Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Ako je tačno da postoji novi finasijer (www.ukfinance.org.uk) kako je rečeno u prezentaciji, onda će verovatno biti i novi izvodjač radova umesto Turske firme. Pisao sam o tome više puta na temi da se razmotri novi kreditor i izvodjač radova.

Sada predstoji formiranje nove skupštine i vlade, po najavi do kraja marta, pa onda rebalans budžeta 2024. u kojem će se videti i potencijalni kredit za ovu deonicu. Skupština mora da odobri taj kredit i tek onda može da se potpiše ugovor za izgradnju . . možda posle leta.

Znači radovi bi mogli da počnu početkom 2025., a do tada će valda završiti deonicu do Požege. Bitno je da su najzad prihvatili predlog za izgradnju samo do petlje "Mačkat" (Zlatibora) što je mnogo jeftinije od cele deonice do Kotromana.
 
Poslednja izmena:
Deonicu do Pozege ako je opet ne prolongiraju bilo je da ce se zavrsiti do kraja ove godine 2024.
 
Videćemo kada će završiti do Požege i nastaviti prema Zlatiboru ovu deonicu "Požega - Zlakusa - Mačkat".

IMG_20240123_162825.png
 
Ako je tačno da postoji novi finasijer (www.ukfinance.org.uk) kako je rečeno u prezentaciji, onda će verovatno biti i novi izvodjač radova umesto Turske firme. Pisao sam o tome više puta na temi da se razmotri novi kreditor i izvodjač radova.

Sada predstoji formiranje nove skupštine i vlade, po najavi do kraja marta, pa onda rebalans budžeta 2024. u kojem će se videti i potencijalni kredit za ovu deonicu. Skupština mora da odobri taj kredit i tek onda može da se potpiše ugovor za izgradnju . . možda posle leta.

Znači radovi bi mogli da počnu početkom 2025., a do tada će valda završiti deonicu do Požege. Bitno je da su najzad prihvatili predlog za izgradnju samo do petlje "Mačkat" (Zlatibora) što je mnogo jeftinije od cele deonice do Kotromana.
Драгане, не мора да значи да неће можда и Турци радити, тај финансијер иначе већ кредитира америчко-турски конзорцијум на Моравском коридору - можда и то нешто најављује, али да не нагађамо :) .
 
Turska je trebalo da kreditira radove njihove firme "Tasyapi", koja je uzela CIP da uradi projekat autoputa. Ako je sada drugi finansijer, možda će biti i drugi izvodjač radova. . . Videćemo.
 
"Tasyapi" bi trebalo da završi deonicu "Kuzmin - S.Rača" do kraja 2024., pa bi mogli da se počektom 2025. prebace na deonicu "Požega - Mačkat". . ako dobiju posao.

"Od Požege nastavljamo da gradimo auto-put ka Kotromanu, Višegradu, u dve faze. Prva deonica biće dužine 31 kilometar do Sušice, kod skretanja za Zlatibor, što je i najopterćeniji put, kojim dnevno prođe 14.000 vozila. Tako da ćemo povezati Užice i Zlatibor na mrežu auto-puteva" - rekao je Vesić.
 
У овом тексту има толико гнусних лажи да је то огавно!
Идемо једна по једна:
1. Ponovio je da će samo u ovoj godini biti završena izgradnja novih 166 kilometara auto-puteva i brzih saobraćajnica, u 2025. godini 68,2 kilometra, a u 2026. godini čak 258 kilometara.
2. "U ovoj godini, završićemo 54 kilometara od Šapca do Loznica, Немогуће!!!
3. 46 kilometara Moravskog koridora od Preljine do Kraljeva i od Kruševca do Trstenika. Од Прељине до Краљева је све одавно блокирано за извођаче!
4. U oktobru će biti okončani radovi na deonici Pakovraća Požega, dugoj 19,5 kilometara. Ха Ха Ха....

Шта рећи ....
 
Pitam se ponekad da li ustvari volimo da nas lažu, ili smo samo budale (bu**** je onaj koji se više puta saplete na isti kamen)?

Eto...
 
Članak sam postavio u vezi pasusa koji sam citirao, a koji se odnosi na ovu temu. Šta Vesić priča o drugim projektima to nema veze sa deonicom autoputa "Požega - Mačkat".

Meni je ovde važna potvrda iz prezentacije da je projekat podeljen na "dve faze" što sam predložio jaš na prvoj strani ove teme. Sada je realnije da će ove godine biti potpisan i ugovor - kako se navodi u članku.
 
Šta Vesić priča o drugim projektima to nema veze sa deonicom autoputa "Požega - Mačkat".

Naprotiv, ima svake moguće veze i ta stvar se zove kredibilitet. Dokazanim lazovima se zato ne veruje.

Mislim, objašnjavam nešto što se uče svoja deca od 15 god i ja se glupiram...
 
. . i ja se glupiram...
Pa, prestani da se glupiraš. . . Projekat je jeste podeljen u dve faze i gradiće se prvo do petlje Mačkat, a to sam predložio u prvom postu ove teme.
 
Da, i ja verujem da neko ozbiljno prati tvoje predloge...

:)
 
Ne znam ko sve prati moje predloge, ali znam da sam poslao desetine mejlova na razne adrese u vezi ovog projekta. . . o čemu sam već pisao na ovoj temi.

Prihvaćeni su neki drugi predlozi za koje sam otvorio teme, nap. "Užice - Kadinjača - B.Bašta" ili pešačko-biciklistički most "Ada - blok 70" u Beogradu.
 
Poslednja izmena:
Članak sam postavio u vezi pasusa koji sam citirao, a koji se odnosi na ovu temu. Šta Vesić priča o drugim projektima to nema veze sa deonicom autoputa "Požega - Mačkat".

Meni je ovde važna potvrda iz prezentacije da je projekat podeljen na "dve faze" što sam predložio jaš na prvoj strani ove teme. Sada je realnije da će ove godine biti potpisan i ugovor - kako se navodi u članku.
Meni i deluje iz odgovora posle tvog posta da se Altair tebi nije ni obratio? Covek je opisao sta je procitao, zato se i dele novosti. Nepotrebno je preterano akcentiranje sebe.
 
Poslednja izmena:
Meni i deluje iz odgovora posle tvog posta da se Altair tebi nije ni obratio?
Nije se meni obratio direktno, ali je komentarisao članak koji sam ja postavio i to onaj deo koji nema veze sa ovom temom. A, citirao sam važan deo tog članka koji se odnosi na ovu temu :
"Od Požege nastavljamo da gradimo auto-put ka Kotromanu, Višegradu, u dve faze. Prva deonica biće dužine 31 kilometar do Sušice, kod skretanja za Zlatibor, što je i najopterćeniji put, kojim dnevno prođe 14.000 vozila. Tako da ćemo povezati Užice i Zlatibor na mrežu auto-puteva" - rekao je Vesić.
 
Onda se odrediš prema delu za koji misliš da nije u redu da ne bi spolja izgledalo upravo onako šro smo ti zamerali u prošlosti.
Ali kako verovati jednoj činjenici, ako se drugih pet ospori?
 
Vrh