Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

A ima i bu**** koji se prave pametni pa obidju kolonu trakom za pravo i levo i hoce pred raskrsnicu da se ubace desno. Zato neki ne propustaju. I ja ne propustam kada neki bolid hoce ispred mene da se ubaci pred skretanje, a zaobisao je celu kolonu. Nazalost vecinom onaj iza ga pusti. Ja mu ne bih dao pa nek se vrati na zacelje kolone.
Bio sam prisutan kod Doma omladine kad je jedan 'pametni' obisao kolonu kod Politike al je naleteo na trolu kao na volej,nije uspeo na raskrsnici Makedonske i Decanske da smugne. Ovaj mu se nabio branik na branik i vratio ga u rikverc cini mi se do Radio Beograda. Mislim da vise nece pokusavati tako nesto.
 
Sve to je samo odraz opšteg stanja u društvu i urušavanja sistema vrednosti koje se svakog dana plasira hipnotiziranom narodu sa TV-a. Za sve nedaće je uvek neko drugi kriv, sve frustracije iz ličnih života se prenose na ulicu. A hipnotiziranim ljudima je teško da vide ko je i gde je uzrok većine njihovih problema i kako da saseku taj koren.
Deca gledaju na internetu divljake koji se hvale kako divljački voze, pesme koje se slušaju pozivaju na kriminal i divljaštvo.
 
20240311_124829.jpg
 
Javiše mi ljudi sad, neki mutant blokirao Nemanjinu kod NBS, ostavio Mečku posred kolovoza sa upaljena sva 4.

#SamoOpušteno
 
Nisam nikad vozio ovaj skup auto, ali majku mu valjda ima N kao i u svim drugim automaticima, može da ga skotrlja 3 metara na dole?
 
Mozda mu je bas menjac stradao, ja na mom autu radim na 60.000 km servis menjaca, to mi je po specifikaciji auta, a dosta ljudi to nece da radi, narucito na novim autima jer su u fazonu ma nov auto sto bih radio.
 
Moraš da razumeš, da to što ti nekako naučiš pravila (vidiš i sam da je komplikovano) ne pomaže baš puno, pošto imaš u tom trenutku bar 5 njih koji nemaju pojma šta rade. Poštuj pravila, ali se ne oslanjaj 100% na to i pažljivo posmatraj ponašanje drugih u saobraćaju. Taj što ti trubi - ko zna šta on misli da je ispravno i da li uopšte ima pojma koja su pravila. Verovatno si, po nekim njegovim kriterijumima, sporo krenuo plus, ako imaš na autu "P" - magnet si za takve buzdovane.

Ja vozim 15 godina po Beogradu. Nažalost, odavno sam npr. kod prestrojavanja u gužvi prestao da koristim migavce. Dosadili su mi likovi koji mi se, kada se prestrojavam, zaleću pozadi kantom od 70 ks da mi, kao, ne daju da se "ubacim". Lepo mogu bilo kome da se ubacim, pošto vozim auto od >350 ks. Nije pohvalno, ali nažalost puno je debila koji leče svoje komplekse za volanom.

Preneko veče vozim 80-100 autputem kod Arene i vidim iza lika u Alfi sa nekim nalepnicama (pacijent, očigledno...). Lik se zalateo da me obiđe, ubaci mi se ispred auta i isključi se na kružni tok ispred mene, ako se prethnodno takvom vožnom ne zakuca u ogradu. Iza mene naravno nije bilo nikoga, ali bolid hoće ispred da se ubaci. Ne mogu takve likove da pustim, morao je verovatno da se isključi posle na Omladinskih brigada, pošto sam malo dodao gas i nisam ga pustio, pa je promašio isključenje.
Evo moja sveža situacija od vikenda, vozim preko mosta na Adi ka Novom Beogradu, u srednjoj sam traci, a iza mene Alfa neka, u levoj traci ide jedan auto, dajem levi migavac pre nego mi je taj auto i prišao, dodajem gas i kako je prošao krećem ja levo, a baja sa Alfom koji je bio iza mene daje gas da me prestigne i da se ubaci pre mene.
Tako sam ga lagano isekao, a kad je krenuo da se beči objasnio mu neke stvari i sve super, svako svojim putem.
Znači dao lepo migavac na vreme, što je značilo gde ću, ali ne vredi bu****, mora da me prestigne. Ja nikad ne bi krenuo u toj situaciji da pređem ispred auta koji je dao tako migavac.
 
Nije ni nov auto ko što je nekad bio. Napravljen da traje dok ne istekne garancija kao i sve ostalo. Prosečan nov auto danas na 150 000 km ima kvar neisplativ za popravku.


Jutros mi je neka opasna riba u puntu trubila i psovala što sam, predpostavljam vozio sporo. Dopustio sam da ispred mene u koloni bude prostora za čak dva vozila.
 
mislim da ima for sa automatikom ako crkne možeš ostati u P i ne možeš da ga pomeriš... pre par meseci na parkingu tako jedna komšinica sa nekim opelom stala na sred i kaže nema šanse da se pomeri, ostao u p zaglavljen. I onda su čekali majstora ili šlep
 
Mozda mu je bas menjac stradao, ja na mom autu radim na 60.000 km servis menjaca, to mi je po specifikaciji auta, a dosta ljudi to nece da radi, narucito na novim autima jer su u fazonu ma nov auto sto bih radio.
Nova auta generalno po preporuci proizvodjaca nemaju servis automatika jer je "lifetime", a naši ne znaju da je to lifetime u stvari do garancije tj do 100000km. Ja sam u ovlašćenom tražio da mi urade servis i rekli su mi da to ne rade jer nije preporuka proizvodjača pa sam morao da tražim nekog pouzdanog da odradi jer loš majstor može više da odmogne nego da pomogne.
 
