Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895583#p895583:2e58mnte je napisao(la):
Markoticevic » Uto Nov 02, 2021 4:58 pm[/url]":2e58mnte]Vi koji zelite da gazite 130, 140, 150, 160 km na sat ste ****** kojima treba da se oduzme dozvola za voznju. To nisu bezbedne brzine i mozda zbog tog mentaliteta od "DVESTA NA SAT VIDI KLIKO SAM BRZ I KAKAV ****** IMAM" mentalitet se ima mnogo vise smrti u nekim mestima nego u drugima. "PAZI KAKO PRETICEM, JIIIHHIIII!!!!" , kr****.
U pravu si, sve ispod 180 je tanko. :kafa:
 
Najgore je voziti 130.... u desnoj svi voze sporije, u levoj kad prestižeš blicaju što ne voziš 180. A ja samo hoću da upalim muziku, tempomat i da mi niko ne trubi što vozim po propisu.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895510#p895510:3mlgwgy0 je napisao(la):
StaraMo » Uto Nov 02, 2021 12:16 pm[/url]":3mlgwgy0]Btw Slovenija uvodi zabranu preticanja za sva vozila preko 7,5t na auto i moto putevima os 6-18h.

Mislim da to postoji u skandinavskim zemljama odavno.
 
Tom koji uporno blica uključite na sekund zadnje svetlo za maglu i gledajte kako zaleže na kočnicu :D. Kad shvati da nije bilo stop svetlo, shvatiće i da bahatost kao akcija, ima svoju reakciju. :D

Blicanje u levoj traci je najgori stepen agresije. Ako nekoga ko se zaboravio baš želite da upozorite na sebe i svoju nameru da prođete brže, sasvim lepo radi i levi migavac (kako je to obično slučaj u ostatku Evrope).
 
Desilo se meni slično. Tip je blicao dok sam ja obilazio autobus sa 130. Naravno ja sam ga ignorisao nakon čega me je obišao sa desne strane i jako blizu mog prednjeg desnog dela automobila i autobusa.
Tako da se ja rado sklonim takvima i generalno uopšte i ne dozvolim da dođem u situaciju da mi blicaju.
 
A ne razumem sto vam blicaju u levoj? Valjda preticete i vratite se u desnu? Ili vozite u levoj? A strasno je ako vas neko sustigne dok obilazite u levoj i blica jer ne vozite brze....katastorfa....ako stw na to mislili?

Mi smo imali nekoliko iskustava gde sam zakljucila da Kamiondzije shvate kao LICNU UVREDU ako ih preteknes. Ne samo sto dodaju gas tokom preticanja, vec ako vozis sto neko rece 130, oni gledaju da te sustifnu ako vide da ne vozis brzo i ako ikako mogu da te prwstifnu ili voze tik uz gepek.

Minobicno putujemo sa detetom i hocemo da sto bezbednije stignemo, vozimo se oko 120-130, obiđemo i nastavimo uz rqzumnu razdaljinu, znaci ne obilazimo nekog ko vozi 140 i onda ne mozemo da odrzimo rqstojanje.....pravi šoferi po propisima, ali kamiondzije to shvate kao samar egu
 
Blicanje na autoputu se u Nemačkoj tretira kao agresija i jako je kažnjivo. To nije nimalo naivno pogotovo što uznemiri vozača ispred koji pri brzini od 1xx može nebezbedno da odreaguje i ugrozi sve učesnike u saobraćaju. Njega samog, ovog koji blica ili onog u desnoj traci, jer obično onaj kome se blica je u procesu preticanja ali ne brzinom kojom onaj koji mu blica zamišlja da treba.
Ako se neko predugo zadržao u preticajnoj traci bolje je izbaciti levi migavac i čekati. Tako mu na bezbedan način govorite da treba da se pomeri. Svi to shvataju i nema ljudtnje ni agresije. Nipošto se "zabijati" u gepek.

Što se brzine tiče najbolje je voziti po ograničenju. Sećam se kad su tek uveli merenje pa su svi vozili 130. Nikad odmornije nisam vozio na putu. Niko nikog nije preticao. Niko nikom nije blicao. Svi su samo kristarili. Uvek isto odstojanje. Ma milina za vožnju.

