Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Verovatno najobičnija rekonstrukcija. Putevi u mačvanskom okrugu su u užasnom stanju. Tako da se svaka rekonstrukcija koristi u predizborne svrhe.
 
Problem je u tunelima. Da li su loše odrađena ispitivanja, da li ima problema sa podzemnim vodama u tunelima, da li nema dovoljno mašina i radnika... Nema nikakvih informacija o tome zašto se toliko kasni kada su radovi na njima počeli najranije. U svakom slučaju, da li je bolje što je otvorena prvo deonica obilaznice oko Čačka, jeste. Sve i da je sve gotovo osim tunela do Prilipca ama baš nikakve vajde od toga.

Inače, mali of, trenutno sam u Brazilu i oduševljen sam autoputevima koji povezuju Sao Paulo sa gradovima na Atlantskom okeanu. Pre svega sa lukom Santos.


Kroz kakve vrleti prolaze ova dva autoputa naši autoputevi su najobičniji izlet.

Pozdrav svima iz toplog Sao Paula.
Posle svih ovih dešavanja sa tunelima, sklon sam da pomislim da je u stvari problem objektivan - geologija.
Pošto preliminarnim istraživanjima ne možeš 100% da predvidiš sve što će da te snađe kad kreneš da kopaš, mislim da je najrealnije objašnjenje za sporost u stvari otežani uslovi za izvođenje radova usled nestabilne geologije.

Realno nema drugog objašnjenja... radnika ima dovoljno, mehanizacije takođe... realno nikome nije ni u interesu tu nešto posebno da fušeri i razvlači stvari do u nedogled.

Možemo mi ovde sto puta da pljujemo i kukamo, ali sva je prilika da tu pomoći nema... ćuti, muči se, kopaj i izguraj do kraja.
 
Sa ove tačke gledišta potpuno se slažem da se ne može baš sve predvideti ali kad pogledam tunele na barskoj pruzi bušene pre 50 godina "golim rukama" i megalomanske mostve u kanjonu Morače, teško mi da poverujem u to. Zlatiborski tunel je duži nego svi tuneli od Beograda do Pešteri zajedno....
Izvođač koji nije uspeo da izniveliše šahtove u 2022. godini ne uliva poverenje u izgradnji tunela.
 
Sa ove tačke gledišta potpuno se slažem da se ne može baš sve predvideti ali kad pogledam tunele na barskoj pruzi bušene pre 50 godina "golim rukama" i megalomanske mostve u kanjonu Morače, teško mi da poverujem u to. Zlatiborski tunel je duži nego svi tuneli od Beograda do Pešteri zajedno....
Izvođač koji nije uspeo da izniveliše šahtove u 2022. godini ne uliva poverenje u izgradnji tunela.
Насмејао си ме! Тужна прича са шахтовима по Србији, посебно ми је у памћењу Лајковац! Да би се радили тунели од скоро 3км, МОРАЛА су се радити бушења и вађење узорака. Чак и да нису урадили у потребном броју, свеједно им је било јасно какав је геолошки састав. Друга је ствар што се не слаже са пропагандним распоредом!
 
Mislio je na obim radova dok se zavrsi do Pž pa onda nastavi dalje ka Ivanjici.
U ovom trenutku nije važno da li je 3km ili 33km kad konkretnih radova nema.
Mada ja ih očekujem od proleća jer i za njih treba vremena da bi se zavrsilo za godinu, dve.
Upravo.
I dok se ne završi i ne pusti put do Gorobilja/Prilipca, apsolutno sam siguran da se dalje neće kretati. Ovi kampovi su samo predizborna magla. A u ovim okolnostima energetske krize i ratne psihoze, pogotovo.
 
Sa ove tačke gledišta potpuno se slažem da se ne može baš sve predvideti ali kad pogledam tunele na barskoj pruzi bušene pre 50 godina "golim rukama" i megalomanske mostve u kanjonu Morače, teško mi da poverujem u to. Zlatiborski tunel je duži nego svi tuneli od Beograda do Pešteri zajedno....
Izvođač koji nije uspeo da izniveliše šahtove u 2022. godini ne uliva poverenje u izgradnji tunela.
Baš tako. Dodaj tome i nepristupačnost predela gde je to rađeno, posebno od Zlatibora do Priboja ili deonicu oko Kolašina. Ni pristupnih puteva, ni kapaciteta današnjih mašina ni komunikacija... Jeste presek ovih tunela mnogo veći od železničkih, ali i na pruzi je bilo geoloških iznenađenja.
 
Upravo.
I dok se ne završi i ne pusti put do Gorobilja/Prilipca, apsolutno sam siguran da se dalje neće kretati. Ovi kampovi su samo predizborna magla. A u ovim okolnostima energetske krize i ratne psihoze, pogotovo.
Ja sam mišljenja da će do petlje Arilje krenuti pre nego što dođu do Prilipca i da istog dana otvore od Prilipca do Arilja.
 
Juče sam prošao od BG do Crne Gore. Snežna mećava koja je vladala na delu od Ljiga do Čačka, učinila je da se po auto-putu moglo voziti jedino pomoću katadioptera na ogradi, jer se sam put nije video. Doduše, vreme jeste bilo oko 4-5 ujutro, ali ja nisam sustigao nijedan čistač snega, niti je ijedan prošao tuda. Sama magistrala do Crne Gore je bila u sasvim ok stanju s obzirom na to koliko je padao sneg. Pokušaću da skinem snimak s kamere i da ga okačim.
 
