Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Pogledajte prilog 186740

Evo ga slajd za dugu poljanu. A sto se tice deonice do mackata dobro je sto su pomenuli da su nasli finansije za to (UK finance) sto znaci da turci ispadaju iz price
Moja greška, izvinjavam se tebi, Petru i predsedniku. Nego, upada u oči činjenica da je planirano da Duga Poljana postane saobraćajno čvorište u kom se spajaju dve brze ceste i autoput.
Ovako planirano, samo su trebali nacrtati i brzu cestu Mačkat - Nova Varoš. Očigledno je da će i ona biti neophodna.
 
"Brza cesta" je bio lapsus, a jutros je i Vesić potvrdio da će se graditi prva deonica autoputa do "Mačkovog kamena" :) . . misleći na Mačkat.
Ako je tako imaš pivo od mene 😀

Posebno mi ne pije vodu priča o brzoj cesti jer mi je zaposleni u CIP pre dve godine rekao da projektuju ovu deonicu u profilu auto-puta po ubrzanoj proceduri i da treba da bude gotov projekat do kraja 2022.
 
CIP je valda završio projekat autoputa i sada je najavljena izgradnja prve deonice do "petlje Mačkat".

1705777477641~2.png
 
Do sada su govorili od Pozege do Visegrada da ce biti put sa dve trake.
Inace pitam zato sto u Potocanju gde su merili i ispitivsli oko trase put ide na oko 300 metara od vikendice mog oca.
Pa ne znam koliko ce biti bucno.
 
Poslednja izmena:
CIP je valda završio projekat autoputa i sada je najavljena izgradnja prve deonice do "petlje Mačkat".

Pogledajte prilog 186746
Cas je autoput, cas je brza saobracajnica. Ko prati temu zna da Vucic godinama nije dosledan po pitanju tipa puta. Isto je poceo i Vesic. Pre Vesica smo slusali da je CIP-ov projekat zavrsen. Kako je dosao Vesic, odjednom projekat nije zavrsen al je blizu. Svo to muljanje znaci da nemaju pojma i da radovi nece skoro.
 
Cas je autoput, cas je brza saobracajnica.
Oduvek je to bio projekat za autoput i samo je Vučić jednom pogrešio za "brzi put". To nije važno jer pravio je i druge greške. Bitnije je da se potpiše ugovor za izgradnju. . ako je već obezbedjeno finansiranje :
A sto se tice deonice do mackata dobro je sto su pomenuli da su nasli finansije za to (UK finance) sto znaci da turci ispadaju iz price.
 
Oduvek je to bio projekat za autoput i samo je Vučić jednom pogrešio za "brzi put". To nije važno jer pravio je i druge greške. Bitnije je da se potpiše ugovor za izgradnju. . ako je već obezbedjeno finansiranje :
Moguća je i varijanta autoput do Mačkata, a posle do Kotromana brzi put, a na drugu stranu do Nove Varoši takođe brzi. Od autoputa dva putića.
 
Niko da prokomentariše da se opet pominje auto-put, u poslednje vreme je pominjao brzu cestu.

Mislim da je stvarno ogromna greška ako se ne bude radio auto-put na jednoj od najfrekventnijih deonica u zemlji.
Зеко, није нека велика разлика, ауто-пут ће вероватно имати ограничење 80-100, неће имати зауставне траке на пола трасе, имаће уже "планинске" траке итд., што је стандард за планинске деонице. Та деоница је сад најфреквентија, али треба гледати будуће оптерећење када се сав саобраћај ка Црној Гори преусмери на Ивањицу. Свакако поздрављам да се изгради прави ауто-пут, то је нешто што треба да траје преко 100 година.
 
Mislim da je stvarno ogromna greška ako se ne bude radio auto-put na jednoj od najfrekventnijih deonica u zemlji.
Brzi put ili autoput sve jedno. Što kaže @Цоа i ako bude autoput biće kao Grdelica. Za taj saobraćaj do 20.000 može brzi put bez problema. To je najfrekventnija deonica neke magistrale u Srbiji. Na autoputu je to ispod proseka.
 
Moguća je i varijanta autoput do Mačkata, a posle do Kotromana brzi put, a na drugu stranu do Nove Varoši takođe brzi. Od autoputa dva putića.
Ustvari to bi bila možda i najbolja varijanta, ali da se brza saobraćajnica od Mačkata uradi tako da se jednog dana kad potrebe porastu može lako preraditi u autoput ka R.Srpskoj
Takođe trebalo bi videti za mogućnost da se izlaz autoputa "Mačkat" pomeri najbliže moguće Zlatiboru, tamo kod Sušice odnosno raskrsnice za Višegrad i Kremnu...i naravno da broj rampi na izlazu sa autoputa bude adekvatan kako se ne bi stvarale gužve, jer najveći broj vozila ide upravo na sam Zlatibor
 
Ne ide put u Kremnu nego u Kremna.
Bilo bi dobro kada bi se planirala neka potencijalna industrijska zona na max 15 minuta vožnje od Užica i odmah pored tog novog auto-puta.
 
Postoji nedaleko industrijska zona "Branešići", ali od Bele zemlje sve može da bude i nezvanična I.zona oko sadašnjeg puta
 
Jedna interesatna informavija u vezi Kremana. Mislim da su 80tih godina
proslog veka Kremna bila selo sa najvecim procentom fakultetskih obrazovanih ljudi koji su rodjeni u Kremnima u odnosu na broj mestana i to na podrucju cele tadasnje SFR Jugoslavije.

Napomena ja nisam poreklom iz Kremana.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ustvari to bi bila možda i najbolja varijanta, ali da se brza saobraćajnica od Mačkata uradi tako da se jednog dana kad potrebe porastu može lako preraditi u autoput ka R.Srpskoj
Takođe trebalo bi videti za mogućnost da se izlaz autoputa "Mačkat" pomeri najbliže moguće Zlatiboru, tamo kod Sušice odnosno raskrsnice za Višegrad i Kremnu...i naravno da broj rampi na izlazu sa autoputa bude adekvatan kako se ne bi stvarale gužve, jer najveći broj vozila ide upravo na sam Zlatibor
Moguća je i varijanta autoput do Mačkata, a posle do Kotromana brzi put, a na drugu stranu do Nove Varoši takođe brzi. Od autoputa dva putića.
Тај правац преко Вишеграда наводно скраћује доста пут за неке важне туре, али признајем да то тренутно није најјасније док се не изгради и уклоне гранични прелази. На пример, када повучеш праву линију између Скопља и Славонског Борда где се укрштају коридор 5ц и 10 видећеш да линија отприлике иде преко Приштине, Новог Пазара, Дуге Пољане, Нове Вароши и Вишеграда. Мислим да ће од Нове Вароши ићи даље директ ка Вишеграду једног дана, иначе ово што су предложили Сјеница-Нова Варош нема никаквог смисла.
 
Vrh