Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

kr****, bas me zanima da li će neko od nadležnih reagovati..

IMG_20210923_221451.jpg
 
Хахаха још ови генијалци из Курира цензуришу таблице.
 
Umesto što se bave cenzurisanjem tablica u člancima, mogli bi da se pozabave autocenzurom tablica od strane građana u zoni Oka sokolovog. I da pišu o istripovanim vlasnicima tih tablica, koji čim neko zastane pored njihovih kola, odmah istrčavaju napolje jer misle da ti je svrha života da prijavljuješ takve likove. U pethodnih nekoliko meseci sam tri put imao takvu situaciju.
 
иако подржавам насиље над бахато паркираним возилима и њиховим возачима, сваки облик бахатог паркирања који је у инат паркинг 666 сервису подржавам, ако је зонирана десна страна улице сви треба да паркирају лево, ако је лева сви треба десно, ако су обе треба паркирати насред па да се вози по тротоару, па нек паркинг сервисери цркну од муке, јер лоповски паркинг сервис од сваке улице коју дотакне не само да направи краву музару за паре на основу узурпираног јавног добра, већ сваку без изузетка направи споријом и/или опаснојим, само бојкотом и инатом се тај канцер може претворити из силеџије у оно што му име говори, СЕРВИС (грађана)
 
Pa ne baš... U delu u kome ja živim, parkirao se ko stigne, a neki su i danima ostavljaji vozila na parking mestima pošto tu ima dosta poslovnih zgrada... Kako je zonirano, ima dovoljno mesta, odjednom nema gužvi, a za stanare je cena pretplatne karte smešna. Da li je zoniranje pomoglo - svakako jeste.

Svakako da za ovog indijanca koji je stao na sred ulice nema apsolutno nikakvog opravdanja.
 
Kad se malo (ali zaista veoma malo) razmisli, ovo samo govori da jedan zamenik gradonačelnika nema pojma šta se dešava u gradu i koji su realni problemi.

Ili da on to zna i da je ovo samo sakupljanje poena u potencijalnoj borbi protiv Šapića.

Šta god da je istina, istina je jedino da je Vesić jedna velika ljiga od čoveka.

"Nedavno su mi moji pratioci na Tik-Toku poslali video na kome se vidi kako je čitava ulica pored dečje klinike zauzeta sa mestima rezervisanim za parkiranje državnih organa i kako je neko ko nije razmišljao ostavio samo 7 parking mesta za ljude", kazao je Vesić.

"To je skandal i bezobrazluk, zato sam odmah naložio Sekretarijatu za saobraćaj naložio da ukine sva ta parking mesta i da budu na raspolaganju građanima koji ovde dolaze", istakao je Vesić i zapitao se kako je neko ko sedi u kancelariji mogao tako da postupi ne razmišljajući o tome da je tu klinika za decu, pa je za državne organe odredio 42 mesta a za građane samo 7.

"E sad više neće biti tako, sve je za građane", naglasio je

"Ako je neko slučajno dobio kaznu ispred Tiršove jer je morao da stane da odveze dete na pregled, sve te kazne su stornirane", dodao je zamenik gradonačelnika.
 
Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol. Razumem ljude koji voze decu u vrtic, imaju porodice itd. ali auto koriste i mnogi kojima nije neophodno. Postali smo robovi kola. Peske sa bebom u kolicima, mozemo samo po sred kolovoza, a ima vozaca kola koji za to nemaju osecaj, pa voze ulicicama izmedju zgrada kao da je magistrala.
To da se kupuju garaze i parkinzi kao alva, nece biti nikad, jer dokle god sme da se parkira na trotoar ili travnjak, zasto bi iko kupio parking. Kad sam ja kupio garazu za 7200 eur, komsija mi je rekao da sam lud, jer napolju moze da se parkira besplatno. E taj komsija svaki dan zajase trotoar, pa ja jedva izadjem iz garaze od njega. Srbin je takav, nedeljom kad krene u crkvu, parkira do oltara, prekrsti se, pomoli Bogu i gas.
E sad, pored stanara, koji imaju i po 2, pa i 3 auta po stanu, imamo i razne firme. Ja sam radio u firmi koja je rentala kucu, a radilo je nas 17, od toga je 10 kolega dolazilo autom na posao i parkiralo na trotoar ljudima ispred kuca. To je jedan od razloga zasto sam postao biciklista.
A pazi ovo: Pisao sam vec da je u mojoj zgradi firma kupila sve garaze za magacin, a pored toga sto je zauzela sve garaze, kada se zavrsi radno vreme, sluzbene kombije i pikapove parkiraju na parkinge napolju. Oni su kupili 12 garaza, komsija u drugom ulazu 6 i ispred je parkirano 7 sluzbenih vozila. To je 25 zauzetih mesta. Znaci onih 41 nerpopisno parkiranih sa pocetka posta, svelo bi se na 16.
U Beogradu je problem parkinga metastazirao odavno i izlecenja nema, to je cetvrta faza.
 
Resenja i te kako ima. Ranije sam predlagao da se lepo donese rešenje o dodatnom oporezivanju na drugi (i svaki sledeci) automobil u domacinstvu. Dakle ne po osobi, nego po domacinstvu, jer mnoga domacinstva imaju vise od 2 kola. Trziste je prezasiceno kolima, necu da ulazim u kvalitet, ali danas svaki klinac koji iole nesto radi i zivi sa roditeljima moze (a i hoce) da uzme svoj automobil. Sto u vreme kada sam ja bio klinac bas i nije tako lako moglo. Ja ovo vidim kao jedino rešenje inace cemo imati guzve i u kasnim nocnim satima. Nije vise normalno da su stravicne guzve u 8 sati kao u nekadasnjem spicu koji vise ne postoji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886822#p886822:32j3atst je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 06, 2021 12:14 am[/url]":32j3atst]Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol. Razumem ljude koji voze decu u vrtic, imaju porodice itd. ali auto koriste i mnogi kojima nije neophodno. Postali smo robovi kola. Peske sa bebom u kolicima, mozemo samo po sred kolovoza, a ima vozaca kola koji za to nemaju osecaj, pa voze ulicicama izmedju zgrada kao da je magistrala.
To da se kupuju garaze i parkinzi kao alva, nece biti nikad, jer dokle god sme da se parkira na trotoar ili travnjak, zasto bi iko kupio parking. Kad sam ja kupio garazu za 7200 eur, komsija mi je rekao da sam lud, jer napolju moze da se parkira besplatno. E taj komsija svaki dan zajase trotoar, pa ja jedva izadjem iz garaze od njega. Srbin je takav, nedeljom kad krene u crkvu, parkira do oltara, prekrsti se, pomoli Bogu i gas.
E sad, pored stanara, koji imaju i po 2, pa i 3 auta po stanu, imamo i razne firme. Ja sam radio u firmi koja je rentala kucu, a radilo je nas 17, od toga je 10 kolega dolazilo autom na posao i parkiralo na trotoar ljudima ispred kuca. To je jedan od razloga zasto sam postao biciklista.
A pazi ovo: Pisao sam vec da je u mojoj zgradi firma kupila sve garaze za magacin, a pored toga sto je zauzela sve garaze, kada se zavrsi radno vreme, sluzbene kombije i pikapove parkiraju na parkinge napolju. Oni su kupili 12 garaza, komsija u drugom ulazu 6 i ispred je parkirano 7 sluzbenih vozila. To je 25 zauzetih mesta. Znaci onih 41 nerpopisno parkiranih sa pocetka posta, svelo bi se na 16.
U Beogradu je problem parkinga metastazirao odavno i izlecenja nema, to je cetvrta faza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886723#p886723:3jqz874o je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Okt 05, 2021 5:38 pm[/url]":3jqz874o]@Luka14 sta su bacene pare?

U panorami je bilo dovoljno mesta, cak se ljudi iz zgrade pored gde je Idea kupovali parking mesto.

