Ova situacija je u potpunosti različita od Dobanovaca i Bubanj Potoka. Tamo se ukrštaju 4 pravca, a ovde 3. Pritom, petlja Prilipac je projektovana tako da na direktnim rampama (BG->PŽ, PŽ->CG) računska brzina bude 80km/h, a na poludirektnim (PŽ->BG, CG->PŽ) bude 70km/h. Da bi brzina na poludirektnim rampama bila veća, npr. 100km/h, radijusi krivina bi morali biti dosta veći, što bi neminovno vodilo ka tome da bi petlja morala da bude na 3 nivoa, što je verovatno preterivanje, pogotovo kada se uzme u obzir da su generalno na ovoj deonici štedeli tako što je veći deo, od mosta na Moravi kod Pakovraća, projektovan za 100km/h, sa manjim radijusima krivina i užim trakama.
Pritom, na Dobanovcima i Bubanj Potoku može samo minimalno da se uspori na par pravaca, na većini pravaca mora prilično da se uspori, npr. na Dobanovcima NS->BG, gde je ograničenje 50km/h, što je ipak drastično usporenje, a usaglasićemo se, to je jedan od najbitnijih pravaca na toj petlji.