Šta je novo?

Autoput "Požega - Užice - Kotroman"

Нема још података за 2023-у, у 2022-ој је на деоници од Пожеге до Ужица било 15300 возила на дан. а од Ужица до Златибора 13500. Верујем да ће бројке за 23-у бити доста веће. Овај пут је постао лутрија. Ако се зна да се аутопут прави да буде исплатив ако има 12000 возила на дан. Ово говори колико је овде ситуација хитна! Тужне слике које све чешће гледамо говоре о томе!
 
Нема још података за 2023-у, у 2022-ој је на деоници од Пожеге до Ужица било 15300 возила на дан. а од Ужица до Златибора 13500. Верујем да ће бројке за 23-у бити доста веће. Овај пут је постао лутрија. Ако се зна да се аутопут прави да буде исплатив ако има 12000 возила на дан. Ово говори колико је овде ситуација хитна! Тужне слике које све чешће гледамо говоре о томе!
Upravo tako, ovo treba da bude merilo kod određivanja prioriteta a ne nečija politička volja! Može se sa sigurnošću reći da je 2023 bila jača od 2022, jer je samo skok u noćenjima na Zlatiboru bio skoro 70% veći u prvih 9 meseci gledano godina za godinu. Da ne pričamo o povećanom broju gostiju iz inostranstva!!!

Ne manje važna stvar je što će broj ležajeva u beogradskim hotelima biti nedovoljan za EXPO, jer je potrebno izgraditi preko 120 hotela što je nemoguća misija jer su se hotelijeri pobunili a šta će posle Expa da rade sa tolikim silnim hotelima, i onda se nameće Zlatibor koji ima najviše ležajeva (oko 50.000) što je dovoljno za 2-3 expa.
Samo treba hitno uraditi autoput i na taj način šatl servisom uključiti i Zlatibor u Expo, jer će tada biti potrebno oko 85-90 minuta za deo Zlatibor-EXPO. Dođete ujutru, vratite se uveče...

Usput se rešio problem i povezivanja donjeg zlatiborskog kraja i privremeno do CG jer se uopšte tačno ne zna kada će CG završiti svoj deo autoputa do granice, i onda postoji opasnost da mi izgradimo svoj deo od Požege do granice sa CG a oni ne. Onda bi nas svi zezali da imamo autoput do NIGDE :). Isto važi za deo od Zlatibora do Kotromana
 
Лепо резонујеш, треба само да додаш геополитчку компоненту која ни у ком случају не зависи од нас, а имаће огроман утицај на нас!
 
Izgradnja do Zlatibora i put ka CG u principu ne zavise od geopolitike, tu se većinski kreće naš narod na tim relacijama i dosta smo povezani, dosta crnogoraca ima stanove po beogradu i obrnuto na primorju. To što turci hoće da izgrade autoput preko Kotromana do Sarajeva je njihov problem, jer ih i dalje privlači taj deo i veza sa bosnom koju su imali dok su imali sultane za vođe.
U svakom slučaju, pa i geopolitički gledano, slažemo se da je taj mali deo autoputa od Požege do Zlatibora (30-ak km) ključan potez u ovoj partiji šaha, ako smem to tako da nazovem
 
Ovaj put do Zlatibora bi bilo poželjno što pre uraditi. Ja idem često iz Požege, znači put je postao nepodnošljiv, svaki dan udes...
 
Pišem to ovde skoro svakodnevno, a onda me proglase da kao gavran pišem o crnim vestima.
Od sad do nedelje, saobraćaj će konstantno da raste, sa kulminacijom u subotu, pretpostavljam, her će zbog kraja raspusta da počne seoba sa Zlatibora.
Pošto je danas počela nastava u Vojvodini, moguće je i da će se malo taj pik ispeglati, ali biće gužvi svakako. Izbegavaću da u subotu i nedelju budem na tom putu.
 
AV Veceras: "Deonica do Mackata se zavrsava u 2026 god"

1705777477641.png
 
ZAmolio bih ako moze da se postavi slika trase puta kroz selo Potočanje to je iza Zlakuse , Potpeća i Krvavaca
 
Ма не одлучује он о овоме...биће деоница сигурно! Датум је наравно немогућ! Дај Боже да до тада заврше до Пожеге! Мада ће ово вероватно опет радити амери и турци!
 
Zahvaljujem ti ali ne mogu da se orijentisem.
Sta predstavljaju ove povrsine zutom bojom i blago srafirane i isto tako braon bojom.
 
Ne zavrsava se deonica do mackata u 2026. nego ta mikrodeonica od 3km (boga pitaj sta je to)
Istini za volju, rekao je da 31 km od Požege do Mačkata završavaju do EXPA 2027, s druge strane autoput Požega - Duga Poljana nije dobio ni zaseban slajd, samo je pomenuo da uskoro sa Kinezima počinju stvarni radovi. Neobično.
 
Istini za volju, rekao je da 31 km od Požege do Mačkata završavaju do EXPA 2027, s druge strane autoput Požega - Duga Poljana nije dobio ni zaseban slajd, samo je pomenuo da uskoro sa Kinezima počinju stvarni radovi. Neobično.
IMG_9158.jpeg


Evo ga slajd za dugu poljanu. A sto se tice deonice do mackata dobro je sto su pomenuli da su nasli finansije za to (UK finance) sto znaci da turci ispadaju iz price
 
Vidim da tema nije ugašena i da drugi prenose izjave političara, pa da primetim da je usvojen predlog sa prve stranice ove teme. Prvi put pojavila samo deonica do "petlje Mačkat" i da je obezbedjeno finasiranje za tih 31km.
1705777477641~2.png

A, to je za mene koji promovišem ovu deonicu veoma značajno, jer je realnije da se ona izgradi. Da li će biti to do 2027. neću da komentarišem, jer za početak je bitno da se potpiše ugovor za izgradnju ove 2024. godine.
 
Poslednja izmena:
Ne zavrsava se deonica do mackata u 2026. nego ta mikrodeonica od 3km (boga pitaj sta je to)
To može da znači vezu kraja puta od Pakovraća sa postojećim putem Arilje - Pž, ali i novu vezu. To bi najpametnije i najekonomičnije bilo da se uradi nastavkom planiranom trasom jedne trake na kojoj bi bio dvosmerni saobraćaj negde do Rasne gde bi novi put bio najbliži ma gaistrali. Pisali smo o tome već.
Strepim od zagušenja kroz Tatojevicu
 
Niko da prokomentariše da se opet pominje auto-put, u poslednje vreme je pominjao brzu cestu.

Mislim da je stvarno ogromna greška ako se ne bude radio auto-put na jednoj od najfrekventnijih deonica u zemlji.
 
Vidim da tema nije ugašena i da drugi prenose izjave političara, pa da primetim da je usvojen predlog sa prve stranice ove teme. Prvi put pojavila samo deonica do "petlje Mačkat" i da je obezbedjeno finasiranje za tih 31km.
Pogledajte prilog 186741
A, to je za mene koji promovišem ovu deonicu veoma značajno, jer je realnije da se ona izgradi. Da li će biti to do 2027. neću da komentarišem, jer za početak je bitno da se potpiše ugovor za izgradnju ove 2024. godine.
Većim slovima je napisano Beograd-Sarajevo, što jeste obećanje da će Srbija pomagati izgradnju cele trase. Ok, prvo do Mačkata, pa do Kotromana, pa do Višegrada, i na kraju sve do Sarajeva.
 
Vrh