Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Kazu na gsp forumu... :notok: Pa Vucko da li ti mislis da bi i jedan masinovodja dozvolio sebi da bude podmicen od strane decurlije i degradira prvo sebe pa onda i struku??? Ja sam masinovodja na tom BG-vozu i znam da bi svaki moj kolega polomio kicmu tim budalama kada bi ih uhvatio na delu! Ali kao sto RILE napisa njima je dovoljno 2-3 minuta da iscrtaju to sto su naumili i onda bezanija! Meni se desilo da iz Batajnice krenem ka P.Mostu sa cistom garniturom i po zaustavljanju na stajaliste T.Bunar debili iskoriste ta 2 min. i isaraju deo zadnje upravljacnice. I sta sam ja tu mogao? NISTA!!! Zato bi te zamolio da napises ime tog moderatora na forumu gsp-a da vidimo o cemu je tu rec! Jer to su vec ozbiljne stvari i sa njima se nije zezati! Pa vi niste svesni koliko smo mi kivni i ogorceni na te koji dolaze i crtaju grafite po garniturama!!! Kao prvo mi se prema tim vozovima odnosimo kao da su nasi. Jer mi provodimo trecinu naseg zivota na njima i takvi komentari tog tipa me bas umeju iznervirati!!!

Izvinite ako sam bio malo duzi u izlaganju ali to je to jbg. Pozzz!!! :/
 
Da li bi imalo smisla postaviti kamere na vozu, tako da svaki onaj koji krene prema istom bude usnimljen? Današnje kamere su sofisticirane, imaju programabilan sistem detekcije na video-materijalu.
Za manje grafite, tipa potpisa, jasno je da grafiterima nije potrebno više od nekoliko minuta. Sa druge strane, ako je voz išaran čitavim muralom, ne djeluje mi da je umjetnik radio na brzinu i tokom vožnje. Kako sam shvatio iz nekih ranijih postova, dosta se šaraju garniture koje spavaju na Prokopu ili tako nešto. Nažalost, kod nas depoi, stanice i uopšte objekri javne infrastrukture rijetko su kad obezbjeđeni. U ozbiljnim državama, jedan depo bi bio ograđen visokim zidom, a naoružan čuvar sa ovlastima primjene smrtonosne sile bio bi stalno prisutan.
 
Evo posta.Inace,on je clan i ovde pa nek slobodno kaze nesto detaljnije.Ja verujem coveku

"markotar"":lv9ohgce je napisao(la):
Da tako je bilo u početku. U depou su sad znatno pooštrili kontrolu, a rezervna garnitura više ne stoji na Prokopu (a upravo su pojedine posade te garniture primale sitan mito od žvrljača da ih ne diraju, to dobro znaju svi železničari!).

Eh, uhvatio, opomenuo... sve su to fraze. Dok nekog ne osude i ne plati čišćenje džaba sve to...
 
@mvbg1,Bravo za demant,ovo samo govori koliko je narasla moć ove vrste medija da jedna dezinformacija i nepouzdan izvor može da pokrene lavinu pogrešnih zaključaka,osude i bes bude usmeren u pogrešnom pravcu,na Beobuildu stajemo iza naših BGVoz mašinovođa koji nas voze u taktu Švajcarskih železnica,bravo i podrška!
@krkan1,da Biometrija je prekretnica u identifikovanju vandala,eto rekoše da sada mogu da snimanju iz tri cepelina iznad Beograda i da detektuju lice sa 3km visine... :o
@Vucko,na osnovu čega veruješ čoveku koga ne poznaješ lično? I kako si siguran da je info koju je preneo tačna i korektna? ,tj.recimo da postoji snimak gde mašinovođa od grafitera prima novac pa i da kažemo ima osnova.. :/
 
@Rile
Нисам ја мислио да отправник возова спречава писање графита, већ сам рачунао да нису толико дрски да то раде наочиглед отправника али очигледно сте ме демантовали.
Мислим да ни машиновођа не би требало да се излаже ризику да јури вишечлану групу која црта графите.
Јасно је да повећањем броја путника железница мора да појача обезбеђење које би се између осталог бавило и овим проблемом.
 
