Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

To je suština koju ne vidiš. Treba voditi geopoliticku borbu. Pola ih ne voli, ali pola voli. Plus ko zna koliko nameštenih itd.
Ovo je jako pametan korak i treba ga sto pre provesti.
Trebamo dobiti mogućnost da dodjemo do PG i mora u najkracem roku u odnosu na sve druge u okruzenju i vecina ce ici za CG.
Kupiti luku Bar i forsirati medjusobno povezivanje pa ce tih 300k postati statisticka greska
 
Meni ta geopoliticka prica suvise vuce na Milovana Drecuna, sorry, not my cup of tea...

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
nesharm":3vlyltb2 je napisao(la):
Meni ta geopoliticka prica suvise vuce na Milovana Drecuna, sorry, not my cup of tea...

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Baš to.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Izvini Zak, ne bih se slozio da se to moze gledati da su to dve zemlje, jer onda bi Sloba iz CG ili Vucic iz Cipuljica bio stranac koji vlada stranom drzavom Srbijom, pa bi se otvorilo pitanje zasto onda Putin, Tramp, Erdogan, Si... ne moze biti predsednik Srbije? Drugo pitanje koje bi takav pogled otvorio je da je Sloba onda pravio Veliku CG u Srbiji, Vucic, Mihajlovicka, Ceda, Seselj, Draskovic, Tadic... Veliku Bosnu u Srbiji, a Canak, Brnabicka, Comicka Veliku Hrvatsku u Srbiji. Vidite, kako takav pogled Pozicije da postoje granice dovodi do paradoksa. Za razliku od njih, misljenje nas Opozicije je da je to jedna zemlja, i onda je sasvim logicno zasto je ljudima neprimetno dal je predsednik Srbije iz Bosne, CG, Vojvodstva Srbskog, Sumadije itd, a da bi im bilo osetno drugije da je recimo Orban predsednik Srbije. Ili nije samo do jezika, slicno bi bilo i da neko iz Poljske bude predsednik Srbije, a oboje govorimo slicnim jezikom. Dakle, mi Opozicija ne priznajemo granice Pozicije i smatramo da tu jednu zemlju trebamo ravnomerno autoputevima razvijati, ukljucujuci i pomenuti spoj CG i Srb.
 
Видим била је занимљива расправа! Мене занима колико још НИЈЕ под асфалтом до Паковраћа, јер се временске прилике убрзано кваре?
 
Svi bi to hteli da znamo, ali kad vec cekamo, treba raspravljati i o drugim uticajima ovog AP.

Sam On je rekao da je bio na vlasti nikada ne bi doslo do razilazenja CG i SRB. Cilj Srbije mora biti da ima izlaz na more. ovako ili onako. CG je najlaksi i najrealniji put. 250 - 300k ljudi odlucuje o tome da li imamo izlaz na more? To je dve Subotice ili pola NS.
Kolika god da je cena, treba povezati te dve celine u jednu. Uz botove koje je uveo u nase drustvo mislim da bi On stvarno uspeo u tome da je tada bio. Jer marketing je sve. Kako je Milo od pravoslavnih Srba napravio pravoslavne Crnogorce tako se moze ici i u kontra smeru.
 
Molim vas, ako baš mora, komentarišite ipak snežne nanose na Pešteru/ri!!! Može i gramatika! Samo ne omiljeni srpski sport!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906564#p906564:1xas7rad je napisao(la):
caribrod » Sre Dec 08, 2021 10:26 pm[/url]":1xas7rad] . . komentarišite ipak snežne nanose na Pešteru/ri . . Može i gramatika!
Evo gramatika :) . . baš nedavno sam gledao tv-emisiju gde se govorilo i o Pešteri.

Voditelj govorio Pešter, pa je gost emisije rekao da lokalni stanovnici govore Pešteri.
http://www.pester.rs/

Slično je i sa Veleži kod Mostara, jer se uglavnom koristi pogrešno Velež za to planinu.
 
Jeste fudbalski klub "Velež", ali nap oblak ide preko Veleži, a ne Veleža . . transrodno?. .:)
 
Ето, да се договоримо да је и Пештер трансродан и да више о томе не расправљамо.
 
Neko pomenu da su vlasti kompromisom nekako zadovoljile Novi Pazar, Sjenicu, Prijepolje...itd, u smislu ovog AP. To je delimično tačno i važi za NP i SJ, gradove u blizini Pešterske visoravni.
Nova Varoš, Prijepolje i Priboj ostaju poprilično daleko od uključenja na ovaj AP.
NV - Duga Poljana 61 km, PP još 27km plus, a PB 35, tako da ćemo se navozati do uključenja na isti.
Pri tom se prelazi planina Zlatar na 1300 m n.v., a onda i preko Pešteri (Štavalj-Brnjica- Duga poljana), tako da zimi može viti veselo.
Možda smo malo dosadni sa pričama o snegu i nerviramo pojedine forumaše, ali šta da se radi nismo mi birali trasu. :D
 
Već kad smo se rapspojasali. Da li znate gde je u Europi najviši asfaltirani put?