Što se tiče ovih što vole da voze brzo. Imajte da umu, da koliko god da ste dobri vozači, imate koordinaciju u prostoru itd, pogrešiće onaj drugi a vi nećete imati vremena da odreagujete. Jednostavno niste sami na autoputu.
Dobar auto može da zavara i da lažan osećaj bezbednosti i moći. A u suštini od zakona fizike niko nije pobegao. Može auto da leže u krivini super i tako 100 puta u istoj krivini, i jedan dan će biti blaga poledica,li fleka od ulja, ili će vam biti oštećena guma ili tako nešto i nećete znati šta Vas je snašlo. Velika je ralika u sili pri udaracu sa 130 ili 150. Nekad tih 10km/h zanči život. To nije udes u gradu sa brzinama 50, 60, 80.
 
Ne bih da generalizujem tipove vozača ali dešava mi se gotovo pri svakoj vožnji autoputem a bar jednom nedeljno sam na putu. Jednostavno, često se formira konvoj kojem odgovara vožnja 90-100kmh, najčešće kamioni ili autobusi i kada krenete u obilaženje ne možete da se vratite u desnu za par sekundi nego proces može da potraje. E tu dolaze do izražaja brzi vozači koji bi želeli da kada prestignete jedan kamion uletite u taj konvoj ne bi li ga propustili.

U sezoni na K10 kada se poveća intenzitet saobraćaja može se desiti da se formiraju dve grupe saobraćaja, desna traka 90 i leva 130. I da jednostavno sve vreme voziš ili u levoj ili desnoj. Nema klasičnog prestizanja ali i tada nekima nije jasno da treba da se prilagode uslovima saobraćaja a to je da neće voziti više od 130 ni na silu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895762#p895762:h6h4lrmx je napisao(la):
MiraC » Sre Nov 03, 2021 11:22 am[/url]":h6h4lrmx]A ne razumem sto vam blicaju u levoj? Valjda preticete i vratite se u desnu? Ili vozite u levoj? A strasno je ako vas neko sustigne dok obilazite u levoj i blica jer ne vozite brze....katastorfa....ako stw na to mislili?

Mi smo imali nekoliko iskustava gde sam zakljucila da Kamiondzije shvate kao LICNU UVREDU ako ih preteknes. Ne samo sto dodaju gas tokom preticanja, vec ako vozis sto neko rece 130, oni gledaju da te sustifnu ako vide da ne vozis brzo i ako ikako mogu da te prwstifnu ili voze tik uz gepek.

Minobicno putujemo sa detetom i hocemo da sto bezbednije stignemo, vozimo se oko 120-130, obiđemo i nastavimo uz rqzumnu razdaljinu, znaci ne obilazimo nekog ko vozi 140 i onda ne mozemo da odrzimo rqstojanje.....pravi šoferi po propisima, ali kamiondzije to shvate kao samar egu

Blicaju jer ljudi sa Porseom ili BMW-om od 200+ ks, opusteno ubrzaju do 200 km/h i odjednom se stvori iza tebe (a ti recimo krstaris 130 i obilazis kolonu kamiona). Cini mi se da nemaju uopste predstavu o brzini...
Razlika je ogromna, dosta nas nema automobile s kojima bi mogli da ubrzamo lako sa 100-140. Veoma je opasno, pri tom blicaju i voze na repu.
Kao sto neko rece, nekad je nemoguce bezbedno se vratiti u desnu traku zbog X faktora. Iz tog razloga je veoma opasno voziti 90-100 pa onda krenuti da obilazite kolonu (jer na Vas nalece auto koji se krece skoro 100 km/h brze).
Koliko god da su opasni ovi koji voze 200 km/h, toliko su i opasni ovi puzevi :lol:
 
Zapravo puževi nikad ne bi bilo opasni ako bi svi vozili po propisu. Jer 90kmh je dozvoljeno ali 200 nije. Ili da se zakoni tretiraju prema vrednosti auta.

Takođe problem je što u retrovizoru često nemaš osećaj koliko brzo neko ide iza. Pomisliš da je on kilometar iza tebe a on zapravo doleće brzinom Darka Lazića na kokainu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895785#p895785:2qvl96ze je napisao(la):
boocky » Сре Нов 03, 2021 1:08 pm[/url]":2qvl96ze]
...
Blicaju jer ljudi sa Porseom ili BMW-om od 200+ ks, opusteno ubrzaju do 200 km/h i odjednom se stvori iza tebe (a ti recimo krstaris 130 i obilazis kolonu kamiona). Cini mi se da nemaju uopste predstavu o brzini...
Razlika je ogromna, dosta nas nema automobile s kojima bi mogli da ubrzamo lako sa 100-140. Veoma je opasno, pri tom blicaju i voze na repu.
Kao sto neko rece, nekad je nemoguce bezbedno se vratiti u desnu traku zbog X faktora.
...
Не само да је некад немогуће већ није ни обавезно ни потребно све док не завршиш започето претицање колоне. Тек кад завршиш си у обавези да се вратиш у десну траку. Овај што мора да успори мора да буде свестан да аутопут није прављен само за њега и његов Порше већ за све нас.
 