Ja sam mišljenja da će do petlje Arilje krenuti pre nego što dođu do Prilipca i da istog dana otvore od Prilipca do Arilja.
Naopako ako to bude situacija. Iako mi ne znamo bas stavke, uvek treba vremena za organizaciju posla, otkup zemlje itd.
Do Arilja jeste ravno, ali nije Surcin - NBg što znači doooosta posla.

Ovamo, do Pž ( da ne zbunjujemo narod sa imenima sela) ima otvoren deo trase od Pakovrače do Laz koji se već krči, iz tunela ide otvoren deo do LU i petlja, pa Munjino brdo i odmah je tu petlja pa jos nije zapoceto.

Ako se ne varam, nw znam da li smo dobili sredstva za nastavak? Jeste se nesto potpisivalo, ali iskustvo kaze da do prve lopate treba vise vremena.
 
Juče sam prošao od BG do Crne Gore. Snežna mećava koja je vladala na delu od Ljiga do Čačka, učinila je da se po auto-putu moglo voziti jedino pomoću katadioptera na ogradi, jer se sam put nije video. Doduše, vreme jeste bilo oko 4-5 ujutro, ali ja nisam sustigao nijedan čistač snega, niti je ijedan prošao tuda. Sama magistrala do Crne Gore je bila u sasvim ok stanju s obzirom na to koliko je padao sneg. Pokušaću da skinem snimak s kamere i da ga okačim.
Da odgovorim sam na svoj post: nemam snimak, jer mi se kamera raskačila, pa nije uopšte snimala.
 
Svako ima pravo da veruje u šta hoće. Uskoro ćemo da vidimo jednu drugu Srbiju, a za nju se polako priprema teren artiljerijskom pripremom u provladinim glasnogovornicima koji već sad razloge sloma koji nam se sprema, pronalaze u ukrajinskom ratu (pogledajte današnju naslovnu stranu "Informera").
Bojim se da druga, postizborna Srbija, ko kod i kako god formirao vladu, neće biti u stanju da nastavi, bar ne uporedo sa aktuelnom deonicom, autoput ka Sjenici.
A šta nam se sprema već se vidi u prodavnicama, menjačnicama i na pumpama.
Eto, sutra moram da nosim motorku na pumpu da je tankiram da bih strugao drva, jer je od danas zabranjeno sipanje u kante bilo koje veličine. Mislite o tome, posebno mlađi koji nisu doživeli bonove za benzin po 10-15l mesečno, pa kilometarske redove i čekanja po 2-3 dana, pa nemanje ni tih 10l, skuvane flaše i slično. Ja, eto, jesam i ne mogu da verujem u bilo kakvu moć ovakve države u kojoj jw već na prvi predsednikov uzdah da je teško i da će biti teško, nestalo osnovnih namirnica - BUŠ (stariji znaku šta znači).
Slobodno me proglasite mračiteljem, zloslutnicom, politički obojenim i ostrašćenim... Taj trenutak nije tako daleko pa ćemo zapamtiti i diskutovati o ovome što sam sad rekao, možda po grupama, kako ko bude imao struje.
 
@branik Situacija ovaj puta ništa nije bolja ni u ostatku Evrope. Kačio sam na drugoj temi slike ljudi ispred menjačnica u Poljskoj. Gorivo je za četiri dana mog boravka skočilo sa 6,3 na 7,5-7,8 zlota ili ti za 20-30 centi. Na nekim pumpama nije bilo dizela uopšte.

Mislim ne treba biti neki veliki mag pa predvideti da će sve biti skuplje u vrlo bliskoj budućnosti, ne kod nas nego svuda u Evropi.

Ja bih bio zadovoljan i da završe ovo što se trenutno radi i za šta su potpisani ugovori: do Požege, Kuzmin - Rača, Moravski, NS - Loznica, obilaznica i Surčin - NBG.
 
Не знам шта ће уопште више моћи да се заврши...догађаји се убрзавају како нико не жели. То ће свакако утицати на изградњу путева. Сав материјал за градњу је лудачки поскупео! Запад иде својом болесном логиком и неће стати, док не буде уништен! Мада све ово изгледа као наставак пландемије, мали човек ће да страда! Шта ће ми аутопут кад немам горива или новца да сипам! Убрзано улазимо у апсурде разних врста. Верујем да ће завршити ово до Пожеге и Моравски, можда и Кузмин-Рача, обилазницу. Даље од тога је већ упитно!
 
Upravo zato što je frka i u ostatku Evrope mialim kao što sam napisao. Robne rezerve su nam nepostojeće i nefunkcionalne. I ovo robe što kod nas ima po radnjama, ima samo zato što narod nema para da pravi velike zalihe, a ne zbog mudre politike rukovodstva.
Može, zato, biti samo gore nego po drugim zemljama. Nisam uopšte optimista po pitanju neke ozbiljne gradnje puteva, pa i započetih, čak.
Samo da se ne budemo golom egzistencijom bavili.
 
Ма вратили би се ми теми, ал тренутно је нема, практично се ништа не ради. Тунели се отаљавају а и немамо неке информације јер их крију због огромног кашњења!
 
Ok, prozvan sam za robne rezerve, ali ispod ima i o putu i gradnji. Nije baš bio načisto off.
Ali tamo gde su rr prazne, nema ni gradnje.
Ok, hajde da zaćutimo do prve sledeće informacije sa terena.
 
Vrh