Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Opšta mesta podržavalaca koji misle da su se dovoljno prikrili:
- ne volim ja ovu vlast, ali žuti su bili gori
- smem ja da kritikujem vlast, za razliku od vas miševa
- samo neka se gradi, jednom će biti gotovo i ostaće narodu.
Ostaće narodu i dugovi, ostaće narodu i posledice neadekvatne dugogodišnje politike koja se previše uplela u zonu u kojoj struka mora da bude neprokosnovena.
I, za kraj, najslađe: vi ne smete da kritikujete, smem samo ja, ali što u svakom postu pljujete i kritikujete.
Svaka sličnost sa nekim prethodnim postovima slučajna je, a ako se neko u tome prepozna, njegov problem, jer ovde bi trebalo da pišemo o gradnji koje nema, puta kojeg nema parama koje takođe nemamo. Jedino imamo potrebu za tim putem.
 
Jaooj, još kad krenu da se lažno pozivaju na struku! A izvrtanje činjenica u svrhu politizacije i optuživanja je stara i već prepoznata stvar! A činjenice su tu: da je upravo ta struka i uradila projekat za ovu deonicu, da je projekat pri kraju ili možda već završen, da je prethodno sondaža/geologija urađena...tako da ostaje samo da se odabere izvođač i potpiše Ugovor.

Podeliš jednu vest a oni odmah pljuvačina i to ona najgora, ni Marinika im nije ravna....podseća me sve to ukupno na ono gluvarenje ispred dragstora sa pivom u ruci. Ajde razumem, ova tzv opozicija je dobila pare sa zapada i moraju da prikažu šta su uradili pa ih hvata panika, ali nije mi jasno od čega žive dežurni pljuvači na svaki srpski projekat, po raznim forumima
 
Poslednja izmena:
Nije to pitanje, već zajedljivi komentari bez imalo konstruktivne kritike. I ako si već dežurni PR na to si morao odmah da reaguješ i skočiš! Ali i to su poznate floskule N1/Nova plaćenih zapadnih medija pa je stvarno jasno ko šta piše. Ja recimo za razliku od vas smem da izjavim da ne volim ovaj režim, ali nisam toliko zadojen mržnjom da želim da svaki posao propadne da bi se on menjao!! Oni jednog dana više neće biti u svojim foteljama, a putevi i infrastruktura će ostati nama, narodu. Oni nekadašnji rahmetli žuti, ni to nisu znali da ostave
Tako da na tu aroganciju i bahatost zajedljivih i šupljih komentara treba odreagovati ako već želiš da nešto promeniš, jer polako ta vaša grupica postaju usamljena u pljuvačkim i zajedljivim komentarima, na taj način odvraćujući i neke buduće članove foruma, što je konačno loše za sam forum
Kako to mislis nekadasnji rahmetli zuti?
Pa upravo se pozivas na izjavu i navode zutog koji ne da nije rahmetli nego je jahao, jase i jahace. Boja mu je nebitna.
Ako sam te dobro razumeo on (mislim na Sicvea, ako neko nije shvatio) i mnogobrojni poput njega, da ih ne reklamiram, oni su bili lopovi do 2012. Te godine su se urahmetlili, vrlo brzo nakon toga vaskrsli i sad su za razliku od ranije brzi, jaci i bolji. (uz vec cuvenu, oprostite mi moju ruznu proslost)
 
Požega još malo pa gotova, konačno imaš i sajt https://srbija2027.gov.rs/infrastruktura/ sa svim rokovima koje su postavili, pa se tamo žali
Ja nisam kupio stan na Zlatiboru, ne kažem da ne planiram, ali je sigurno bolje ako si investicioni kupac da kupiš gore, nego da kupuješ po Beogradu gde bi to možda kupila neka mlada porodica sa malom decom.
Zato se i zalažem za maksimalni infrastrukturni razvoj svih banja i planinskih turističkih mesta
Чачак - Пожега је деоница ауто-пута која је требала да буде пуштена у рад у децембру 2021. Услед објективних и необјективних разлога та деоница већ сада касни две године и четири месеца. Неки од разлога су: Корона, неспособност власти да изврши експропријацију, недостатак новца, лош пројекат.... Не знам шта ти тачно значи "још мало па готова" али наш министар Весић лаже када каже да ће бити завршена ове године. Он зна да лаже, ми знамо да лаже. Када пројекат буде завршен касниће минимално три године и пет месеци. Време трајања пројекта ће бити 6 година уместо предвиђене 2 године.
По свим могућим параметрима, пројекат је одрађен траљаво.
Сајт који си ми послао нема одељак за жалбе. А ја своју жалбу на неспособну власт улажем тамо где је битно, на изборима.

