Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

drum1":38mkah8e je napisao(la):
мени само није јасно где планирает да провучете тај фамозни источни крак уз аутопут? за то заиста нема места...експропријација би коштала доста доста.
Град са преко милион ипо становника мора имати велике пројекте :gobb:

Ти људи, што живе уз аутопут, живе у нељудским условима. Око 400 станова за расељавање тих људи, на пример, коштало би око 20 милиона евра. Сама изградња "Источног крака" би била пројекат реда цене 150 милиона евра (око 50 милиона за тунелске конструкције, око 20 милиона за Железничку станицу Београд исток, око 30 милиона за труп пруге, земљане радове колосеке и сигнализацију, око 10 милиона за стајалишта, пасареле, прилазе и остале путничке објекте, око 40 милиона за нова возна средства), тако да трошак експропријације није пресудан фактор у трошковима пројекта (за сада само предлога). Ако је инвестиција велика, не значи да је неисплатива. Цела источна страна Београда добија од оваквог пројекта. Сама општина Гроцка има око 90.000 становника, а иза ње је Смедерево са преко 100.000 становника. Осим аутопута, сва остала саобраћајна инфраструктура је заостала без много простора за побољшања, нарочито не јефтина. Долина некадашњег Мокролушког потока је у више планова из средине ХХ века била предвиђана као железнички коридор.

Да ли на овој, или неким другим темама, сам образлагао да овај коридор може бити најбржа и најбоља веза за возове великих брзина према југоистоку, те најподеснија веза за Банат и Смедерево, док би Врачарски тунел био коришћен искључиво за градско-приградске возове (За Падинску скелу и Панчево).
 
Тако је. Тај источни крак би био пун погодак и разлог више да се не форсира прва линија метроа до краја Булевара, јер би источни део Београда био покривен модерном инфраструктуром "у дубину".
Све до усвајања варијанте "Прокоп", док је званично била уцртана главна ж. ст. на Аутокоманди, у плановима је постојала и пруга кроз Мокролушку долину. Ако је игде расељавање прихватљива опција, мислим да јесте у Маринковој бари.

По мени, "варијанта б" је градња пруге Врачарски тунел - Карабурма - Роспи ћуприја - Гроцка - Смедерево. Основа за то већ постоји - денивелисан излаз из Врачарског тунела.
 
Карло, слажем се да је то супер правац за повезивање града.
међутим експропријација није само расељавање људи који живе у нељудским условима. треба платити сваки педаљ те земље, треба рушити форму идеале, складишта, надвожњаке, минимум 90ак кућа...
надвожњаке треба потпуно нове изградити.
притом не знам како би се јужни део града прикључивао на ауто пут. од те пруге која је тик уз њега.
треба смислити како тј где да се све то прикључи на постојећу "трокраку жел. раскрсницу"
 
Zato sam ja predlozio da trasa istocnog kraka ide na mestu autoputa da se izbegne eksproprijacija.
 
Suluo je žrtvovati auto put. J3frinij3 jw izvršiti exproprijaciju. Ili iznad auto puta

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ja nisam za automobilski koncept razvoja grada tako da mi ne bi bilo zao da umesto autoputa ide zeleznica, mnogo brzi i cistiji vid prevoza.
 
Mislim da jedno drugo ne isključuje. Naravno da nije dobro zasnovati saobraćajni koncept samo na jednom vidu prevoza. U onim oblastima gde je šinski prevoz efikasniji on bi trebalo da ima primat. Dakle, manje teretnih kamiona, manje prigradskih autobusa, manje autobusa u centru grada i sl.
 
