astrodule
Professional
Zato sam ja za manje pauka, a više ovih što slikaju i kažnjavaju. Naravno, prvo kažnjavati ove što blokiraju trotoare i parkiraju na uglovima i na pešačkim i ugrožavaju saobraćaj, a kad se to iskoreni, preći i na ostale...
Neko je otišao i malo dalje od ovih metoda :mrgreen:Trejsi":19osbfm3 je napisao(la):laki72":19osbfm3 je napisao(la):Pa razumem ja tebe. samo realan uzrok problema u tom slucaju su upravo komunalci koji ne reaguju po prijavama.
to je neko ko prima platu da bi uticao na komunalni red. a ne radi svoj posao. Mi u stvari imamo problem sa tim sluzbama, jer nije moje i tvoje da se `obracunavamo` sa sugradjanima. ma kakvi bili.
Slažem se sa tobom u potpunosti. Pošto ne možemo ništa da uradimo povodom tih službi u kratkom i srednjem roku, jedino rešenje je ovaj vid borbe koji sam naveo.
Reč je o Bulevaru Zorana Đinđića, koji je pogodan za uvođenje zona, pre svega, zbog velike koncentracije komercijalnih sadržaja (poslovnih prostora, firmi i kafića). Takva odluka bi sigurno zadovoljila i stanare solitera u ovom rejonu, koji “muku muče” sa posetiocima koji im “kradu” parking mesta.
- Pored ove, podneli smo inicijativu za još tri lokacije u starom delu grada. Pre svega, nakon izgradnje parkirališta na Kalemegdanu, uvideli smo da postoji veliko interesovanje za dolazak na tvrđavu automobilom, pa smo podneli inicijativu da se od placa kod Vidin kapije, koji je nekada korišćen za odlaganje automobila koje je odnosio pauk takođe napravi parking. Na ovom projektu podršku bi trebalo da nam pruži i Beo zoo-vrt, koji će izgraditi ulaz na parking sa bočne strane. Pored toga, makiška strana Ade Ciganlije nam je takođe interesantna, zbog velikog broja klubova i kafića čiji se posetioci parkiraju bukvalno na kolovozu, a slična je situacija i u Skerlićevoj ulici kod Narodne biblioteke - kaže za “24 sata” Andrija Čupković, direktor “Parking servisa”.
Galeks":18k5mh7u je napisao(la):Ulica Goca Delceva, Bulevar Zorana Djindjica, blok 70 oko Kineskog trznog centra i ulica iza garaze u Belvilu su zreli za zoniranje.
astrodule":4eowwy7b je napisao(la):Novo mesto gde se parkiraju bahati je trotoar uz taksi stanicu kod novog Merkatora. Pretpostavljam da njihovi vlasnici sede u kafiću pored. Sa obzirom da je 2h parkiranja u Merkatoru besplatno za ovo stvarno nemam nikakvog opravdanja.
Nikad neću imati razumevanja sa ljude koji moraju da vide svoj auto gde god da se nalaze, kao i za one koji moraju da budu viđeni kad izlaze iz automobila. Poseta psihijatru je prva stvar koju bi oni morali uraditi.
Nece da moze.operic":fg6tlpen je napisao(la):ja nemam nista protiv parkiranja na trotoaru, AKO se ispune oni uslovi koji su vazili po starom zakonu, tj da ostavis prostor za nesmetano kretanje pesaka (1.6m).
i naravno strogo kaznjavanje svakoga ko to krsi.
Već stoje radari na ulazu u mnoga mesta na magistralnim putevima. Baš skoro su me u Prijepolju zaustavili u sred ničega sa takvom budalaštinom, samo jer je prošao znak.astrodule":2fdfayjb je napisao(la):Ovo za 80 u naseljenom mestu - već zamišljam patrolu kako sa radarom snima odmah iza znaka za naseljeno mesto...
Trotoari su za pešake i tu ne treba praviti nikakve kompromise. Podzemne garaže su lek...
laki72":1yjjvsgq je napisao(la):operic":1yjjvsgq je napisao(la):Stari zakon je predvidjao ostavljanje 1,5m pesacima. Ko je to postovao? Svodilo se na to da su pesaci isli 'slalom' oko parkiranih cetvorotockasa, pri tom cesto bivali primorani da izlaze na kovoz. Jer od 1,5 ocas posla krene 1,2 pa 1,0 pa 0,5 i stigne se do...