А што се тиче инвестиционе куповине станова на Златибору, само напред, подржавам. Више посла за људе из Ужица.
 
Kako to mislis nekadasnji rahmetli zuti?
Pa upravo se pozivas na izjavu i navode zutog koji ne da nije rahmetli nego je jahao, jase i jahace. Boja mu je nebitna.
Ako sam te dobro razumeo on (mislim na Sicvea, ako neko nije shvatio) i mnogobrojni poput njega, da ih ne reklamiram, oni su bili lopovi do 2012. Te godine su se urahmetlili, vrlo brzo nakon toga vaskrsli i sad su za razliku od ranije brzi, jaci i bolji. (uz vec cuvenu, oprostite mi moju ruznu proslost)
Ma šta se mene tiče kako se zove taj što je izjavio, ministar je i iza njega stoji država to je bitno, a država finansira, ugovara i radi određene projekte i stavila je rokove, pa nek se njima žali ko misli da treba, ili neka glasa kako želi

Takođe me se ne tiče i kako se zove ekipa ispred dragstora, naročito kad kratko, suvoparno i bez obrazlaganja (jednom rečju tupavo i neznalački) maliciozno komentarišu...vidiš neki su navikli, zbog ostrašćenosti politikom, da neko treći mora odmah da se izjasni da li je vaš ili protiv vas, pa im nije uopšte jasno kad neko ima svoj stav nezavisan i od jednih i od drugih, haha...samo dumajte :cool:

Kao što rekoh ali moraću da ponovim:
- Projekat pri kraju ili već urađen, rade ga nezavisni stručnjaci i inženjeri
- Sondiranje/Geologija urađena
- Sledeći korak biće biranje Izvođača i potpisivanje Ugovora (eto tu se može tražiti korupcija ako je to uopšte tema ovog foruma)

Možda bih i razumeo tu vašu nesretnu želju "da se ništa ne gradi i sve stane", da je neki nevažan ili manje važan put, ali ovde takođe imamo ne CRNU TAČKU nego CRNU MAGISTRALU koja mora pod hitno da se radi

По свим могућим параметрима, пројекат је одрађен траљаво.
Kad budeš napisao ozbiljno pismo sa tehničkim primedbama glavnom Projektantu i ovde ga obznanio onda se javi za ozbiljnu diskusiju...a možeš ga prvo i ovde objaviti

Sve ostalo biće smatrano domenom ekipe koja pljucka semenke ispred dragstora
 
Sve ostalo biće smatrano domenom ekipe koja pljucka semenke ispred dragstora
Ко ће да сматра? Ти?

У принципу ме заболе патка шта ћеш ти да сматраш. Мени је битно када ће да буде пут до мог града. А то неће бити у оном року који си ти овде рекламирао а политичари које подржаваш обећали.
 
Ко ће да сматра? Ти?

У принципу ме заболе патка шта ћеш ти да сматраш. Мени је битно када ће да буде пут до мог града. А то неће бити у оном року који си ти овде рекламирао а политичари које подржаваш обећали.
Znači nemaš ništa konkretno i tehnički da dodaš, odnosno nemaš relevantnih podataka i znanja, ali zato znaš da vređaš...lepo, lepo šta se sve ovdi dozvoljava.
Samo nemoj se samozavaravati da ih ja podržavam, bolje budi iskren pa reci da ih ustvari ti mrziš

Rok za kraj 2026 je sasvim realan sa kinezima
 
Мислим да је гађење боља реч за опис онога што осећам према њима.
Ако теби није релевантан податак да је пројекат изградње 30 километара пута трајао 6 уместо 2 године. Онда стварно не знам шта бих ти рекао више.
Rok za kraj 2026 je sasvim realan sa kinezima
Шта ово значи?

Ту треба да пише, технички је изводљиво да се пут заврши до краја 2026. године. А реално? Па није реално.
Реално је да нам сви пројекти изградње путева касне по неколико година.
 
