Ja se tek danas upisah na novi deo autoputa, zadnje vreme me put nosi samo na K10. Danasnji presek iz mog ugla:
-Glinena standard loša, u smeru ka BG postavljena signalizacija u zaustavnoj traci, nisam primetio da se nešto radi.
-Odmah posle loše deonice glinene bager u zaustavnoj traci ka ČA, sanira "obalu u zelenom pojasu". Velike pukotine u zemlji, kao da kliza ka putu.
-Tunel Dići, radovi. Koliko sam uspeo da vidim majstori su nosili hidrant (?!). Jedan digitalni znak otpao, visi na kablu.
-Na najnovijoj deonici nisam primetio da je asfalt grublji nego što bi trebalo ali sam primetio dilatacije koje kao da su stare 20 godina i šahtove u tunelu koji su nivelisani posle habajućeg sloja asfalta pa oko njih ima zakrpa u stilu
"lokalni JKP iz Priboja popravlja šahtu za 5 minuta na nekategorisanom putu". Na odmorištu koje još nije završeno bilo je radnika.
Dimenziju naplatne rampe Pakovraće neću komentarisati.
-Subjektivni osećaj je da je deonica koju su radili Azeri od Dića do Preljine najboljeg kvaliteta.
Sa druge strane pravi je šok pojaviti se u Pakovraću a ne videti Čačak
Zbog same važnosti ove obilaznice jako mi je krivo što je izvedena sa toliko fušeraja. Prolazno vreme. Autokomanda - Pakovraće manje od dva sata normalne vožnje.
Više puta sam pominjao da ovaj autput pored generisanja saobraćaja proporcionalno generiše budale i vozače koji pre ovog autoputa nisu vozili dalje od svog bloka, naselja, sela. Guzve na putu ka Zlatiboru nije bilo mnogo ali su pojedini vozaci toliko prestravljeni tim krivinama da evo ne znam.... Uz Zlatibor je par vozača napravilo toliku kolonu jer su brzom trakom vozili 40kmh, paralelno sa kamionom. Pa ne smeju da završe obilaženje kroz tunel iako su dve trake, pa naglo zakoče, pa ubrzaju..... Taman se jedan dozove pameti i vrati u traku, eto ga drugi uleće 30 ispred tebe, i ne namerava da ubrza... Kasnije ka Kokinom Brodu koče u krivinama da moram u drugu da vratim a realno bi uleteo 60 bez kočenja....
Par slicica sa rampe koliko je moguce za volanom, i jedna zimska sa Borove Glave