Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Javljaju na radiju da su u toku radovi na proširenju naplatne rampe Obrenovac.

РАДОВИ: 14.07.2022. Радови на државном путу I А реда број 2, наплатна станица Обреновац​


До 22.08.2022.године, у периоду од 8 до 16 часова изводе се радови на проширењу наплатне станице Обреновац, на државном путу I А реда број 2, у смеру ка Београду.

У току извођења радова, на дневном нивоу долази до наизменичног затварања/отварања трака за мануелну/електронску наплату путарине. Радови се не изводе викендом.

Молимо учеснике у саобраћају да поштују саобраћајну сигнализацију и прилагоде брзину кретања условима на путу.
 
Evo malo fotografija sa novo otvorenog autoputa od jutros.
IMG-20220714-WA0038.jpg
IMG-20220714-WA0036.jpg
IMG-20220714-WA0022.jpg
IMG-20220714-WA0024.jpg
IMG-20220714-WA0026.jpg
IMG-20220714-WA0029.jpg
IMG-20220714-WA0018.jpg
IMG-20220714-WA0011.jpg
IMG-20220714-WA0015.jpg
IMG-20220714-WA0005.jpg
 
Nek ostane upamceno da je CG jedina zemlja na kugli gde se na vrhunski AP ulazi sa makadama!
Ako se izasta moze reci "IZ OPANAKA U CIPELE" onda je to ovde slucaj! A Rocen I Milo koliko god se gurali u prvi red tek ce doci na red na jednom drugom mestu!
Inace ova deonica je fenomenalna I ko god bude prolazio, UZIVACE!
Ako bog da da dozivim, pa da tako uzivamo sto skorije I na ovom potezu uz Goliju, koja ce biti na tom istom, ako ne I atraktivnijem nivou!
 
Poslednja izmena:
Nek ostane upamceno da je CG jedina zemlja na kugli gde se na vrhunski AP ulazi sa makadama!
Ako se izasta moze reci "IZ OPANAKA U CIPELE" onda je to ovde slucaj! A Rocen I Milo koliko god se gurali u prvi red tek ce doci na red na jednom drugom mestu!
Inace ova deonica je fenomenalna I ko god bude prolazio, UZIVACE!
Ako bog da da dozivim, pa da tako uzivamo sto skorije I na ovom potezu uz Goliju, koja ce biti na tom istom, ako ne I atraktivnijem nivou!

Wrong!
U Bugarskoj se voziš čas makadamom, čas autoputem...
Ja principijelno neću da probam put dok ne završe Berane-Kolašin, obilaznicu Rožaja ću da im oprostim!
 
Zoran im ne bi oprostio ni obilaznicu oko Ro, a ni ne treba.
Nije opravdanje, imali su vremena ali često ti spojevi ne budu kako treba što smo videli u mnogo slučajeva.
Sećate se mosta na Adi koji ni dan danas nema normalan pristup sa jedne strane ili još bolje haosa kod Obrenovca
pre nego što je završen deo do obilaznice...
 
Glinena izgrebana u smeru ka BG, vozi se dvosmerno u traci ka Čačku. Nema mnogo masina.
 
O ovome sam pričao, ovako na snimku mi sad ne deluje da je veliko oštećenje ali uživo mi je delovalo da je više upao put.
U svakom slučaju malo ili malo više u svakom slučaju mora da se kopa i da se popravlja..
 

Prilozi

  • Screenshot_20220716-074105.jpg
    Screenshot_20220716-074105.jpg
    154,5 KB · Pregleda: 345
Preduhitri me Krcan sa ovim kompletnim snimkom autoputa kroz CG, 23minuta od ulaska do kružnog toka bez naplatne rampe koja izgleda će biti čep u sezoni u stilu Preljine pre izgradnje petlje Pakovraće.
Prvo sledeće skraćenje vremena će biti početkom iduće godine NBg-Surčina i kasnije Pakovraće-Požega, i to je to za narednih par godina. Međutim, ne manje važni indirektni krakovi: Bg Obilaznica do Bubanj Potoka, Lajkovac-Valjevo i Preljina-Kraljevo mogu u sledeće 1-2 godine 👌
 
Prvo sledeće skraćenje vremena će biti početkom iduće godine NBg-Surčina i

Ovo sam merio i ni najmanje neće biti beznačajno za sve sa nbgd. U mom slučaju min 15min, pa sve do jako značajnih ušteda kada je AP do obilaznice zakrčen (svako jutro i sve češće i stalno u toku dana). Ništa manje bitno od čačanske obilaznice.
 
Pohvalno što se i u našim medijima govori o otvaranju deonice u CG. Što se tiče nastavka autoputa u CG mislim da će se deonica do Boljara graditi poslednja. Nema šance da će CG konzervativci dozvoliti da se prvo gradi deo koji bi povezao CG sa Srbijom. Jer nešto ne vidim da se spominje povezivanje sa Sebijom u većoj meri. To je autoput koji će pomoći razvoju severa po njihovom shvatanju. Još jedna stvar koju sam primetio je da se ne spominje nastavak od PG ka Baru. Što je takođe zahtevna deonica. I nimalo lagana za gradnju.
A u videu ima reči i o NBG-Surčin. Sad je rok Mart. Da su radovi započeti na celoj deonici uzeo bih taj rok u obzir. Ovako teško. Mada za propagandu bi bilo savršeno otvoriti i ovaj deo i završiti obilaznicu. Zamislite vožnju sa NBG pa ćufte u Ikei. Sa sve binom.

