Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Mislio sam na deo oko fakulteta, koji je koliko se sećam, bio dvosmerni. Drugo, čini mi se da je ulica bila jednosmerna od Autokomande ka Trošarini celom dužinom (do pomenutog dela), a sada je podeljena da dva jednosmerna dela. Za ovo drugo nisam 100% siguran.​
 
Mislio sam na deo oko fakulteta, koji je koliko se sećam, bio dvosmerni. Drugo, čini mi se da je ulica bila jednosmerna od Autokomande ka Trošarini celom dužinom (do pomenutog dela), a sada je podeljena da dva jednosmerna dela. Za ovo drugo nisam 100% siguran.​
Isao sam ranije cesto nekim poslom gore i bila je jednosmerna i sa iscrtanim pm, bas kod parka, ne seecam se tacno ali davno je bilo.
 
20231021_150105.jpg

Fale ivicnjaci na početku m gorkog
20231021_150625.jpg

Tomaša jeza stubica bez mozga bez
20231021_114810.jpg

Vojvode brane uparkiro u park lagano
 
Гандијева улица код аутобуског стајалишта 82-ке, смер према Бежанијској коси. Бахати инвалид у мозак "само да купим пљеску код јужне пруге"!
Одмах десно у Египатској (бившој Земунској) има паркинг, 20 метара удаљен од "Јужне пруге".
IMG_20231021_124808_resized_20231021_072222845.jpg
 
Juče gledam na Cerak Vinogradima, parkirani automobili po ulici i trotoarima, a 300m dole parking u tri reda stoji prazan, 4-5 automobila parkirano. Svi bi da uđu u zgradu kolima ako je moguće. Neverovatno kakav smo narod. Zar je toliki problem prošetati 4min, ali ostaviti prostora na trotoaru za šetanje ili recimo kolica sa decom. Koliko je ta percepcija drugačija, neko bi na Vračaru ili Starom gradu verovatno rekao kako je za toliku razdaljinu uspeo da nađe mesto kod zgrade. Neverovatan smo narod.

1698238435959.png
 
Pa po slikama mi ne deluje kao situacija u kojoj se on zaleteo u tramvaj, već kao da je bilo obrnuto...

A vozači ovde - i vozači automobila i vozači JGP - vole da se zaleću jedni u druge i da se mimoilaze sve ''u dlaku'', misleći da su uvek dobro odmerili prostor i svoje manevre. I naravno, na svakih 100 takvih avanturica, desi se po jedna greška, i tada nastaju čukanja.
 
Jedini problem ovde su vozači sa kupljenim vozačkim dozvolama koji ne kapiraju da ne smeju da blokiraju raskrsnicu, tramvajsku prugu ili pešački prelaz!
Ako nema mesta da se ubaciš u traku ti si dužan da ostaneš gde si, ovaj vozač ovde je morao da ostane na semaforu ranije, a ne da se ubaci ovde nased pruge, i ako samo nek ih skupljaju kada su tako bahati, nemam empatije.
 
Sve to stoji, samo kažem, bez više slika, videa ili informacija ne možemo da znamo šta se ovde desilo. A i sem toga, ostao Opel u raskrsnici ili ne, tramvaj nema prava da se ''zaleće'' u njega ako nije siguran da može da prođe. Debili od vozača su svuda u Beogradu, kako za volanima automobila, tako i za volanima/upravljačima vozila javnog prevoza.
 
Na toj raskrsnici uopste nije lako proceniti da li ces proci ili ne jer je dugacka najmanje 30 metara, jos ako je neki pikap ispred tebe ides na slepo.
 
Ima još jedan problem karakterističan za ovo divlje, zaostalo podneblje:

Ako osoba u autu odluči da stane pred raskrsnicu, baš zato da ne bi posle ostala zarobljena ili blokirala nekoga, ovi iza nje odmah kreću da divljaju i teraju je da ipak uđe u raskrsnicu.
Još je gore ako ti se desi da si na čelu kolone, na zaustavnoj traci, i upravo se upalilo zeleno, a ispred tebe je raskrsnica i dalje puna i blokirana, i ti odbijaš da kreneš i uđeš u nju. A semafor pored tebe taman pušta zeleno. Uh. Pa tek onda razni Srbicusi Divljacusi polude i nalegnu na sirene, a viđao sam i situacije kada izlaze iz svojih kola i idu kod tog napred da mu prete i da ga ''ubrzaju''.
screaming-yelling.gif



Kako god da čovek vozi u Srbiji, na'ebo je.
I dalje stojim pri stavu da bar polovina vozača u Beogradu ne treba da ima vozačku dozvolu, i da nisu sposobni za vožnju u ovom gradu. Bar ne bez temeljne dodatne obuke i prevaspitavanja.
 
baš to

Na toj raskrsnici uopste nije lako proceniti da li ces proci ili ne jer je dugacka najmanje 30 metara, jos ako je neki pikap ispred tebe ides na slepo.
Zapravo je lako, samo nedovoljno definisano, a kada su gužve onda je dodatni problem. Ne treba da ulaziš u raskrsnicu ako vozila ispred tebe nakon raskrsnice stoje. Po pravilu bi trebao da kreneš tek kad se pokrene kolona vozila koja su posle raskrsnice ali to istiskuje ostale probleme koje je Bender naveo. Svi bi da prodju semafor dok se ne uključi crveno
 
baš to


Zapravo je lako, samo nedovoljno definisano, a kada su gužve onda je dodatni problem. Ne treba da ulaziš u raskrsnicu ako vozila ispred tebe nakon raskrsnice stoje. Po pravilu bi trebao da kreneš tek kad se pokrene kolona vozila koja su posle raskrsnice ali to istiskuje ostale probleme koje je Bender naveo. Svi bi da prodju semafor dok se ne uključi crveno
Znaci ako je kombi ispred mene i nemam nikakav pregled treba da stanem i da sacekam da on izadje iz raskrsnice pa onda da krenem. Lepo zvuci u teoriji, a upraksi bi dobio udarac od ovog iza, ili branikom ili bezbolkom.
 
Znaci ako je kombi ispred mene i nemam nikakav pregled treba da stanem i da sacekam da on izadje iz raskrsnice pa onda da krenem. Lepo zvuci u teoriji, a upraksi bi dobio udarac od ovog iza, ili branikom ili bezbolkom.


kontam pre bezbolkom. posto ja nikada ne ulazim tako u raskrsnicu, bash mi je*******u kevu sa svim i svacim, cekam dal ce neko da mi kuca na prozor
sada mi se cesto desava da mi sviraju jer sam stao pesacima na pesackom (a vozim samo nbg). mislim ja ne znam sta reci
 
Gužve, nervoza, kupljene dozvole, nedovoljno obučenih ljudi o saobraćajnim propisima... i imamo to što imamo.
 
Broj prolazaka kroz crveno je postao poražavajući. Pritom mislim ma direktne prolaske, ne ono kad se zaletis pa uvatis prelaz žuto/crveno. Desi se da ja stanem a da pored mene drugom trakom prođe nekad i 4,5 auta. To više nije izolovan slučaj nego praksa

Prošle nedelje me zamalo nije prepolovio lik koji je pod punim gasom projurio kroz raskrsnici dok smo u koloni išli na naše zeleno.
 
Vrh