Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852590#p852590:1mvssvp2 je napisao(la):
branik » Ned Maj 23, 2021 7:10 pm[/url]":1mvssvp2]Drina posle Ljubovije i Zvornika usporava i preraata u ravničarsku, a Moravi se to već dogodilo u Požeškoj kotlini. Zato tamo sve tri reke imaju plitka korita i često menjaju tok jer naglimnusporavanjem ostavljaju silni materijal koji su dotle nosile. Jesino je na na Đetinji nešto urađeno pre tridesetakvgodina kada je u Gorjanima i u Uzićima ispravljeno i produbljeno korito kako ne bi plavila. Nakon spajanja sve tri reke, Morava počinje da meandrira, često menja korito i redovno plavi požeško polje od Gorobilja, preko Prijanovića do Guglja. Zato se i Moravica mora ozbiljno urediti u zoni petlje Prilipac - Gorobilje. Isto je sa Belicom u Lučanima koja često plavi i nekoliko km uzvodno, posebno kad poraste nivo Morave (sve do kruga "Milana Blagojevića“ gde će biti lučanska petlja).


Дрина је и у току између Зворника и Бијељине веома брза, једва може да се стоји у њој, не би је никако назвао равничарском реком.
 
Samo da priupitam , nesto sam nacuo.
Radi se o sledecem, u vezi eksproprijacije zemljista.
Otkup zemljista po aru je npr 100 evra ali covek saznaje da je to zemljiste koje je bilo za zemljoradnju prevedeno u gradjevinsko zato sto navodno kinezi ne grade i ne daju kredit na obicno zemljiste vec je uslov da bude gradjevinsko , sto automatski dize cenu istog. Lik je podneo tuzbu preko nekog advokata koji do sada nije izgubio ni jedan takav slucaj.
Samo trazim potvrdu gore navedenog teksta.
Hvala u napred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852605#p852605:1q6aroo4 je napisao(la):
Dzigi Bau » 23 May 2021 19:42[/url]":1q6aroo4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852590#p852590:1q6aroo4 je napisao(la):
branik » Ned Maj 23, 2021 7:10 pm[/url]":1q6aroo4]Drina posle Ljubovije i Zvornika usporava i preraata u ravničarsku, a Moravi se to već dogodilo u Požeškoj kotlini. Zato tamo sve tri reke imaju plitka korita i često menjaju tok jer naglimnusporavanjem ostavljaju silni materijal koji su dotle nosile. Jesino je na na Đetinji nešto urađeno pre tridesetakvgodina kada je u Gorjanima i u Uzićima ispravljeno i produbljeno korito kako ne bi plavila. Nakon spajanja sve tri reke, Morava počinje da meandrira, često menja korito i redovno plavi požeško polje od Gorobilja, preko Prijanovića do Guglja. Zato se i Moravica mora ozbiljno urediti u zoni petlje Prilipac - Gorobilje. Isto je sa Belicom u Lučanima koja često plavi i nekoliko km uzvodno, posebno kad poraste nivo Morave (sve do kruga "Milana Blagojevića“ gde će biti lučanska petlja).


Дрина је и у току између Зворника и Бијељине веома брза, једва може да се стоји у њој, не би је никако назвао равничарском реком.

то је класична "под-планинска" река у том делу. Тече равницом и понаша се као равничарска, али има снагу и брзину планинске јер је и даље под инерцијом из планинских кланаца. Ту се поставља питање да ли то уканалисати (можда са коначним "исправљањем криве дрине" од једном та нека психолошка аверзија према неким сварима буде уништена јер је и сама идеја уништена). Ако се каналише, могуће је да се губи природно депоновање муља богатог минералима, који би свакако мало мало морао да се вади из уканалисаног корита у том случају

То баш уме да направи пичвајз. Погледајте само околину Брамапутре на истоку Индије. Е то дође нека најекстремнија верзија тога.
 
