Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Кажу неки мештани Пилатовића да у тунелу Муњино брдо постоје велики проблеми са подземним водама. Не знам колико је то тачно.
 
Укратко - живела Србија и њено јачање у сваком сегменту! За гужве постоји решење већ данас - сви да купе таг.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846541#p846541:tap601fj je napisao(la):
Mac » Sub Maj 01, 2021 4:16 pm[/url]":tap601fj]Укратко - живела Србија и њено јачање у сваком сегменту! За гужве постоји решење већ данас - сви да купе таг.
Super si majke mi , a zasto ekonomski tajger ne obezbedi TAG za free ,nego deru. A i treba doci do TAG rampe ...
 
Mesecima je bila akcija da kada uplatis 2000 dinara na racun dobijes TAG free pa opet ljudi nisu hteli TAG... definitivno je nesto drugo problem. Ja sam ga kupio pre nekoliko godina i lepo povezao sa kreditnom karticom i uzivam.
 
Bokili uzivas kada imas pristupnu traku za ENP kako treba. U Preljini ti nemas neki bogzna pristup pa da prođeš kroz ENP traku.
Ovo je rezultat lose procene obima saobracaja mada su vec proširili rampu ( čekam vas u povratku ka BG kako ćete da se uključite) i probijanja svih rokova i očekivanja do kada ova privremena rampa treba.

@ Mac, tvoje rodoljublje je za svaku pohvalu! Bravo.
Sto se tiče TAG i kupovine, da pitam Srbiju, drzavu i Puteve kao drzavnu firmu koja muze nase pare - Ko je dozvolio da privatna firma deli TAG u pola cene ili kako je bilo, na POST PAID, a drzavna firma " nema racun za to". Jel to neko stavlja u svoj dzep dok drzava dopušta?
Živela Srbija! I da, pošto su sami krivi jer jos nisu napravili izlaz u Konjevicima, fer bi bilo da podignu rampe pa nek narod prođe jer ovde treba rampa kao u Obrenovcu( ako je samo jedna), a o tome niko ne misli sad
 
Miro, nije samo to u pitanju... prosto, necu da razmisljam da li u novcaniku imam sitno 170 ili 230 dinara ili dajem novcanicu od 2000 i prosto necu da se zadravam na rampi vec samo prodjem i ne razmisljam a oni sa racuna oduzimaju 1 ili 2x mesecno. Mozes da koristis autoput cak i kada nemas ni dinar na racunu a oni ti to naplcuju kasnije kada ti legne plata. Guzvi ne bi bilo kada bi se upotreba TAG-a omasovila i smatram da je treba maksimalno forsirati sto deljenjem uredjaja sto popustima za one koji ga vec imaju i slicno..
 
Pa vidis da drzava nema interes u tome, a slazem se, i mi imamo TAG.
Samo su nekako slepi na njegove prednosi pa makar bilo promo i za onaj pree paid njihov, ali nema podsticaja
 
Svi kukaju na čekanje od 2h,svima je skupo da plate tag od 2000din, svima njima nije skupo da plate kafu od 500 din, iznajme vilu od 100e,voze auta od 30.000e itd itd
Srbija zemlja apsurda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846284#p846284:1smbsep8 je napisao(la):
Duleban97 » Fri Apr 30, 2021 12:09 pm[/url]":1smbsep8]

