Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa negde voze one lepe koje su odavde pokupili, mi culi Bg, ne znam tacno ali nisu gde su bili
 
Većina dobrih vozova je ka Novom sadu, u ostatku Srbije šta ostane ispravno.
 
Pa negde voze one lepe koje su odavde pokupili, mi culi Bg, ne znam tacno ali nisu gde su bili

BG je tek otvaranjem pruge ka NS češće “video” nove garniture vozova koji su prakticno otpočetka bile na linijama ka gradovima u unutrašnjosti zemlje. Sada su te garniture pomerene da pokriju ogromnu potražnju izmedu BG i NS. Situacija će se poboljšati kada stignu već naručene 18 garniture lepih vozova (Flirt 160 :) ). Prva garnitura bi trebala navodno na jesen da stigne, generalno u zemlji imamo premalo takvih garnitura pa one sada moraju nužno da se stavljaju tamo gde je potražnja velika.

Kao što je panta rekao, uglavnom standard za BG su stare sovjetske garniture u stanju poluraspada, a ni ne razmišlja se ozbiljno o nabavci novih garnitura za gradski železnički prevoz.
 
Onda se izvinjavam i kad god budu kritikovali Beograđane, ja cu stati u odbranu, ozbiljno. Negde su kompozicije otisle, a mi ovamo em lose pruge em katastrofa vozove pa su novi ruski bili lepa promena, ali ako se nabavlja i to ce pomoci nadam se

Haos nam je ta zeleznica, nema dovoljno vagona, kvare se sta vec se događa, ionako je sve unisteno pa jos nek i linije ukidaju jer je nedovoljno vozova....
Strasno. Zao mi je sto se ne radi neka veca rekonstrukcija pruga to je odlican nacin za transport robe a onda i ljudi.
Izvinjavam se za off, ali tema je toliko utihnula...
 
Vagona nema uopste, samo su ostali na dve garniture voza Beograd-Bar. Ne treba Miro da nas branis, evidentno je da su poslali sve stedler garniture na Beograd-Novi Sad i Beograd Prijepolje (teretna). Ali njih nema mnogo, dvadesetak. Racunaj da je uvek trecina van saobracaja iz razno raznih razloga. Ruske garniture su stare slicno kao i stedler, njih ima cetrdesetak. Imaju mercedes dizel motor, sto je sigurno dobro, ali je problem sto se verovatno ne odrzavaju dobro pa ih je velika vecina van saobracaja zbog pregrevanja. Ostale su jos svedjanke (desetak komada) kao sinobusi koji voze u istocnoj Srbiji i desetak starih ruskih RVR vozova koji voze na BG vozu.
 
Прилично је тужно што у сред грађевинске сезоне немамо шта да пратимо, јер се само спорадично ради. Нажалост и економска ситуација ће бити све гора. Искрено се надам да ће бар ово до Пожеге завршити у неко догледно време. Овоме до Бољара се не надам у наредних 10 година ако икада и буде. Мостови преко Саве су практично готови, тако да ће и трасе ваљда бити завршене, мислим на Кузмин-Сремска Рача и Рума-Шабац. Друга је ствар што са стране Реп. Србске није ни започет део ка Бијељини. Што се тиче Моравског, Појате-Крушевац ће завршити негде до априла следеће године ако се и то не промени, остале деонице већ озбиљно касне. Обилазница око Бга сигурно прелази у следећу годину. Све у свему пуног профила аутопута у овој години неће бити пуштен у промет ни 1км нових деоница сем Прељина -Паковраће тих 11-12 км ће бити једино пуштено у 2 године. што је прилично јадно од 547 км АП у изградњи и најављених 1000+ км АП. Тек 2023-е ће бити неких опипљивих резултата ако економска ситуација остане бар као до сада у шта ми је тешко да поверујем видећи шта се дешава широм света и сулудим понашањем европе која саму себе уништава. Надам се да у тај лудачки воз нећемо улазити.
 
