Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Koliko tvojih drugova je dobilo kaznu sto koristi ni manje ni vise BLITZER.DE? Sad su joj doduse promenili brending jer je koristi cela Evropa. U Austriji je prilicno lagano voziti normalno sa aplikacijom.
Nisam jos cuo za hvatanje na 51 u zoni 50, ni u Svajcarskoj. Kod nas je to redovno.
Hvala za ovu app! Koristim Waze u evropi, kod nas mypatrol i zadovoljan sam manje vise, probacu i blitzer
 
Ova aplikacija myPatrol, koliko je korisna u Srbiji? Je li se stvarno redovno ažurira ili je ono, ponekad nešto ulovi
 
Funkcioniše po principu tužibabe. Kao i sve aplikacije. Ja juče po onoj kiši tražim određenu palačinkarnicu (neću da ih reklamiram) ali je ko zna kada zatvorena. To niko nije prijavioi na guglu stoji da je otvorena do 20h. Naravno ja poljubio vrata, pokisao i razočaran.
 
Funkcioniše po principu tužibabe. Kao i sve aplikacije. Ja juče po onoj kiši tražim određenu palačinkarnicu (neću da ih reklamiram) ali je ko zna kada zatvorena. To niko nije prijavioi na guglu stoji da je otvorena do 20h. Naravno ja poljubio vrata, pokisao i razočaran.
I pretpostavljam da si prijavio guglu da se neko sledeci put ne zezne?
 
Jesam ali gugl kaže "your edit couldn't be verified so it won't be published".
Ma Gugl je neozbiljan,prijavljivao im više puta loše planirane rute,navodhenje na skretanje preko pune linije itd i na kraju samo ostala zahvalnost što sam im ukazao na problem.
Vrlo opasna navigacija posebno za mlade vozače...Više puta sam se uverio u to.
 
Ova aplikacija myPatrol, koliko je korisna u Srbiji? Je li se stvarno redovno ažurira ili je ono, ponekad nešto ulovi
BG je odlicno pokriven, i Ibarska prema Crnoj Gori, kao i cela CG. Ostali veci gradovi u SRB manje vise, manji gradovi nista - verovatno furaju lokalne grupe po viberu i dalje.
Bila je i HR dobro pokrivena do pre koju god, sad izgleda da su presli ljudi tamo na nesto drugo.

Uglavnom, u SRB nema bolje u ovom trenutku. Cim predjem u Madjarsku waze radi
 
A9935A24-D6A7-4726-AFB0-5FD376630CC0.jpeg

nove kamere na Ap Milos Veliki. Predpostavljam da su one najavljivanje sto prate pojas i korišćenje telefona i plus merenje od tacke A do tacke B
 
Verovatno, jer drugih novih kamera nema.
Na solidnom broju deonica je ogranicenje poprilicno ispod 130kmh. Dobar deo puta je i 110kmh dok skoro svi voze 130kmh. Videcemo da li ce se ovo sankcionisati.
 
Da li sam loše ispratio ili iza tunela u kojima je ograničenje 80km/h uglavnom nema znaka za prestanak ograničenja, ili za novo (veće) ograničenje?
 
Na autoputu Bg-Šid kamere su postavljene na isti način(ili da kazem poziciju), na tablama ispred isključenja.
 
Da li sam loše ispratio ili iza tunela u kojima je ograničenje 80km/h uglavnom nema znaka za prestanak ograničenja, ili za novo (veće) ograničenje?
Sta ima da stoji znak? Neki su stvarno kupili dozvolu ili dobili na poklon. Ako je znak za tunel i ogranicenje 80 ono vazi dok je tunela. Isto je sa ogranicenjem za raskrsnice i slicno. Cim prodje raskrsnica ogranicenje je ono koje je bilo pre toga
 
Sta ima da stoji znak? Neki su stvarno kupili dozvolu ili dobili na poklon. Ako je znak za tunel i ogranicenje 80 ono vazi dok je tunela. Isto je sa ogranicenjem za raskrsnice i slicno. Cim prodje raskrsnica ogranicenje je ono koje je bilo pre toga
Za raskrsnicu si u pravu osim što je iza tunela nema, za ostalo nisi.
 
