Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

E vidiš, ja se ne slažem sa tobom. Sve si ih napao i svrstao u isti koš, pored onih koji veruju slepo u neke svoje zablude, tu ima takođe odličnih ljudi, entuzijasta koji su mnogo doprineli ovom forumu. Ljudi kojima je muka od svega što se dešava. Moramo diskusiju dovesti na uljudan nivo i ne reagovati odmah na prvu loptu tako paušalno. Nemojmo da budemo kao ONI. I ne nismo sekta ako to kažemo, postoje mi i ONI. ONI su bahati, njih ništa i niko ne interesuje, misle da su na krovu sveta iako su u stvarnosti pijuni i prazne ljušture. Moramo biti kontrateža njima, tako što nećemo biti ONI.
Naravno da pripadaju istom košu bez obzira da li svesno ili nesvesno koriste takvu retoriku. Opet, nasuprot tvome ONI ja bih rekao MI. To ONI nekako deli ljude, a MI nas spaja.
 
Naravno da pripadaju istom košu bez obzira da li svesno ili nesvesno koriste takvu retoriku. Opet, nasuprot tvome ONI ja bih rekao MI. To ONI nekako deli ljude, a MI nas spaja.
Tvoja prva i druga rečenica su u sukobu. Ali evo ja ću da podržim tvoju drugu rečenicu. Svi treba da probamo da se stavimo u tuđe cipele pre nego što pljucnemo po nekome. Ali opet, ja kada kažem ONI, ne mislim ni na koga sa ovog foruma. Ok, skoro ni na koga i ovde ih ima na žalost, ali u vrlo, vrlo malom broju. Velika većina su dobronamerni ljudi koji imaju drugačije načine percepcije i iskazivanja svoji stavova, to treba poštovati. Kada kažem ONI, pre svega mislim na ljude koji su na položaju da odlučuju o nečemu bez ikakvog kredibiliteta da budu na takvom mestu, a onda svoj nedostatak kvaliteta ljudkog i stručnog pokrivaju neograničenom količinom bahatosti. Na žalost, to je modus operandi naše vlasti.
 
Генерално све је јако једноставно.
1. Власт оличена у великом респиратору нема могућност да било шта истинито преноси
2. Цене изградње су вишеструко надуване
3. Не користи се домаћа оператива, свесно је уништена
4. Постоји геоплоитички аспекат изградње свих путева у Србији, јер нам је кућа на " раскрсници "
5. Чињеница је да се путеви планирају и граде
6. Чињеница је да олакшавају кретање људи
7. Чињеница је и да неки крајеви оживљавају због тога
8. Чињеница је да неки крајеви немају никакву промену пословне климе због аутопута, нпр. цели јужни крак К10
9. Чињеница је да путарина прескупа посебно у односу на наш стандард, свуда около је јефтиније, Хрватска је слична са ценама али има дупло бољи стандард!
10. Приоритет изградње путева је сада безсмислен
11. Не постоји одговорнст за лошу експропријацију, кашњења у изградњи, лоше изведене геофизичке радове и сл.
 
Da li to i mene čini filosofom ne znam ;) , ali filozofe evo manje više potpisujem uglavnom sve šta si napisao. Kao da čitam sebe od pre 20 godina, podržavam tvoj još uvek neugašen idealizam.

Nisam ni najmanje ironičan, da ne bude zabune.
 
E moj Sev, već neko vreme nisam ni tako mlad, a još manje idealista, ali se trudim da budem realista. Ono šta sam hteo reći je da treba manje da napadamo jedni druge, jer sama činjenica da smo ovde znači da nam je stalo. Pusti Dragana neka prenosi šta god nađe, evo meni je korisno jer ja nemam stomak da čitam direktno te medije da bih našao po neku stvar iz tematike koja me zanima (kao što je infrastruktura). Jasna mi je tvoja frustracija, svi smo mi svesni da je većina toga đubre za dnevno-političku upotrebu, ali opet kroz njihovo baljezganje mogu da se shvate neke tendecije.
 
Ova tema je savrsena slika loseg stanja u srpskom drustvu.