Garazno mesto u Stepi, pored onoliko parking mesta su bacene pare... Za masu drugih lokacija u Bg-u svakako ne bi bile...

Nije sporno da je bilo dovoljno, imaju 3 sprata garaze... Da im dune, jos 2 sprata mogu da prodaju...druga je stvar tu... Garazno mesto koje pripada tom stanu prodato je negde izmedju trenutka kad je potpisao predugovor i trenutka kad je potpisao ugovor.. A to je period od vise od godinu dana... S tim sto nije smelo da bude prodato u tom periodu, tj ne pre nego sto dodje do potpisivanja konacnog ugovora.. Al je takva praksa svuda po gradu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886826#p886826:31bw3u46 je napisao(la):
Guest7788 » Sre Okt 06, 2021 12:38 am[/url]":31bw3u46]Resenja i te kako ima. Ranije sam predlagao da se lepo donese rešenje o dodatnom oporezivanju na drugi (i svaki sledeci) automobil u domacinstvu. Dakle ne po osobi, nego po domacinstvu, jer mnoga domacinstva imaju vise od 2 kola. Trziste je prezasiceno kolima, necu da ulazim u kvalitet, ali danas svaki klinac koji iole nesto radi i zivi sa roditeljima moze (a i hoce) da uzme svoj automobil. Sto u vreme kada sam ja bio klinac bas i nije tako lako moglo. Ja ovo vidim kao jedino rešenje inace cemo imati guzve i u kasnim nocnim satima. Nije vise normalno da su stravicne guzve u 8 sati kao u nekadasnjem spicu koji vise ne postoji.

Kakva je logika u tome? Evo primer... Postoje porodice sa vise stanova u vlasnistvu, recimo npr neku jaku cifru - 10... Potencijalno i sa garazama na tim lokacijama.. Dakle potencijalno 10 placenih parking mesta za 10 automobila.... Na koji nacin oni treba da budu oporezovani dodatno? Onda treba porez i na 2 stana.. Ajmo onda takav dodatni porez i na 2 plate po domacinstvu.. Sta ce onaj ko ima porodicnu kucu i domacinstvo cine 3 generacije... Takav zakon bi bio nebuloza...

Porez se svakako placa prilikom registracije vise vozila, povecane potrosnje benzina itd, itd.. Tu nema popusta na kolicinu :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886822#p886822:3izpc9ok je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 06, 2021 12:14 am[/url]":3izpc9ok]Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol.

Da komunalna sluzi icemu van Vracara, takav problem bi mogao da bude resen iz 2 puta po 20 minuta... Na svaki auto jedan dan kaznica, pa posle par dana jos po jedna.. I ne bi im vise palo na pamet...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886822#p886822:2xbbmqo2 je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 06, 2021 12:14 am[/url]":2xbbmqo2]Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol. Razumem ljude koji voze decu u vrtic, imaju porodice itd. ali auto koriste i mnogi kojima nije neophodno. Postali smo robovi kola. Peske sa bebom u kolicima, mozemo samo po sred kolovoza, a ima vozaca kola koji za to nemaju osecaj, pa voze ulicicama izmedju zgrada kao da je magistrala.
To da se kupuju garaze i parkinzi kao alva, nece biti nikad, jer dokle god sme da se parkira na trotoar ili travnjak, zasto bi iko kupio parking. Kad sam ja kupio garazu za 7200 eur, komsija mi je rekao da sam lud, jer napolju moze da se parkira besplatno. E taj komsija svaki dan zajase trotoar, pa ja jedva izadjem iz garaze od njega. Srbin je takav, nedeljom kad krene u crkvu, parkira do oltara, prekrsti se, pomoli Bogu i gas.
E sad, pored stanara, koji imaju i po 2, pa i 3 auta po stanu, imamo i razne firme. Ja sam radio u firmi koja je rentala kucu, a radilo je nas 17, od toga je 10 kolega dolazilo autom na posao i parkiralo na trotoar ljudima ispred kuca. To je jedan od razloga zasto sam postao biciklista.
A pazi ovo: Pisao sam vec da je u mojoj zgradi firma kupila sve garaze za magacin, a pored toga sto je zauzela sve garaze, kada se zavrsi radno vreme, sluzbene kombije i pikapove parkiraju na parkinge napolju. Oni su kupili 12 garaza, komsija u drugom ulazu 6 i ispred je parkirano 7 sluzbenih vozila. To je 25 zauzetih mesta. Znaci onih 41 nerpopisno parkiranih sa pocetka posta, svelo bi se na 16.
U Beogradu je problem parkinga metastazirao odavno i izlecenja nema, to je cetvrta faza.

