Šta je novo?

Batajnički drum

Standardi su nam tako niski, da ne kazem nepostojeci, tako da ni ne razmisljam koliko je ravan put, vec sam dovoljno srecan i sto ga kompletno renoviraju umesto krpljenja...
 
Јуче су отпочели са радовима на деоници од скретања за Земун Поље до ОМВ пупме. Свакако је добро што се овај пут ради јер је дошао у тако стање да се готово може сматрати off-road путем а не (при)градском улицом, али ваљда постоје и неки прописи како се раде радови, како се обавештавају корисници објеката поред пута и обезбеђују алтернативни прилази. Двориште бивше Електронсек индустије је ограђено жицом и сада је станиште великог броја мањих фирми који имају само један улазак у круг и то са Батајничког друма и то са оног дела који треба да почне да се ради. Да би сте сада дошли до тог улаза потребно је да обилазите, наравно мимо свих снакова, баријере на више месте које забрањују саобраћај на подручју радова. Ускоро кад прокопају пут неће моћи ни тако. Није дата никаква алтернатива. У круг постоји још један улаз, али ту је нека фармацеутска компанија, дал регуларно или ван прописа, поставила рампу и користи је као приватну.

Да ствар буде још гора у кругу ЕИ последње две године ради и вртић где долазе многа деца из Батајнице, ЗП, Алтине и Галенике јер су вртићи у овим местима препуни. Сада су људи принуђени да паркирају на путу за ЗП (поред западне ограде ЕИ) и да се провлаче сва заједно са децом кроз пролаз кроз жичану ограду коју је неко исекао на том месту, при чему се спуштају готово до лежећег положаја и то све са децом. Алтернатива им је да се ту паркирају и пешаче по неких км у једном и другом смеру што није нимало пријатно када журите на посао. Још је гора ситуација родитељима који долазе ГСП-ом јер је укинута станице на Батајничком друмом а алтернетивна није нимало згодна за приступ вртићу.
На жалост тако се ради у нашој земљи.
 
Прошле године су реновирали Батајнички пут од надвожњака па све до десетак метара од раскрснице Пупиновог моста (да, остављено је неколико метара оштећеног и деформисаног асфалта :?: ).
Остаје велика жал због недостатка визија људи, и што је опет пропуштена прилика да се уради и више и боље.
Наиме, током реконструкције саобраћајнице бивале су затваране деонице од раскрснице до раскрснице, и возила су преусмеравана на стари новосадски пут.
И ето, као прво пропуштена је лепа прилика да се пут прошири као што су помињали људи овде раније, јер колоне су километарске и претицања су немогућа.
Друга битна ствар је да је пропуштена велика прилика да се све те раскрснице на Батајничком путу претворе у кружне токове и да сви ти семафори најзад оду на отпад.
Било је и довољно времена, а ништа компликовано не би било нити скупо...
Штета, биће ваљда у 22. веку... :notok: :(
 
Moja jedina želja je da se napravi bici staza duž puta, to je najavljivano više puta ali da li ce od toga nešto biti, tek ćemo da vidimo..
 
Током новембра месеца затворен део Батајничког пута, отприлике од раскрсница у делу где је некад била Војна економија а сада се гради нова болница.
Можда ће проширивати део пута за лакши улаз у болницу, можда буде и кружни ток? :kafa:
 
O tome sam i ja razmišljao i onda sam pomislio da će se jednostavno skretati kao za Imlek, tu već ima proširenje i zasebna traka, da ne rade ništa dodatno, samo da ulaz bude iz te bočne ulice.

A što se kružnog toka tiče, ja bih svaku raskrsnicu duž puta napravio da bude kružni tok jer se često desi da se saobraćaj zaustavlja bez potrebe i sa bočnih saobraćajnica se niko ne uključuje na Batajnicki drum. Kružnim tokom bi se sve to rešilo, imali bi uštedu u gorivu, struji, vremenu.. A i Beograd put bi manje izlazio na teren,kruzni tok ne zahteva preveliko održavanje...
 