Iako sam ja uvek na strani vlasnika placeva, ovo sto Vratonja kaže mi nije logično. Prvo nije mi logično da se Kinezi tolko štrecaju kako će Srbija unutar sebe rešiti te stvari da bi time uslovaljavali kredit. Drugo, Država može otkupiti poljoprivredno zemljište od vlasnika i posle otkupa ga konvertovati u građevinsko za autoput, ali to se onda dalje ne tiče bivšeg vlasnika. Inače, šta bi to značilo, meni neko proda njivu, ja je preparcelišem i pretvorim u građevinsko zemljište, i onda mi se javi bivši vlasnik da mu više platim pošto sad više vredi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852666#p852666:3dlyp8vr je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 24, 2021 12:31 am[/url]":3dlyp8vr]Iako sam ja uvek na strani vlasnika placeva, ovo sto Vratonja kaže mi nije logično. Prvo nije mi logično da se Kinezi tolko štrecaju kako će Srbija unutar sebe rešiti te stvari da bi time uslovaljavali kredit. Drugo, Država može otkupiti poljoprivredno zemljište od vlasnika i posle otkupa ga konvertovati u građevinsko za autoput, ali to se onda dalje ne tiče bivšeg vlasnika. Inače, šta bi to značilo, meni neko proda njivu, ja je preparcelišem i pretvorim u građevinsko zemljište, i onda mi se javi bivši vlasnik da mu više platim pošto sad više vredi?
Ja bih rekao da je to posedovanje insajderskih informacija i dovodjenje prodavaca u zabludu. Klasično otimanje u svrhu sticanja ekstraprofita.
 
SIVI Mozda država to radi.
ZEMLJANI: Moguće da je čisto formalno pitanje to pretvaranje u građevinsko zemljište.
Ali ova info za tužbu je tačna 100 %.
 
Juče. Ne deluje da ima nekog velikog napretka trasiranja za prethodne dve sedmice. Samo ovde rade, na ostatku deonice ispod tunela Laz se i dalje ne vidi ni početak trasiranja, sramota sve dublja, laž o rokovima sve vidljivija, niko nit pita nit odgovara kad će tamo se krene radi, ipak je to bez tunela oko 50% cele deonice koji nije taknut.
 

Prilozi

  • 2021_05_25_15_33_54_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_05_25_15_33_54_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    126,4 KB · Pregleda: 3.180
Prekosutra će biti tačno dve godine od pompeznog otvaranja imaginarnih radova na ovoj deonici :bash:
 
A Vučićevske lažovčine, po satelitu vidimo da sad gađaju da za 3 godine završe 10km Preljina-Pakovraće. Za 3 godine 10km autoputa ej (i to ako uspeju, ni to još nije izvesno) ! A vamo u svetu bajki njihovih medija grade 300km autoputeva (realno, trenutno se gradi oko 70km). Vučić na turi obilaska gradilišta prošlog meseca reče da će u maju potpisati sa Kinezima autoput do CG granice, pa da vidimo, ima još 5 dana, dal će zadržati titulu Vučiçi the Lažovčina, ili će degradirati na samo the Lažov.
Trenutno deluje da se najbolje radi na Lajkovac-Valjevo 20km i Pojate-Kruševac 30km. Bg obilaznica stagnira, NS-Loznica samo ozbiljnije most preko Save, i kod Rače most. Ovo vidimo kako ide, i to je to.
 
Истину говорећи, ја сам изненађен да и ово што си набројао раде. Занимљиво је да нигде није завршена експропријација! О праведној да не говоримо! Све у свему ни 2020 ни 2021-е неће бити урађен ни један км аутопутева у пуном профилу у Србији. Међутим то овцама не боде очи. Заједничко грактање о највећем расту инфлације у европи недостаје!
 
Moje crne slutnje se ostvaruju. Od Požege do Sušice skoro svakog dana se događa po jedan težak udes. Upravo sad je toku uviđaj na Beloj Zemlji, a saobraćaj ide starim putem. U ponedeljak popodne je bilo isto tako, a tim što je izbio kolaps i na alternativnom starom u Mačkatu. Plan obeležavanja puta posle rekonstrukcije nije dobar. Nelogična ograničenja i 15km konstantno pune linije čine da ljudi gube živce i kreću u aumanuta preticanja. Čuvajte se, ljudi. Taj put je i ranije bio opasan, ali sad je klanica.
 
Нажалост Браник, то ће бити пре горе него боље. Цео потез од Паковраћа до Златибора ће бити ризик! И то поприличан, али шта је ту је. Памет у главу и дупе уз зид.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853339#p853339:1qyj5pss je napisao(la):
blagic » Сре Мај 26, 2021 10:52 am[/url]":1qyj5pss]i, sta cemo da uradimo po tom pitanju?
Памет у главу и дупе уз зид.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853339#p853339:3dok804k je napisao(la):
blagic » Sre Maj 26, 2021 10:52 am[/url]":3dok804k]i, sta cemo da uradimo po tom pitanju?
Da pazimo, jedino to možemo. Policiji je mnogo važnije da stavi radar na kraju deonice niskog ograničenja na izlasku iz grada, nego da otkloni suštinsli problem - vozila koja svojom brzinom ometaju normalno odvijanje saobraćaja i provociraju tankoživčane na iskakanja iz kolone i preticanja.
Vozači koju vuku kolonu su inače u zakonskoj obavezi da povremeno propuste kolonu koju su napravili. Dugotrajna puna linija i kombinaciji sa onima što voze 30-40 prave to što prave. Svaki dan sam na tim putevima, vidim promenu posle rekonstrukcije. Policija i upravljač puta su u obavezi da posle svake nesreće sa teškim poslesicama analiziraju uticaj faktora puta na nesreću. A ako se i radi, nema rezultata. Ljudi svakodnevno stradaju.
 
