P O Z I V za podnošenje ponuda za javnu nabavku usluga: ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“ (javna nabavka broj 19/19)
Naziv, adresa, internet stranica Naručioca:
Grad Beograd, Gradska uprava grada Beograda, Sekretarijat za javni prevoz
ul. 27. Marta 43-45, Beograd
Internet stranica: www. bgprevoz.rs,
https://nabavke.beograd.gov.rs
Vrsta naručioca: organ jedinice lokalne samouprave
Vrsta postupka javne nabavke: predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama (''Službeni glasnik RS'' br. 124/12, 14/15 i 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke, a u cilju zaključenja ugovora u javnoj nabavci.
Vrsta predmeta javne nabavke: usluge - ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, ORN: 71241000-9 studije izvodljivosti, savetodavbne usluge, analiza.
Kriterijum za ocenu ponuda je: najniža ponuđena cena. Prilikom ocene ponuda kao relevantna uzimaće se ukupna ponuđena cena bez PDV. Ukoliko nakon pregleda i ocene ponuda, dve ili više ponuda budu imale istu ponuđenu cenu, ugovor će biti dodeljen ponuđaču koji je ponudio duži rok važenja menice za dobro izvršenje posla.
Opis predmeta javne nabavke – Predmet javne nabavke je: ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, ORN: ORN: 71241000-9 studije izvodljivosti, savetodavbne usluge, analiza.
Način preuzimanje konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna: na Portalu uprave za javne nabavke Republike Srbije i na internet stranici naručioca
www.bgprevoz.rs,
https://nabavke.beograd.gov.rs
Način podnošenja ponuda i rok za podnošenje ponuda: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i pozivom za podnošenje ponuda.
Ponuđač podnosi ponudu neposredno ili putem pošte na adresu: Grad Beograd, Gradska uprava grada Beograda – Sekretarijat za javni prevoz, Beograd, ul. 27.marta 43-45 – pisarnica, šalter br.9, sa naznakom: ''PONUDА ZА JАVNU NАBАVKU USLUGА ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, JАVNА NАBАVKА BROJ 19/19 – NE OTVАRАTI''. Na poleđini koverte ili kutije navesti naziv i adresu ponuđača. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenoj na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, potrebno je na koverti naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adrese svih učesnika u zajedničkoj ponudi. Ponuda mora da važi minimum 90 (devedeset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Ponuda se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane naručioca do 12.2.2020. godine do 10 časova.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda obaviće se dana 12.2.2020. godine, u 10,30 časova, u prostorijama Sekretarijata za javni prevoz, kancelarija 242a, II sprat, ul. 27. marta 43-45, Beograd.
Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica, a aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača, koji će svoja ovlašćenja predati Komisiji pre otvaranja ponuda. Ovlašćenje mora da bude zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke: Naručilac će doneti odluku u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Kontakt – komunikacija u postupku javne nabavke odvija se pisanim putem, odnosno putem pošte, dostavljanjem pismena na adresu Sekretarijat za javni prevoz, ul.27. marta 43-45, 11000 Beograd, elektronskom poštom na email adresu:
sjp.javnenabavke@beograd.gov.rs, ili faksom na telefon 011/2752-582, svakog radnog dana u periodu od 7,30 do 15,30 časova.
Preuzmite tekst POZIV ZА PODNOŠENjE PONUDE:
ovde
Preuzmite tekst KONKURSNE DOKUMENTАCIJE:
ovde
izvor:
beprevoz.rs