Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa dobro rece covek lepo da ce zavrsiti do pocetka sledece godine ,e sada da li tunele ili celu trasu nije precizirao :D :D :D

@earth , vidis da se rade i pristupne saobracajnice i obilaznice da se sve sjedini do pocetka sl godine ... :gobb:
 
Sad se jasno vidi ceo deo autoputa obilaznice oko Čačka do tunela Laz. Od tunela Laz do Požege i dalje ništa.
 

Prilozi

  • cacak.jpg
    cacak.jpg
    86,2 KB · Pregleda: 3.717
Da rezimiramo trenutno stanje gradnje autoputeva po Srbiji, pošto političari pomenuše skoro da se gradi 300km autoputeva: 1. Bg obilaznica oko 10km, Kuzmin-Bijeljina most kod Rače oko 1,5km, Novi Sad-Loznica oko 5 km iznad Šabca, Lajkovac-Valjevo oko 13km, Čačak-Požega oko 17km sa tunelima, Moravski koridor oko 10km. Plus minus koji kilometar, da kažem ukupno oko 60km, neka me neko ispravi ako grešim. Dakle čak PET puta manje od hvaljenih 300km
 
Zaboravio si 0.4km kod Paragova (Fruškogorski koridor) gde su svečano otvoreni radovi ispred tunela na "šipu temeljcu" :D .

Šalu na stranu, u pravu si. Sve se preuveličava i priča po 10 godina unapred pre ikakve realizacije, tako da ljudi imaju utisak kako se nešto radi i gradi a u realnosti nema monogo toga. Evo priča se o brzim putevima do Kikinde i Sombora a siguran sam da od toga nema ništa u narednih 10 godina. Za koju godinu će početi pričati o kapsulama na Marsu.

Ako je išta u njihovu odbranu bar se radi na thnički zahtevnim objetkima kao mostovi, tuneli, petlje. Siguran sam da kada se završi most kod Šapca, da će relativno brzo poravnati njive po Sremu i asfaltirati. Onda će verovatno Toma-Mona da kaže kako su radili po 20 sati i od samo 3km pod asfaltom (čitaj most) sad imaju preko 30 za samo mesec dana ili će upotrebiti neki drugi spin koji verđa inteligenciju i mladunčeta pavijana a kamo li običnog čoveka.

Samo treba pratiti ugovore (ako su dostupni) i kompleksnije objekte na trasi i naravno Sentinel. Iz toga se može zaključiti kada će nešto biti gotovo.
 
Tih 0,4km Fruškogorskog koridora sam uračunao u onih 5km Loznica-NS, nisam zaboravio :) Od novih autoputeva koje pominješ da se 10 godina pominju, a bez realizacije izgleda da smo najbliži potpisivanju ugovora Požega-CG granica 107km najavljeno od Vučića i Monistra sad za maj, videćemo, ali i na moje iznenađenje Drobnjak pre neki dan reče da uskoro počinje brza cesta 66km Požarevac (tj autoput K10) - Golubac. Nažalost i na nastavku ovog autoputa Surčin- Novi Beograd posle više od mesec dana još se na satelitu vidi da nije počelo ozbiljnije trasiranje, a sa druge strane ne nazire se ni kada će CG nastaviti svoj deo ka Andrijevici i granici sa Srbijom. U okolini ovog autoputa, tj zapadnog kraka ka Podgorici, nešto dalje dobro napreduje Pelješački most, oko 50% mosta je spojeno, trasirano sve do početka Pelješca, mada odatle do spajanja sa ovim autoputem u Podgorici ima još dosta, vazdušnom linijom oko 130 km, slična vazdušna razdaljina koja fali i između Mateševa i Požege.
 
Неће преко Пељешког моста ићи међународни коридор, већ кроз БиХ.

За Црногорце ће бити најбоље да некако прво изграде деоницу Беране-Бољаре, ако већ ми почнемо да градимо до границе. Од Берана до Колашина биће нов регионални пут, па може да послужи привремено као спојница са Матешевом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847201#p847201:2djhrld7 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Maj 05, 2021 8:26 am[/url]":2djhrld7]Da rezimiramo trenutno stanje gradnje autoputeva po Srbiji, pošto političari pomenuše skoro da se gradi 300km autoputeva: 1. Bg obilaznica oko 10km, Kuzmin-Bijeljina most kod Rače oko 1,5km, Novi Sad-Loznica oko 5 km iznad Šabca, Lajkovac-Valjevo oko 13km, Čačak-Požega oko 17km sa tunelima, Moravski koridor oko 10km. Plus minus koji kilometar, da kažem ukupno oko 60km, neka me neko ispravi ako grešim. Dakle čak PET puta manje od hvaljenih 300km

Solidna i realna računica!
S tim što ipak treba biti realan i reći da je ovo privremeno stanje i da će ti se brojač menjati svakog meseca kada se neki novi segment radova otvori... kad god to bilo...

Iskreno da vam kažem, bio sam očajan poslednjih godinu dana zbog šuplje priče oko nastavka izgradnje puteva, tako da mi je i ovih 60km puna kapa za sada... realno, deonice koje su sada u izgradnje znače mnogo - obilazi se Čačak, završava se obilaznica oko BG... a za ostalo, kad bude biće... ne prave se dva velika mosta preko Save da bi traktor iz njive prelazio reku... pre ili kasnije otvoriće se i ostala gradilišta. Frustrirajuće je gledati sva ta rastezanja i baljezganja političara, ali dobro... kotrlja se barem... i to je nešto.
 
Trasiranje kod Trbusana
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wtP9Iaj7euY[/youtube]

Uploduje se deo kod Pakovraca a slike veceras kacim.
 