брзим тракама да иде железнице, а средњом и зауставном аутомобили. једино треба ширити коридор на местима станица (мада ту може да се железница спусти под земљу
 
Imali neko da se boji da se vozi BG vozom imam jednog kolegu koji se boji a nema razloga da se plasi BG voza :) Ja ga redovno koristim i u t cas sam ga uslikao da vidite tu lepotinju
p8020002.jpg
 
Postoje ljudi kojima je vožnja vozovima neprijatna, a i oni koji se plaše. To je sasvim razumljivo ako se uzme u obzir loš imidž železnica, (nekima) veoma odbojna infrastruktura i pristup stanicama, vozovi... ništa od toga nije ni malo „frendli". Takođe ne postoji kultura i navika korišćenja železnice, pa je onima koji nisu do sada probali nekako teško i čudno da umesto autobusa odu na neku železničku stanicu i čekaju nešto što ni samo nisu najsigurniji kako funkcioniše.

Mislim da će 2012 imati šta da kaže na to :))
 
JohnnyLee":1v4komrf je napisao(la):
брзим тракама да иде железнице, а средњом и зауставном аутомобили. једино треба ширити коридор на местима станица (мада ту може да се железница спусти под земљу

Razmisljao sam i o tako nekakoj varijanti, mislim da ne bi bilo lose da se iskoristi denivelacija koridora autoputa da se tuda provuce istocni krak.
 
A kako uz/niz bubanj potok

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":39tjccam je napisao(la):
A kako uz/niz bubanj potok

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Pa tu bi vec morala zeleznica da ide tunelskom deonicom zbog pada koji bi bio mnogo veliki za nju. A na izlazu tunela bi se spojila pruga sa zeleznickom obilaznicom okoBeogradai prugom koja ide dalje ka Pozarevcu.
 
A kako onda da zakači gročanska naselja? Ja mislim da treba skroz novi krak preko grocke da pokupi što više naselja i na kraju smederevo.


Plavi most, kaluđerica, vinča, boleč, grocka smederevo. Verovatno sam propustio neka naselja uz put.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":3ps63fqh je napisao(la):
A kako onda da zakači gročanska naselja? Ja mislim da treba skroz novi krak preko grocke da pokupi što više naselja i na kraju smederevo.


Plavi most, kaluđerica, vinča, boleč, grocka smederevo. Verovatno sam propustio neka naselja uz put.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

A pa to je vec potpuno nova linija posle zeleznicke obilaznice.
 
Pa naravno da treba nova linija. Pa nećemo valjda spajati prokop sa zucem da bi se uštedeko nekoliko kilometara.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
to sto predlazes bi bila druga faza, mislim da vecina nas ovde na forumu bi se radovalo da dobijemo istocni krak do obilaznice za pocetak, a onda sto da ne, produziti ga dalje.
 
стављао сам раније предлог, сада стављам само део са источним краком
istocnikrak_zps0f2972b0.jpg
 
To džoni. Jel možeš to da nacrtaš na regularnoj mapi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":e6ic2w92 je napisao(la):
To džoni. Jel možeš to da nacrtaš na regularnoj mapi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

је л' може по ГУП мапи?
istocnikrak_zps5b830a07.jpg


Somi303":e6ic2w92 je napisao(la):
Греота да моје село остане неповезано :)

близу је Врчин, па може директна бус линија до њихове железничке станице :)
 
upravo sam na to mislio, to je trasa autoputa, e sad da li ce imeti para za ekspropriaciju ili ne, to vec ne znam.
 
Ovo to je samo delimična trasa auto puta. Ti si mislio od laste da pruga ide južnije ka bubanj potoku i dalje na obilaznicu, dok je ovo potpuno druga trasa ka smederevu..

Kad bi se ovakav krak izgradio to bi pokrenulo renesansu naselja istočnog beograda.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
da za pocetak kao sto sam rekao bilo bi vec super da ide do obilaznice pa posle juznije ka bubanj potoku ali ovo sto je nacrtao johny lee samo bez 3 stanica pre obilaznice ali sa produzetkom ka bolecu i smederevu u drugoj fazi.
 
па пази, ВМЛ и једна Калуђерица су потребне. друго, ту воз може да иде и испод земље док не изађе из Калуђерице. до Болеча може на насипу, па опет кроз тунел. е сад, иза Болеча може да иде на два правца, један је паралелно (тј. испод) Смедеревског пута, или да обиђе Плантаже, захвати малим делом Заклопачу и до Гроцке
 
Vrh