Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Zato sam ja za manje pauka, a više ovih što slikaju i kažnjavaju. Naravno, prvo kažnjavati ove što blokiraju trotoare i parkiraju na uglovima i na pešačkim i ugrožavaju saobraćaj, a kad se to iskoreni, preći i na ostale...
 
Мени су добри у Њујорку. Добију електрични "аутомобил", и иду улицом и каче казне за непрописно паркирање.
 
Trejsi":19osbfm3 je napisao(la):
laki72":19osbfm3 je napisao(la):
Pa razumem ja tebe. samo realan uzrok problema u tom slucaju su upravo komunalci koji ne reaguju po prijavama.
to je neko ko prima platu da bi uticao na komunalni red. a ne radi svoj posao. Mi u stvari imamo problem sa tim sluzbama, jer nije moje i tvoje da se `obracunavamo` sa sugradjanima. ma kakvi bili.

Slažem se sa tobom u potpunosti. Pošto ne možemo ništa da uradimo povodom tih službi u kratkom i srednjem roku, jedino rešenje je ovaj vid borbe koji sam naveo.
Neko je otišao i malo dalje od ovih metoda :mrgreen:
10527311_965896136759346_3433153525243726628_n.jpg

Izvor: FB
 
Evo i najave novih zona na NBG, upravo Bul. Zorana Đinđića.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/510360 ... -na-spisku

Reč je o Bulevaru Zorana Đinđića, koji je pogodan za uvođenje zona, pre svega, zbog velike koncentracije komercijalnih sadržaja (poslovnih prostora, firmi i kafića). Takva odluka bi sigurno zadovoljila i stanare solitera u ovom rejonu, koji “muku muče” sa posetiocima koji im “kradu” parking mesta.

- Pored ove, podneli smo inicijativu za još tri lokacije u starom delu grada. Pre svega, nakon izgradnje parkirališta na Kalemegdanu, uvideli smo da postoji veliko interesovanje za dolazak na tvrđavu automobilom, pa smo podneli inicijativu da se od placa kod Vidin kapije, koji je nekada korišćen za odlaganje automobila koje je odnosio pauk takođe napravi parking. Na ovom projektu podršku bi trebalo da nam pruži i Beo zoo-vrt, koji će izgraditi ulaz na parking sa bočne strane. Pored toga, makiška strana Ade Ciganlije nam je takođe interesantna, zbog velikog broja klubova i kafića čiji se posetioci parkiraju bukvalno na kolovozu, a slična je situacija i u Skerlićevoj ulici kod Narodne biblioteke - kaže za “24 sata” Andrija Čupković, direktor “Parking servisa”.
 
Ulica Goca Delceva, Bulevar Zorana Djindjica, blok 70 oko Kineskog trznog centra i ulica iza garaze u Belvilu su zreli za zoniranje.
 
Galeks":18k5mh7u je napisao(la):
Ulica Goca Delceva, Bulevar Zorana Djindjica, blok 70 oko Kineskog trznog centra i ulica iza garaze u Belvilu su zreli za zoniranje.

Ima predloga da se i ceo Belvil obuhvati zonom sto bi svakako bilo dobro.
 
Novo mesto gde se parkiraju bahati je trotoar uz taksi stanicu kod novog Merkatora. Pretpostavljam da njihovi vlasnici sede u kafiću pored. Sa obzirom da je 2h parkiranja u Merkatoru besplatno za ovo stvarno nemam nikakvog opravdanja.

Nikad neću imati razumevanja sa ljude koji moraju da vide svoj auto gde god da se nalaze, kao i za one koji moraju da budu viđeni kad izlaze iz automobila. Poseta psihijatru je prva stvar koju bi oni morali uraditi.
 
Таксисти на станици у Краљице Марије ем што се у доста случајева паркирају како стигну (преко пешачких прелаза...) ем што не поштују обавезан правац када се укључују у саобраћај са такси станице (као овај на снимку, на пример, који поред тога прича и на мобилни).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B7cXZgqAfXM[/youtube]
 
astrodule":4eowwy7b je napisao(la):
Novo mesto gde se parkiraju bahati je trotoar uz taksi stanicu kod novog Merkatora. Pretpostavljam da njihovi vlasnici sede u kafiću pored. Sa obzirom da je 2h parkiranja u Merkatoru besplatno za ovo stvarno nemam nikakvog opravdanja.

Nikad neću imati razumevanja sa ljude koji moraju da vide svoj auto gde god da se nalaze, kao i za one koji moraju da budu viđeni kad izlaze iz automobila. Poseta psihijatru je prva stvar koju bi oni morali uraditi.

id*** će biti id***.
 
Evo dve slike te lokacije (novi Merkator) sa razmakom od oko 1 časa.

20141113_134858-1024x768.jpg


20141113_145032-1024x768.jpg


Na drugoj slici se vidi i policijsko vozilo uredno parkirano i povodom toga ću da napišem mejl Policiji gde ću da ih pitam da li je policajac napisao neku prijavu ili pozvao nekog drugog na napiše prijavu.

Još jedna spomenuta lokacija je Bulevar Z.Đ. kod Poncha, pa evo priloga i sa tog mesta.

20141113_140540-1024x768.jpg
 
Džabe vam je sve to, kada genijalci predlažu da se sve to što slikate se legalizuje... Dozvoliti parkiranje na trotoaru. Naravno, majke sa bebama u kolicima neka guraju kolica po kolovozu ili bolje neka uopšte ne izlaze na ulicu... A posle ćemo svi da plaćamo da se ti trotoari popravljaju. Ludost.

