Bejah pre tri dana prvi put u "Beo Shopping Centru", pa da podelim sopstvena iskustva, kojih je više pozitivnih nego negativnih.
Pa da ih nabrojim.
Pozitivna:
-Dimenzije i prostranost hodnika i holova;
-Savremeni dizajn većine radnji;
-Novi brendovi (P&C);
-Odličan food corner.
Negativna:
-Brojne radnje još uvek nisu otvorene;
-Slaba poseta;
-Detalj: Krov nije vrhunski urađen.
Krenimo redom: Ostaviću na stranu one šupe, koje su sa strane ulice Vojislava Ilića (i za koje se nadam da im sleduje rušenje), kaskadni prostor/stepenište ispred samog glavnog ulaza je pametno realizovan, a u kombinaciji sa "Starbucks"-om (pardon, "Старбаксом"), bude se evokacije na neke zapadne molove... doduše, malo u retro stilu 90-ih, no to čak i prija.
Čim se uđe u glavni hol, stiče se osećaj veličine prostora, stoga je pametno rešeno postavljanje touchscreen-a sa informacijama o tome gde se nalazi koja radnja, iako se ne može isto reći za putokaze u samim hodnicima, koji ističu samo najveće prodavnice.
U tom smislu na gotovo svakom putokazu piše gde se nalazi "Tehnomanija" (ogromna, barem za naše poimanje stvari, iako živim za dan kada ćemo dobiti više pravih robnih kuća tehnike), preko puta je odmah "Comtrade" i tako bi čovek pomislio da su sve tehničke radnje fokusirane na jednom mestu. Ali ne! "Gigatron", koji je meni bio potreban (a koji je površinski opet sprčen) je na drugom spratu, pored "Cineplexx"-a. Upravo tu videh kako se šeta gospodin golub, koji je prošao kroz stakleni krov. Ako je ceo utisak kod ulaza u centar "prijatno" retro, ovo me je iz nekog razloga podsetilo na "neprijatno" retro, odnosno na raspali Dom samoupravljača podno Kanarevog brda, koji ima sličan krov.
Utisak veličine možda malo pojačava činjenica da je poseta prilično slaba, čemu možda kumuju dva uzroka: vreme mog dolaska (ponedeljak popodne) i opšta situacija oko Korone (zaista, nisam bio ni u jednom tržnom centru, osim "Big"-a u Rakovici, još od marta). Dodatno, nekoliko većih lokala su ili zatvoreni, ili tek u najavi da se otvaraju.
Kada je reč o otvorenim radnjama, istakao sam savremeni dizajn. Dopada mi se, npr, "Raiffeisen"-ova ekspozitura, osmišljena tako da se gotovo stopila sa hodnikom preko Zone 24. Ujedno, bez obzira što postoji univerzalna ATM zona (kao i u svakom molu), mislim da prosečno jedna ekspozitura banke po tržnom centru (i to, najčešće, baš "Raiffeisen"-a) nije dobra ideja, te da bi i ostale banke trebalo da otvaraju svoje "punokrvne" filijale.
Ah, "zašto Peek & Cloppenburg"... U suštini, jeste prostraniji od većine drugih radnji tog tipa i više je skupih marki + izbor brojeva i dezena je kvalitetniji, ali, koliko je to primereno srpskom džepu, ostaje da se vidi.
I na kraju, "Food corner"... Jeste veći nego u svim centrima, znatno je pametnije organizovan nego na "Ušću" (ovde se ide u krug po restoranima, prostor za sedenje je u sredini), ali je možda izbor restorana mogao da bude raznovrsniji, jer se "vrte" ona imena, na koja smo svuda navikli. Lično je meni, npr, žao što je u "Ada Mall"-u zatvorena "Merkada" i što je "Vapiano" sveden na samo jedan objekat u Srbiji, tako da se nadam da će slični koncepti uskoro da se pojave i na drugim mestima.
EDIT: Po subjektivnoj prijemčivosti molova u kojima sam bio, top 5 lista je sada sledeća:
1. Ušće
2. Ada Mall
3. Beo Shopping
4. Rajićeva
5. Delta City.