Razmisljam nesto...stvarno mi vise prija pozitivan bot nego petorica koji kukaju i jos se pecaju. :D

A rok...pa kad zavrse dva veca projekta, Moravski i Pozega, prebacice izvodjace na sledece, to je glavna krava muzara za uzimanje love. To ce biti za nekih godinu i kusur. Na to dodaj 3 do Mackata prema roku, 4 realno. 2029. na leto realno. 2028. pocetak najranije. 2027. kraj, eto, to zvuci lepse. Nikoljdan cuveni.
 
Razmisljam nesto...stvarno mi vise prija pozitivan bot nego petorica koji kukaju i jos se pecaju. :D

A rok...pa kad zavrse dva veca projekta, Moravski i Pozega, prebacice izvodjace na sledece, to je glavna krava muzara za uzimanje love. To ce biti za nekih godinu i kusur. Na to dodaj 3 do Mackata prema roku, 4 realno. 2029. na leto realno. 2028. pocetak najranije. 2027. kraj, eto, to zvuci lepse. Nikoljdan cuveni.
Sve u svemu kraj 2026...zbog Expa naravno

Ali nije kod njih problem što su toliko sigurni u nešto o čemu otprilike blage veze nemaju kako se radovi izvode i na kakve probleme se sve može naići, nego ta neka umišljena sigurnost, bolje reći ona naša srpska gordost,...ko da su neki bankari, brokeri i sl svet iza ekrana koji nisu grabulje, a kamoli kramp u rukama držali. Danas u doba interneta je teško i eksproprijaciju na vreme uraditi a kamoli složene tehničke stvari. Da žive u ono neko staro zlo vreme bi se vozili svojim stojadinom, pevušili omiljene pesme sa starog radija i klackali se 6-7 sati do Zlatibora, bez ikakvih snova o autoputu...i opet bili više nego zadovoljni što su stigli :D

Na stranu domaći partijski kadrovi koji odprilike nemaju pojma gde se nalaze, ne umeju da napišu na sajtu ni pravu relaciju pa i dalje piše Deonica: Prilipac-Požega

Ali bez obzira na sve, ipak se kotrljamo...
 
Rok za Pozegu je probijen od 50% do 100%. Zavisi od kad racunate pocetak radova tj projekta. Otkud ikome bilo kakav argument da sad do Mackata moze da bude brzinski gotovo? Niti je dokumentacija zavrsena, niti imamo potpisano finansiranje.. o tegljenju sa eksproprijacijom da ne govorim. Ako imamo nesto, to je iskustvo iz proteglog perioda i znamo gde zivimo. Pre je 2030 cifra bliza realnosti nazalost.
 
Rok za Pozegu je probijen od 50% do 100%. Zavisi od kad racunate pocetak radova tj projekta. Otkud ikome bilo kakav argument da sad do Mackata moze da bude brzinski gotovo? Niti je dokumentacija zavrsena, niti imamo potpisano finansiranje.. o tegljenju sa eksproprijacijom da ne govorim. Ako imamo nesto, to je iskustvo iz proteglog perioda i znamo gde zivimo. Pre je 2030 cifra bliza realnosti nazalost.
Зато што иде Експо и зато што су сићве и чићву тако рекли.
 
Rok za Pozegu je probijen od 50% do 100%. Zavisi od kad racunate pocetak radova tj projekta. Otkud ikome bilo kakav argument da sad do Mackata moze da bude brzinski gotovo? Niti je dokumentacija zavrsena, niti imamo potpisano finansiranje.. o tegljenju sa eksproprijacijom da ne govorim. Ako imamo nesto, to je iskustvo iz proteglog perioda i znamo gde zivimo. Pre je 2030 cifra bliza realnosti nazalost.
Sve treba da bude spremno za posle oktobra ove godine

Kinezi su višestruko složeniji projekat dužeg autoputa sa čak 237 mostova i ko zna koliko tunela u izrazito planinskom i nepristupačnom delu svoje zemlje sagradili za oko 4 godine

Inače od kad su počeli da grade autoputeve 1988 kada su imali 0 km, za ovih 36 godina došli su do oko 180.000 km autoputeva. To mu dođe 5.000 km godišnje ili oko 13,7 km dnevno !!!
A ovaj planirani krak do Sušice ima svega 30-ak km!