Ja jesam jedan od onih koji nekada blicaju, ali uglavnom onima koji zaborave da se vrate u desnu traku a ima takvih dosta. Takvima i trebati blicati jer su izašli na put a osnovna poznavanja pravila ne poznaju.

Neko je spominjao Nemačku. I ovde ima blicanja itekako. Ono što je ipak drugačije ovde je što se prilikom svakog zastoja ostavlja prostor za vozila hitnih službi. Mi te kulture nemamo uopšte. I SAT je posvetala jednu emisiju tom problemu pre nekoliko nedelja.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X22Oy5LOMno[/youtube]

Kad smo kod tempomata, moderni automobili imaju takozvani adaptivni tempomat što umnogome olakšava vožnju na autoputu i smanjuje stres u situacijama kada neko sporije pretiče.

U pogledu brzine, uglavnom vozim do 150-160 po Nemačkoj, pogotovo gde postoje bar 3 trake (što je čest slučaj) i vozim uglavnom u srednjoj traci jer su desne uglavnom pune kamione. Kada krenem za Srbiju, uglavnom je to do 140-145 maksimalno kroz sve zemlje jer nije isto voziti 160 na putu sa 3 trake i na putu sa 2 trake od kojih je u oba slučaja jedna traka uvek puna kamiona.

Slažem se sa @MiraC, deo Preljina - Ljig uglavnom nije ni za 130-140, mada zavisi i od automobila.
 
Jedno je blicati ljudima koji voze 100 u levoj traci, a ja vozim 130-140, a sasvim drugo ako pri brzini od 180-200 blicam nekome ko vozi 130. Velika je razlika. Ovo prvo je sasvim okej, drugo je bezobrazluk.

Sto se tice K11, vise puta mi se desilo da me pri brzini od 130 auto izbaci iz krivine. Oko Obrenovca je moguce razviti 160 bezbedno.

Da se ogradim pre nego sto me napadnete, smatram da je u redu ubrzati na 160-170 ukoliko to vase mogucnosti i uslovi dozvoljavaju, za razliku od ljudi koji vole da se ku*** svojim autom na toj brzini u uslovima koji za to nisu. Moj auto je elektronski ogranicen na 170 i to je sasvim u redu.
 
Hitni koridor kod nas ne može da zaživi jer bi gomila bahatih idiota bez blama odmah krenula kroz sredinu.
 
Може бити од користи за даљу предикцију - премијер Црне Горе је данас рекао “Mi ćemo sve učinjeti da u decembru 2027. dođemo do kontrolne tačke sa auto-putom koji ubrzano gradi Srbija, koja je napravila iskorak u tom dijelu infrastrukture.”
 
Лепо би било, једино ако Србија плаћа а кинези граде. Мада ме ни то не би зачудило!
 
Veliki problem su ljudi koji konstantno voze levom trakom, nije bitno kojom brzinom. U poslednjih par godina u Srbiji na autoputevima je veliki broj ljudi koji voze stalno preticajnom trakom, a ne voznom i ja bi ih sve vratio u auto skolu, jer se zna sta je preticajna traka a sta vozna, a oni umisljaju da su u gradskom bulevaru.
 
