Imam utisak da se izvesni nedostatak umetničke inspiracije, ili makar ozbiljnosti, naslućuje već i u, nisam siguran da li više duhovitoj ili komičnoj redukciji naziva. Bar kad je u pitanju ukras jedne pasarele čija je poenta uvek povezivanja dva kraja nečega:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533304#p533304:2zx89el9 je napisao(la):neven_k » 20 Apr 2018 11:31 pm[/url]":2zx89el9]Ne zna se sta je gluplje, lift ili to iznad lifta. Neko bi rekao ne postujem umetnost, ali ako ona u ovom slucaju vredi, neka je iznesu na trziste. Umetnost davno vec tako funkcionise...
Saša BG sa SSCСаша Бг;147590485 je napisao(la):Градилиште Пасареле од Бетон-хале до Сава-капије:
Ово је једини прилаз пасарели одоздо с Тврђавске стране:
Боље зна преводилац - која је капија - од оног који је радио текст на српском ... :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533469#p533469:u7pni1iq je napisao(la):grand master » 22 Apr 2018 12:20 am[/url]":u7pni1iq]....
Inace mi nije jasno kako nisu pronasli ovu fotografiju, jer moze online da se preuzme sa Austrijskog ratnog arhiva, samo se ukuca u ,,suche,, Belgrad i izadje dosta slika kalisha i Bg-a: http://www.archivinformationssystem.at/ ... suche.aspx :bash:
A i evo i male Sava kapije, gde se radi pasarela
Pogledajte prilog 1
Inace ono sto rade sa ovim delom kalisha je horor. Umesto da premeste bulevar i prugu, otkopaju nasip i pristanisne kapije i urade full konzervaciju, oni prave spiralnu pasarelu koja je jedva siroka za 1 osobu, a kamoli za bajseve... :bash: ....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533496#p533496:1olxvlte je napisao(la):Дошљак » Sun Apr 22, 2018 9:42 am[/url]":1olxvlte]Има један рад од Поповића о Савској капији на интернету где пише да нису урађене детаљне скице нити фотографије да би детаљна обнова била могућа пошто се до њеног рушења радило о војном објекту, али подржавам предлог.
Након завршеног истраживања и увида у стање откривених остатака, јасно се може закључити да обнова
комплекса Сава капије у целини није више могућа. На то наводе растресени и делом дислоцирани преостали архитектонски остаци и непостојање потребне документације о изгледу и конструктивном склопу овог комплекса пре рушења 1944. године. Могуће су делимичне
реконструкције, у већој или мањој мери, сегмената овог комплекса насталог током више етапа грађења. При томе се као императив поставља обезбеђивање функционисања савремене инфраструктуре на овом простору и то: стабилност Доњоградског булевара као важне
транзитне комуникације, магистралног цевовода који се мора обезбедити на одређеној дубини и наставак обнове пешачке комуникације која повезује Доњи град преко Мрачне капије даље са Карађорђевом улицом.