[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429409#p429409:39j0n9my je napisao(la):
skj » 23 Jan 2017 10:29[/url]":39j0n9my]Znači nije 7 nego 14? Zašto onda lažeš u ranijem postu da je 7
Nego, kako to da ovim nesrećnicima koji parkiraju na "vašim" parking mestima uzimate po 800 din mesečno a oni ni ne znaju da niste ugovorili obezbedjenje? Pitanje je retoričko jer smislen odgovor ni ne očekujem.
Za tvoju info, u policiji se na pomen tvog imena smeju, doslovce "a jel to onaj..."
PS. gde je evidencija o prisustvu Securitasa?
Cao skj!
Opet ti, bas lepo sto si se javio. Pocela radna nedelja i svi smo nestrpljivo cekali da dodjes na posao.
Mada je bezveze ovo tvoje preslgivanje brojeva ipak podseticu te da smo pricalil o prarcelama 2, 3 i 4 gde 5 od 14 skupstina na parcelama ima ugovor sa FF. Dodatno, jedan ugovor u Iris-u, nikada nije ni sklopljen iz propusta u procesu zakljucivanja. No, to je tesko gradivo za tebe pa cemo da preskocimo.
Placanja parking mesta u garazi? Opet hvala na slagvortu, pa da kazemo i koju rec o tome.
Trenutno u naselju se ta usluga naplacuje, 5 evra kod onih koji posluju sa First Facility i 7,2 kod nas koji imamo pojedinacne ugovore sa pruzaocima usluga.
Kod krovnog ugovora ne postoji ni jedano jedino slovo ili broj koji nam kazuje koliko koja usluga kosta.
Drugim recima, sve usluge koje se ticu garaze su pobrojane u ugovoru (ciscenje, obezbejdnje, tehnicko odrzavanje, PP, DDD i sl) ali niko ne ume da izracuna koliko treba umanjiti racun prema skupstini (ne vlasnicima garaznog mesta!) ako se neke od usluga ne izvrsavaju. Naprimer, FF ne drzi coveka pored pp centralu u garazi, niti ima patrolu, garaza je poslednji put masinski oprana pocetkom septembra, a zajednicke sisteme, sem PP, ne odrzavaju vec skoro godinu dana.
Sav novac koji je pokrivao sve ove usluge je uredno uplacen FF kao da je sve iz ugovora izvrseno. Tako mi kazu iz zgrade Mimoza B a verujem da je u Drudjevku a/b isto.
Nasuprot tome, kod nas koji ne poslujemo na taj nacin, sve usluge koje nisu pruzene a trebale su biti servisirane iz iznosa od 7,2 evra ostaju na racunu zgrade. Ako pogledas tabelu sa sintezom cene odrzavanja parking mesta, mozes u rezoluciji od 1 centa da vidis koliko sta kosta i odmah pored sve planovime odrzavanja, zavedene u opstini.
http://www.suncokret.org/2016/06/trosko ... ncokret_b/
Dodatno, na obracnu koji dobijaju stanari stoji tacna iznos koji moraju da uplate kao i tacan iznos sredstava koji nece biti prenesen pruzaocima usluga nego ce ostati na racunu skusptine.
Prema tome, svaki stanar zna u cent sta placa i sta smo ugovorili. Dodatno, od mene dobijaju mesecne izvestaje o radu skusptine, plus na webu postoji FAQ o tome, postovi na tu temu i sl.
Iskreno, ne postoji gluplje polje na kom zelis da se obracunavas sa mnom - od transparentnosti u radu skupstine.
Ali to je izbor koji si ucinio u skladu sa svojim mogucnostima.