Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Mozda ta Mladenovačka petlja blize Seltersu ima za cilj neko buduće spajanja sa putem za Palanku,mada je Mld jedva i sadasnju poluobilaznicu od Bataševa završio,možda malo i Kosmaj sa te strane žele otvoriti a i sama banja,bazeni itd bi bila dostupna.
 
Sad pogledah na sajtu Puteva ,tender za idejni projekat sa studijom opravdanosti beze saobraćajnice PO-Golubac je bio raspisan 28.11.2018.Znaci pocetak radova mozemo ocekivati na Voždu oko 2025.
 
Znači, još uvek je detaljniji izgled trase nepoznanica?
 
Vidim da je 28 januara istekao rok za prijavu za Izradu Idejnog rešenja i Idejnog projekta za Šumadijski koridor Vožd Karađorđe.
Kakva je sada dalja procedura?
 
Dali se slucajno zna trasa kuda ce ici ovaj autoput i gde ce se spajati kod Arandjelovca!
 
Postavio je neko sela kroz koja ce put proci, prelistaj malo unazad. Arandjelovac ce obici severno, od prilike Darosava-Bukovik-Orasac-Banja
 
Postavio je neko sela kroz koja ce put proci, prelistaj malo unazad. Arandjelovac ce obici severno, od prilike Darosava-Bukovik-Orasac-Banja
Hvala! video sam to nego me je sada interesovalo dali je to definitivna trasa ili ce I tu biti izmena na trasi. Posto je 28 januara izabran Hidroprojekt saobracaj iz Beogrda za nosioca projektovanja Sumadiskog koridora.
 
U prethodnom periodu komisija je obišla sve opštine,one su dale primedbe na predložene trase,neke se čak i protive gradnji,bilo je po portalima i fb stranicama čelnika opština,neki drugi čelnici opština koji se sude sa ovim prvima su visoko pozicionirani na mestima gde se o ovom projektu odlučuje,projekat ima i onaj lex specialis za hitne projekte,posle ove tačke ako izuzmemo ova prepucavanja ostaje pitanje novca a sve ostale finese pravaca ,parcela itd itd itd videćemo na javnom uvidu ili na televiziji nadam se.
 
A gde bi se on kačio na MV ili Moravski? Nešto tu informaciju nisam ispratio.
 
Na MV kod Lajkovca.
Dugo vec u opstini Lazarevac ide prica o spajanju Lazarevca i MV i uvek se pominje taj Zupanjac(po meni glupo jer Lazarevac gravitira Beogradu i jedna je od prigradskih opstina) gde je i predvidjena buduca petlja ali ostaje nejasno kako je planiraju spojiti sa deonicom Iverak Lajkovac sto naravno nije nuzno ali bi bilo logicno da se Vozd Karadjordje direktno nastavi ka Valjevu.E sad posto ta deonica verovatno nece biti pod naplatom verovatno bi onda morala neka petlja sa rampom za taj pravac ka Valjevu a za pravac ka Arandjelovcu bi isao spoj dva autoputa i rampe bi bili samo bocni izlazi kao sto ce biti na Moravskom koridoru.Kako ce sve to izvesti videcemo...Opet ono parce u Lajkovcu treba da nastavi do Celija pa mozda njega skrenu dole kod Zupanjca pa na taj nacin naprave vezu sa Valjevom...

Sto se tice spoja sa K10 bice negde izmedju Lapovske i Markovacke rampe koliko se secam iz onih katastarskih parcela sto sam objavljivao,e sad videh pre neki dan da se pravi neka obilaznica oko Svilajinca i nisam siguran dali ima neke veze sa ovim projektom a bio bi logicno da na taj nacin Svilajinac i Despotovac dobiju bolju vezu sa koridorom 10
 
Poslednja izmena:
Evo napravih i ilustraciju gornjeg posta.Mozda jednostavno iduci iz pravca Valjeva vozac izadje na Milos Veliki kao i sada i onda posle 3 kilometra skrene na Vozd Karadjordje jer mi ovo sve ovo ipak deluje skupo i zahtevno za realizaciju,Blizina Ibarske ,postojeci planovi itd.Interesuje me šta ostali misle o svemu ovome?
Zupanjac.png
 
Najlogičnije deluje da se koristi to parče MV. Crvena deonica bi bila baš luksuz. Ali, ostaje problemvnaplate, ako neki od tih ne bude u sistemu. Ali, daleka je to budućnost
 
Upravo tako, petlja bi trebalo da bude u Zupanjcu i apsolutno ce biti neisplativo ici na Zupanjac ako se iz Lazarevca ide i za Beograd i za Valjevo i za Arandjelovac
 
A spoj Ibarske i Vožda bi iziskivao još jednu petlju svakako,kako god se pogleda vrlo nezgodna situacija.A Lazarevcu nikakve koristi,tj da se korigujem Lazarevac bi jedino imao kakve takve koristi završetkom dela Ćelije - Petlja Lajkovac...
 
Poslednja izmena:
Sa obzirom koji konzorcijum je izabran za projektovanje, imam osecaj da ce ovaj autoput biti izgradjen kao PR projekat ove vlasti u formi prvog autoputa koji je izgradjen samo sredstvima iz budzeta. Nije iskljuceno i da izvodjac bude neka domaca firma ili vise njih. Takodje simbolican je i polozaj i ime.