Poceo sam da spamujem Beo kom na tviteru da urade jednom u zivotu zeleni talas na novosadskom, bilo bi lepo kada bi vise nas to pocelo da radi...
nije vezano za batajnicki drum, ali je jedini drugi alternativni put za grad


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To je super, svaka čast. Nema smisla da se krene od Galenike i na svaki semafor se stane. Kod Metroa te uhvati crveno a na onom ispred bude zeleno i bleji u prazno. Nepotrebno je to stvarno, nadam se da će ih srediti.
 
Mene na tom putu od nepostojanja zelenog talasa više nervira zapušteno zelenilo između i oko traka.
 
Verovatno mislite na Novosadski auto put ,koji se i zvanično zove auto put za Novi sad, a ne na Batajnicki drum koji se ovde zove Batajnicki put.
 
Da da, mislim na Novosadski autoput. Da li mogu jos negde da im dubim na glavi za zeleni talas?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789717#p789717:2inh6uus je napisao(la):
busspoter » 02 Nov 2020 10:18 pm[/url]":2inh6uus]O tome sam i ja razmišljao i onda sam pomislio da će se jednostavno skretati kao za Imlek, tu već ima proširenje i zasebna traka, da ne rade ništa dodatno, samo da ulaz bude iz te bočne ulice.

A što se kružnog toka tiče, ja bih svaku raskrsnicu duž puta napravio da bude kružni tok jer se često desi da se saobraćaj zaustavlja bez potrebe i sa bočnih saobraćajnica se niko ne uključuje na Batajnicki drum. Kružnim tokom bi se sve to rešilo, imali bi uštedu u gorivu, struji, vremenu.. A i Beograd put bi manje izlazio na teren,kruzni tok ne zahteva preveliko održavanje...
Била је велика прилика да све раскрснице претворе у кружне токове током прошле године кад су радили рехабилитацију коловоза на Батајничком путу, биле су затваране деонице од раскрснице до раскрснице.
Да најзад семафори оду на рециклажу, а да саобраћај стабилно циркулише... Али ето и у фртаљу 21-ог века имамо семафоре који за 300% продужују време путовања...
 
Ja ne znam jel me je samo ubolo večeras da sam prošao kroz zeleni talas iz grada, evo pre 15min sam prošao. Sinoć sam se vraćao oko ponoći i uhvatilo me je crveno kod Zemun Polja pa I na sledećoj raskrsnici, kod Kneza. Večeras sam sve iz prve prošao, nadam se da su žalbe urodile plodom i da će ovako ostati...
 
Ne nadaj se dok ne potvrdis 5 puta

Ronche":1kxo5wkd je napisao(la):
Mene na tom putu od nepostojanja zelenog talasa više nervira zapušteno zelenilo između i oko traka.

A kao da si porucio ovo, bukvalno sutra ujutru je pocelo zatvaranje leve trake ka Zemunu i od petlje ka Zemunu sredjuju svo zbunje i drvece..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790858#p790858:5hx77s03 je napisao(la):
savagt » 07 Nov 2020 01:09 am[/url]":5hx77s03]Ne nadaj se dok ne potvrdis 5 puta

Ronche":5hx77s03 je napisao(la):
Mene na tom putu od nepostojanja zelenog talasa više nervira zapušteno zelenilo između i oko traka.

