Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

p3009151412.jpg

Радови на улазу у станицу Карђорђев парк.
 
како није? па колосек 1 је на небу, а колосек 2 на земљи (небески народ, је л' те?). елем, шалу на страну, ове идиотске табле се налазе и у Батајници. стварно ми није јасно који је мозак ово правио. а изглед перона нећу ни да коментаришем. у целој Србији су такви
 
20151005112855.jpg

2000 bg eterovic
20151005155842.jpg


neradi razglas u karadjordjevom parku
 
"Хигијена" на станици Тошин Бунар 22.10.2015

img20151022165431.jpg



img20151022165418.jpg



Џабе и нови возови и све...ми треба од толико малих ствари да кренемо...да је то тужно :grand:
 
Da li je pristup ovom stajalistu moguc jedino preko stepenista iz ulice Tosin Bunar?
Ako jeste, onda je to mozda razlog zasto je sve tako prljavo. Drugim rijecima, otezan pristup sluzbi gradske cistoce. Trecim rijecima, improvizovano stajaliste a ne planski osmisljen prostor.
 
Da samo je moguće putem stepeništa , i ne nije onemogućen pristup službama gradske čistoće , jer ima dosta onih koji se šetaju gradom sa malim kantama za đubre sa pokretnim poklopcem , i sa metlom u ruci , tako da mogu da se popenju uz stepenice i to počiste , da hoće i da moraju.
 
Da ali priznaces da nije lako vuci kantu uz stepenice i niz stepenice.
Za objekte koji su namjenski gradjeni i planirani prave se i servisni prilazi a ovo stajaliste izgleda nije gradjeno tako.
 
Mislio sam na ručne plastične kante koje nisu uopšte teške i nisu komplikovane za nošenje uz stepenice.
 
Код нас у Београду имаји мале канте, можда запремине 5л које имају покретне поклопце за такве локације. Ту и кад се напуни не верујем да има више од 5кг.
 
U tom broju pikavcima se vidi nervoza zaposlenih dok idu na posao ili se vraća kući.

@RioBL
Verovatno da je nadležnost održavanja stanice u obavezi Železnica Srbije infrastruktura i ne bi me čudilo da JP "Gradska čistoća" nema obavezu da ih čisti već to rade kampanjski iz humanitarnih razloga na žalbu građana. Tako je bilo i sa osvetljenjem na stanicama, a one su u nadležnosti Železnica Srbije, pa je vlast grada izdvoijla sredstava pre 3-4 god. za obnavljanje osvetljena na nekim železničkim stanicama.
 
@Mair

Nije samo u pitanju nervoza zaposlenih , već i ostalih , jer masovno viđam starije osnovce , srednjoškolce i studente da puše , a nije ni mali broj nezaposlenih koji puše. Kod nas je problem što se ljudi ladno odriču po nekog obroka , užine ili sredstva za ličnu higijenu , zarad jedne ili dve pakle cigara.

@ Vožd

Da nas zaista vole , ne bi vozove "krašavali" od poda do plafona.
 
Mair":30wuov35 je napisao(la):
@RioBL
Verovatno da je nadležnost održavanja stanice u obavezi Železnica Srbije infrastruktura i ne bi me čudilo da JP "Gradska čistoća" nema obavezu da ih čisti već to rade kampanjski iz humanitarnih razloga na žalbu građana. Tako je bilo i sa osvetljenjem na stanicama, a one su u nadležnosti Železnica Srbije, pa je vlast grada izdvoijla sredstava pre 3-4 god. za obnavljanje osvetljena na nekim železničkim stanicama.

Pa dobro, bez obzira u cijoj je nadleznosti ciscenje stajalista evidentno je da je stajaliste zapravo improvizovana konstrukcija na ulazu u tunel.
Sad, kako se razvija promet putnika, raste i potreba za odrzavanjem stajalista.

Pada mi na pamet da bi zeljeznice mogle razvoziti svoju sluzbu za ciscenje BG vozom koja bi onda redovno obilazila i cistila sva stajalista, efikasnije i redovnije. Ali..."sto im to treba?"
 
To стајалиште треба изместити на надвожњак, са додатим колосецима за заустављање.

