Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da se svaki autoput u Srbiji gradi ovim tempom kao u poslednja tri meseca ova deonica od Preljine do Pakovraća
 
Da se tim tempom gradio od dana kada su radovi započeli na renderu,danas bismo se možda njime i vozili.
 
Шта је мудраца, антички Грци делују смешни... :wink:
 
Od juce - Pakovrace.
cbe42d167636aaecf0bbdc19ca2fce92.jpg


Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
што не окачи овако да се лепо види?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lB7GEMSyQrY[/youtube]

Тунел Трбушани ће имати лучни свод, интересантно :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746945#p746945:2ojwruv8 je napisao(la):
KrCan » Čet Jun 11, 2020 3:25 pm[/url]":2ojwruv8]I tako stigosmo do Lucana! Interesantno da se dugo pricalo kako su obadve petlje i u Pakovrace i u Lucanima, kompletno na dugackim vijaduktima, medjutim po ovom projektu, vijadukti pocinju tek posle obe petlje.Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Nikako ne mogu da izbacim iz podsvesti ovo Munjino! Tako me neodoljivo podseca na "moju Munju" :p Pogledajte prilog 3i posle tunela izlazni jugozapadni portal u selu PilatoviciPogledajte prilog 2i ovo je trasa iznad sela i preko vijadukta se spusta u ravan ka istoimenoj petlji na kojoj ce se razdvajati pravac za CG i za BihPogledajte prilog 1i konacno Kruska u Pilatovcima i tu se ujedno vidi i sam kraj ovog dela trase, kao i "peteljka" :| to jest deo gde ce nastavljati ptravac ka Uzicu! :grand: ima jos :kk:
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Koja je ovo aplikacije za detaljnu trasu?
 
Pošto su nastavci od Gorobilja na obe strane "na dugom dršku" bilo bi dobro da se užički krak nastavi tako da se odmah uveže sa M5, Pž- Ue, jer ako ceo sapbraćaj siđe na put Pž-Arilje, čačanski kolapsi biće mala maca u poređenju sa onim što tamo sledi.
5 km taj put ide kroz naselje sa direktnim ulazima u dvorišta, ograničenjem na 50, sa zapregama, traktorima, prikolicama sa balama sena, mašinama, biciklistima, trenutnom širinom i svim onim što saobraćaj usporava u naselju. Kad tome dodamo da je na putu sve više onih koji se zbog ap odlučuju na duži put, a čije vozačke sposobnosti ni približno nisu na nivou takvog puta, jasno je šta sledi. Moram da primetim još da jedan, ne baš zanemarljiv broj vozača, ne razlikuje vožnju na putu sa više traka od vožnje u gradu takođe u trakama, pa se još i ljute kada im drugi sviraju.
Uglavnom, videćemo kako će rešiti i naplatnu rampu, pa da znamo šta nas čeka.
 
Evo i ovde

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wQUKnUWnJYc[/youtube]
 
Bio do CG pre koji dan, AP treba sto pre zavrsiti jer toliko je samoubica, cudi me da nrma vise poginulih svakodnevno
 
Нажалост, од Пж до Златибора ретко прође дан без несреће, а последице су ретко мале. Јуче је оборен моториста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855967#p855967:4ye1gvg2 je napisao(la):
branik » Ned Jun 06, 2021 4:56 pm[/url]":4ye1gvg2]Pošto su nastavci od Gorobilja na obe strane "na dugom dršku" bilo bi dobro da se užički krak nastavi tako da se odmah uveže sa M5, Pž- Ue, jer ako ceo sapbraćaj siđe na put Pž-Arilje, čačanski kolapsi biće mala maca u poređenju sa onim što tamo sledi.
5 km taj put ide kroz naselje sa direktnim ulazima u dvorišta, ograničenjem na 50, sa zapregama, traktorima, prikolicama sa balama sena, mašinama, biciklistima, trenutnom širinom i svim onim što saobraćaj usporava u naselju. Kad tome dodamo da je na putu sve više onih koji se zbog ap odlučuju na duži put, a čije vozačke sposobnosti ni približno nisu na nivou takvog puta, jasno je šta sledi. Moram da primetim još da jedan, ne baš zanemarljiv broj vozača, ne razlikuje vožnju na putu sa više traka od vožnje u gradu takođe u trakama, pa se još i ljute kada im drugi sviraju.
Uglavnom, videćemo kako će rešiti i naplatnu rampu, pa da znamo šta nas čeka.

Biće tu velikih gužvi. Mogu misliti kako će to izgledati kada se saobraćaj sa auto-puta slije na Ariljski rampu. Srećom, auto-put do Gorobilja neće biti završen za još 2-3 godine. :D Inače, uveliko su u toku radovi na rekonstrukciji puta Požega-Arilje-Ivanjica, ali i dalje će ostati na desetine direktnih priključaka iz dvorišta na magistralni put. Pretpostavljam i da će na rekonstruisanom putu biti smanjeno ograničenje brzine, imajući u vidu da je to urađeno i na nekim rekonstruisanim deonicama između PŽ i UE.
 
Što se tice ovog snimka Puteva, predlozila bih clanovima da lajkuju u sto vecem broju, da dobiju signal da su nam ovakvi snimci važni. Mislim da sa pregledima nece biti problema.