Baš sam gledao na guglu. Petlja Pakovraće je na 250m nadmorske visine, ulaz u tunel Laz je 377m a izlaz na 466m. Mada ako se sećam Krcan je pisao da će treća traka biti od petlje Pakovraće do ulaska u tunel.
 
Većina dobrih vozova je ka Novom sadu, u ostatku Srbije šta ostane ispravno.
Знам да је ван теме, али видим да се на овом форуму и на друштвеним мрежама провлачи иста прича па да разјаснимо зарад истине. Колико Флиртова вози на прузи Београд – Нови Сад? Ако претпоставимо да су „добри возови“ Штадлерови возови (KISS, FLIRT), има их 21 + 3 = 24 па испада да на прузи Београд – Нови Сад вози бар 13 „добрих возова“ (50% од 24 + 1 воз). Свако може да отвори ред вожње и да види да су за регио возове потребне 3 гарнитуре и још једна која привремено мења оштећени/покварени KISS уз још два редовна KISS-а. Дакле, укупно 6 „добрих возова“. Евентуално још један-два за синхрон, али ја синхрон нисам видео већ неколико недеља, а возим се бар 3-4 пута недељно возом Београд – Нови Сад, још сам јуче и у четвртак путовао регио возовима и ниједан није био синхрон. Где је преосталих 15 Флиртова ја не знам, али на прузи Београд – Нови Сад нису.

Да ствар буде гора, пре реконструкције пруге Београд – Нови Сад, од Београда до Суботица је возило бар 5-6 Флиртова (дакле, више него данас) и нико се овде није бунио. Исто тако се овде нико није бунио када је од Београда до Новог Сада возила локомотива и ЈЕДАН вагон, а „барац“ имао двоцифрен број вагона.
 
Poslednja izmena:
Kada je u pitanju treca traka to ce biti profil tri vozne plus zaustavna, sto je do sad bio slucaj samo na jednom mestu u Srbiji. I to na istocnom kraku na usponu ka tunelu Bancarevo. Treca plus zaustavna ce pocinjati odmah po prelasku vijadukta posle petlje pa do zavrsetka sledeceg vijadukta I u onoj krivini ulevo ka tunelu, gde su jos neporusene kuce na trasi, gde prolazi lokalni put, e tu ce se zavrsiti I nastaviti do tunela u normalnom profilu dve vozne plus zaustavna.
 
Poslednja izmena:
Sto se tice 'glinene' deonice kod Uba, poceli su da skidaju kompletan asfalt na nekim delovima u srednjoj traci. Juce je bio ponedeljak, 12 sati, a na putu nijedne masine, nijednog radnika...
IMG_20220705_161503.jpg
IMG_20220705_161501.jpg
IMG_20220705_161458.jpg
IMG_20220705_161455.jpg
 
Ovo što kaže N1 da su radovi niskog intenziteta, jesu, al opet su višeg nego do pre neki mesec. A opet je nejasno zašto na snimcima tamo nema stotine mašina nego nešto razređeno, posebno na delu posle tunela Laz, jer ovaj deo od Pakovraća do tunela ok napreduje, da je samo do njega on bi i mogao biti do maja sledeće godine ili kad je već novi rok. Inače, sada mi od Bga do CG granice trebalo oko 4 sata, što je super ušteda u odnosu na pre autoputa kada sam za to vreme mogao možda do Užica. Sad kad valjda za koju nedelju CG pusti svoj deo, biće možda 6,5 sati bez granice do Bd mora.
 
Nije N1 nego Demostat. Panović je iz Požege pa ga žulja kada će moći do Požege brzo i lagano.
 
Pa evo nek N1 prenese moje vesti i mišljenje ako je samo do Izvora a ne i uređivačke politike 😏 Ali ok, da ne idem van teme
 
Devijacija kod Uba ka Bg je katastrofalno rešena. Obeleženo je znacima i čunjevima sa tablama, ali koridor za prelazak iz desne desne u suprotni smer nije pregledan. Pogubi se čovek u šumi tabli. Kako li je tek noću? Jedan SLO ispred mene umalo se nije zagubio.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Vrh