Uvek može gore ahahaha, gledajte ovak kolaps u najavi:D

Da, ovo će biti veći sezonski kolaps od svih nama bliskih i poznatih, posebno KT gde će se naći i oni koji su "lukavo" izabrali stari put kanjonom MoRAče, ali...
Ali ovo je takođe privremeni kolaps, jer završetkom deonice Smokovac - Farmaci (obilaznica Podgorice) ovo postaje periferna i manje-više nebitna petlja i naplatna. Naime, ovo će služiti samo za one koji idu u severoistočna naselja PG (Zlatica, Konik), koji su čak i manje industrijalizovani od drugih krajeva grada, kao i one ka Malesiji i Albaniji, atakvih i nije previše. Pritom će ovi potonji ukoliko izgrade JJK takođe ostati van ove petlje. Završetkom obilaznice glavna petlja biće na Tološima, koja je s jedne strane bliža centru, a s druge vodi sve koji idu ka Danilovgradu, Nikšiću, Ostrogu, Hercegovini... Takođe ništa manje važna biće petlja Farmaci sa koje će se odvajati na 2 kraka, prvom ka Cetinju, Budvi, delovima Boke i drugom, jugozapadnom obilaznicom ka aerodromu, aluminijumskom kombinatu, južnim delovima grada i predgrađima (Golubovci npr.), kao i privremeno do završetka deonice Bar-Virpazar-Farmaci ka Baru, Ulcinju i Petrovcu. Zato na svakoj 2-3. stranici CG teme podsetim koliko vlasti dole nisu normalne (i stara i nova). što ako i nešto krenu da grade u skorije vreme to će biti da nabiju autoput u fakin Andrijevicu, umesto da sve snage što imaju usmere na obilaznicu PG. Do izgradnje te deonice ovo će biti pakao tokom celog leta, a nije da još gore neće biti na Mateševu, odakle ni nemamo snimke buduće naplatne, pa nismo stigli da to opljunemo, a sigurno neće biti sa 12 ili 15 mesta, pritom koliko će se njih realno isključiti na Pelevom brijegu ili Veruši. promili rekao bih...
Ovo na Preljini jeste privremena i jeste strašan problem par puta godišnje, kao što jeste bio Doljevac, koji je takođe bio privremena čeona. Veći je problem npr. moja ČNS Dimitrovgrad, koja prvog vikenda jula, što se videlo već u prvoj godini postojanja iste (2019. a prošle je to pojela korona), koja sa 6+2 postane stravični čep, a onda samo 8km dalje sledi novi čep nad čepovima zvani GP Gradina/Kalotina. Ovo prvo može se rešiti proširenjem, proširenje drugog samo delimično, to rešava ulazak Srbije (i Bugarske) u Šengen ili bar Srbije u EU, dakle u rasponu od neće skoro do nikad. Lepo neko primeti da će se već puštanjem do Pakovraća gde bi trebalo da bude nova ČNS od velikog čepa napraviti dva takođe velika, ali ipak manja čepa, jer će se dobar deo odliti ka KV, VB i većem delu ČA na Preljini, a drugi, verovatno veći deo nastaviti pravo ka OK klisuri PŽ, UE, Zlatiboru, CG i BIH. Idealno bi bilo da se posade u rampe: privremena čeona sa vezom ka OK klisuri i stalna bočna za one koji skreću kod Pakovraća. Znajući, međutim, "naše vredne putare" bojim se da će čeona ostati na Preljini, a da će se oni koji idu ka UE neko vreme voziti za dž do Pakovraća. Sledeća stanica biće Gorobilje, e tu tek sledi kolaps, ne toliko zbog obima saobraćaja, koliko zbog povezivanja sa starim putem. Jedino rešenje je da se što pre i pod oznakom hitno završi deonica od PŽ do Mačkata, gde će saobraćaj biti dovoljno oslabljen na samom kraju da ne izaziva višečasovna čekanja. U krajnjoj liniji logika države je da su sve to ipak privremene rampe, pa što bi se mnogo i cimali po cenu maltretiranja pre svega svojih građana par puta godišnje žestoko i vikendom onako, malo nežnije.
To, međutim ničim ne opravdava "nadležne" da bar delimično reše to recimo na način da kao ranije Bubanj potok podele na 2 dela deo na kome se plaća (brže ide tamo gde se samo uzima kartica), tj. par stotina metara dalje postave još 4-5 naplatnih kabina, ubrzalo bi proces za oko 40-50%.
 
A što ne kažete da bi sa godišnjim Vinjetama 50-100 evra bile još manje gužve jer uopšte ne bi bilo rampi? Politički forsitate TAGove koje gura SNS režim zarad većeg punjenja njijovog budžeta. I nije vam on kriv što ne uvede Vinjete ili napravi protočnije rampe, nego Narod jer ne kupuje njihove TAGove, idi begaj. Dakle TAG je klasična SNS priča, mi Opozicija smo za Vinjete.
 
Kada se uvedu vinjete prvi ću ih uzeti, sad ne vidim koje je drugo rešenje osim taga i enp? Inače me zabole patka za sns i vučka
 
Вињете имају много више смисла, али не верујем да ћемо их видети, бар не скоро! Шта год да раде, свима нам је јасно да до Мачката, прво треба урадити наставак. Са тиме би се решио главни проблем. Једног дана када заврше Моравски коридор кад год то било, деоница од Прељине до Мачката ће имати огроман пораст саобраћаја. То би требало да буде приоритет! После ка ЦГ и РС у складу са оним колико и они раде. Данас сам видео возила на путевима где их никад не би очекивао, свуда је све препуно!
 