Znači dao lepo migavac na vreme, što je značilo gde ću, ali ne vredi bu****, mora da me prestigne. Ja nikad ne bi krenuo u toj situaciji da pređem ispred auta koji je dao tako migavac.
To je boljka jednog dela vozača. Čim vide da neko daje žmigavac da se prestroji, udri po gasu ili ako vide da nameravaš da pređeš ulicu na pešačkom ili si počeo da prelaziš...​
 
mislim da ima for sa automatikom ako crkne možeš ostati u P i ne možeš da ga pomeriš... pre par meseci na parkingu tako jedna komšinica sa nekim opelom stala na sred i kaže nema šanse da se pomeri, ostao u p zaglavljen. I onda su čekali majstora ili šlep
Može da se prebaci u ler ali retko ko zna za to. Mislili su proizvođači na takve kvarove.
 
Skoro sam sa kolegama analizirao. U kompleksu zatvorenog tipa gde radim na invalidskim mestima je uvek jedan BMW privatne firme a sve ostalo su zaposleni u državnoj službi koja je u tom kompleksu. Iako ima par stotina slobodnih mesta uvek treba parkirati bliže ulazu.
 
A ima i bu**** koji se prave pametni pa obidju kolonu trakom za pravo i levo i hoce pred raskrsnicu da se ubace desno. Zato neki ne propustaju. I ja ne propustam kada neki bolid hoce ispred mene da se ubaci pred skretanje, a zaobisao je celu kolonu. Nazalost vecinom onaj iza ga pusti. Ja mu ne bih dao pa nek se vrati na zacelje kolone.
Baš takva je situacija u Milentija Popovića na potezu od Hajata do TC Ušće gde većina vozača drži desnu traku za skretanje ka Brankovom mostu i tu je normalno kolona. Onda se pojavljuju ta goveda koji obilaze levom trakom a onda bi da se umuljaju u kolonu za desno. Takve nema šanse da pustim, ali su mi najgori likovi i likuše obično ispred mene koji pilje u svoj mobilni dok čekaju i dok oni retardirani postanu svesni tri brdska govečeta se već ubace ispred
 
Takve stvorove ne treba tolerisati. Najmanje što svako može i treba da uradi je da odbije da pušta takve da se "ubace" preko reda. Naravno, izuzimam hitne i vanredne situacije.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Aes
Onaj ko ne zna za ovu mogućnost može samo šlep da pozove i da čeka. Onaj ko zna možda i može sam na osnovu yt klipova, nije teško kod starijih automobila.
Uzeh malo da istražujem i našao sam da na najnovijim mečkama uopšte nije moguće ubaciti u ler kao što je moglo nekad. Ovaj čovek nije namerno blokirao 2 trake, baš me zanima šta je bio kvar.
Našao sam da najnoviji Volvo ima tu opciju ali je malo komplikovanije od ovih starijih automobila, Audi noviji ima tu opciju. Kod BMW je nekad moglo iznutra ali kod novijih sa ZF8 mora poseban alat i da se pristupi menjaču ispod auta, kod najnovijih možda nije moguće uopšte. Neki lik koji se bavi šlepom kaže da su mercedesi najteži za ubaciti u ler jer je sve elektronika 🤷‍♂️
 
Poslednja izmena:
O tome pričam, ni ja za npr aisin menjač na pezou nisam našao. Lakše je kod starijih robotizovanih menjača ali kod novih pravih automatskih elektronskih teže ide, ako ne i nemoguće bez rastavljanja.
 
Onaj ko ne zna za ovu mogućnost može samo šlep da pozove i da čeka. Onaj ko zna možda i može sam na osnovu yt klipova, nije teško kod starijih automobila.
Uzeh malo da istražujem i našao sam da na najnovijim mečkama uopšte nije moguće ubaciti u ler kao što je moglo nekad. Ovaj čovek nije namerno blokirao 2 trake, baš me zanima šta je bio kvar.
Našao sam da najnoviji Volvo ima tu opciju ali je malo komplikovanije od ovih starijih automobila, Audi noviji ima tu opciju. Kod BMW je nekad moglo iznutra ali kod novijih sa ZF8 mora poseban alat i da se pristupi menjaču ispod auta, kod najnovijih možda nije moguće uopšte. Neki lik koji se bavi šlepom kaže da su mercedesi najteži za ubaciti u ler jer je sve elektronika 🤷‍♂️

Mislim da je obrnuto. Baš kod novijih (koji imaju menjač na volanu) bi trebalo da je lakše. Ne znam kako se radi, ali su mi u salonu rekli da postoji način za to kada sam tada kupio auto (E klasa, 2018. godište). Posle sam promenio auto, uzeo nešto veći Mercedes (2022. god), ali je unutra skoro sve isto, a taj menjač je isti kod svih (C, E, S, CLS...). Trebalo bi da može pošto su oba full-electric 9-stepeni menjači.

Ima onaj Mercedes call centar za pomoć na putu, pa verovatno pozoveš da ti kažu kako, ako neko baš mora to da radi.

Kod menjača obično bude problem sa baterijom ili kablovima, ali to teško da se desi na autu starom 5-6 godina.
Ovom gore je možda nestalo i goriva, dešava se i to. Tu mora šlep :)
 
Poslednja izmena:
Vrh