajt porkiva Bg voz ali probaj trebalo bi da im se redovi voznje poklapaju.Боре":25oxvjs7 je napisao(la):Зна ли ко има ли негдје неки сајт сем http://beovoz.rs/ гдје се човјек може информисати о реду вожње БГВоза или Беовоза .. или како га већ зову? Требао би нешто до Панчева..
loyola":1tr3huj5 je napisao(la):Kako imaju samo jednu kompoziciju ako imaju vise polazaka u toku dana?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Karlo del Ponte":k66b6m26 je napisao(la):Постоје такви случајеви да закупац финансира реновирање, а за узврат буде ослобођен од кирије одређени период (знам низ таквих случајева код локала). У овом случају, град као закупац средстава је финансирао ону инфраструктуру, коју сматра неопходном, и то је део уговорених обавеза. Обавезе везане за чистоћу возних средстава се крше. У већини случајева, о чистоћи на станицама и стајалиштима брине локално комунално предузеће, а ако је непоседнуто железничким особљем, увек.
Упоредимо то са јавним друмским саобраћајем где су једино баш аутобуске станице ближе одређене, а стајалишта су препуштена на милост и немилост локалних власти. Железнички прописи представљају икакав ред, пре свега због безбедности.
...Zbog intenzivnog saobraćaja u sistemu "BG voza", na delu pruge između stanica Topčider i Resnik planirana je izgradnja još dva pružna koloseka, da na toj deonici pruge Beograd-Niš, kao delu Koridora 10, kroz Beograd ima četiri koloseka...
solecar":aze7y52y je napisao(la):...Druga linija bi išla na relaciji NBG - Prokop - Topčider - Rakovica - Resnik.
Разлози не постоје са аспекта технике и економије, већ само политике. Врло дуго је "Беовоз" био партијски непријатељ, а у Дирекцији за јавни превоз и у "Железницама Србије" због партијске кадровске политике нема људи који би могли предузети просте и логичне потезе. На пример, уз овај за Батајницу је одавно могла бити линија Панчево Војловица - Рипањ са поласцима сваких сат времена. У неком хипотетичком систему где је укинута садашња забрана за стручност, од Овче до Панчево Војловице може сама железница да наплаћује карте. И раније, пар кондуктера је успевао да прегледа пун воз путника између Панчево главне и Овче за 8 минута.hiavata":9m2neg2t je napisao(la):Sto se BGvoza tice, za mene je i dalje misterija kako od jednom ne moze da funkcionise krak ka Resniku nego samo NBG-Pancevac, a u vreme Beovoza funkcionisala sva 3 kraka najnormalnije?
Ja sam se vozio juce posle duze vremena i utisak je vise nego pozitivan. Kada su putnici u pitanju bilo je dosta studenata ali i ostalog stanovnistva svih kategorija. Nikako nisam stekao utisak da se bg vozom voze siromasni tj nista siromasniji nego autobusom.Пантограф":m3cti3tj je napisao(la):Возих се управо БГ:возом. Свакоме то препоручујем - да види колико је сиромашан народ у предграђу (Србији)...
Свеукупно језива слика. А воз тачан у минут.