U pravu si, ali da pricamo realno, tu niko ne vozi po ogranicenju.
Baš tu negde, pre neku godinu sam vozio pun auto, u zoni 60 isao 65 i vuko kolonu iza, da bi me na pravcu počeo da pretice lik. Vozio je paralelno i psovao me, dok mu pokojna majka, baba od 80+ nije pokaza srednji prst.
Onda je on prošao dalje a mi smo se smejali.
Na sledećim radovima sam bio tri kola iza njega i on dodje i poljubi kevi ruku.
Čudni su ljudi.
 
Напето је свакако, видећемо како ће се све изгурати што се тиче рокова. Јуче сам чуо да је трасирање тј, прављење бољег приступа механизацији тунелу Муњино брдо онемугећно јер је један ту локални мештатин стопирао радове незадовољан откупном ценом земљишта. Заправо је прича да је ангажовао једног адвоката из Ниша или околине, углавном знам да је југ, истог тог адвоката који је кажу успео да наплати 150 еура по ару доле на југу када су завршавали тај доле аутопут. По ком основу? Па кажу да је поднео тужбу да се земља исплати по европској цени по ару а не како ови наши овде одреде, сад не знам да ли је то тачно али видим да Драгачево само о томе прича.
P.S. Јуче су геометри опет премеравали Пожешко поље кроз Горобиље и Прилипац дуж трасе будућег аутопута.
 
Срећа те знају куда иде аутопут, две године од почетка радова па поново премеравају!
 
Јуче и данас сам виђао неке геометре са CIP логом на рефлектујућим прслуцима у Горобиљу у зони спајања будућег аутопута са путем Пожега-Ариље. Што се тиче експропријације, има нека група адвоката из Лесковца, или Ниша која прикупља информације о списку парцела за експропријацију по целој Србији, па онда креће у агресивну кампању прикупљања клијената, често и преко службеника општинских управа и председника МЗ који добијају накнаду за посредовање. Ту има разних махинација, злоупотреба службеног положаја и сл., али нико до сада није одговарао.
 
Mislim nešto oko 30 din kw/h ali stavljati DC punjač od 50kw je već danas prevazidjeno.VW ID 4 baterija 77kwh znači dva sata na punjaču tj nekoliko vozila dnevno jer kriva punjenja nije ista na početku i na kraju...Minimum ispod čega se ne sme ići je punjac kod Vrčina od 175kw.
 
Ne mislim da je baš prevazidjeno. Po Evropi postoji mnogo punjača od 22kwh, a generalno cena postavljanja jačih punjača nije nimalo mala.

U svakom slučaju lepo je što su mislili i na ljude sa električnim automobilima.
 
Kažu da će za oko 2 godine cena baterija pasti toliko da se cena kola naftaša izjednači sa cenom elektrovozila. Sa 137$ po kW/h krajem 2020. se očekuje da tada cena 2023. padne na oko 100$ po kW/h što kažu da je tačka izjednačenja cena, a sve posle toga električni postaju jeftiniji. Moja ideja je da imam par hektara zemlje na oko 100km od Bg-a oko Miloša Velikog, da stavim solarne panele i kupim elektrovozilo autonomije oko 600km. Stavim na punjač svoje kuće i nek se napuni i za 12 sati vikendom, nema veze, i ostaje mi oko 400km za vožnju po gradu, što mi je dovoljno za razdaljinu poslova radne nedelje po gradu, i onda opet svoje punjenje. Mislim da bi samo ušteda na benzinu isplatila investiciju solarnih panela za oko 3 godine, ne računajući uštede na računima i pretplati za struju. U zgradama malo nepovoljnije, nije nerešivo, ali u početku će za kola morati plaćati skuplju cenu struje pumpama. Dok ovi manji poput elektrotrotineta mogu pune i u svom stanu.
 
Vrh