Altair, ne stvarno, paradajz turisti iz Srb troše svega 50 evra prosečno dnevno, plaćaju bratske boravišne takse, dali su braći zadnjih 100 godina u Srbiji besplatno njive kuće poslove se naseli par stotina hiljada pomagavši pravljenje Velike CG u Srb, pa je red da im se sad oduže tako što će Srbija plati deo autoputa :) Šalim se, nismo mi cicije, evo pre bi za to ko za zemljotres participiro nego za ovaj Bg metro što ide u Makiške njive. Neki drugi su vikali "ako smo braća kese nam nisu sestre" , al ne i mi :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895840#p895840:1588f9vm je napisao(la):
prostorni planer » Sre Nov 03, 2021 4:49 pm[/url]":1588f9vm]Veliki problem su ljudi koji konstantno voze levom trakom, nije bitno kojom brzinom. U poslednjih par godina u Srbiji na autoputevima je veliki broj ljudi koji voze stalno preticajnom trakom, a ne voznom i ja bi ih sve vratio u auto skolu, jer se zna sta je preticajna traka a sta vozna, a oni umisljaju da su u gradskom bulevaru.
To je u principu tacno, ali moj slucaj od pre dve godine: celom trasom od Beograda do Horgosa u srednjoj konvoj kamiona 80 na sat, ja vozim 130 na tempomatu u levoj. I sad ja treba da se pomerim nekoj bu**** kojoj se jurca u takvim uslovima. E necu. Drugo je kad imam prostora u voznoj, onda preticem samo u levoj pa se vratim u srednju.
 
prostorni planer":3750hbf4 je napisao(la):
Veliki problem su ljudi koji konstantno voze levom trakom, nije bitno kojom brzinom. U poslednjih par godina u Srbiji na autoputevima je veliki broj ljudi koji voze stalno preticajnom trakom, a ne voznom i ja bi ih sve vratio u auto skolu, jer se zna sta je preticajna traka a sta vozna, a oni umisljaju da su u gradskom bulevaru.
Nije problem da vozi levom ali bar 130, najgore je kada neko udje u levu da obilazi kamione sa 110 i zabole ga sto se iza njega napakovalo 5 auta i ne namerava ni da se vrati u desnu ni da ubrza

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Земљани шта мислиш колико им треба времена да направе 108 км или колико већ од Пожеге до Бољара? Ако ће Прељина-Пожега да заврше до краја 2023-е а почели су 2019-е , тј. око 4 године за 30км. Када би сада кренули са експропријацијом , можда би успели до 2027!
 
Pa zavisi brate, eto i sam si rekao. Ako bi radili kao ovo do Pakovraca mogli bi. Ako vi radili kao ovo od Pakovraca do Pozege ne bi :) Zavisi od eksproprijacije, 107km nije malo, broja masina itd, a i da ne zaboravimo da je Vodja rekao da smo u maju vec potpisali ugovor do Boljara, pa da ne sumnjamo u njegovu istinu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895859#p895859:3qn7qpxu je napisao(la):
Алтаир » Сре Нов 03, 2021 5:26 pm[/url]":3qn7qpxu]Земљани шта мислиш колико им треба времена да направе 108 км или колико већ од Пожеге до Бољара? Ако ће Прељина-Пожега да заврше до краја 2023-е а почели су 2019-е , тј. око 4 године за 30км. Када би сада кренули са експропријацијом , можда би успели до 2027!

Zavisi od političke volje, zavisi od nekih eventualno izbora, eksproprijacije, zavisi od dinamike radova na drugoj strani i mnogo drugih faktora.
Pitanje je šta će uopšte prvo raditi da li krak za BiH ili ka CG, što se tiče Krivokapića ja njega uopšte ne uzimam za ozbiljno, prvo što on ne zna šta priča, ili kaže nešto neprovereno samo da bi nešto rekao. Te treće deonice do granice sa Srbijom nema ni u vidu projekta, navodno se sad radi neka ekonomska analiza u saradnji sa EU ili šta već, uglavnom oni tih para nemaju, jedva su izboksovali da zapadne banke preuzmu kredit od kineza, a sad da dobiju novi kredit od istih tih zapadnih banaka biće mučenje i verovatno uz 1001 uslov i cepidlačenje. Tako da uz ekonomsko i političko stanje u CG, ja stvarno ne mislim da je moguće da naprave treću deonicu do granica Srbije do 2027. godine, čak i ako je relativno lakši teren od ove srednje deonice.
Što se tiče nas, čak i ako napravimo kredit sa kinezima koji neće praviti puno problema oko toga, očigledno ćemo i svoje radove usmeravati i koordinisati sa radovima u CG, ovi rade 30km oko 4 godine, a onda urade 10km za 6 meseci... Znači kad im je nešto bitno mogu da rade brzo i jako...
 
Одлично би било да се направи, као и до Републике Србске. Био бих сретан за почетак да направе до Мачката. Више пута смо писали о проблемима зими преко Пештера, да ли је ико од надлежних свестан, не знам! Свакако ће бити занимљиво то видети ( зимско одржавање ). То је укупно 170 км АП. Када би било за 10 год, ја бих био сретан.
 
Vrh