Podeljenost na nas i njih je toliko velika i duboko ukorenjena da cak i kada je neko dobronameran ili neutralan a nije eksplicitno u nasem taboru taj se diskredituje po svakom osnovu i ne uvazava mu se misljenje. To je npr onaj momenat vredjanja svega sto potice od strane SNS pa makar bilo i dobro. Ili sa suprtone strane, vredjanje svakog predloga opozicije cak i kada je dobar.
Stvarno razumem ogorcenost ali ne shvatam kako je sve uvek crno ili belo. U takvoj atmosferi nema dijaloga, samim tim nema napretka.

Dodatno…zagadjuje se svaka tema potezanjem price o ovakvim ili onakvim politicarima. Mislim da je to ono sto @dragan zove politicarenjem i tu se potpuno slazem sa njim. Ok je, normalno i pozeljno kritikovati vlast, ali ne na gradjevinskom forumu na temi o nekom projektu. Mislim, i tu je ok ali ne do mere da to postane primarna diskusija. Lepo se otvori posebna tem pa tamo do mile volje. Primer: Vucic izjavio nesto o ovom projektu. @dragan prenese. 5 njih pise kako on laze i to je dezinofrmacija, jedan pise kako je to neustvano itd itd - Kao da je to nesto novo, svi znamo kakav je i sta radi ali on se za sve pita i ono sto on izjavi je jedino relevantno ma sta mi mislili o tome. 1 je informacija vezana za projkat 6 je kritika kojoj nije mesto na temi BB-UE, to je spam teme.

I znam da ce i ovo sto pisem biti protumaceno kao botovanje ali za mene je to nazivanje botovanjem ono sto nazivam internet borba protiv vlasti. Tone komentara kako nista ne valja a kada nesto konkretno treba uraditi nema nas nigde. Ja sam za mnogo vecu radikalizaciju protesta protiv vlasi nego vecina vas. Ali u realnom zivotu a ne kmecanje kako Vucic ne valja na temi o tunelu BB-Uzice. Tu zelim da vidim stvari vezane samo za to.
 
Vidiš, baš na ovoj temi se odlično kako stvari f-nišu.
Vlast nešto kaže i obeća, neko to ovde prenese i plasira kao gotovu stvar, samo što nije... Na to neko izrazi sumnju da to baš i neće tako biti. Onda ga onaj prethodnni napadne, tvrdeći da on ima informacije, da su svi papiri spremljeni i da stižu mašine.
Onda zaista negde stigne par mašina, ovaj likuje, a neko drugi kaže da je to fasada. Vreme prođe, mašina nestane, korov poraste, ali ostane trag ovde ko je šta pisao. I tako u krug, od izbora do izbora (a nije da ih nemamo, hvala bogu) iz teme u temu.
Podelismo se mi tako u one koji ništa više ne veruju na reč, traže konkretnu akciju na terenu i one koji i dalje pokušavaju da proture ideju da samo što nije počelo da se radi.
I onda, pritisnit silnim argumentima druge strane. Onaj jedan što je godinama bezrezervno podržavao (ne znam da li i iskreno verovao), sada počne da kao uviđa da je previše laži, da se olako obećava i da to sve ide iz usta jednog čoveka.
I onda opet napadnu ovde oni drugi. Ne veruju mu, jednostavno. Previše se iskompromitovao. A vreme će pokazati, osim što je imao očitu dobru nameru da se nešto radi, dali imao i neki drugi cilj.
I tako, građevinarstvo kao deo ekonomije ne može da pobegne od politike, posebno što se politika koja trenutno upravlja ovom zrmljom, za skoro deceniju i po, totalitarno uvukla u sve pore života, netransparentno se zatvorila i okružila povezanim ljudima koji jedan drugog drže za jaja. I onda nam ostaje samo da se ovde iz posta u post iščuđavamo što se ništa ne razrešava.
I šta drugo, osim da ugasimo ovu temu, možemo da pišemo tu? Gradnje nema i neće je biti još.
 