A kao da si porucio ovo, bukvalno sutra ujutru je pocelo zatvaranje leve trake ka Zemunu i od petlje ka Zemunu sredjuju svo zbunje i drvece..
Jankauskas":5hx77s03 je napisao(la):
https://www.beograduzivo.rs/info/gradske-vesti/orezivanje-stabala-na-starom-novosadskom-putu-i-zatvaranje-brze-trake/

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sjajno, a poslednjih godinu dana bar 3 puta nedeljno prolazim tim pravcem i tek sam taj dan rešio da olakšam dušu ovde :D Ali još mi je sjajnije što sam jutros išao tim putem do Metroa i ni ka tamo ni u povratku nisam izvalio ništa. :D
 
Samo da kažem da je moguće uhvatiti zeleni talas na spominjanom pravcu, ali se mora voziti iznad ograničenja, zaboravih sada tačno koliko. To mi nikad nije imalo smisla, da li su ga tako sinhronizovali još dosta ranije dok nije bilo toliko uključenja i bila su viša ograničenja, ili o čemu se radi. Uvek su me nervirali ti semafori i jedne noći sam onda "probao da uhvatim talas". I ispostavilo se da postoji talas i savršeno je sinhronizovan, samo ne za legalnu brzinu.
 
Ponekad se osetim kao magarac kad vozim po ograničenju i upali mi se crveno 100m ranije.
Bukvalno te teraju da voziš iznad ograničenja na nekim deonicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790986#p790986:1p7tfe80 je napisao(la):
NoLimit » Sub Nov 07, 2020 3:12 pm[/url]":1p7tfe80]Samo da kažem da je moguće uhvatiti zeleni talas na spominjanom pravcu, ali se mora voziti iznad ograničenja, zaboravih sada tačno koliko. To mi nikad nije imalo smisla, da li su ga tako sinhronizovali još dosta ranije dok nije bilo toliko uključenja i bila su viša ograničenja, ili o čemu se radi. Uvek su me nervirali ti semafori i jedne noći sam onda "probao da uhvatim talas". I ispostavilo se da postoji talas i savršeno je sinhronizovan, samo ne za legalnu brzinu.


Da, ranije je bilo ako ides 80, ja sam sad uspeo sa brzinom izmedju 60 i 70 ako sam dobro zapamtio. Krenuo sam od onog semarofa gde 707 prelazi autoput, kod novog auto salona i stavio na tempomat i jedino sam spustio malo brzinu pred Zemun Polje ali mi se upalilo na nekih 30ak metara pre samog semafora. Na deonici od auto salona do Metroa mi se zeleno upalilo bukvalno na pola puta izmedju dva semafora, isto tako i pred semafor kod Zemun parka. Ispraticu situaciju svakako, nadam se da ce ostati ovako da i bez prekoracenja brzine moze da se uhvati zeleni talas. Bukvalno je to 1-2h max da naprave kako treba, mozda i manje, nisam strucan, a dnevno koliko bi pomogli na ustedi vremena, goriva...Da svako radi svoj posao kako treba de bi nam kraj bio.


I da, bas me zanima kako ce da urede zelenilo, video sam znakove za preusmeravanje u desnu traku. Povremeno, kad ne kose neko vreme, deluje kao da je u sred neke divljine. Isto tako i onaj pojas ispred Zemun parka, kod stanice, uzasno je. Nek im za primer bude KIA auto salon koji je stavio tepih travu i prekoputa svog salona, znate kako lepo izgleda. Ozbiljnije, nije zapusteno, civilizovano.
 
Nazalost, to si sve imao slucajnosti da uhvatis zeleni talas na bilo kojoj brzini.

Jedan drugar je cak izjavio da je uhvatio sva zelena na 160km/h u 2 ujutru

Prodjem svaki dan i svako vece barem 5 puta i shvatio sam da ne postoji nijedan algoritam niti sa dve raskrsnice. Svaki za sebe radi.
 
Kaze predsednik da se Batajnicki drum hitno siri na 2+2 zbog bolnice...
 
Preko njiva koje su date Arapima :lol: Koliko se sve radi samo zbog njega i da bude da je on napravio. Zali Boze drvece ono ako ga poseku...
 
Upravo o tom drveću pričam. Možda mogu da dodaju jednu traku jer ima onaj kanal pored, ali da se dodaju još dve trake teško.
 
Vrh