Zeljeznica placa debelu lovu privatnoj firmi za obezbedjeneje ali ta firma neradi svoj posao nkad ih nisam vidio osim jednom na vukovom spomeniku .Yasto ne naplate ciscenje garnitura od firme koja nije uspjela iste da zastiti od vandala .Ili raskinu ugovor bilo sta to se moze i mora sprieciti za pocetak ograditi depo i nahvatati jednu ekipu zvrljaca pa ih kazniti da plate farbanje :bash: Ali i kad nekog uvate advokat zeljeznica se ne pojavi na rocistu :bash:
 
Понекад кад читам коментаре чини се као да цртачи графита имају натприродне могућности :kafa:
 
mvbg1":3ushktpf je napisao(la):
...Jer to su vec ozbiljne stvari i sa njima se nije zezati! Pa vi niste svesni koliko smo mi kivni i ogorceni na te koji dolaze i crtaju grafite po garniturama!!! Kao prvo mi se prema tim vozovima odnosimo kao da su nasi. Jer mi provodimo trecinu naseg zivota na njima i takvi komentari tog tipa me bas umeju iznervirati!!!
:/
Potpisujem sve do reči mog kolege !
MilisaV":3ushktpf je napisao(la):
Jel gledao neko u trenutku istine onog mašinovođu?
Taj id*** je napustio železnicu ako se dobro sećam, a što se mene tiče ne znam da li je veći idiotizam gledati takve emisije ili učestvovati u njima.
 
Polako sa kuđenjem zaposlenih

Samo da potsetim da je velikom broju putnika a time i meni vrlo jasno
da poslednjih meseci BGvoz funkcioniše samo uz ogorman napor zaposlenih
a drugo sve što je najavljivano i traženo da se uradi jako slabo da ne kažem ništa
Sve čestitke zaposlenima a kad padne koj dinar i u kasu bice i bolje :)

Juce u prednjim vagonina u 16,21 od stanice Karađorđev park pravac ka Batajnici
dinar da se bacio ne bi mogao da padne na pod, koliko je bilo putnika u ,,salonima,, a tek na vratima
Mislim da je očekivan broj putnika davno premašen :kk:
 
Treba apsolutno pohvaliti rad masinovodja BG-Voza koji se zalazu maksimalno da sve besprekorno funkcionise i koji brinu o rusima kao da su njihove garniture licno.

Nadam se da ce grad, svestan svog uspeha, nastaviti ovaj uspesan projekat i prosirivati kapacitete mreze kroz remont ostalih rusa koje je moguce popraviti, remontovanje drugih deonica.

A verovatno najvaznija stvar jos pored toga je nabavka novih EMV-a od strane grada kako bi kapacitet voznih sredstava pratio rast broja putnika posto mi deluje da se priblizavamo maksimalnom mogucem kapacitetom sa ovim vozovima kojim raspolazemo tenutno.
 
Uspeh BG:voza je dokaz da ne samo da stvari mogu da krenu na bolje sa veoma malo ulaganja i puno dobre volje vec i da kada se oseti napredak svi se trude da tako i nastavi, pojedinci sa entuzijazmom a institucije primorane, i svima je drago zbog toga. :kk:

Ovaj grad je nekada bio metropola i nije osudjen na palanacko stanje u koje je doveden, cim ljudi osete da stvari mogu da budu normalne trude se da to tako i bude, samo manjina voli da pliva u mutnoj vodi. Zbir pojedinacnih inicijativa, i jos vaznije, njihov vidni uspeh ucinice da se Grad polako oporavi i da gradjani ponovo preuzmu vodecu ulogu u njegovom razvoju.

Posto je neko uspeo da natera sadasnju upravu zeleznice da uspostavi i odrzi sistem koji funkcionise onda je sve moguce. :cool:

Primer dobro iskoriscene postojece infrastrukture povucice pitanje opravdanosti megalomanskih projekata (Prokop, most na Adi, UMP tunel) koji nista ne resavaju i pitanje zasto se ne koristi ostatak postojecih kapaciteta (pruge, prostor za zute trake, vozila JGP koja trunu...) i zasto nisu zapoceti infrastrukturni projekti neophodni za funkcionisanje grada (Most Vinca, dupliranje Banatske pruge, metro).