Za koliko ovo moze do Pakovrace da bude gotovo? Do Nove godine ili do izbora ( april 2022)? Nisam sigurna za taj tunel, mostove itd...pod pretpostavkom da rade kao i sada ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855876#p855876:3tu28us8 je napisao(la):
Veliki Vracar » Ned Jun 06, 2021 12:03 am[/url]":3tu28us8]што не окачи овако да се лепо види?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lB7GEMSyQrY[/youtube]

Тунел Трбушани ће имати лучни свод, интересантно :)

Ako dobro kontam, tunel Trbušani je snimljen od 6:50, tj, njegov trenutni iskop. Da li je realno da će ovo završiti do početka 2022. godine?

Pretpostavljam da će pomeriti ova dva regionalna pravca kada naprave iskop na tom delu?
 
Ojo Pakovraća mnogo je blata i prašine i kad počne kiša, put se pretvara u klizavicu. Opet danas zaatoj, opet nesreća, opet ljudi stradaju...
 

Prilozi

  • Screenshot_20210607-190501.jpg
    Screenshot_20210607-190501.jpg
    326,1 KB · Pregleda: 1.876
Strašno.... vozači ne shvataju da od Preljine do duplih traka prema Zlatiboru najverovatnije moraju voziti u koloni uz puno naglih kočenja. Nema mesta za preticanje, a opterecenje saobracajem ogromno.

Mislim da me utisak ne vara da je sada vise saobracaja od akko je otvorena prva deonica AP, a do Surcina je samo dodatno opteretilo prema Zlatiboru.
Oni koji idu svaki dan ka Ue znaju sta je " glava u torbi". Ljudi misle ako voze skupe dzipove, krosovere sta su vec...da su stavili tapiju na put. Samo gas i gazi....
Ovako je bilo samo na Ibarskoj, sada svaki vikend, a krece i sezona odlaska na more....

Ono sto mene zivcira- policija stoji sa radarom tamo gde je nelogicno ogranicenje 50 (na primer u Prijanovicima) a ne stoje ovako i cisto upozoravaju prisustvom na drugim delovima....

Nema ni Cacana puno, a nekad se znalo da duz Ovcar Kabl klisure ih ima, obavezno i na ulasku u Ca, na obilaznici patrola, pa ko voli kazne nek juri....

Generalno nema ih toliko i onda se divlja
 
Sve je tako. Svakog dana u Prijanovićima gde nije ni jednog udesa bilo, čuče, a tamo gde je frka, nema.
Jeste više saobraćaja jer se još nije krenulo masovno u inostranstvo. Ap i Zlatibor generišu saobraćaj, a radovi i čačanska obilaznica ga kuju u kolone koje do Sušice ne mogu da se razvuku. Još kad dodamo one koji na i na onako malim ograničenjima dodatno uspore, nije čudo šta se dešava.
Neophodno nam je i ovo parče od 20+km do Užica ili Mačkata., jer sad je od Jelen Dola do Sušice sigurno najopterećeniji put sa dve trake u zemlji i sad počinje da liči nanekadašnju Ibarsku od Stepojevca do Rušnja - puna linija i kolona, začinjeno niskim ograničenjima. A vidimo i znamo da neće skoro biti nastavljeno.
Ne bih voleo ni da se požuri, pa da negde ispod Ovčara dobijemo neko brdo kome ne drži ručna kao onome kod Grdelice, koje sad evo ponovo stabilizuju.
 
Nema oni sta da cuce, tu samo presretac pomaze. Najveci prekrsaji se desavaju tamo gde oni ni ne mogu da zaustave nekoga. Koliko praznih glava... Idem za nekim BMWom vozi sporo ispod ogranicenja ali cim je pravac pun gas da ga niko ne pretekne... i kad sam krenuo u preticanje opet on pun gas da ne mogu da se vratim duze vreme... zbog takvih bolida uvek auto sa preko 200ks
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856021#p856021:p6bylha3 je napisao(la):
Ivex » Sun Jun 06, 2021 10:00 pm[/url]":p6bylha3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855967#p855967:p6bylha3 je napisao(la):
branik » Ned Jun 06, 2021 4:56 pm[/url]":p6bylha3]Pošto su nastavci od Gorobilja na obe strane "na dugom dršku" bilo bi dobro da se užički krak nastavi tako da se odmah uveže sa M5, Pž- Ue, jer ako ceo sapbraćaj siđe na put Pž-Arilje, čačanski kolapsi biće mala maca u poređenju sa onim što tamo sledi.
Biće tu velikih gužvi.
Mislim da neće, jer sada Preljina prima čitav autoput, a kada dođe Gorobilja i dalje će mnogi silaziti u Preljini za Kraljevo i Kopaonik, a neki da drugoj rampi u Čačku. Nema šanse da bude kao Preljina sada.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856242#p856242:p6bylha3 je napisao(la):
branik » Mon Jun 07, 2021 9:20 pm[/url]":p6bylha3]Neophodno nam je i ovo parče od 20+km do Užica ili Mačkata.,
Jeste, i to makar i kao poluautoput ali skroz do Mačkata jer koliko sam shvatio za Užice će se silaziti preko Sevojna.
 
U Gorobilju će sigurno biti baš zbog konfiguracije puta, bez obzira na manji saobraćaj.
Inače, opet udes u klisuri, malopre.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210608-101932.jpg
    Screenshot_20210608-101932.jpg
    588,3 KB · Pregleda: 1.420
Не мислим да ће бити мањи саобраћај, АП једноставно вуче на себе. Кад се отвори део од Пожеге до Мачката настаје игра на срећу, мислим да је Браник потпуно у праву!
 
Vrh