Ima ako se napravi automobilski tunel ispod Kalemegdana. To će pre ili kasnije ionako morati da urade zbog enormnog povećanja broja turista, kao i svih drugih posetioca pešačke, zabavne i rekrativne zone Knez Mihajlove, Kalemegdana, Tvrđave i priobalja. O tome smo ovde već nadugačko raspravljali, a uostalom to je predlagao još i Emilijan Joksimović. Tako bi i Pariska ulica od Francuske ambasade do Pedagoškog muzeja mogla postati pešačka zona (samo dostavna vozila ujutru), čime bi se pešačka zona Knez Mihajlove enormno produžila sve do obale Save. Onda bi se najzad mogao rekonstruisati i donji deo Beogradske tvrđave što bi drastično obogatilo privlačnost celog prostora i izuzetno doprinelo međunarodnoj percepciji važnosti Beograda u istoriji Evrope. A to bi onda samo zbog turista gradu donelo više para nego 100 K-Distrikta.
Ranije sam dosta pisao o tome. Poslaću ponovo slike u temu Beogradska tvrđava i park Kalemegdan pošto ih Beobuild redovno pojede.
Emilijan Joksimović o tunelu ("Grad" je tvrđava, "Varoš" je Varoš, a "Gvozdeni put" je železnica):