Problem je što ne smeju da preseku i da kažu, nema više registracije ispod Euro4. Ove godine je trebalo kao da se ukine registracija ovima što su skidali katalizatore i sl, pa opet ništa... Ima i dalje da prde, smrde i zauzimaju trotoare.

Preneki dan vozim, ispred mene Trabant... Odakle to smeće i dalje na ulicama?
 
Па не иде то тако, да прво пустим да се ЕВРО 3 масовно увози и да народ своју робовски зарађену цркавицу уложи да би имао какав такав аутомобил и да му ја сад забраним да га региструје, а да истовремено добијем изборе. Неће да може.
 
Uh, mnogo me nervira kada neko motor, koji bukvalno može da parkira gde hoće, parkira ovako da sprečava normalan tok pešaka.

mogao je u ulaz da ga utera, do lifta do dođe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886858#p886858:1f3c7f8x je napisao(la):
sjcam » Sre Okt 06, 2021 9:56 am[/url]":1f3c7f8x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886822#p886822:1f3c7f8x je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 06, 2021 12:14 am[/url]":1f3c7f8x]Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol. Razumem ljude koji voze decu u vrtic, imaju porodice itd. ali auto koriste i mnogi kojima nije neophodno. Postali smo robovi kola. Peske sa bebom u kolicima, mozemo samo po sred kolovoza, a ima vozaca kola koji za to nemaju osecaj, pa voze ulicicama izmedju zgrada kao da je magistrala.
To da se kupuju garaze i parkinzi kao alva, nece biti nikad, jer dokle god sme da se parkira na trotoar ili travnjak, zasto bi iko kupio parking. Kad sam ja kupio garazu za 7200 eur, komsija mi je rekao da sam lud, jer napolju moze da se parkira besplatno. E taj komsija svaki dan zajase trotoar, pa ja jedva izadjem iz garaze od njega. Srbin je takav, nedeljom kad krene u crkvu, parkira do oltara, prekrsti se, pomoli Bogu i gas.
E sad, pored stanara, koji imaju i po 2, pa i 3 auta po stanu, imamo i razne firme. Ja sam radio u firmi koja je rentala kucu, a radilo je nas 17, od toga je 10 kolega dolazilo autom na posao i parkiralo na trotoar ljudima ispred kuca. To je jedan od razloga zasto sam postao biciklista.
A pazi ovo: Pisao sam vec da je u mojoj zgradi firma kupila sve garaze za magacin, a pored toga sto je zauzela sve garaze, kada se zavrsi radno vreme, sluzbene kombije i pikapove parkiraju na parkinge napolju. Oni su kupili 12 garaza, komsija u drugom ulazu 6 i ispred je parkirano 7 sluzbenih vozila. To je 25 zauzetih mesta. Znaci onih 41 nerpopisno parkiranih sa pocetka posta, svelo bi se na 16.
U Beogradu je problem parkinga metastazirao odavno i izlecenja nema, to je cetvrta faza.

Problem je što ne smeju da preseku i da kažu, nema više registracije ispod Euro4. Ove godine je trebalo kao da se ukine registracija ovima što su skidali katalizatore i sl, pa opet ništa... Ima i dalje da prde, smrde i zauzimaju trotoare.

