Generalno smatram da je ova ideja totalno blesaava, ali nije loša. Na severnom kraku od Mladenovca jeste velika gužva i po meni to je apsolutni prioritet (uz proširenje A1 na 3+z)
Ovamo kod Topole i sada nije loš put. Lepo je što hoće da povežu Bor preko totalno pasivnog kraja od Despotovca do Žagubice. Tu treba predvideti i krak Despotovac-Ćuprijska petlja, kako bi ljudi mogli da se spuste i ka Nišu.
E sad, mislim da prema sadašnjem i budućem saobraćaju ovde nema potencijala za pun autoput. Čak mislim da jedno severni krak treba da ima 2+2. Za ostalo je sasvim dovoljno da bude polu "motoput" sa denivelisanim raskrsnicama, a u zoni petlji 2+2.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651305#p651305:3ul5tuch je napisao(la):
vukispasic » Wed Aug 21, 2019 10:14 pm[/url]":3ul5tuch]Da li neko zna kakva je situacija sa brzim putem Paracin - Zajecar? Da li se i to planira ili se od toga odustaje zbog Autoputa Vozd Karadjordje?
Paraćin-Zaječar je odličan put totalno rekonstruisan pre par godina. Jedna od najboljih saobraćajnica u državi Srbiji.
Ima traktora i ograničenja kroz naseljena mesta, inače je milina voziti. Asfalt je vrh. Svi usponi imaju i traku za spora vozila.
Ono što bi mogli da urade a da ne košta puno je da aktiviraju stari put od Paraćina do sela Izvor gde i ima gužve. Ako ništa drugo neka aktiviraju prilazni put Paraćin (Staklara) - Glavica - Zaječarski put, koja je zbog klizišta zatvorena 2014, a denivelisaanom raskrsnicom se uključuje na magistralu.
Posebno je opasno skretanje za Popovac jer je nepregledno, a dosta vozila se uključuje iz tog pravca.
Lično mislim da treba da sklone traktore sa tih prvih 15km ovog puta i da denivelišu raskrsnice za Popovac (Davidovac) i Bor (Selište). Sve ostalo je bacanje para.