Pa zašto Vinjete nisu opcija, a TAGovi jesu? Jer je tako odredio Režim. I šta, sad se očekuje od svih nas da igramo kako oni sviraju? I onda vas guraju na nas kao da smo mi krivi zbog gužvi jer nećemo njihov TAG. I što je još gore pojave se ovde njihovi agenti koji nam još pričaju kako je "poštenija cena putarinama po kilometru nego Vinjeta" xaxaxaxa, koja cena po po kilometru, Njihova jelda :) Ako živimo u Demokratiji, ja se ne sećam da je Narod ikada birao da li želi TAG ili Vinjete. Takođe se ne sećam ni da su stranke pred Izbore obećavale TAG ili Vinjete. Pa ne znam na osnovu kog Narodnog legitimeta su TAG-ovi Bogom dani? Takođe ne sećam se ni da je Narod ikada odlučivao kolika će biti cena Putarina po kilometru. Ne sećam se ni da su stranke pred Izbore rekle kolika će biti posle Izbora, a menjali su ih. Na osnovu kog legitimiteta, jel onog tipa: Obećao sam vam autoput pred Izbore, a kad ste me izabrali dobili ste povećanje Putarina za koje nisam dobio glasove. Za autoputeve i kredite smo i mogli da predpostavimo jer se pojavljivalo u predizbornim kampanjama šta ko želi da gradi i nagoveštaj kojim parama, ali o Vinjetama/TAGovima/cenama putarina nikada nije bilo ni reči. Tako da kao i to što Drobnjak svake godine kuka da se poveća putarina 10% je njihov despotizam.
 
Па, само размисли по којој цени се праве путеви, а уз то ниједан неће бити у планираном року! Ова деоница је око 15 мил е по км. Има два тунела који су ЦГ коштали по 20-30 милиона еура. Нека су заједно 60....на шта оде још 390 милиона еура?
 
U Srbiji do sad nikad nismo imali vinjete ni za vreme bivše ni sadašnje vlasti, bilo bi idealno da ih uvedu.
Al ne uzeti tag a pritom se voziti auto putem, ići na gondolu koja ispada kao cena taga, gostovati u tim istim sns hotelima, vilama itd, glupi izgovori
 
Ja da se pitam (a ne pitam se) rešio bih putarine na sledeći način : obavezan tag za sve korisnike automobila koji se dobija pri registraciji, mogućnost godišnjeg plaćanja kao npr zeleni karton ili vinjeta, a oni kojima to ne odgovara, plaćaju po utrošku putem platne kartice ili računa za mobilni telefon koji ti stiže na adresu,po aktuelnim cenama. I naravno, svi stranci pri ulasku u zemlju da imaju obavezu da kupe ili iznajme tag, kao što videh u Slovačkoj. Možda sam lud ili naivan ali meni je to super rešenje.
 
Odlično rešenje, sve je bolje osim ručne naplate koja stvara haos, moramo priznati da živimo u digitalnom vremenu a ne koristimo pogodnosti toga.
 
Код Парменца.
 

Prilozi

  • 00.jpeg
    00.jpeg
    179,9 KB · Pregleda: 1.798
  • 01.jpeg
    01.jpeg
    179,1 KB · Pregleda: 1.799
  • 06.jpeg
    06.jpeg
    154,6 KB · Pregleda: 1.790
  • zz.jpeg
    zz.jpeg
    157,5 KB · Pregleda: 1.808
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846577#p846577:3ke01tci je napisao(la):
Earthmoving » Sat May 01, 2021 7:32 pm[/url]":3ke01tci]TAG je režimska priča, prihvatite da postoji i Opozicija koja je za Vinjete. Admin vam je lepo otvorio posebnu temu o Naplati putarina, TAGovima, Vinjetama, ne znam zašto tamo o tome ne pišete već se ova tema po x-ti put koristi za promovisanje TAG-a: https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... &start=850
Zemljani, siguran sam da postoje i forumi koji se bave politikom pa ne vidim razlog zašto se na ovom forumu dozvoljava pominjanje vlasti, opozicije, režima ili čega god. Da li je tag rezultat režima odnosno da li je vinjeta "opoziciona" - ne tiče me se i ne želim uopšte o tome da razmišljam. Ako se na ovom forumu, kao što sam kažeš, prati tok radova, onda nema mesta ni politici. Svakako, uvažavam tvoju sugestiju da postoji tema za putarine pa ću je više ispratiti. Što se tiče radova, danas sam došao za Čačak, intenzitet saobraćaja na obilaznici i samom autoputu je bio izuzetno visok ali nije bilo gužve na rampi. Prošao sam kroz Trbušane, bilo je dosta radnika i vidi se napredak u odnosu na prošli put kad sam bio.
 