Него јуче сам путовао возом, кренуо сам са станице НБГ, хигијена је катастрофална, гомила смећа, углавном гардероба разбацана около степеништа и иза ограде испод станице, ужасан смрад, а плоче перона пропале, пуне шупљина кроз које може да пропадне нога неког мањег детета (пу-пу далеко било!). А на станици сам видео једног момка радника железнице како иде оним пластичним буретом за купус и у његља истреса корпе за отпадке. ЖС би требале да поведу рачуна о хигијени и одржавању станица, поготову ових веома коришћених као што су стајалишта БГ воза.
 
Премда бих критковао и некултуру народа, овде би много важнија критика требала бити на граду, а не пословни мртвим Железницама Србије. Ко је корисник? Град! Дволично је да одржава аутобуске пероне, а на Тошином бунару не жели да постави ни неку простачку типску надстрешницу. Ако се сматра да су превозници одговорни за станице, онда би Ласта требала добити лонац пљуце на главу, а железнице можда кашику или кутлачу највише.
 
Истина, град би могао да уради нешто по питању хигијене, а засигурно и има капацитете за то. Поготову да рашчисти депонију у блоку 41 испод перона и око степеништа.
 
Karlo del Ponte":2dx7d1m3 je napisao(la):
Премда бих критковао и некултуру народа, овде би много важнија критика требала бити на граду, а не пословни мртвим Железницама Србије. Ко је корисник? Град! Дволично је да одржава аутобуске пероне, а на Тошином бунару не жели да постави ни неку простачку типску надстрешницу. Ако се сматра да су превозници одговорни за станице, онда би Ласта требала добити лонац пљуце на главу, а железнице можда кашику или кутлачу највише.
Nisi u pravi Karlo. Grad jeste korisnik, ali za to placa Zeleznicama, kao bilo koje normalno iznajmljivanje garnitura. Dakle nije dobio za dzabe to, pa da onda i ulozi pare (mada je ulagao u remontovanje zel. trase na tom delu). To je posao Zeleznice, koje za iznajmljivanje garnitura dobija novac. Ni ti ako iznajljujes stan u nekoj zgradi, ne ucestvujes u renoviranju fasade zgrade, i ako tu zivis, vec vlasnik stana od koga iznajmljujes.
 
Karlo del Ponte":j5xgjx4a je napisao(la):
...Дволично је да одржава аутобуске пероне, а на Тошином бунару не жели да постави ни неку простачку типску надстрешницу.....
Karlo izvini mala korekcija....
nije dvolicno nego
decenisko ,,nasledno,, PEDERISNJE nadleznih grada prema gradjanima za nastresnicu na Tosinom bunaru :rant:
 
milanche":3o6qh3dm je napisao(la):
Karlo del Ponte":3o6qh3dm je napisao(la):
Премда бих критковао и некултуру народа, овде би много важнија критика требала бити на граду, а не пословни мртвим Железницама Србије. Ко је корисник? Град! Дволично је да одржава аутобуске пероне, а на Тошином бунару не жели да постави ни неку простачку типску надстрешницу. Ако се сматра да су превозници одговорни за станице, онда би Ласта требала добити лонац пљуце на главу, а железнице можда кашику или кутлачу највише.
Nisi u pravi Karlo. Grad jeste korisnik, ali za to placa Zeleznicama, kao bilo koje normalno iznajmljivanje garnitura. Dakle nije dobio za dzabe to, pa da onda i ulozi pare (mada je ulagao u remontovanje zel. trase na tom delu). To je posao Zeleznice, koje za iznajmljivanje garnitura dobija novac. Ni ti ako iznajljujes stan u nekoj zgradi, ne ucestvujes u renoviranju fasade zgrade, i ako tu zivis, vec vlasnik stana od koga iznajmljujes.
Постоје такви случајеви да закупац финансира реновирање, а за узврат буде ослобођен од кирије одређени период (знам низ таквих случајева код локала). У овом случају, град као закупац средстава је финансирао ону инфраструктуру, коју сматра неопходном, и то је део уговорених обавеза. Обавезе везане за чистоћу возних средстава се крше. У већини случајева, о чистоћи на станицама и стајалиштима брине локално комунално предузеће, а ако је непоседнуто железничким особљем, увек.

Упоредимо то са јавним друмским саобраћајем где су једино баш аутобуске станице ближе одређене, а стајалишта су препуштена на милост и немилост локалних власти. Железнички прописи представљају икакав ред, пре свега због безбедности.
 
Vrh