U poslednje vreme se dosta spominje mogućnost uvođenja rečnog gradskog prevoza u Beogradu. Grad leži na dve velike plovne reke,čiji saobraćajni potencijal nije ni upola iskorišćen,ako bi se uveo linijski GSP trajekt kao u Oslu,on bi predstavljao jedan od bržih načina putovanja između obalskih delova grada,jer bez obzira na malu brzinu plovidbe broda nebi morao da se mrcvari u saobraćajnim gužvama koje trpe drumski vidovi prevoza. Evo par predloga kako bi mogle da se urede prve 2 linije Beotrajekta,mislim da je mnogo svrsishodnije uložiti pare u to nego u onu besmislenu gondolu koja neće imati deset putnika dnevno,a mislim da bi ovo manje i koštalo:
Linija T1: Pupinov Most-Višnjička Banja,sa usputnim stajalištima Gardoš,Kej Oslobođenja,Lido,Hotel Jugoslavija,Park Ušće,Kula Nebojša,Dorćolski Kej,Mika Alas,Luka Beograd,Pančevački Most,Krnjača,Ada Huja i Višnjica. Takt linije: petnaest minuta u špicu,pola sata van špica,vreme saobraćanja od 6 ujutro do 22 časova uveče.
Linija T2: Ostružnica-Bela Stena,sa usputnim stajalištima Makiš,Novobeogradski Nasip,Blok 45,Ada Međica,Blok 70,Ada Ciganlija,Most na Adi,Sajam,Park Republike Srpske,Beograd na Vodi,Brankov Most,Savsko Pristanište,Kula Nebojša,Dorćolski Kej,Mika Alas,Luka Beograd,Pančevački Most,Ada Huja,Višnjica i Čapljin. Takt linije: pola sata u špicu,sat vremena van špica,vreme saobraćanja od 6 ujutro do 21 časova uveče.
Naplata karata bi bila u skladu sa redovnim GSP tarifnim zonama.