Verovatno, jer drugih novih kamera nema.
Na solidnom broju deonica je ogranicenje poprilicno ispod 130kmh. Dobar deo puta je i 110kmh dok skoro svi voze 130kmh. Videcemo da li ce se ovo sankcionisati.
Mislim da je rečeno da se i cela deonica a i ove parcijalni delovi mere kao da se vozi 130kmH
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Rekao bih da ste obojica u pravu. Da pojasnim,
Ako je "znak za tunel i ograničenje 80", nakon izlaska iz tunela ograničenje ne važi.
Kod nas je na većini tunela (nisam vidjao drugačije) znak za ograničenje brzine na 80, a ispred tunela znak koji upozorava da nailazite na tunel, dakle odvojeni znakovi. U tom slučaju, nakon izlaska iz tunela i dalje važi ograničenje od 80, ako znakom drugačije nije odredjeno.
 
Tako je. Morate imati potvrdu promene brzine. Morate da imate ili 130 znak ograničenja ili onaj sivi znak na kome je precrtano ograničenje 80. U bilo kom drugom slučaju morate nastaviti sa 80.

A sad što celu tu deonicu računaju kao 130, znači da su žešći bolidi. v=s/t je stvarno 6. osnovne.
 
Na Milosu Velikom na izlasku iz par tunela ima odma tabla sa 110 ili 100, zaboravih. Na par tunela posle izlaska nema table.
 
Moj opsti utisak je da je prosecna brzina 130-140 km/h sasvim dovoljna za deonicu do Ljiga. Posle toga, deonica do Preljine je dosta krivudava i cini mi se nije bas bezazleno juriti vecom brzinom, cak naprotiv, mislim da je 110-120 optimalno. Ako se secam u tunelu Brancic je ogranicenje 100 km/h, na ostalima 80.
 
Na Milosu Velikom na izlasku iz par tunela ima odma tabla sa 110 ili 100, zaboravih. Na par tunela posle izlaska nema table.
Ili ima tabla sa novim ograničenjem ili stoji znak prestanak svih zabrana, što znači da važi opšte ograničenje brzine (130),a da prestaje i zabrana preticanja za kamione. Time je pojednostavljeno regulisanje - umesto 2, stoji samo jedan znak. Mislim da se signalizaciji na MV ne može mnogo toga zameriti. Samo treba čitati i poštovati to što piše.
Moja najveća zamerka signalizaciji je na kraj puta u Pakovraću gde je postavljena i horizontalna i vertikalna kao da put ide dalje ka Pž, kao što je bilo ranije i u Preljini (samo što je sad putokaz zavijen najlonom, dok je ranije samo bio precrtan ukršenim trakama).
Ko zna koliko puta će se linije obnavljati dok krenemo ka Pž.
Druga zamerka je teskoba na naplatnoj rampi Pakovraće gde oni koji su prošli krajnjim trakama, u oba smera, naglo moraju da skreću, a popriličan broj ne gleda da li kome ulazi u putanju. Možda ne bi bilo loše isprekidanim, ili delimično i punim obeležiti prilaz i izlaz sa traka
 
Ili ima tabla sa novim ograničenjem ili stoji znak prestanak svih zabrana, što znači da važi opšte ograničenje brzine (130),a da prestaje i zabrana preticanja za kamione. Time je pojednostavljeno regulisanje - umesto 2, stoji samo jedan znak. Mislim da se signalizaciji na MV ne može mnogo toga zameriti. Samo treba čitati i poštovati to što piše.
Prilično sam siguran da ih (više) nema posle bar 2 tunela. Čini mi se čak da su znaci za prestanak svih ograničenja posle jednog od tunela bili okrenuti za 180 stepeni tako da im se vidi samo siva pozadina iz smera vožnje. Prošao sam 13. avgusta u smeru ka BG, ali mi je u sećanju ostala slična sitacija i prošle godine.
 
Vrh