Neophodna ulaganja omogucice da BG:voz dozivi pozamasno prosirenje mreze (dvokolosecna pruga za Pancevo, dupliranje pruge NBGD-Batajnica, otklanjanje uskih grla, sredjivanje tunela ispod Vidikovca) i da dokaze, ako vec nije, koliko je nezavisni teski sinski prevoz neophodan funkcionisanju grada.

E onda ce ulaganje u mrezu pravog metroa delovati sasvim prirodno. :kafa:
 
Danas je na Vuku kasnio 15 minuta voz, da bi se u Zemunu pokvario, pa prelazak u rezervu... Kad su ljudi počeli da besne dok nisu shvatili da čeka drugi voz..:D Posle je i taj u Zemun polju imao već klasičan problem s vratima pa je malo stajao. Mislim da nema ništa od novih linija dok se ne kupe nove garniture, ove su, ipak, čini se, nedovoljno pouzdane. Šta mislite o trodelnim garniturama? Jeste da bi se u špicu stajalo, ali van špica bi bile normalno popunjene. Ipak je u vozu predviđeno i stajanje
 
Матеја Бељан":30b6x5pp je napisao(la):
Danas je na Vuku kasnio 15 minuta voz, da bi se u Zemunu pokvario, pa prelazak u rezervu... Kad su ljudi počeli da besne dok nisu shvatili da čeka drugi voz..:D Posle je i taj u Zemun polju imao već klasičan problem s vratima pa je malo stajao. Mislim da nema ništa od novih linija dok se ne kupe nove garniture, ove su, ipak, čini se, nedovoljno pouzdane. Šta mislite o trodelnim garniturama? Jeste da bi se u špicu stajalo, ali van špica bi bile normalno popunjene. Ipak je u vozu predviđeno i stajanje

Ljudi trebaju da shvate da ne treba odma da se paniči, ipak je za sada BG Voz najpouzdaniji prevoz, i retko se dešavaju kašnjenja, i kada se jednom u 2-3 meseca desi , ljudi besne ??? Pa i svugde se dešavaju pehovi, kada sam bio u Beču, u jednom trenutku se nešto desilo pa su zatvorili celu jednu stranu podzemne, a vozovi su išli samo na jednom koloseku, pa je čekanje umesto 5 minuta bilo i više recimo 10ak.
 
Мислим да смо по обичају склони претеривању. Кашњење од 15 мин и то јако ретко је занемарљиво. Сећам се да је раније најава кашњења од 15 мин значила олакшање у смислу да воз ипак саобраћа. Тад се скоро нико није бунио, сви се били помирили са судбином да је нормално да се чека воз и сат времена а да га на крају откажу и онда тражити алтернативу. У сваком случају више сам за то да се реагује за сваку ситницу па макар било и претерано него да грађани буду толико убијени у појам да су спремни да трпе сваки безобразлук. :gobb:
 
Beogradizacija u BGvozu. . .
Lepa deca kao volonteri tokom vožnje delili sokiće, beđeve i balone i letke o Beogradizaciji
izmamimili su puuuno osmeha putnika :kk: :) :kk:
 
E to su mladi ljudi koji se zalazu za neku pozitivnu akciju koja ce uciniti ljude srecnim a ne ova bag** sto sara vozove i stvara negativan efekat na celo drustvo.
 
Матеја Бељан":1vzgo2dh je napisao(la):
Danas je na Vuku kasnio 15 minuta voz, da bi se u Zemunu pokvario, pa prelazak u rezervu... Kad su ljudi počeli da besne dok nisu shvatili da čeka drugi voz..:D Posle je i taj u Zemun polju imao već klasičan problem s vratima pa je malo stajao...
Ovo samo pokazuje dobru organizaciju u vanrednim prilikama. Ta garnitura je i pre Zemuna bila defektna ali je mašinovođa uspeo pomoću trikova i improvizacije da je poveze još pola kruga kako bi otpravnicima u Zemunu dao dovoljno vremena da se spremi rezervna garnitura.
U ovakvim slučajevima pobesne putnici koji su sedeli i prilikom prelaska u drugu garnituru nisu uhvatili mesto za sedenje.
 
Da videlo se da nešto nije u redu čim kasni, a zatim treperile su neonke i na kraju je izgubio napon. Zamislite koliki bi haos nastao da se garnitura potpuno pokvari negde na otvorenoj pruzi
 
Vrh