Šta je novo?

Batajnički drum

boca-ica

Professional
Učlanjen(a)
02.04.2010.
Poruke
10.151
Pohvaljen
4.992
Na veoma frekventnom Batajničkom putu, sa po jednom saobraćajnom trakom, u oba smera
na svakih 50-100 metara postoji neko proširenje u vidu dodatne saobračajne trake ( za uključenje ili skretanje ) ili autobusko stajalište
i to sve približne dužine 50-100 metara, tako da izgleda kao Morzeova azbuka (crta prazno crta prazno a ponegde i tačka ) bilo bi smešno da nije istinito ali i to imamo na tako važnoj i opterećenoj Beogradskoj saobraćajnici.

Kako mi struka nije saobraćajnog smere, voleo bih da mi neko objasni šta je to teško da se ta proširenja povežu (dobiti celu saobraćajnu traku)
i tako omogući veći protok saobraćaja koj se u poslednje vreme jako guši od broja putničkog i teretnog vozila (da ne spominjem i javni gradski saobraćaj)

Poređenja radi nekada je bilo potrebno oko 20 minuta na relaciji Trg Republike-Batajnica a danas i više od 40 minuta
Pored navedenog, na istom putu postoje i drugi problemi ali ne tako urgentni kao navedeno proširenje.
 
Za istim prosirenjem vapi i Avalski i Smederevski put.
Sa tim sto na pomenutim ne postoje cak ni uvucena stajalista, a ulivno-izlivne trake su pojam iz recnika. Batajnicki je jos i sjajan..
 
Hvala za utehu, ali slaba vajda od nje.
Koji su koraci potrebni da se urade da se to spoji ,
ne bi trebalo da to košta toliko puno , kad vec dajemo pare za neke lepe projekte o koima danas svet priča i snima reportaže :):kk::)
hajde malo, samo malo i za drum koim idemo da zarađujemo za hleb nasušni ( a i za vračanje kreditnog duga te lepote i graditeljskog ćuda )
 
Ја сам још као клинац имао идеју о проширењу Цара Душана и Батајничког пута на 2+2 (као Цара Душана у ширем делу), а такође и кроз Батајницу. Нажалост, сад провлаче глупост звану "Батајничка магистрала" са којом ми заиста није јасно шта желе да постигну.
 
Sta je Batajnicka magistrala?

Mislim da Batajnicki put ne bi trebalo prosirivati, ali bi to trebalo uraditi kroz naselje Batajnica, jer se tu cesto stvaraju velike guzve.
Sam Batajnicki put nije preopterecen, postoji paralelno put sa 4 trake (autoput), koji ce biti cisto gradska saobracajnica kad se napravi obilaznica. Tako da je po meni prioritet ipak, sto neko rece, Avalski, Smederevski...

Ono sto je neophodno to je: 1. osvetljenje, 2. trotoari i biciklisticke staze! Zbog bezbednosti, koja je tu veoma ugrozena.
 
Ne bih da razocaran Boca-icu, ali je zaista prioritetnije prosiriti Avalski od Bulevara Oslobodjenja do Kruznog puta, i Smederevskog od MML do skretanja za Kruzni put.
Na oba se u spicu 2 kilometra prelaze i po 15 minuta.
 
Матеја Бељан":3lz9ndzp je napisao(la):
Sta je Batajnicka magistrala?
Планирана саобраћајница која би се настављала кроз Батајницу на постојећи "аутопут" паралелно с пругом.
 
A procedura je sledeća:

1. Direkcija Beoland, (Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, Njegoševa 84) donese odluku o tome,
2. Pomenuta Direkcija raspiše tender
o izradi projekta rekonstrukcije
3. Pomenuta Direkcija raspiše tender o reviziji projekta
4. Pomenuta Direkcija raspiše tender o izboru izvođača radova

i eto novog Batajničkog druma, (ovo bi u normalnoj proceduri trebalo da traje oko dve godine, ako nema komplikacija oko ekproprijacije)

a postoji skraćena procedura (srpski specijalitet)

1. Kukate lokalnom političkom bananamenu
2. On kuka svom šefu koji to vidi kao dobru političku promociju
3. Preko političkih veza kod onih koji su na vlasti, Direkcija donosi odluku i zbog hitnosti postupka sve se završava interno ( preko pregovaračkog postupka bez objavljivanja javnog poziva projekat, revizija, dodeli nekom svom igraču, koji naravno plaća reket, realizaciju naravno izvodi domaće preduzeće-Beograd put)
4. Lova se obezbeđuje aproprijacijom sa nekog tamo drugog projekta koji je manje politički atraktivan a koji je možda išao sve regularnom procedurom.

i eto novog Batajničkog puta.

Struka je tu odavno zamrla (trebalo bi snimati saobraćaj u dužem vremenskom periodu, raditi projekciju saobraćajnog opterećenja, uraditi projekat sa vizijom opterećenja za 10,15 godina....)
 
Koliko su bahati ti iz direkcije.Mrzi ih da updejtuju sajt skoro godinu dana :notok:
 
vucko":3hpp25vb je napisao(la):
Koliko su bahati ti iz direkcije.Mrzi ih da updejtuju sajt skoro godinu dana :notok:
Pre bih rekao da nisu platili firmi koja ga odrzava....
 
Данас свака већа фирма има запослене који ради у ИТ и успут одржавају сајт...
 