Preneki dan vozim, ispred mene Trabant... Odakle to smeće i dalje na ulicama?

Ено га у центру Берлина, престоници чистоће.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886941#p886941:1eu08abe je napisao(la):
overdrive » Sre Okt 06, 2021 1:58 pm[/url]":1eu08abe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886858#p886858:1eu08abe je napisao(la):
sjcam » Sre Okt 06, 2021 9:56 am[/url]":1eu08abe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886822#p886822:1eu08abe je napisao(la):
nikolino » Sre Okt 06, 2021 12:14 am[/url]":1eu08abe]Evo, ja sam sad sa terase prebrojao 29 kola parkiranih na parking mesto i 41 nepropisno na trotoare i travnjak. 140% vise nepropisno parkiranih. Zivim na ulazu u Stepu. Auto je u Srbiji i dalje statusni simbol. Razumem ljude koji voze decu u vrtic, imaju porodice itd. ali auto koriste i mnogi kojima nije neophodno. Postali smo robovi kola. Peske sa bebom u kolicima, mozemo samo po sred kolovoza, a ima vozaca kola koji za to nemaju osecaj, pa voze ulicicama izmedju zgrada kao da je magistrala.
To da se kupuju garaze i parkinzi kao alva, nece biti nikad, jer dokle god sme da se parkira na trotoar ili travnjak, zasto bi iko kupio parking. Kad sam ja kupio garazu za 7200 eur, komsija mi je rekao da sam lud, jer napolju moze da se parkira besplatno. E taj komsija svaki dan zajase trotoar, pa ja jedva izadjem iz garaze od njega. Srbin je takav, nedeljom kad krene u crkvu, parkira do oltara, prekrsti se, pomoli Bogu i gas.
E sad, pored stanara, koji imaju i po 2, pa i 3 auta po stanu, imamo i razne firme. Ja sam radio u firmi koja je rentala kucu, a radilo je nas 17, od toga je 10 kolega dolazilo autom na posao i parkiralo na trotoar ljudima ispred kuca. To je jedan od razloga zasto sam postao biciklista.
A pazi ovo: Pisao sam vec da je u mojoj zgradi firma kupila sve garaze za magacin, a pored toga sto je zauzela sve garaze, kada se zavrsi radno vreme, sluzbene kombije i pikapove parkiraju na parkinge napolju. Oni su kupili 12 garaza, komsija u drugom ulazu 6 i ispred je parkirano 7 sluzbenih vozila. To je 25 zauzetih mesta. Znaci onih 41 nerpopisno parkiranih sa pocetka posta, svelo bi se na 16.
U Beogradu je problem parkinga metastazirao odavno i izlecenja nema, to je cetvrta faza.

Problem je što ne smeju da preseku i da kažu, nema više registracije ispod Euro4. Ove godine je trebalo kao da se ukine registracija ovima što su skidali katalizatore i sl, pa opet ništa... Ima i dalje da prde, smrde i zauzimaju trotoare.

Preneki dan vozim, ispred mene Trabant... Odakle to smeće i dalje na ulicama?

Ено га у центру Берлина, престоници чистоће.

Možda je Brega?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886858#p886858:145tk5gg je napisao(la):
sjcam » 06 Окт 2021 09:56 am[/url]":145tk5gg]

Preneki dan vozim, ispred mene Trabant... Odakle to smeće i dalje na ulicama?
То "смеће" је старовременски аутомобил или ти олдтајмер, и региструје се без икавих проблема. Наравно све технички мора да буде исправно, а власници старовременски аутомобила много више воде рачуна о томе, него власници новијих аутомобила.

Што каже @Овердрајв, у Берлину их има колико хоћеш. Ја сам баш у Берлину 1986.године први пут возио Трабанта.

Trabi-Safari-09.jpg
ts05_b.jpg
 
Mislim da im najviše bode oči "besan" automobil.
Mali vozi lagano i opušteno, verovatno bolje od moje žene :) Svaka čast za klinca.
 
Vrh