Ovi naši samo treba da plaćaju na vreme i da ne ometaju...kao i ovi drugi žuti što treba da prestanu sa ometanjem saobraćaja po ulicama, jer su se već pokazali
 
Tema mrtva, ne događa se ništa i ko zna kad će se krenuti u gradnju, a ako jednom i počne, ko zna kad će biti završeno.
I onda neko po zadatku krene da nas loži i mi se svi navučemo.
A na drugoj strani, na pravom gradilištu, tzv. ministar kaže da su savladali Munjino brdo i da će najesen biti gotovo. A stepen izvedenosti radova viđali smo na snimcima drona. U Prilipcu je hiljadu jezera, a kiše i snega u ovo doba godine, nikad manje.
I da ne bismo tamo se smejali onome u personalizovanom šlemu (video od Zoke), hajde da malo čačnemo ovde.
Botovanje, zanat najstariji!
 
Sve treba da bude spremno za posle oktobra ove godine

Kinezi su višestruko složeniji projekat dužeg autoputa sa čak 237 mostova i ko zna koliko tunela u izrazito planinskom i nepristupačnom delu svoje zemlje sagradili za oko 4 godine

Inače od kad su počeli da grade autoputeve 1988 kada su imali 0 km, za ovih 36 godina došli su do oko 180.000 km autoputeva. To mu dođe 5.000 km godišnje ili oko 13,7 km dnevno !!!
A ovaj planirani krak do Sušice ima svega 30-ak km!

Ovi naši samo treba da plaćaju na vreme i da ne ometaju...kao i ovi drugi žuti što treba da prestanu sa ometanjem saobraćaja po ulicama, jer su se već pokazali

Ja ne znam zašto govoriš o Kinezima kao da mi imamo tehničkih problema da iznesemo ovakvde projekte? Strane firme su ovde samo zbog njihovog novca kojim se gradi, kao i zbog naših korumpiranih i nesposobnih političara. Drugo, najzaslužnije za "kilave" radove su najčešće naše institucije, a ne sami izvođači, jer, zamisli, oni su samo izvođači, nosioci posla. Dešavale su se obustave radova na rekonstrukciji postojećih saobraćajnica, starih nekoliko decenija, zbog nerešenih imovinsko-pravnih odnosa (čari komunizma, pretpostavljam, nisam pravnik). Takođe, dovoljna je jedna "vanserijska" godina po pitanju uslova za rad (padavine i sl.) i da značajno utiče na rok završetka radova. Mada, to je nama najmanji problem. Uvek su najveći bile institucije koje ne funkcionišu, nestručni sveznajući političari i malo bolji narod.
 
Strani inženjeri iz Indije koji rade za Kineze imaju platu od oko 1500-2000 eur kada rade ovde. Što naši inženjeri ne probaju...to bar ne zavisi od domaćih političara, već od znanja jezika, spremnosti na rad u dinamičnom okruženju, stalnim učenjem itd...
 
Strani inženjeri iz Indije koji rade za Kineze imaju platu od oko 1500-2000 eur kada rade ovde. Što naši inženjeri ne probaju...to bar ne zavisi od domaćih političara, već od znanja jezika, spremnosti na rad u dinamičnom okruženju, stalnim učenjem itd...
A moja drugarica, srpski inženjer, izbeglica iz Hrvatske (prvi - ali odistinski), radi u Jermeniji i Gruziji, za 8.000 € i više :) U Srbiji ne radi otkako je direktor Strabaga gađao pikslom.
 
Nisu mi jasni botovi... Šta misle da će konkretno uraditi na ovom forumu?

Snimke sa terena imamo zbog nekolicine sjajnih entuzijasta, sve je jasno.

Možda je rok do Mačkata realan do kraja 2026. godine, ali da sad dođe dobra vila i da reši eksproprijaciju na trasi jednim zamahom štapića.

Jedino šta postigu to je da se tema zagadi i da se udaljimo od same teme. Ne treba im pridavati značaj-samo izignorisati do zaboravio.
 