adža":1cpuy1vq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846577#p846577 je napisao(la):
Earthmoving » Sat May 01, 2021 7:32 pm[/url]":1cpuy1vq]TAG je režimska priča, prihvatite da postoji i Opozicija koja je za Vinjete. Admin vam je lepo otvorio posebnu temu o Naplati putarina, TAGovima, Vinjetama, ne znam zašto tamo o tome ne pišete već se ova tema po x-ti put koristi za promovisanje TAG-a: https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... ;start=850
Zemljani, siguran sam da postoje i forumi koji se bave politikom pa ne vidim razlog zašto se na ovom forumu dozvoljava pominjanje vlasti, opozicije, režima ili čega god. Da li je tag rezultat režima odnosno da li je vinjeta "opoziciona" - ne tiče me se i ne želim uopšte o tome da razmišljam. Ako se na ovom forumu, kao što sam kažeš, prati tok radova, onda nema mesta ni politici. Svakako, uvažavam tvoju sugestiju da postoji tema za putarine pa ću je više ispratiti. Što se tiče radova, danas sam došao za Čačak, intenzitet saobraćaja na obilaznici i samom autoputu je bio izuzetno visok ali nije bilo gužve na rampi. Prošao sam kroz Trbušane, bilo je dosta radnika i vidi se napredak u odnosu na prošli put kad sam bio.
Земљани је дубоко загазио у политику....ко за њега не гласа тј сложи се са њим...брука

Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
 
Nije problem u politici već:
1. Ima posebna tema o TAGu
2. Bahato zadiranje u tuđe novčanike dal neko ima ili nema para da kupuje TAG uređaj i preplaćuje putarine unapred (jer za razliku od plaćanja na licu mesta, na TAGu mora biti više novca). Bili su nekulturni komentari "šta kao nemate para za TAG a trošite na ovo i ono". Šta ga briga na šta neko troši svoje pare, ne tiče ga se.
3. Prema zakonu, svaki privredni subjekat na teritoriji Srbije je DUŽAN da prima dinarske novčanice Narodne Banke Srbije. Dakle vi mimo zakona tražite diskriminaciju gotovinskog plaćanja i kažnjavanje onih koji tako plaćaju, ličite na globaliste koji bi da izbace gotovinu iz upotrebe.
4. Mi smo obavezni da platimo putarinu, a za gužve obratite se onima čija je to obaveza: nadležnima Drobnjaku Monistru & Co.
Ne znam koji deo vam nije jasan?
 
Па, када је политика неважна, због чега нам нон стоп политичари с..у око путева који граде парама које ће ми морати зарадити и платити. Не може се 3км Ап отворити без њих. Ја не желим то да гледам и плаћам! Небитно која је странка,
 
Al pazi sad ovo, ti plaćaš:
1. kroz putarinu (koju ko zna kako Režim svojevoljno određuje),
2. kroz poreze, akcize koje opet ko zna kako Režim određuje... dakle kroz budžet otplatu kredita za autoputeve,
3. plaćaš skuplju cenu gardnje autoputeva jer se opet Režim ugrađuje, pa je tako pre par godina 1km autoputa koštao par miliona evra, a sad je normalno da je 10 mil evra.
4. i sad nam još hoće nametnu dodatne troškove da plaćaš aparat TAG-a i kreditiraš ih plaćanjem putarine unapred jer ćeš npr na TAG uplatiti 5000 din, potrošićeš sada 1000, a ostalih 4000 ćeš tek u budućnosti za koji mesec. Dakle ti ih besplatno kreditiraš, na to ti ne plaćaju kamatu već besplatno koriste i obrću tvoja sredstva. Tako tebe, brate moj, putarina Obrenovac-Čačak ne košta npr 430 dinara nego npr 450 dinara. Jer ti moraš tu da uračunaš i otplatu TAG uređaja koji si platio i kamatu na novac koji ti stoji na njihovom računu a koji ćeš potrošiti tek možda za koji mesec. Šta, otkad se kamata na tuđa sredstva ne plaća, što Oni ne dobiju onda od banaka kredit za gradnju autoputa bez kamate??? Ma nemoj, bakama moraju da plaćaju kamate al će zato moja sredstva vrte bez da mi plaćaju kamatu, pa neće da može. Pa neću druže da im platim tih 20 dinara više, već im plaćam desetine hiljada dinara više kroz akcize, poreze, skuplje putarine od Vinjeta itd.
I što je najgore ovde ima ljudi koji terorišu druge učesnike u saobraćaju zašto neće da plate taj višak Režimu i da prihvate tu nezakonsku vremnsku diskriminaciju tipa: ko plati 20 dinara više proći će brže rampu, a ko ne plati proći će sporije. Ne, ja hoću da svako ko pošteno plati ima pravo da prolazi autoputem istom brzinom! U krajnjem slučaju, evo vi džekovi im platite TAGove kad se već predstavljate takvim facama i ismejavate druge koji nemaju ili neće da bacaju svoje pare.
 
Економија и политика увек иду под руку, само је проблем код нас што је политика зајахала економију.
А не бој се, ове кредите нећемо плаћати ми, већ унуци наши, ако нам у међувремену не узму за дуг све што још имамо иоле вредно.
Ово некритичко задуживање преко лажираног бдп, ускоро ће направити озбиљан земљотрес, према ком ће она црногорска милијарда бити кумов ситниш на свадби. Нека нам је бог у помоћ!
 
Vrh