Овде бар има 7-8 људи који су говорили још пре неколико година на овој теми и на теми Милоша да под хитно треба почети са радовима до Мачката јер ће настати хаос на тој деоници, многи су нам се подсмевали... Сада је на тој деоници сваки дан нека саобраћајка и често се гине, нажалост! Прича о тунелу под Кадињачом постоји јубиларних 50 година. >Ту док се не виде озбиљни радови нико више не може веровати ни у шта, многи су и одавно умрли чекајући...Наравно да ће једног дана бити изграђено, само немамо појма када и по којој цени, ко ће то дочекати а ко неће. Проблем са окупираним земљама као што је наша је што неко други одлучује приоритете, начин и цену градње и ко ће градити. Док МИ не дођемо и не променимо то, боље неће бити!
 
...
I šta drugo, osim da ugasimo ovu temu, možemo da pišemo tu? Gradnje nema i neće je biti još.
Ne moremo da je ugasimo, ali ne moramo ni da pisemo na njoj samo da bismo nesto pisali.
Ako neko objavi izjavu vlasti (ili bilo koga), cemu potreba za x komentara na tu objavu? Dakle, ne na samu izjavu nego na sam cin prenosesenja informacije.
To cak nije ni misljenje onoga ko je to preneo, a ovde se ti ljudi napadaju. Meni taj deo nije jasan.

Mozda ni ovaj stav nije najispravniji ali ja bih uveo dislike dugme cime neko izrazava neslaganje ali bez spamovanja teme.
Kapiram da admin to ne radi jer ovako ima vise postova na svakoj temi. Moj stav je da je bitniji kvalitet od kvantiteta ali ok.
 
Stvar je jednostavna, ne radi se o prenošenju informacije. Kada prenosiš PR namerne dezinformacije (primer otvaranje A2 do požege do Nikoljdana još pre godinu dana, što je danas, nadam se, jasno bila namerna pr dezinformacija) učestvuješ i odgovoran si za trovanje javnog prostora, koje doprinosi opštoj kakofoniji, osmišljenoj da niko nikada ni za sta ne bude odgovoran.

Može da vam se ne svidja, ali to vam je, što rekao drug Sićve, tako.

"Samo prenošenje" ima Takodje svoj deo odgovornosti za laži koje su nas preuzele.
 
Daj bre @markomarkovic . ti se kao blesav pravis i ne znas sta ljude iritira?!
Svuda se prenose informacije, ali je ok kada neko prokomentarise navode u njima. Vrati stranice i stranice na ovoj temi, samo se kace vesti "pocinjemo" , " poceli smo", "potpisali smo papir" i u sustini nista joa nije realno zapocelo. Tema zapoceta 2019....slicno kao i za obilaznicu oko UE ili aerodrom Ponikve.... i uvek je opravdanje " treba vremena, mi politicarimo, mi smo negativni", a cela tema kao " naslovi.net" samo prenosenje informacija.
 
"Samo prenošenje" ima Takodje svoj deo odgovornosti za laži koje su nas preuzele.
po cenu da malo preteram u poredjenju, savakako nije isto ali mnogo podseca - kad su sudili cuvarima u ausvicu oni su se branili da su samo radili svoj posao
 
Mislim da si ipak malo preterao sa analogijom, Dragan (i pola drugih sa foruma) svakako nije čuvar iz Aušvica, a ubeđen sam i da mu ništa ovde nije posao. Hteo sam reći nešto drugo, a to je: kada širiš dezinformacije, imaš svoj deo odgovornosti za kaljugu u koju se javni prostor pretvorio i koja je dobrim delom odgovorna za to što je veliki broj normalnih ljudi digao ruke od svoje zemlje. Kako znam šta je informacija, a šta neistina? Pa tako, tome služi ta strašna strana reč: "kredibilitet". Ustvari, vrlo je prosto.

Internet (sa društvenim mrežama) je promenio igru. Širenje neistina, koje je uvek bilo u određenoj meri štetno, odjednom je postalo još mnogo štetnije, samim tim što je domet tog širenja postao veći. Kada vikneš, dalje se čuje :) .

Otišli smo daleko, čini mi se da nije potrebno dalje dubiti temu. Ko hoće, ako hoće, razmisliće. Ko neće, kao što neće, teraće dalje i biće nam posledično isto.
 