Cek da vidimo sta kaze ovaj beli bubreg, slusaj mene labud, bubreg
Pa kakve su ovo budalaštine, ni Rim nije sagrađen preko noći! Moraju se zasukati rukavi, rešavati problemi
brze je Rim, i dan danas stoji, dok je vecina projekata radjena u poslednjih 10 godina vec bila rekonstruisana
Šta si ti neki inženjer ili samo ovako ćaskaš da ti prođe noćna smena. Inženjeri su dali procenu za ovu deonicu do kraja 2026.
Kinezi su svoju zemlju premrežili autoputevima za vrlo kratko vreme
Isti inzenjeri koji su dali rok CA-PZ do 2021?
kinezi nemaju svoju zemlju, ima je CCP, dakle nista se ne pitaju (pazi sta zelis mozda ti se ostvari)
Nije to pitanje, već zajedljivi komentari bez imalo konstruktivne kritike. I ako si već dežurni PR na to si morao odmah da reaguješ i skočiš! Ali i to su poznate floskule N1/Nova plaćenih zapadnih medija pa je stvarno jasno ko šta piše. Ja recimo za razliku od vas smem da izjavim da ne volim ovaj režim, ali nisam toliko zadojen mržnjom da želim da svaki posao propadne da bi se on menjao!! Oni jednog dana više neće biti u svojim foteljama, a putevi i infrastruktura će ostati nama, narodu. Oni nekadašnji rahmetli žuti, ni to nisu znali da ostave
Tako da na tu aroganciju i bahatost zajedljivih i šupljih komentara treba odreagovati ako već želiš da nešto promeniš, jer polako ta vaša grupica postaju usamljena u pljuvačkim i zajedljivim komentarima, na taj način odvraćujući i neke buduće članove foruma, što je konačno loše za sam forum
Radigla je izdrzao 3 posta pre nego sto je potegao cuveno "strani placenik-domaci izdajnik"
Požega još malo pa gotova, konačno imaš i sajt https://srbija2027.gov.rs/infrastruktura/ sa svim rokovima koje su postavili, pa se tamo žali
Ja nisam kupio stan na Zlatiboru, ne kažem da ne planiram, ali je sigurno bolje ako si investicioni kupac da kupiš gore, nego da kupuješ po Beogradu gde bi to možda kupila neka mlada porodica sa malom decom.
Zato se i zalažem za maksimalni infrastrukturni razvoj svih banja i planinskih turističkih mesta
jos malo? Davno prodje Nikoljdan 2021, a ni za 2024 nece biti gotovo!
mi se ovde uglavnom zalazemo za rusenje svega i da se vratimo na pecinski sistem
Jaooj, još kad krenu da se lažno pozivaju na struku! A izvrtanje činjenica u svrhu politizacije i optuživanja je stara i već prepoznata stvar! A činjenice su tu: da je upravo ta struka i uradila projekat za ovu deonicu, da je projekat pri kraju ili možda već završen, da je prethodno sondaža/geologija urađena...tako da ostaje samo da se odabere izvođač i potpiše Ugovor.

Podeliš jednu vest a oni odmah pljuvačina i to ona najgora, ni Marinika im nije ravna....podseća me sve to ukupno na ono gluvarenje ispred dragstora sa pivom u ruci. Ajde razumem, ova tzv opozicija je dobila pare sa zapada i moraju da prikažu šta su uradili pa ih hvata panika, ali nije mi jasno od čega žive dežurni pljuvači na svaki srpski projekat, po raznim forumima
pasos 1 samo politizujete, pasos 2 Marinika, opozicija i zuti :ROFLMAO:
opet on o struci ciji projekti kasne duze nego sto su im bili inicijalni rokovi
Ali nije kod njih problem što su toliko sigurni u nešto o čemu otprilike blage veze nemaju kako se radovi izvode i na kakve probleme se sve može naići, nego ta neka umišljena sigurnost, bolje reći ona naša srpska gordost,...ko da su neki bankari, brokeri i sl svet iza ekrana koji nisu grabulje, a kamoli kramp u rukama držali. Danas u doba interneta je teško i eksproprijaciju na vreme uraditi a kamoli složene tehničke stvari. Da žive u ono neko staro zlo vreme bi se vozili svojim stojadinom, pevušili omiljene pesme sa starog radija i klackali se 6-7 sati do Zlatibora, bez ikakvih snova o autoputu...i opet bili više nego zadovoljni što su stigli :D
Ovde cak ima inzenjera, ali vecina nas samo gleda, slusa i sramoti se ove tvoje nesposobne marve ciji projekti u proseku kasne 2x vise nego sto im je bio inicijalni rok
Sve treba da bude spremno za posle oktobra ove godine

Kinezi su višestruko složeniji projekat dužeg autoputa sa čak 237 mostova i ko zna koliko tunela u izrazito planinskom i nepristupačnom delu svoje zemlje sagradili za oko 4 godine
https://www.adb.org/sites/default/files/publication/59648/ks060-highway-mountains.pdf
Inače od kad su počeli da grade autoputeve 1988 kada su imali 0 km, za ovih 36 godina došli su do oko 180.000 km autoputeva. To mu dođe 5.000 km godišnje ili oko 13,7 km dnevno !!!
A ovaj planirani krak do Sušice ima svega 30-ak km!