 
Ovo sam merio i ni najmanje neće biti beznačajno za sve sa nbgd. U mom slučaju min 15min, pa sve do jako značajnih ušteda kada je AP do obilaznice zakrčen (svako jutro i sve češće i stalno u toku dana). Ništa manje bitno od čačanske obilaznice.
U mom slučaju, referentna tačka Gazela, očekujem prema sadašnjim merenjima kad je umeren saobraćaj da će mi Surčin-NBg skratiti oko 10tak minuta u odnosu na sad kad idem na Obilaznicu pa onda preko Ade. Otprilike, očekujem da će se sada za vreme dok se isključi sa petlje Surčin i stigne do Ostružničkog mosta, za to vreme novim putem stići do Jurija Gagarina/Vojvođanske. A da će onda za oko 5min dok se dođe/prođe semafor za Železnik (računajući trenutan, usporeniji protok preko Ostružničkog mosta) otprilike novim putem stići blizu Gazele, ostalo od 10tak min je ušteda, a dalje od toga je zajedničko pa se ne računa. Naravno, kada budu jutarnji i podnevni špicevi, neće se isplatiti ići preko Gazele, od mog kraja, sa Liona možda bolje Obilaznicom preko Bubanj potoka iako je duže
 
Bolje da su ga odma provukli tuda i tako smo iz cg navikli da stizemo u bgd kod cukaricke padine. Ja autom putujem cesto br-bgd i obratno, sto se tice skracenja vremena 2015god bez ijednog metra pustenog puta dobre voznje iz Bara(benzinska pumpa u Susnju) do BGD(semafor kod porsea ada) mi je trebalo od 7:15 do 7:30, autoputem bez obilaznice oko Cacka 6:30, sad sa obilaznocom 6:10-15 autoputem ne prekoracujem osim mozda u tunelima. Sto se tice vremena putovanja s ovim parcetom u CG kad budem isao van sezone napisacu vam.

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
 
U Ovčarskokablarskoj su postavili dva portala za merenje visine vozila. Predpostavljam zbog zeleznickog mosta u Medjuvršju, a ne zbog nekog prilaza autoputu
 
Da, portali su sa obe strane mosta. Železnički most u međuvršju je kritične visine. - tek preko 4m. Kad se odozdo pogleda, vide se brojna oštećenja od silmih zakačinjanja
 
Ja bih razmišljao i o alternativnim pravcima izlaska iz BG. Uz taj Kumodraški bulevar možda bi se već trebalo razmišljati o nekom možda tunelu ispod Avale koji bi išao prema Mladenovcu ili malo zapadnije i uključivao se na taj budući autoput Vožd Karađorđe. Odlična alternativa za veliki deo Beograda ka jugu.
 
Večeras oko 20h. Bilo je potrebno gotovo 15 minuta da se stigne do devijacije na glinenoj iz smera ČA. Uklonjena je vozna traka, ali brza i zaustavna nisu, ne mogu da ocenim da li su skidali i podlogu ispod asfalta.
IMG-355b4dc9cfbef241474c3476617affd3-V.jpgIMG-246dda229b599f4d757541b56094b870-V.jpg


IMG-41ca159ac77f229e2032a4672489f85a-V.jpg


Pominjao sam ranije rekonstrukciju puta Kokin Brod - Priboj, pa evo par detalja od danas. Na deonici od Pribojske Banje do Rutoša radovi su završeni. Kolovoz proširen, postavljena odbojna ograda, vertikalna i horizontalna signalizacija, katediopteri. Autobuska stajališta sada su na proširenjima. Celom dužinom trase postavleni su ivičnjaci i rigola sa jedne strane. Sve kosine i potencijalna klizičta su sanirana i obezbeđena gabionima.

Dalje od Rutoša prema Kokinom brodu većinom je postavljen noseći sloj asfalta i radovi su u toku. Na par mesta je dobro uvaljani makadam. Ostalo je jedno veliko klizište koje je raskopano dosta duboko. Sve u svemu, put je konačno u profilu koji zaslužuje, što bi se reklo "prava magistrala".
IMG-68cb1db31ad49ee3afe352673e76f878-V.jpg


@branik Obratio sam paznju na portale za merenje visine. Oni definitivno nemau veze ni sa čim :D Prvi portal postavljen je između Ovčar banje i "zelenog" železničkog mosta ali u smeru ka banji. Drugi portal je postavljen između "sivog" železničkog mosta i Pakovraća, u smeru ka Pakovraću tako da on definitivno meri nešto drugo
 
Poslednja izmena:
Vrh