Biser je i nasilnička vožnja od 150 km na autoputu. Taj što je to predložio verovatno nije autoputem vozio ništa bolje od Juga. Naravno da je za Jugo to nasilnička vožnja (prvenstveno prema autu), ali realno to je smešno. Prekršaj jeste, ali nasilnička vožnja nije. Nasilnička vožnja je eventualno 170-180-190 km/h, jer za to vozač treba dobro da stisne gas i svesno ubrza do te brzine. Bilo koji jači auto između 120 i 150 se ponaša isto, a tu razliku u brzini (od 120 do 150) dostigne za 2-3 sekunde, pa ljudi i nesvesno voze između 120-150 km/h, jer je razlika neprimetna.

Ipak, najveći skandal je predlog da se dozvoli parkiranje na trotoarima. Definitivno.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Društvo/1753917/Uskoro+nove+i+strože+kazne+za+vozače!.html
 
Вожња преко 80 километара у насељеном месту и преко 150 километара на ауто-путу могли би да се категоришу као насилничка вожња јер тиме возач потпуно свесно крши неки пропис", истиче Крсте Липовац, директор Агенције за безбедност саобраћаја.

Конкретан предлог је и да се дозволи паркирање на тротоару свуда где је то законски могуће, јер је сада строго забрањено осим ако паркинг-сервис то није одредио.

Такође, треба дозволити претицање мотокултиватора или трактора иако је линија пуна јер се тиме убрзава саобраћај.

"Где је то могуће, треба омогућити претицање пољопривредних машина јер оне успоравају саобраћај. Трактори развијају од 30 до 40 километара на час и они више својим кретањем чине саобраћај небезбедним више него остали учесници", објашњава Милан Вујанић са Саобраћајног факултета у Београду.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... B5%21.html

ovo za parkiranje po trotarima nemam rijeci

za motokulitvatore , to nebi smjelo da se vozi po centru bg , i za takva vozila vazi kad naprve kolonu iza sebe da se sklone na prvom pogodnom mjestu i porpuste vozila

protiv parkiranja na trotaru se treba boriti je zanmo kako ce to izgledati u prakci nece se moci proci
 
ja nemam nista protiv parkiranja na trotoaru, AKO se ispune oni uslovi koji su vazili po starom zakonu, tj da ostavis prostor za nesmetano kretanje pesaka (1.6m).
i naravno strogo kaznjavanje svakoga ko to krsi.
 
Ovo za 80 u naseljenom mestu - već zamišljam patrolu kako sa radarom snima odmah iza znaka za naseljeno mesto...

Trotoari su za pešake i tu ne treba praviti nikakve kompromise. Podzemne garaže su lek...
 
operic":fg6tlpen je napisao(la):
ja nemam nista protiv parkiranja na trotoaru, AKO se ispune oni uslovi koji su vazili po starom zakonu, tj da ostavis prostor za nesmetano kretanje pesaka (1.6m).
i naravno strogo kaznjavanje svakoga ko to krsi.
Nece da moze.
Izvolite gospodo, napravite dupli red ivicnjaka kao u Becu na primer.
Vozac sam, cesto imam problem da nadjem parking mesto, ali ljudi moji, trotoar je za pesake. I samo za pesake! Nije ni za bicikle, rolere i slicno, a pogotovo za vozila.
Stari zakon je predvidjao ostavljanje 1,5m pesacima. Ko je to postovao? Svodilo se na to da su pesaci isli 'slalom' oko parkiranih cetvorotockasa, pri tom cesto bivali primorani da izlaze na kovoz. Jer od 1,5 ocas posla krene 1,2 pa 1,0 pa 0,5 i stigne se do...
 
astrodule":2fdfayjb je napisao(la):
Ovo za 80 u naseljenom mestu - već zamišljam patrolu kako sa radarom snima odmah iza znaka za naseljeno mesto...

Trotoari su za pešake i tu ne treba praviti nikakve kompromise. Podzemne garaže su lek...
Već stoje radari na ulazu u mnoga mesta na magistralnim putevima. Baš skoro su me u Prijepolju zaustavili u sred ničega sa takvom budalaštinom, samo jer je prošao znak.


Što se tiče trotoara, apsolutno sam protiv! To znači svaki trotoar na NBG, nikako!
 
laki72":1yjjvsgq je napisao(la):
operic":1yjjvsgq je napisao(la):
Stari zakon je predvidjao ostavljanje 1,5m pesacima. Ko je to postovao? Svodilo se na to da su pesaci isli 'slalom' oko parkiranih cetvorotockasa, pri tom cesto bivali primorani da izlaze na kovoz. Jer od 1,5 ocas posla krene 1,2 pa 1,0 pa 0,5 i stigne se do...

Ma naravno, tu će krenuti standarna mudrovanja tipa ko je izmerio da li je 1.3, 1.5 ili 1.6 metara, pa jel baždaren uređaj za merenje pa ovo, pa ono... Na kraju neće smeti niko da ih kazni, jer znamo kako funkcionišu sudovi i advokati (za $$$ može sve), a trotoari će biti puni vozila.

Valjda treba da kao društvo težimo nekakvom napretku, a ne da idemo nazad u 80-te i 90-te.
 
ja samo ne znam gde vi planirate da smestite automobile kojih je sve vise i koji su sve veci...
 
Vrh