Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa zbog toga kada se vozim bg: voz - om , kao da celu trasu idem kroz tunel.
 
Koliko god se trudili u depou ili ne da barem prozore ociste,tako ekipa debila brze bolje iscrta grafite. Meni su pre neki dan dok sam okretao komande na P.Mostu za tri minuta nacrtaligrafit od cca 3 kvadrata.
 
E znaci to je jedna od lokacija za saranje postaviti cuvara pa kad krene da sara usi u masnu ,ili treba kao onaj sto je svrlao po zemunu pa ga dovatila struja i ostali samo dugmici
 
direktor":1njcqki8 je napisao(la):
E znaci to je jedna od lokacija za saranje postaviti cuvara pa kad krene da sara usi u masnu ,ili treba kao onaj sto je svrlao po zemunu pa ga dovatila struja i ostali samo dugmici

Koliko bi kostao taj cuvar da se plati i jos da mu se tu napravi kucica? Pritom ne bi bilo od koristi jer bi sarali na druga mesta.
 
U Beogradu je protekle noći poginuo jedan šesnaestogodišnjak pošto ga je udarila struja na železničkoj stanici u Batajnici, rekla je portparolka Hitne pomoći Nada Macura.

"On je zatečen bez svesti, pokušana je reanimacija, ali nažalost, on je preminio", rekla je Macura.

Incident se dogodio oko 21.30, a smrt je konstatovana u 23.42 minuta.

Kako nezvanično saznajemo, mladić se najverovatnije popeo na vagon i tada je doživeo strujni udar.

izvor: studio B
 
Stanovnici Grocke sa istim kartama "Beovoza" od sada i do centra grada

Tanjug | 05. 03. 2014. - 16:46h | Foto: M. Perić | Komentara: 1
Mesečne pretplatne i pojedinačne karte za Beovoz, za stanovnike opštine Grocka od 10. marta važiće ne samo do Rakovice, kao do sada, već i do stanice Beograd i ostalih železničkih stanica na teritoriji glavnog grada.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/447479 ... ntra-grada
 
Koначно, мој наступ на РТВ Стара Пазова:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SgrpzbzCDxk[/youtube]
 
1596727_652118301502305_1535145866_o.jpg

nove dizalice za 711 u depou zemun
 
Počeli su radovi na izgradnji i modernizaciji drugog koloseka na pruzi Beograd - Pančevo.

Ovo je prvi projekat iz ruskog državnog izvoznog kredita za modernizaciju srpskih železnica. Sporazum o ruskom kreditu potpisan je januara prošle godine u Moskvi i njime će biti finansirano 85 odsto vrednosti radova.

Dobijen je sa rokom otplate na 10 godina, grejs periodom od četiri godine i godišnjom kamatom od 4,1 odsto. Deonica Pančevački most - Pančevo Glavna, koja je duga 15 kilometara biće osposobljena za brzinu vozova do 120 kilometara na sat, pa će i putovanje trajati kraće, kaže se u saopštenju su "Železnice Srbije".

izvor: studio B
 
Комшија, радник железнице ми је рекао да је био присутан када је група колега поправљала буџет. Тако што су водили 4 момка са ранцем пуним ауто лакова. Као нека гаранција, обезбеђење, оно као ми вас водимо, нема бриге...
Колико мислите да то има смисла, да ли сте чули за такве ствари, посумњали?
 
Борчанац":1q3akkmu je napisao(la):
Комшија, радник железнице ми је рекао да је био присутан када је група колега поправљала буџет. Тако што су водили 4 момка са ранцем пуним ауто лакова. Као нека гаранција, обезбеђење, оно као ми вас водимо, нема бриге...
Колико мислите да то има смисла, да ли сте чули за такве ствари, посумњали?


A ha , mislis popravljali su `licne budzete` ? :shock:
 
Да Лаки личне. У фазону слаб тај железнички динар. Прича је ишла у ширем контексту, али сам тај део иницирао питањем око шарања. Само нисам запиткивао, нисам сигуран да ли је рекао у Батајници или како. Спомињао је и њу и неки депо где на крају смене иде на чишћење и да колеге уприличе неки ручак па позову, можда се то у депоу десило. Приче су се брзо смењивале, ни у шта нисам сигуран јер сам био мало одсутан. Једино сам сигуран да је помињао испомоћ особља графитерима и да је питао коме се то исплати, ко то плаћа и да је ранац пун лакова. Зато и питам да ли се зна за тако неке ствари? Мислим да се међу колегама често све прочује...
 
