[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805523#p805523:2dxnc4fa je napisao(la):
astrodule » Pon Dec 21, 2020 10:30 am[/url]":2dxnc4fa]To je još jedna nedorečenost u zakonu. Mislim da se to prvenstveno na spora vozila (traktore, mopedčiće i slično).
Šta znači ometanje vozila? Da li ja ometam nekoga (ne računam vozila koja smeju da idu brže od ograničenja, a koja su jasno obeležena) ako vozim maksimalno dozvoljenom brzinom u levoj traci?
Jedan pogled na to je da mene kao vozača ne treba da zanima zašto neko vozi preko ograničenja i da zato treba da ostavim traku slobodnom. Ja lično vozim trakom koja je slobodnija i bolja (desne trake su uvek neravnije). Naravno da ću se skloniti ako vidim da se neko zaleteo jer često gledam u retrovizore.
Sve se na kraju svodi na neku kolegijalnost i neki vidi kolektivne inteligencije (tipa da nećeš da voziš uporedo sa nekim u susednoj traci duži period i time blokiraš kolovoz celom širinom)
Da. Ometas iako vozis maksimalno dozvoljenom brzinom.
Upravo kao sto si napisao: Ti nisi "ovlasceno lice" i tebe ni na koji nacin ne zanima da li taj neko drugi krsi propise ili ne.
Tvoje je da se sklonis i propustis ga.
Njegovo krsenje propisa ne dozvoljava tebi da ih i ti krsis.
chiko":2dxnc4fa je napisao(la):
Ajd da uzmemo najgori slucaj da je saobracaj u levoj traci potpuno zabranjen.
U stavrnosti tom trakom jurcaju, kao sto je ovde slucaj, nevezano za zakon.
I sta to znaci, ti ces da ignorises vozila koja idu levom trakom velikom brzinom, jer tako pise u zakonu i polagano da se ukljucujes ???
Ko je napisao da treba polako da se ukljucujes, i ignorises vozila?
Naprotiv, moras da gledas ostala vozila, propustis ih...
Samo moras da se ukljucis u levu a ne u desnu traku.
I odmah stupa na snagu upravo deo o kome pisemo, to jest da ne smes da ometas vozila koja te sustizu.
To ce reci, da se ne ukljucujes ako ne mozes dovoljno brzo da se prestrojis u desnu, ili ne mozes dovoljno brzo da ubrzas.
Ako mozes dovoljno brzo da se prestrojis u desnu... sta je problem?
Po defaultu... leva traka bi trebalo da bude manje zauzeta od desne. Tako da je mnogo logicnije ukljuciti se u traku u kojoj ponekad ima vozila, i koja je uz to bliza, nego u onu u kojoj cesce ima vozila i pri tom je dalja.
chiko":2dxnc4fa je napisao(la):
Ja mislim da su ovi legalisti u saobracaju koji se drze propisa ko pijan plota jednaka opasnost po bezbednost saobracaja kao i ovi bahati koji jurcaju 150.
Tipican primer ravan put, ogranicenje 50 (iz ko zna kog razloga, mozda ostalo iz 60-ih) i neki baja vozi 49, a iza njega kolona 2 kilometra i gomila rizicnih obilazenja.
Jednostavno treba uskladiti propise sa zdravim razumom.
Tu se slazemo.
Jedini problem je ako si prvi pa te saceka "drug organ"
Problem sa ogranicenjima je gotovo uvek u nesposobnosti indzilira koji je projektovao signalizaciju za datu deonicu.
Da nije tuzan, bio bi smesan primer Zemun-Borca, sa obrazlozenjem nekog nadobudnog mamlaza, kako posto nema vise od 3 metra (ili koliko vec) izmedju saobracajnica u jednom i drugom smeru, tu mora da bude 50.
Ajde!
A 100m dalje pomenuti Batajnicki drum koji izmedju ima nacrtanu liniju i ogranicenje 80
Ili bilo koji otvoreni put.
Neko je izgleda preskako lekcije... pa posto ne moze nicim da stane iza svoje odluke ide sa donjom granicom, sa razmisljanjem: manje ce me oplesti u novinama sto sam stavi nisko ogranicenje, nego da stavim kako treba, pa neka bu******** iz totalno desetog razloga zagine, al novinarima zgodno da se uvate za brzinu.
Sta je problem sa 70 uz kucu?
Jbt... do pre 10 godina smo imali 60 uz kucu, kao i 50-60 godina pre toga, uz fice, keceve i slicno, koji "malkice" losije staju od danasnjih automobila.