U Španiji - Sierra Nevada na 3300NM :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
ŽeljkoNV":1he3m0ai je napisao(la):
Neko pomenu da su vlasti kompromisom nekako zadovoljile Novi Pazar, Sjenicu, Prijepolje...itd, u smislu ovog AP. To je delimično tačno i važi za NP i SJ, gradove u blizini Pešterske visoravni.
Nova Varoš, Prijepolje i Priboj ostaju poprilično daleko od uključenja na ovaj AP.
NV - Duga Poljana 61 km, PP još 27km plus, a PB 35, tako da ćemo se navozati do uključenja na isti.
Pri tom se prelazi planina Zlatar na 1300 m n.v., a onda i preko Pešteri (Štavalj-Brnjica- Duga poljana), tako da zimi može viti veselo.
Možda smo malo dosadni sa pričama o snegu i nerviramo pojedine forumaše, ali šta da se radi nismo mi birali trasu. :D
Za Priboj i Prijepolje će biti bliže i brže uključenje na Kotromanu. Iz Priboja ima 30-ak km, Prijepolja oko 60km, preko Bosne. A Nova Varoš na Mačkat, oko 50km. Ako se nekada napravi krak ka Republici Srpskoj.
 
Kad sam gledao topografiju Ivanjica - Duga Poljana, sve je na oko 800 do 1000m nadmorske, ali bitna stvar je da skoro nema eksproprijacije, sto znacajno utice na cenu svega. Ako opet odrade do Mackata, NV ce svi ici preko Zlatibora ka severu, a verovatno i PP, posto PP do NV nije naporno za voznju.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Da dodam nisam se ja žalio na trasu (Komentarisao sam tezu o kompromisu). Samo neka prave, dočekaćemo i Mačkat jednog dana, to bi za naš kraj bio pun pogodak. A usput, leti kada se ide na more, taj deo preko Zlatara, Pešteri i planina Crne Gore biće predivan za vožnju, ko voli da uživa u prirodi naravno.
 
... a da si okrenuo SAMO DVE stranice unazad video bi i video zapis na tu temu.

Dakle bajata vest.
 
Evo ovo smo cekali:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_AKmsamMF04[/youtube]
 
Usitnilo... mada ima još posla realno...

Onaj kilavi kružni tok na kraju stvarno deluje deprimirajuće... daj Bože da ne bude čepilo previše...
 
Hvala za video @Dalmatinac!
Prvi utisci su da je pod asfaltom (zavrsni sloj) veci deo trase, vise od 95%. To je dobro. Meni se licno cini da ima jos dosta posla u tunelu i na samoj petlji. Videcemo 8)
 
U tunelu mogu da rade i dok pada sneg. Izgleda da ce biti malo snega u subotu (vremenska prognoza za Cacak) a posle je sve suvo sa temperaturama iznad nule. Izgleda mi da stizu do nove godine. Mozda stvarno i bude otvaranje za Nikoljdan.

Brine me tunel i opremanje tunela. Zgrada jos nije opremljena isntalacije nisu zavrsene. Kad ce sve da puste i testiraju stvarno ne znam. Mozda puste pa posle to sve rade u hodu :).

tunel.jpg


Gume u gornjem levom delu slike su samo interesantan detalj :)
 
Nema šanse da ovo bude gotovo do 19.12. (to je za 10 dana) a i 31.12 je upitan.

Bravo za video.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Само се цифра повећава, изаћи ће то на крају на 3 милијарде, та деоница преко Пештера је потпуни пронашај

"Pored auto-puta, kroz Peštersku visoravan planirana je izgradnja četiri petlje, deset benzinskih pumpi, 18 odmarališta i 107 retenzija. Deonica Požega- Boljare najkompleksniji je deo projekta i najteža za izgradnju. Na njoj je potrebno izgraditi 97 mostova u dužini od oko 20 kilometara, a konstrukcije čine 43 odsto saobraćajnica. Na toj deonici neophodno je izgraditi i 51 tunel u dužini do 27 kilometara. Projekat je vredan oko milijardu i 600 miliona evra."
 
Kada se uporedi snimak od utorka 7 decembra TV TELEMARK na strani 945 i ovaj snimak danas sto su objavili Putevi Srbije izgleda da su ga oni snimali 6 decembara u ponedeljak. Bukvalno se vidi na snimku TV Telemark da je vise asfaltirano nego na ovom danasnjem snimku. Mislim da je @KrCan jednom i objasnio da snimak od Puteva Srbije kasni po nekoliko dana. Tako da ovo sto je danas objavljeno nije pravo stanje. Vise je uradjeno nego sto izgleda na istom. Petlja na Pakovraci ce se raditi sledece godine. Ovde je bitno da se uradi ulazak i izlaka na petlju, naplatna i Autoput.
 
Vrh