Evo ovako: prvo da se izvinim auditorijumu koji uglavnom čine pijačari, politikanti, hejteri i sl. Ja sam glavni pijačar i politikant koji je ovo započeo i rekao sam iz kog razloga.

Na ovom forumu su nekada bile najkorisnije vesti sa terena. Ljudi koji su išli i snimali, koji su u prolazu napravili fotku radova, koji znaju nekoga ko izvodi radove i dobijali informacije sa terena, koji su iz aviona uspeli da slikaju saobraćajnice koje se grade i sl. - beskrajno im hvala.

Ne želim da čujem od predsednika države kako on gradi puteve, jer to nije njegov posao. Želim da institucije rade svoj posao (opštine i sudovi eksproprijaciju, izvođač da izvoi radove, da nadležno ministarstvo postavi stručan nadzor, da nadzor obavlja svoj posao najbolje moguće,), i da od političara čujem o tome jedino onda kada projekat bude kompletno gotov, a da javnost (uključujući sve nas ovde) kontroliše taj rad, kritikuje, prenosi informacije i sl.

Nesporno, ovaj pravac je izuzetno potreban, ništa se konkretno nije uradilo da se započne, a non-stop slušamo vesti i licitacije obećanjima.

Ja sledeće nedelje idem na Taru, okačiću ovde utiske (možda i snimak) stanja deonice od Mačkata do Kremne.
 
apsolutno sam preterao
ali ne mogu da se otmem utisku jer me jako podseca na - ja sam samo preneo sta je XZY politicar izjavio
 
Da li postoji makar i teoretska šansa ako bi se eksproprijacija odmah uradila i ako ne bi bilo problema sa geologijom da brza saobraćajnica od Požege do izlaza za Zlatibor bude gotova za godinu dana?
 
У овој земљи са оваквим властима не могу ни за 5 година завршити, пре 2030-е тешко.
 
i to tesko
expo 2027 je toliki projekat da ce povuci/odvuci mnogo masinerije i ljudstva i sa postojecih projekata, ukljucujuci i mezimce BNV
objekti, zgrade, stadion, infestruktura, zeleznica......
do 2027 je samo 3 godine i to je zapravo jedini projekat koji ima rok, sva operativa ce tamo, tako da brinem i za postojece projekte
treba sagraditi 5-6 Galerija, a oni su onu ulicu (nije AP) mrcvarili godinu i po dana kroz istu tu livadu
tako da nista Kotroman, Mackat, Kadinjaca, Trstenik - Kraljevo, Karadjordji, Smajliji, Gondole, Metroi..... dok se to ne uradi, da ako zavrse i deo otvorenih projekata sto se razvljace
 
Једина могућност да раде је што то америка хоће, као и Моравски. Па су сами одредили кредиторе и извођаче. Не би ме чудило да и ка Котроману буде слично!
 
Ma jok, ne treba nam ovaj put.
Nema ni 10k vozila dnevno, i to kad je kao normalno.
Pitajte sad hiljade onih što bleje u zastojima na svim putevima okolo koji put nam je preči: 😀 ili tih 30km do Mačkata.
Na ovom putu delimično je saobraćaj generisao A2, ali mnogo više korona i eksplozija gradnje na Zlatiboru. Isto tako, ima i poprilično lokalnog saobraćaja na potezu Pž- Zlatibor. Na njega su upućena sela između Pž i Ue, a Sevojno i Bela Zemlja su zapravo gradska naselja Užica, tako da i to proizvvodi poprilično saobraćaja.
Čak i da je napravljen dvosmerni put novom trasom koja izbegava grad i raskrsnice, bilo bi opet gužva na oba. Opako se situacija promenila posle korone.
 
i to tesko
expo 2027 je toliki projekat da ce povuci/odvuci mnogo masinerije i ljudstva i sa postojecih projekata, ukljucujuci i mezimce BNV
objekti, zgrade, stadion, infestruktura, zeleznica......
Ja mislim da će uvesti koliko god bude trebalo radnika i operative, ukoliko je finansijska konstrukcija zatvorena. To što će kod nas operativa biti zauzeta Expoom, ne sprečava da se uveze gro operative i ljudstva iz Turske, Rusije, Albanije, bliskog istoka, itd.
 
Vrh