Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Poslednja izmena:
Ne bih da vam rusim sneska ali jedino sto ce biti zavrseno i zapoceto sto se tice ovog puta do 2027 je deo od 3km do petlje Pozega.

Izvor: srbija2027 sajt.

Ako mislite da ce zavrsiti vise nego sto su obecali ili im je glupo pa hoce da nas iznenade, imam lose vesti :)

Pogledajte prilog 198771
...
Stamatović je rekao da će se "nastaviti autoput od Požege do 2027." Slično kao u premijer Vučević da će biti "započeta gradnja do 2027." Znači ništa novo.

@fjerinic
O tih 3km sam pisao više puta, vidi moja 3 posta na početku 47str.
https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-požega-užice-kotroman.4437/page-47

Ajde da ovo jednom razrešimo, ili bar da probamo ako budemo imali sreće da neko tehnički pismen iz kabineta pročita. Napišite im pismo i ukažite da su na sajtu napravili grešku i da je isprave, odnosno da upišu ono što je AV rekao na jednim od svojih govora, da se po izlasku na Požegu, prebacuje mehanizacija sa Moravskog koridora i dalje, i šalje na deonicu Požega - Mačkat, odnosno Sušica...što znači da se nastavak gradnje ovog dela autoputa očekuje odmah po puštanju dela do Požege
 
...


Ajde da ovo jednom razrešimo, ili bar da probamo ako budemo imali sreće da neko tehnički pismen iz kabineta pročita. Napišite im pismo i ukažite da su na sajtu napravili grešku i da je isprave, odnosno da upišu ono što je AV rekao na jednim od svojih govora, da se po izlasku na Požegu, prebacuje mehanizacija sa Moravskog koridora i dalje, i šalje na deonicu Požega - Mačkat, odnosno Sušica...što znači da se nastavak gradnje ovog dela autoputa očekuje odmah po puštanju dela do Požege
Ovo ce 99 posto da bude tako to mogu da zakljucim iz svega iznetog e sad kada ce se zavrsiti dzabe i da licitiramo. Zavisi od hiljadu stvari ostaje samo da pratimo…
 
Ajde da ovo jednom razrešimo, ili bar da probamo ako budemo imali sreće da neko tehnički pismen iz kabineta pročita. Napišite im pismo i ukažite da su na sajtu napravili grešku i da je isprave, odnosno da upišu ono što je AV rekao na jednim od svojih govora, da se po izlasku na Požegu, prebacuje mehanizacija sa Moravskog koridora i dalje, i šalje na deonicu Požega - Mačkat, odnosno Sušica...što znači da se nastavak gradnje ovog dela autoputa očekuje odmah po puštanju dela do Požege
Ово само за тебе није разрешено. Тако да ако хоћеш да шаљеш писмо са својим маштаријама онда можеш то сам да урадиш а не да наређујеш/сугеришеш другим људима да то ураде.
 
...


Ajde da ovo jednom razrešimo, ili bar da probamo ako budemo imali sreće da neko tehnički pismen iz kabineta pročita. Napišite im pismo i ukažite da su na sajtu napravili grešku i da je isprave, odnosno da upišu ono što je AV rekao na jednim od svojih govora, da se po izlasku na Požegu, prebacuje mehanizacija sa Moravskog koridora i dalje, i šalje na deonicu Požega - Mačkat, odnosno Sušica...što znači da se nastavak gradnje ovog dela autoputa očekuje odmah po puštanju dela do Požege

To nema nikakve logike sto si napisao. Po zavrsetku Preljina-Požega (koju grade Kinezi) se prebacuje mehanizacija sa Moravskog, koji gradi BEHTEL, koji nije čak ni izabran za posao do Mačkata, a pritom Moravski neće biti ni izbliza gotov kad se završi Požega, da bi oni prebacivali mehanizaciju.

Biće urađeno tih 3 km i to je to u sledeće 3,4 godine… To je rečeno i usmeno i pismeno
 
Stvarno ste hejteri. Imate tri izjave jedna je vesica ispred tunela gde kaze naknadno na insistiranje predsednika vucica krecemo krak odmah po zavrsetku do pozege, druga je vucevica na sednici skupstine, evo vam treve sad stamatovica. Stvarno je diskutabilno kad ce krenuti i kad ce se zavrsiti jer i ovo do pozege ne ide kako bi trebalo ali je sustina da ce se nastaviti dalje. Po meni dinamikom koja bude moguca…
 
Ma lažovi i hejteri se zajapure kad god im spomeneš nekog iz ovog režima, pa još izvrću kao tobož im naređuješ, ali ko ih šiša, upravo se ove izjave mogu naći koga zanima...ako neko može neka pošalje neki mejl ili adresu sa tog sajta jer ja nisam našao...

Planovi su jasni, da autoput do Zlatibora bude gotov do Expo2027 kako bi se turistički kapaciteti i kreveti Zlatibora lakše stavili u svrhu te manifestacije, jer hotelijerima u Beogradu ne pada na pamet da grade novih 130 hotela samo za Expo, što su i izjavili u medijima, jer prosto ne znaju šta bi sa tolikim kapacitetima posle. Investitori su to sasvim jasno rekli AV i onda su se setili ovog kraka. Hteo sam ja da verujem da je zbog bezbednosti ali ovde ekonomija diktira!
 
Prvo mora da se izgradi sve ovo do Požege.

1000002240.jpg
 
Koliko vidim neće biti klasična petlja gde se razdvajaju dva autoputa kao recimo u Dobanovcima ili na Bubanj Potoku, gde mora minimalno da se uspori. Baš šteta.
 
