Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

A vala bi mogli da snimaju i Plavi most pogotovo traku za skretanje za Auto put smer ka gradu gde svi koriste tu traku da se bahato ubacuju u traku za pravo ka V. Ilića.
Miliš ovu gde je označen strelicom pravo dozvoljen smer kretanja?
Unteweitled.jpg
 
Ne,ovo skroz desno. To je izgradjeno da unosi konfuziju poprilicno,zato sto vozeci desnom trakom preko mosta skontas pred samu raskrsnicu da mozes samo desno i onda sledi ubacivanje sto na kvarnjaka sto na finjaka,i ja sam pogresio mozda dva puta. Traka za levo i pravo pocinje malo pred raskrsnicu tako da je u sustini korsina samo srednja. To glupo ostrvo treba da se razlupa i da obe trake sa mosta idu pravo u V.Ilica a ne da se vozi rodeo.
Miliš ovu gde je označen strelicom pravo dozvoljen smer kretanja?Pogledajte prilog 148691
 
Problem je što se odvaja leva traka koja je još i za pravo, što je po meni loše rešenje, bolje da je ona samo za levo, a krajnja desna za pravo i desno!
Meni se isto desilo 2x! Jednom kad sam posle mnogo vremena prolazio i totalno zaboravio to, drugi put u stilu lako ćemo, pa ne stigoh na vreme da se prestrojim, bez loše namere.
 
Pa eno stoji tabla sa rasporedom traka na ovoj gore fotografiji.
Samo što izgleda na tablu niko ne obraća pažnju
 
Ima tabla i pre toga, sa desne strane. Ali tu je sve neregularno projektovano: oni koji se isključuju sa autoputa pre Plavog mosta, svi idu ka Vojislava Ilića i ka Ustaničkoj. E za njih, za levo skretanje na Plavi most, postoje dve trake na semaforu! I onda svi, ali praktično svi do jednoga, moraju da pređu u levu. Logično je da tu onda nastaju konflikti.

Ponavljam - nema osnova da se kažnjavaju vozači, nego Sekretarijat za saobraćaj.
 
Слична ситуација са тракама је и скретање десно из Тошиног бунара у Париске комуне. У траци за право се стварају гужве, док је трака за десно доста празнија због условног зеленог и појединци користе ову десну да би прошли а онда се пред саму раскрсницу убаце у таку за право, а неки чак и у самој раскрници. Треба рећи да овде уопште нема вертикалне сигнализације о тракама (барем је ја нисам приметио). Хоризонтална сигнализација да је трака за скретање десно почиње неких 30-40 метара пре саме раскрснице, а рецкана линије између трака је све до неких десетак метара пре раскрснице. Гледано по прописима возачи имају право да користе ову траку и да се прабаце у средњу све до почетка хоризонталне сигнализације, а можда и све док траје рецкана линија, нисам сигуран. Без обзира на то коришћење овог права делује мало бахато, а да не причам о онима што у саму раскрсницу уђу из десне траке и онда се накако убаце за право.
 
Slično u Kneza Miloša i desno skretanje u Nemanjinu. Jednostavno ljudi zaborave ako ne idu često (eto mesecima nisam tu prošao npr), platio sam kaznu za to, pa neću zbaoraviti. :) Očigledno znaju za jadac, pa čekaju kod zgrade generalštaba!
 
Slično u Kneza Miloša i desno skretanje u Nemanjinu. Jednostavno ljudi zaborave ako ne idu često (eto mesecima nisam tu prošao npr), platio sam kaznu za to, pa neću zbaoraviti. :) Očigledno znaju za jadac, pa čekaju kod zgrade generalštaba!
Problem je pogresna horizontalna signalizacija, logicno je da onaj koji ide pravo ne menja traku, a oni kojii skrecu levo ili desno treba da se prestroje.

Na plavom mostu se to lako moze resiti sa malo bele farbe, obe ove trake sto dolaza sa mosta treba da zadrzavaju pravac za pravo, a ko ide desno treba da se prestroji.
 
Takve prostačke fazone imaju i u ovom delu Ruzveltove. Svi znaju da je leva traka za skretanje u Svetog Nikole ili Stjepana Ljubiše ali se masa njih ubacuje pred kraj iz te trake u traku za pravo jer ne žele da čekaju kolonu na semaforu.
Ruzveltova.jpg
 
Pa eno stoji tabla sa rasporedom traka na ovoj gore fotografiji.
Samo što izgleda na tablu niko ne obraća pažnju
Tako je postoji ta tabla i jedna pre mosta...dok horizontalna signalizacija na trakama skoro i da ne postoji. To je problem...ali što kaže Pantograf...sve je loše isprojektovano ne samo signalizacija.
 
I u Radničkoj kod Beogume to rade. 2 trake vode ka sajmu, ova treća je prema Obrenovcu. Ali (pogotovo leti i ujutru tokom špiceva) gomila njih i ovu treću traku koristi da skrene u pravcu Sajma
Screenshot_20221113_205111.jpg
 
Mogao si da im izduvaš gume - tada bi shvatili.

Šalim se naravno, ali mislim da se tu parkiraju radnici sa pumpe (barem mi je to jedino logično)
 
Da se stavi na most i snima autoput? Koliko znam, pre izvesnog vremena je ukinuta zaustavna traka sve od mostara do plavog mosta
Da, ka Medaku jeste ukinuta ali od Medaka tj Plavog mosta ka Mostaru nije ukinuta i onda se dešava gore opisana situacija u jutarnjem špicu.

I da, treba staviti kameru na most i snimati zaustavnu traku ka Mostaru
 
Da, ka Medaku jeste ukinuta ali od Medaka tj Plavog mosta ka Mostaru nije ukinuta i onda se dešava gore opisana situacija u jutarnjem špicu.

I da, treba staviti kameru na most i snimati zaustavnu traku ka Mostaru
Од улазне рампе на ауто-пут на Душановцу до мостарске петље је укинута зауставна трака, нарано осим на делу код излазно/улазне рампе на Аутокоманди.
 
Vrh