Šta je novo?

Beogradske reke - rečni saobraćaj

s-l1600 (1).jpg

 
Da takva vozila postoje, nije mi nikakva nepoznanica, i postoje ona već godinama. Nisam siguran dal je to baš za nas, mislim na našu filozofiju rada po sistemu lako ćemo, i dok ide ide. Važi to za sve. Davali bi svakom putniku po jednu kofu u nekom trenutku, čisto da imaju čim da se zanimaju dok se voze.
 
Malo da pokrenem ovu temu.
Kad sam već skiciria za žel. BG čvor, aj i ovde da nabacam svoju ideju kuda bi mogao da prođe rečni saobraćaj.
BG ima i sada potencijal, a kamoli kada bi se planski spustio na reke.

01.jpg


LINIJA 01:
- blok 45
- blok 40
- blok 70
- ada
- sajam
- negde BG na vodi
- ušče kod brankovog na novom beogradu
- pristanište
- 25 maj
- silosi


LINIJA 02:
- pupinov most
- gornji zemun, kod restorana Široka staza (tu negde)
- stara kapetanija
- bačka strana da se povežu Crvenka i taj deo Borče
- 25 maj
- silosi
- pančevac


LINIJA 03:
- višnjica kod restorana Dunavska terasa
- višnjica kod OŠ Ivan Milutinović
- pančevac
- silosi
- 25 maj
- negde kod parka Prijateljstva
- negde kod hotela Jugoslavije
- stara kapetanija
- bačka strana da se povežu Crvenka i taj deo Borče


LINIJA 04:
- stara kapetanija
- 25 maj
- pristanište
- negde BG na vodi
- sajam
- ada
- blok 70
- ada međica
- blok 40


Brzina broda bi trebala da je nekih 25km/h, zatvoren, kapaciteta 80-100 ljudi kako bi radio tokom cele godine i bio isplativ. Tj da se isplati ljudima da idu njime ako im je usput a ne busom / autom kroz grad.
Gledao sam da ima logičnih presedačkih tački i da je naseljen deo. Ovo sve može da se produži uzvodno i nizvodno. Ili uvedu neke ekspres linije od periferije do 25 maja / zemuna.
Isto da je od jedne do druge krajne stanice oko 1h vožnje, i da se na najfrekvetnijim tačkama što više linija susreće.
Moguće je dodati još neko pristanište na levu il desnu obalu pa da se raudvoje linije. I zavisi šta će da se sa gradom nakon proširenja BGa na vodi i ako se jednog dana bude radila zona Luke Beograd.
 
Vrh