Garant direkcija ima bar 3 zaposlena koji sada igraju e republic umesto da rade svoj posao na sajtu
 
:) @ piglet, Hvala za prikaz potrebnih koraka,
-Po prvoj verziji ni UN ne bi mogao da ih pokrene
- Po drugoj verziji , nema Bananamena koj bi se založio za to područije zbog predhodne političke istorije tog područija pa se uredno ,,kulira,,
Inače tadašnje stavove su izvojevali ljudi koj nisu ni znali šta je Beograd – nego jednostavno su doneli sa sobom svoja trenutna uverenja, kada su se pod nuždom naseljavali i time nekolko puta uvećali ondašnji broj stanovnika vidim da su se odavno osvestili ali zato sada nema Bananamena... :bash:
Što se tiče spajanja, ako
na svakih 50-100 metara  postoji  neko proširenje u vidu dodatne saobračajne trake ( za uključenje ili skretanje  ) ili autobusko stajalište i to sve približne  dužine 50-100 metara
Vrlo grubom računicom - Na deset mesta neka se ,,baci,, asvalta po 100 metara to čini potrošnju 1 (jedan) kilometar asvalta
i tim jednim kilometrom se pokriva 10 kilometara puta koliko otprilike i ima od Batajnice do Cara Dušana,
:dil: Hej, trošak za jedan km asfalta za spajanje , godinama preskupo za Beograd...

@vrachar je 100 posto u pravu
Nije pitanje koliko kosta vec koliko se hoce.

A svedoci smo da se nece i da se kulira, i kao svako ko je pod kaznom pitam se još koliko dugo
 
problem sa tim projektima oko Batajnickog puta je razlika u vlasti izmedju Zemuna, kao opstine, i Beograda kao grada u kome se ta opstina nalazi. Ne samo da je veliki deo puta, posle elektronske industrije (kod samackog hotela za one koji ne znaju), bez osvetljenja nego i u samoj Batajnici su veci delovi u totalnom mraku nocu. Takodje, pesacka staza ne postoji vishe kada se prodje Saobracajna sola, nego je odmah do puta jarak.
 
Pre par godina izvršen je seča p l a t a n a idetičnih po starosti i veličini kao na Bulevaru , seča u još većim razmerama duž tog puta nije pobudila veće interesovanje , niti je posađeno i jedno drugo drvo na tim mestima kao zamena, obnova drvoreda. Al dobro nadam se biće i to....

Sobzirom da se planira proširenje Batajničkog puta, mislim da če Drvolovci jedva dočekati priliku da i te preostale platane iseku (sigurno ih ima više od 100) Između platana i puta, u večini slućajeva stoji drenažni kanal , a samo na nekim mestima je isti kanal iza platana do pešačke staze

Dok još nisu započeti ozbiljni projekti i sam rad trebalo bi sagledati mogučnost zaštite tih istih platana u smislu da se drenažni kanal
premesti iza drvoreda a njegovo mesto iskoristiti za proširenje samog puta i tako sačuvamo preostale platane

Platani su veliki , stari i isto su Beogradski Formiraju predivan drvored isto kao sto je u bio u Bulevaru, pa ovo bi bila još jednu takva seča u Beogradu

PS Drvoseča bira koje drvo seće, Drvolovac svako koje se nađe na njegovom putu :)
 
У току је проширење раскрснице (додавање једне траке) у центру Батајнице.
http://binged.it/J0x3e7
Највећи проблем је тренутно скретање лево у Царице Јелене јер сада том улицом иду 4 линије гсп, пролази много пољопривредних машина и теретних камиона тако да је због тога загушен правац према НС. Претпостављам да ће једна трака бити зе скретање лево из правца града у Царице Јелене а једна за право за НС и десно према Бановцима. Ово би требало да донекле ублажи проблем у центру Батајнице.



ево слике радова
 
Последње време изградило се неколико фирми, ливаде постају паркинзи, то је испраћено још по неком увученом станицом. Мало по мало изгледа све пристојније, а стоји да није оптерећен. Само да се некако обавежу фирме или натерају на друштвено одговорно понашање, свака усвом делу и могло би да изгледа супер за једну такву саобраћајницу.

Ових дана неко је орезивао гране дуж пута, тако их на жалост и оставио.
 
Meni, Matiji i jos po nekom po minis , a tebi plus
+1 :)
 
Па види, слажем се да овај пут није приоритетан из разлога што има алтернативе. Помињани приоритети, као и Па, Зр путеви са те стране морају бити први на оку, али никако не треба запостављати овај. На против, Панчевачки и Батајнички сигурно су огледало тога колико је овој земљи потребан посао, јер се у њима налази привреда.
Колико ће се инвеститора окренути назад ако су нам привредне зоне у блату? Ту се види наш однос према послу.
У овој зони са платанима коју си описао, ради доста успешних фирми, којима су пуна уста друштвене одговорности а поред енормних прихода ни тротоар испред своје фирме не сматрају да их се тиче. Има ту и не осветљених делова, по нека стотина метара. То не схватам!
Обећавам и већу пажњу, када будем у прилици.
 

Колико је прошло од када сам констатовао да је грање исечено и да нико не склања...
Овај пут ако нема потребе друго да се дорађује, мора комплетно да се осветли и да се провуче честит тротоар ако не и бици стаза.
 

Нешто су чистили пре неки дан дуж овог друма. Има и табли за правац нових (НС) а гради се и иза бнбоса нека хиљада квадрата неког магацина или се неке трговине шире овамо. Рупе по путу нарастају на дневној основи, проширују се.
Када буду пресвлачили све то, надам се да ће се отворити и за метар тротоара, макар на једној страни пута. Да могу и бицикле да га користе ( јер нема пешака, тек по неки ) а сама вожња бајса уз неконтролисану јурњаву у истој траци са тобом, језиво је искуство на два точка. Проверио сам :)

Тек да поменем да и овај пут постоји :)
 
Vrh