Ova situacija je u potpunosti različita od Dobanovaca i Bubanj Potoka. Tamo se ukrštaju 4 pravca, a ovde 3. Pritom, petlja Prilipac je projektovana tako da na direktnim rampama (BG->PŽ, PŽ->CG) računska brzina bude 80km/h, a na poludirektnim (PŽ->BG, CG->PŽ) bude 70km/h. Da bi brzina na poludirektnim rampama bila veća, npr. 100km/h, radijusi krivina bi morali biti dosta veći, što bi neminovno vodilo ka tome da bi petlja morala da bude na 3 nivoa, što je verovatno preterivanje, pogotovo kada se uzme u obzir da su generalno na ovoj deonici štedeli tako što je veći deo, od mosta na Moravi kod Pakovraća, projektovan za 100km/h, sa manjim radijusima krivina i užim trakama.

Pritom, na Dobanovcima i Bubanj Potoku može samo minimalno da se uspori na par pravaca, na većini pravaca mora prilično da se uspori, npr. na Dobanovcima NS->BG, gde je ograničenje 50km/h, što je ipak drastično usporenje, a usaglasićemo se, to je jedan od najbitnijih pravaca na toj petlji.
 
od mačkata do granice je auto-put bespotreban... za vikend ni jedan jedini kamion nisam video, gužva nije ništa naročito,ni pp naseljima

auto-put u onim krajevima bi bio 50% u tunelima, 30% u vijaduktima/mostovima... toliko para za onako mali saobraćaj je nepotrebna investicija...
u redu mi je da bude ozbiljnija magistrala sa po kojim novim tunelom i mostom, ali od nule graditi po onim gudurama je smešno, posebno jer ni Srpska teško da ima para za bacanja na auto-put sa svoje strane...
muče se po relativno niskim brdima na severu da finansiraju, a kamoli preko Višegrada..
 
od mačkata do granice je auto-put bespotreban... za vikend ni jedan jedini kamion nisam video, gužva nije ništa naročito,ni pp naseljima

auto-put u onim krajevima bi bio 50% u tunelima, 30% u vijaduktima/mostovima... toliko para za onako mali saobraćaj je nepotrebna investicija...
u redu mi je da bude ozbiljnija magistrala sa po kojim novim tunelom i mostom, ali od nule graditi po onim gudurama je smešno, posebno jer ni Srpska teško da ima para za bacanja na auto-put sa svoje strane...
muče se po relativno niskim brdima na severu da finansiraju, a kamoli preko Višegrada..
Trenutno da, taj deo treba isključivo vezati sa dinamikom preko Drine. Ali kao što će krak do Zlatibora najverovatnije da poveća broj vozila, možda i dva-tri puta jer ljudi kad vide da je prohodno i brzo, čak i oni kojima nije padalo na pamet da idu će krenuti na put, isto tako će se desiti i sa bosanskim delom. I dan danas ima puno vozila iz bosne koja dolaze na Zlatibor i okolna turistička mesta
 
Bar da taj put od Sušice do Kotromana održavaju ljudski, nego krpež na sve strane. A pri tom ima i tri trake na usponima što je odlično. Sreća pa je onaj stari asfalt dobro se drži. Inače zbog hajpa oko autoputeva pojedine magistrale su u očajnom stanju, a o lokalnim putevima da ne pričamo.
 
Neka obesi neko Stamativc za marker govori po meni bas iskreno ono sto sam i ja mislio da je usao u koaliciju bas zbog ovecanih investicija. Nesto ga je ova voditeljka zbunila put za kotroman 18km ali on kaze 2027. Mislim da misli na ovaj krak do zlatibora. Preslusajte pa procenite
 
evo nam ga Dragan, na svakoj temi prenosi izjave dokazanih lazova, doduse dali su mu gas - izbodi su u nedelju
fala bogu i to ce proci pa cemo odmoriti i od njih i od dragana i celog ovog politickog tamburanja
 
Zanemariću uobičajno tračarenje lika koji 24/7 ruši vlast na forumu. Bezuspešno.

Dakle, Vesić je rekao da "počinjemo da gradimo" do Mačkata, ali novinar ga nije pitao "kada počinjemo?". A, mogao je da pita i kada će biti potpisan ugovor za izgradnju i finansiranje.
 
Poslednja izmena:
Svejedno, svakako si neskriveno servilan (da se blago izrazim) prema onima koji su na vlasti.

Uostalom, jasno je da se sav šljam iz DS-a i njihovih tadašnjih satelita prelio u današnji vladajući konglomerat i danas tašunaju rukicama kada god je neka promocia "dostignuća" vlasti.
 
Ja na forumu pratim izgradnju nekih projekata i pošto vlast gradi infrastrukturne projekte a ne neka opozicija, onda pratim šta planiraju i rade.
Druga je stvar što ja nisam u hordi koja "nije servilna" i napada vlast u svakom trenutku neprimerenim rečnikom. To nije moj manir, već ja pokušavam da utičem na neke odluke vlasti, kao nap. ovde da se gradi samo do Mačkata.
 
Ja sam vam pustio info 22. maja nema nikog na forumu izgleda da ste svi u kampanji zauzeti. Stamatovic je tu u toj emisiji rekao 2027. da ce biti gotov krak. Normalno je da pratimo ko sta kaze vezano za ovu temu i da diskutujemo koliko je realno to sto kazu.
 
Ja na forumu pratim izgradnju nekih projekata i pošto vlast gradi infrastrukturne projekte a ne neka opozicija, onda pratim šta planiraju i rade.
Druga je stvar što ja nisam u hordi koja "nije servilna" i napada vlast u svakom trenutku neprimerenim rečnikom. To nije moj manir, već ja pokušavam da utičem na neke odluke vlasti, kao nap. ovde da se gradi samo do Mačkata.
Ako si mi rekao. Vidi se da si prava pametnica.
 
Vrh