Ovi naši samo treba da plaćaju na vreme i da ne ometaju...kao i ovi drugi žuti što treba da prestanu sa ometanjem saobraćaja po ulicama, jer su se već pokazali
koje godine, mozda pricas o Pancevcu, spajanju Bulevara Crvene Armije i Bulevara Umetnosti, Bul Patijarha Pavla....., pa brfe ovi sa 100% exprprijacije vlasti ne mogu vladu da sastave 6 meseci ti ocekujes AP kroz planinu i tudju zemlju da urade?
Strani inženjeri iz Indije koji rade za Kineze imaju platu od oko 1500-2000 eur kada rade ovde. Što naši inženjeri ne probaju...to bar ne zavisi od domaćih političara, već od znanja jezika, spremnosti na rad u dinamičnom okruženju, stalnim učenjem itd...
Nasi inzenjeri rade kod zapadnjaka, bolje poslove i za vece pare, e sad sto zapadne firme ne rade ovakve projekte - to se ti zapitaj (kome odgovaraju poslovi bez tendera, provera i nadzora)

Sve u svemu jedno duplo golo beli moj bubreze
Aj ti ponovo za skriptu i scenario
 
O kakvim crnim snimcima sa terena govorite, jer vi @ivchonny uopšte znate na kojoj ste temi !? Ovaj krak autoputa od Požege da vas obavestim nije ni započet, planira se početak do kraja ove godine, mi pričamo o predradnjama koje su urađene i o tome se obaveštavamo. U tu svrhu sam i prvobitno postavio vest https://forum.beobuild.rs/threads/autoput-požega-užice-kotroman.4437/post-1215727 I onda naravno idu reakcije u stilu pro zapadnih i pro domaća "iz inostranstva dobro plaćena" opozicija, botova.
Ne mogu ja da se bavim time ako je neko isfrustriran na ovu vlast, za to ima posebna tema, a ovakve ne treba zagađivati time! Osnovna kultura na forumima nalaže da ne mešamo sve svugde, nego da se držimo fokusa na temi. Znam da je teško bez politike u Srbiji ali sve ima svoje mesto i vreme

Što se tiče eksproprijacije koliko se zna donešen je Zakon kojim će se to raditi po ubrzanom postupku za nacionalne projekte od značaja, tako da je i to rešeno (osim ako naravno gore pomenuta lažna opozicija ne izazove proteste...tamo gde ih nema!). Jedino što bi država trebala je da malo više odreši kesu prilikom isplate, i to je to

Nasi inzenjeri rade kod zapadnjaka, bolje poslove i za vece pare, e sad sto zapadne firme ne rade ovakve projekte - to se ti zapitaj (kome odgovaraju poslovi bez tendera, provera i nadzora)

U bre ala si ga udavio sa svim ovim praznim raščlanjivanjima komunističko-administrativnog tipa, ne zna čovek ni odakle da počne...pa zato i neću jer se ne pecam na te fore više ;)
Samo ću odgovoriti da američka firma radi Moravski koridor, a grčke firme su radile dole po jugu

Uglavnom, manite se političarenja, jer ako niste ni na strani vlasti ni na strani lažne opozicije...pa mi smo onda na istoj strani i nema razloga za provokacije.

Što se konkretno tiče ove deonice za sada sve ide dobro i po planu
 
Što se tiče eksproprijacije koliko se zna donešen je Zakon kojim će se to raditi po ubrzanom postupku za nacionalne projekte od značaja, tako da je i to rešeno (osim ako naravno gore pomenuta lažna opozicija ne izazove proteste...tamo gde ih nema!). Jedino što bi država trebala je da malo više odreši kesu prilikom isplate, i to je to

Ovo je aktuelni zakon o eksprorpijaciji: https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_eksproprijaciji.html

De, der, meni laiku u pravu - pokaži prstićem gde ti je to o čemu pričaš. Ali tačnu odredbu - član, stav, tačka (ako ga ima - naravno). Ne ovo - vlast donela zakon i eksproprijacija ide na mig, nego na osnovu člana tog, stava tog i tog, zakon predviđa da se eksproprijacija u korist projekata od nacionalnog značaja sprovode na taj i taj način.
 
Vrh