Cuvari zazmire na sarace umjesto da ih uhvate za koju crvenu puste ih da izvrljaju voz
 
Борчанац":1mlmz1ne je napisao(la):
Комшија, радник железнице ми је рекао да је био присутан када је група колега поправљала буџет. Тако што су водили 4 момка са ранцем пуним ауто лакова. Као нека гаранција, обезбеђење, оно као ми вас водимо, нема бриге...
Колико мислите да то има смисла, да ли сте чули за такве ствари, посумњали?

Evo odmah cu ti reci da komsija prica nebuloze. Cuj molim te radnici zeleznice kao neka garancija... Hahahahaha

Kao prvo grafiti se crtaju u najvecem obimu u TPS Zemun,a tamo nema cuvara. Ustvari ima ali oni nisu yaduzeni da cuvaju vozove vec samo objekat tj. halu.
Kao drugo,nema sanse da bi nama masinovodjama takve kombinacije cuvari,radnici:debili sa sprejevima prosle neopazeno.
Neko bi vec primetio do sada da je neko u talu sa njima.
Dijabole dolaze kasno uvece ili u toku noci i odrade deo grafita za 10 min i onda bezanija.
I to gledaju uvek da ojade neku garnituru na kojoj nema nikoga i koja je negde parkirana tako da bude usamljena u nekom kraju depoa.
 
Ја питам, не оптужујем никога. Знам како и колико се ради графит а склон сам да приметим да су возови у круг ишарани, на сваком свом делу. Јасно ми је колики труд и време је потребно, да то не иде толико неопажено. А човек старији, озбиљан, радан, поштен... стара гарда, не искварена. Право ми је чудо да је на тако неку тему причао у опште, тек ми је чудно да би измишљао. Зато ми је интересантно било. Опет, ви би то најбоље знали, тешко би се сакрило.
 
Борчанац":3aaw8vx9 je napisao(la):
Ја питам, не оптужујем никога. Знам како и колико се ради графит а склон сам да приметим да су возови у круг ишарани, на сваком свом делу. Јасно ми је колики труд и време је потребно, да то не иде толико неопажено. А човек старији, озбиљан, радан, поштен... стара гарда, не искварена. Право ми је чудо да је на тако неку тему причао у опште, тек ми је чудно да би измишљао. Зато ми је интересантно било. Опет, ви би то најбоље знали, тешко би се сакрило.

Borcanac,nisam ni pomislio da optuzujes nekoga. :kk:
Samo sam izneo stvarno stanje stvari. Ziv mi bio.
 
Борчанац":3jf7h9xd je napisao(la):
Ја питам, не оптужујем никога. Знам како и колико се ради графит а склон сам да приметим да су возови у круг ишарани, на сваком свом делу. Јасно ми је колики труд и време је потребно, да то не иде толико неопажено. А човек старији, озбиљан, радан, поштен... стара гарда, не искварена. Право ми је чудо да је на тако неку тему причао у опште, тек ми је чудно да би измишљао. Зато ми је интересантно било. Опет, ви би то најбоље знали, тешко би се сакрило.
Razmisli malo, zašto bi davali pare ako to mogu da urade kad god hoće i gde god požele i to sa neviđenim bezobrazlukom?? Taj problem se šaranjem vozova stalno se potiskuje u stranu a ne smem ni da pomislim šta će biti kada nam od septembra dođu Flirtovi. Prosto ne znam kako ćemo ih sačuvati od grafitera.
 
A za one koji su zaboravili kako izgleda RVR bez grafita, evo je jedna koja je poslednja remontovana i koja se dosta teško uklopila u saobraćaj ali sada je sve ok.
 
Ja bih nocu stavljao pod napon sve oko vozova, posle par przenja nikom ne bi palo na pamet da zvrlja

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
Bilo je przenje nedavno imas clanak u temi ,neko je dal izvrljao ili krao djelove pod naponom
 
Флиртови би требали да дођу са анти-графит слојем преко фарбе.

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
Vrh