Jedna od starih Vucicevih izjava vezanih za sumadijski koridor:
"- Biće nazvan po onome ko je podigao Prvi srpski ustanak. Proćiće taj autoput i kroz Viševac gde je rođen. Tim putem ćemo pokazati kako Srbi kada se pomire i kada zajednički rade umeju da naprave zajedničke rezultate - dodao je Vučić"

Takodje Vucic i Mali su nekoliko puta naglasavali da je razvoj Slovenije poceo kada je pocela da gradi puteve iz svojih sredstava, tako da verujem da im je to neka fantazija:
"Ponosan sam na pregovore Vlade i rezultat, kao i na srpsku državu koja može da već sutra isplati 150 miliona evra iz budžeta. Slovenija je postala ozbiljno stabilna kada je mogla da iz svog budžeta finasira izgradnju auto-puta." - Vucic
 
Poslednja izmena:
Sa obzirom koji konzorcijum je izabran za projektovanje, imam osecaj da ce ovaj autoput biti izgradjen kao PR projekat ove vlasti u formi prvog autoputa koji je izgradjen samo sredstvima iz budzeta. Nije iskljuceno i da izvodjac bude neka domaca firma ili vise njih. Takodje simbolican je i polozaj i ime.

Jedna od starih Vucicevih izjava vezanih za sumadijski koridor:
"- Biće nazvan po onome ko je podigao Prvi srpski ustanak. Proćiće taj autoput i kroz Viševac gde je rođen. Tim putem ćemo pokazati kako Srbi kada se pomire i kada zajednički rade umeju da naprave zajedničke rezultate - dodao je Vučić"

Takodje Vucic i Mali su nekoliko puta naglasavali da je razvoj Slovenije poceo kada je pocela da gradi puteve iz svojih sredstava, tako da verujem da im je to neka fantazija:
"Ponosan sam na pregovore Vlade i rezultat, kao i na srpsku državu koja može da već sutra isplati 150 miliona evra iz budžeta. Slovenija je postala ozbiljno stabilna kada je mogla da iz svog budžeta finasira izgradnju auto-puta." - Vucic
Dali se ima informacija kada ce se znati kuda ce tacno ici trasa autoput od Malog pozarevca pa do ostalih delova. Dali postoji neki rok! Kada se ocekuju prvi radovi na njemu. Kao da je on sada u nekom drugom planu.
 
Dali se ima informacija kada ce se znati kuda ce tacno ici trasa autoput od Malog pozarevca pa do ostalih delova. Dali postoji neki rok! Kada se ocekuju prvi radovi na njemu. Kao da je on sada u nekom drugom planu.
Na uvidu u plan letos u Opštini Sopot prezentovana je verzija sa tunelim desno od sadasnjeg puta.Ostaje pitanje same rampe,tj da li će put biti pod naplatom što znatno utiče na celokupnu problematiku.Znači kreće desno od sadasnjeg puta,ulazi u tunel,prolazi u klisiru izmedju atara Djurinaca i Malog Požarevca i spušta se dole pored one pekare i knez Petrola gde će biti prva petlja,dalje nastavlja livadama ka Mladenovcu ali pošto je Mladenovac imao primedbe na plan doći će do izmena kao i Topola uostalom.Zato moraš sačekati da ovaj idejni projekat bude završen i prezentovan.Možeš probati i mejlom na adresu firme koja je dobila posao ili Koridorrima .Ako nešto novo saznaš podeli sa nama.
 
Licno sam razocaran forsiranjem te deonice "desno od sadasnjeg puta", jer zahteva dugacak tunel, za cije ce probijanje biti potrebne godine. Mislim da je moguce provuci rutu levo od sadasnjeg puta, bez tunela i po daleko pitomijem kraju, a tako bi cak put do Mladenovca bio nesto kraci. Sa druge strane, ova trasa verovatno ne odgovara Sopotu (samim tim i Kosmaju), posto im dosta udaljava auto put.
Lose je to sto se resavanje problema preopterecenosti puta Mali Pozarevac - Mladenovac vezuje za izgradnju VK autoputa. Umesto da se to usko grlo resi nezavisno u sledecih godinu-dve, cekace se xx godina (upisati po nahodjenju).
 
Tunel treba da bude oko 800 metara jer se kota puta podiže da bi tunel bio što kraći.Po meni što se Sopota tiče ništa niti udaljava specijano ali i ne približava jer hipotetički ta petlja kod Knez Petrola se naslanja na sadašnje čvorište puteva za Mld i Sopot a opet drugi kraj završava na petlji Mali Požarevac što dodje na isto kao sada.

Ta putanja levo je bila razmatrana kada je 1980 pravljen put za Mladenovac i Sopot i prevagnula je sadasnja varijanta jer bi Sopot onda ostao u zapećku.

Što se Kosmaja tiče put od Nemenikuća se spušta upravo u zonu te buduće petlje Knez Petrol da je tako nazovem.A takodje je ove godine Sopot započeo povezivanje ulice koja prolazi kroz naselje Senja i Kosmajske ulice koja iz Nemenikuća izlazi na pružni prelaz sa druge strane pruge.
Druga tj Mladenovacka strana Kosmaja će se naslanjati na tu novu petlju Selters tako da tu neće biti priblema a upravo se radi put pored Kosmiko Hilla tako da će Kosmaj praktično biti pristupačan sa svih strana.

Jedini način da je Sopot dobio bliže autoput a posredno i Mladenovac je da je put idući iz prvaca Beograda posle Begaljičkog brda skrenuo desno i izmedju Male Ivanče i Malog Požarevca i Djurinaca sišao u dolinu reke.
 
Poslednja izmena:
Vrh