Hvala Srki, baš si taman nastavio gde je SSC snimak stao, a i super ti je dobacio dron iz jednog puta :kk: Vidi se ona rupa na satelitu da imaju još 3-4 domaćinstva i skladište još uklone do Trbušana, ali izgleda da ono skladiše još ne sklanja robu, a i malo će mu glupo preseći parcelu, ostaće mu 20m skladiša sa druge strane autoputa šta s njim da radi.
 
Trasiranje kod Pakovraca, buduci most preko Morave i petlja Pakovrace
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ExB0hxqslZY[/youtube]

Uploduje se snimak iz Lucana ;)
 
Hvala Erath, pa nisam hteo da idem od pocetka posto je SSC snimao taj deo pa reko sta da snimam i ja a nebi se videle neke velike izmene u tri dana.

Snimao sam gde put preseca izgradnju tunela i na jednu stranu je isao oko 1900m a na drugu 1200.
Par puta je gubio kontakt al krene sam da se vraca i posle 4,5 sekundi mi prikaze sliku i nastavim ja dalje da ga upravljam.
 
Bravo Srdjane, preleteo si i sumu i evo vidimo da se kopaju temelji i za nadvoznjak preko pruge. Lep progres bar na ovom delu koji si nam prikazao, a moram reci da se mnogo zale na vlagu, valjda vam je prolece previse kisovito pa u tunelima imaju veliki problem sa podzemnim vodama. Rece mi covek "da kao da buse kroz sundjer natopljen vodom". Posebno je nezgodno na izlasku iz Munjinog Brda. Bilo je i zastoja i odronjavanja ali o tom detaljnije za koji dan! Jos jednom veliko hvala sto si odrzao rec i rekao da ces ponovo u maju na lice mesta!
 
Buduca petlja i tunel u Lucanima

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B6f8dwvNm_o[/youtube]

Hvala KrCan, sad sam otisao spreman pa sam bez lutanja nasao gde sve da stane i da snimam, sad svaki sledeci snimak ce biti laksi jer tacno znam odakle mogu sta da snimim.

Prica se po Pozegi da imaju problema sa vodom.
 
I da se nebaci vec kas sam snimio.
Tunel u Prilipcu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mJ3IaoNvAJ8[/youtube]
 
Snimci su odlični. Nažalost, meni, laički gledano, izgleda da ovo nema šanse da bude gotovo do početka sledeće godine. Mislim na deo do Pakovraća(e) naravno, za ostalo već znamo.
 
Earthmoving":uuwdjxav je napisao(la):
Da rezimiramo trenutno stanje gradnje autoputeva po Srbiji, pošto političari pomenuše skoro da se gradi 300km autoputeva: 1. Bg obilaznica oko 10km, Kuzmin-Bijeljina most kod Rače oko 1,5km, Novi Sad-Loznica oko 5 km iznad Šabca, Lajkovac-Valjevo oko 13km, Čačak-Požega oko 17km sa tunelima, Moravski koridor oko 10km. Plus minus koji kilometar, da kažem ukupno oko 60km, neka me neko ispravi ako grešim. Dakle čak PET puta manje od hvaljenih 300km
Šta je od ovoga stvarno autoput?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Juče sam prošao putem između Požege i Čačka: koliko sam mogao videti iz autobusa,kod Pakovraća radi popriličan broj radnika. Naravno,nema teoretske šanse da cela deonica bude završena do Božića,čak ni mediji više ne spominju rokove,samo ponavljaju da se "radi u 3 smene". Poddeonica od Pakovraća do Preljine možda jedino bude završena u narednih godinu dana,ako dovedu baš mnogo radnika i mašina,i ako ne bude zimske pauze u radovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=847201#p847201:rmcmgcsx je napisao(la):
Earthmoving » Sre Maj 05, 2021 8:26 am[/url]":rmcmgcsx]Da rezimiramo trenutno stanje gradnje autoputeva po Srbiji, pošto političari pomenuše skoro da se gradi 300km autoputeva: 1. Bg obilaznica oko 10km, Kuzmin-Bijeljina most kod Rače oko 1,5km, Novi Sad-Loznica oko 5 km iznad Šabca, Lajkovac-Valjevo oko 13km, Čačak-Požega oko 17km sa tunelima, Moravski koridor oko 10km. Plus minus koji kilometar, da kažem ukupno oko 60km, neka me neko ispravi ako grešim. Dakle čak PET puta manje od hvaljenih 300km
Režimska propagandna mašinerija verovatno sve autoputeve koji su u fazi projektovanja ili "predprojektovanja" računa kao "autoputeve u izgradnji". Nikako drugačije se ne može doći do te cifre, čak ni sa Moravskim Koridorom čija je izgradnja za kamere "počela" novembra 2019. (ali su radovi i dalje imaginarni,kao na deonici Preljina-Požega do skoro :bash: ) nemoguće je sabrati 300 kilometara autoputa koji se trenutno grade.
 
Као у оном вицу - нема нигде, али признаћете, лепо звучи.
 
jos jedan dobar snimak

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qYwiLR7VZ8[/youtube]
 
Bas se lepo vidi kako ide iskop za tunel,takodje se vidi da eksproprijacija nije gotova.
 

Prilozi

  • kkk.JPG
    kkk.JPG
    76,7 KB · Pregleda: 1.361
Kaže Drobnjak Preljina Pakrovaće biće gotovo do 01.decembra.
 
Vidi lažove majke ti: "Konačno se vide obrisi trase od Preljine do Požege". Pa što ne pokazoše ako se vide obrisi do Požege.
 
Baš sam oduševljen kako napreduje tunel Trbušani. Kad bi svaki objekat napredovao ovako...
Da li je baš nužno da se ruši ova kuća? Nekako mi pojas koji se ruši baš širok.
654d37aaa54f716c81c26abb83326212.jpg
 
Vrh