Upravo zbog EXPO-a mislim da se poklapaju i naši ciljevi i ciljevi vlasti što se tiče saobraćajnica, a jedna od tih saobraćajnica je i ova, obzirom da je autoput do Zlatibora neophodan jer je EXPO suviše veliki događaj da bi se oslanjali samo na BG hotelske kapacitete.
Drugo spominješ "kompletnu građevinsku operativu" kao da je to nekakva fiksna stvar. Pa ako ima posla lako će se uvesti nova / dodatna operativa. Nije izgradnja puteva neka ultra specifična delatnost pa da imaš par firmi i par stotina ljudi koji time mogu da se bave pa kao ako ih angažujemo sve za EXPO sve će ostalo stati.
Kad imaš obezbeđeno finansiranje za projekat lako ćeš uvesti dodatnu operativu i ljudstvo iz drugih zemalja i krenuti sa poslom. Mnogo je veći problem kada nemaš obezbeđeno finansiranje.
A da li će ga izgraditi ovako ili kroz koncesiju manje je bitno. Da se mene pita dao bih kinezima sve preostale deonice na koncesiju ukoliko garantuju da će komplet mreža autoputeva i brzih saobraćajnica biti završena za 5 godina, jer bi to i njima ide u prilog obzirom da je bolje ranije nego kasnije da krenu sa vraćanjem investicije.
evo ga, jedan iz poslednje recenice mog predhodnog posta
razlozicu ti da razumes
1. moji i tvoji ciljevi nisu isti, ali verujem ti da su ciljevi vlasti i botova isti
2. tvoje odbijanje da shvatis kako stavri funkcionisu u realnom svetu jednaka su tvojoj promociji "BRZE, JACE, BOLJE" slogana, a evo i primera - 8km puta kroz livadu sa 80% drzavnim vlasnistvom je trajal 1.5 godinu, od Pozege(do koje jos nije stigao AP) do Mackata ima 60km, predpostavicu da znas bar malo geografije (jer si bio na Zlatiboru) pa mozda imas sliku o kakavom se terenu radu koji je verovatno u 100% privatnom vlasnistvu
3. koliko je specificna moze pogledati sve dosadasnje projekte, jer su svi do jednog kasnili i svi do jednog su uradjeni sa manama (ko god da ih je radio pod kojom god vlascu), dakle mi kao zemlja/narod/nacija ne mozemo da uradimo put kako valja, u roku; a necemo za male pare jer mora da se ugradjuju razni
4. nemamo obezbedjeno finasiranje, jer nemamo projekat pa ne znamo koliko kosta i koliko finasiranja treba da obezbedimo, i stvoriti ljude i masine nije bas tako lako kao sto je perica zamislio, koliko meseci smo izgubili zboge nedeostataka radnika na i/ili njihovom transportu u i iz kine i turske. ocigledno nisi ni svestan da oko 40% trenutne gradjevinske operative u srbiji cine stranci (kinezi, turci, albanci, makedonci, egipcani....)
5. kako prepoznati BOTA - nije bito kad i koliko kosta - vazno da se gradi!
6. ti bi dao!? lako je tudjim K gloginje maltiti! nije to tvoja dedovina da dajes, kao sto nije ni od ludog sizoja, to su nase pare, to su nasi dugovi, to cemo sve deci da ostavimo, to su robovski lanci sadasnjosti i buducnosti. A svako ko ne diverzifikuje, kako svoje investicije tako i svoje dugove, nema mu spasa na duzi rok. ali zabole vas SNS ekipu, nakrascete se (mnogi vec i jeste) i posle ce vas bas biti briga sto drzava i narod grzca u dugovima
evo jedan zabavan ali ni malo netacan video kako to funcionise, bas u nasem okruzenju, bas sa bracom kinezima, i kako vlast(dugarska vlast nasoj) to radi, i kako ih sad sve zabole jer pokrali boga oca