Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Саобраћајна камеро, аутобус је већ био код оне улице која се узбрдо улива у 29.Новембра, кад је Пунто био на пешачком и прошао кроз црвено, значи аутобус је имао крај зеленог почетак жутог светла на семафору. Види се да други аутобус стаје на семафор.
 
Verovatno, stvarno ne znam. Gledam i ovaj Stilo desno i pešački semafor i moguće je da je prošao propisno.

Sent from my ST23i using Tapatalk
 
mislim da je ovde veci problem onaj karavan desno (fiat, sta li je) koji nije mogao da saceka zeleno, nego ovaj punto koji je prosao na zuto/crveno
edit: nisam znao da ima uslovnu zelenu
 
20150921184055.jpg
 
Simpaticno rijesenje kao guma od betona zakopana do pola u zemlju
 
Ispred loline zgrade na sred trotoara kod parkića (uz sam parkić) je bio parkiran Jaguar ogromni. Prolazio sam autobusom vidim da ga dižu na pauk
 
20150930094753.jpg

stavrno ljudi imaju genjalne ideje sto se tice parkinga blokirao vrata ulaza u zgradu

20151001183552.jpg


20151001183614.jpg


jaksiceva
 
2a7fa44e6a25bde465fbbc4d5982c724.jpg


Desno u kadru "ulicni prodavac" voca i povrca...

Sledi raskrsnica i u njoj parkirana vozila i uzduz i popreko (ponekad se formira i jos jedan red), al valjda je opravdanje da je tu kladionica...
 
Tako je.
Sa leve strane je 'piljarnica' pa nije retko da se i sa te strane na kolovozu i delu trotoara parkiraju dok 'na brzinu' kupe potrebstine.

E sad sto pesaci posledicno moraju kroz sred raskrsnice, koga to briga...
 
Da li svaka prodavnica (trafika, piljarnica, farbara) ima obavezu da ima bar jedno mesto rezervisano za utovar / istovar robe?

Kako legalno opskrbiti trafiku koja se nalazi na autobuskoj stanici ili kako kupiti neku kantu boje i materijal u farbari koja nema parking mesto (kao npr. Roma u Vojvođanskoj)
 
E odlican primer si dao.
Roma u Vojvodjanskoj.
Objekat, koji je nastao 'davno'.
'Gazda' koji je godinama zaradjivao (naravno i treba), ali mu nikada nije palo na pamet da resava problem parkiralista, kako za musterije, tako ni za svoja vozila, zar ne?
Nije mogao da napravi praking u dvorisnom delu?
Ok, onda kupi susedni objekat, pa se prosiri + napravi parking prostor.
Za 2 vozila, ako ne moze vise.

Ja sam pre 2 godine u Becu kupovao neke kabaste stvari, a prodavac je poslao 'segrta' ;) da mi to na magacinskim kolicima (znate ona vec zaboravljena sa dva tocka) dostavi do automobila koji je bio parkiran 50m dalje na regularnom parking mestu.

Znaci, ima nacina, ako se ima volje...
 
Prvo bi policija (komunalci, inspektori) trebalo da svako penjanje na trotoar ispred Rome kažnjavaju. Onda bi gazda video da će tako izgubiti sve kupce pa bi ili napravio 2 parking mesta na svom zemljištu ili bi imao potrčka koji bi kolicima vozio robu do vozila kupca.

roma.jpg


Nemam ništa protiv ove prodavnice Roma. Ovo što sam napisao se odnosi na sve prodavnice.

I slažem se da je rekonstrukcije Vojvođanske trebalo da se odradi drugačije. Po dve trake bi bile dovoljne, a 3. traka je mogla da bude i parking i biciklistička traka. Ovako imamo nefunkcionalnu bici stazu i nedostatak parking mesta.
 
Za rusanj gomila stubica .A sta ce mo sa bka idostacnim vozilima ideje koji dolaze u svako doba dana i blokiraju i trotar i jednu traku
 
Nekada je dostava u prodavnice u centru bila ogranicena uvece od 20-22 i ujutru od 05-07.

Uvesti ponovo takav propis
 
Zar taj propis nije i dalje na snazi? Samo što ga se niko nije pridržavao. Poslednji put sam čuo da je propis do 7 časova pre pet godina.
 
astrodule":8936wd8w je napisao(la):
Da li svaka prodavnica (trafika, piljarnica, farbara) ima obavezu da ima bar jedno mesto rezervisano za utovar / istovar robe?

Kako legalno opskrbiti trafiku koja se nalazi na autobuskoj stanici ili kako kupiti neku kantu boje i materijal u farbari koja nema parking mesto (kao npr. Roma u Vojvođanskoj)


Kod nas se dobijaju dozvole za gradnju tržnih centara i supermarketa a da niko ne vodi računa o tome.
Evo, Univereksport u bloku 62 - kada imaju prijem robe, kolone kamiona i kombija se parkiraju u saobraćajnim trakama okolnih ulica.
Da ne bude zabune, Univereksport je drugi ili treći po redu zakupac tog prostora, nije to građeno namenski za njih, ali niko nije vodio računa o prostoru za dostavna vozila, niti saobraćajna policija reaguje na parkiranje dostavnih i teretnih vozila na ulici...
 
Slučajno videh na Google Street View kako se problem snabdevanja malih radnji rešava u Londonu

london-loading-only.jpg


Znači obeležeo parking mesto samo za istovar robe.
 
Vrh