Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828492#p828492:15blut07 je napisao(la):
Earthmoving » Čet Mar 04, 2021 12:05 pm[/url]":15blut07]U najboljem slučaju kada završe eksproprijaciju.
U najboljem slucaju do kraja godine?
 
Surčin-Novi Beograd je inače trebala da počne da se gradi još u martu prošle godine,odloženo je zbog Korone. Mogli su tih godinu dana vremena da iskoriste da dovrše eksproprijaciju,ali izgleda da će opet biti fiktivnog otvaranja radova kao i na Preljina-Požega,samo što na ovoj deonici nema čak ni tunela koje mogu da započnu pre završetka eksproprijacije,i da to prodaju u medijima kao "radove na autoputu u 3 smene" :bash:
 
Na posebnoj temi u ovom potforumu diskutujemo o deonici Surčin-NBGD, i to je zapravo magistrala.

Tokom prošle godine sprovođena je parcelacija, koja je završena, a sada je započeta eksproprijacija unošenjem zabeležbi o promeni nosioca prava na zemljištu tih novih parcela, a u korist Republičke direkcije za imovinu.

Provejava stav da se kasni, no da je moguće ući u radove i bez okončanih postupaka eksproprijacije, puten pravnog mehanizma koji meni nije sasvim jasan, nisam stručan za to.
 
Ljudi da izbegnu zamku da usled euforije početka radova podrže banditski ulazak u tuđu imovinu, jer onda sutra to može svako očekivati na svojoj imovini. Znači prvo eksproprijacija, dogovor sa vlasnikom, isplata imanja, pa onda novi vlasnik tj država može da uđe na posed da radi šta planira. Vlast je imala više od godinu da radi i završi eksproprijaciju, ako nije uradila svoj posao a hvlila se javno rokovima, ne treba drugi da ispaštaju zbog njihovog neprofesionalizma. Takodje, primecuje se ovde na većini tema izgradnje autoputeva, ne samo na ovoj, da postoji problem da vlast neretko želi da potkrada, tj da plati manju cenu od tržišne vlasnicima na čijim imanjima se vrši eksproprijacija. Znači prvo dogovor sa vlasnicima, tržišna cena, pa tek onda gradnja autoputa na toj zemlji. I na kraju pitanje dal ti ljudi što projektuju trasu autoputa dal su to neki dbili ili pametni ljudi, jer može neki ćoravi foteljaš ucrta neku ludu trasu koja posle ne može značajno se menja i ošteti masu vlasnika. Konkretno, po meni su glupo udaljili petlju Surčin od Ostružničkog mosta, da je bila bliže mostu a ne Surčinu bi se mnogo manje kružilo iz grada za ulazak na autoput, a putnicima sa severa ne bi bilo duže, kao i bila bi ušteda gradnje 3-4km autoputa za koje bi se iskoristila postojeća Obilaznica. Takođe je čudna i trasa Surčin-NBg koja ide ravnicom a pravi neke čudne uglove umesto pravu liniju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828827#p828827:3k1y3nsg je napisao(la):
Earthmoving » Pet Mar 05, 2021 4:43 pm[/url]":3k1y3nsg]Ljudi da izbegnu zamku da usled euforije početka radova podrže banditski ulazak u tuđu imovinu, jer onda sutra to može svako očekivati na svojoj imovini. Znači prvo eksproprijacija, dogovor sa vlasnikom, isplata imanja, pa onda novi vlasnik tj država može da uđe na posed da radi šta planira. Vlast je imala više od godinu da radi i završi eksproprijaciju, ako nije uradila svoj posao a hvlila se javno rokovima, ne treba drugi da ispaštaju zbog njihovog neprofesionalizma. Takodje, primecuje se ovde na većini tema izgradnje autoputeva, ne samo na ovoj, da postoji problem da vlast neretko želi da potkrada, tj da plati manju cenu od tržišne vlasnicima na čijim imanjima se vrši eksproprijacija. Znači prvo dogovor sa vlasnicima, tržišna cena, pa tek onda gradnja autoputa na toj zemlji. I na kraju pitanje dal ti ljudi što projektuju trasu autoputa dal su to neki dbili ili pametni ljudi, jer može neki ćoravi foteljaš ucrta neku ludu trasu koja posle ne može značajno se menja i ošteti masu vlasnika. Konkretno, po meni su glupo udaljili petlju Surčin od Ostružničkog mosta, da je bila bliže mostu a ne Surčinu bi se mnogo manje kružilo iz grada za ulazak na autoput, a putnicima sa severa ne bi bilo duže, kao i bila bi ušteda gradnje 3-4km autoputa za koje bi se iskoristila postojeća Obilaznica. Takođe je čudna i trasa Surčin-NBg koja ide ravnicom a pravi neke čudne uglove umesto pravu liniju.
Ostalo je sasvim čudno kako to da baš nisu mogli da naprave da se sa severa na Miloš Veliki ne može ući direktnim desnim izlaskom, nego se mora kružiti 2 kilometra po onoj truba petlji
 
Da, meni isto dužina te petlje kao i one Lajkovac skroz nerazumna, ostale Ub, Takovo, Obrenovac, Preljina, Ljig normalne. Čak i ova komplikovana koja se gradi na Bubanj potoku deluje normalne dužine za uključenje/isključenje.
 
Earthmoving":1f7da6ta je napisao(la):
Konkretno, po meni su glupo udaljili petlju Surčin od Ostružničkog mosta, da je bila bliže mostu a ne Surčinu bi se mnogo manje kružilo iz grada za ulazak na autoput, a putnicima sa severa ne bi bilo duže, kao i bila bi ušteda gradnje 3-4km autoputa za koje bi se iskoristila postojeća Obilaznica. Takođe je čudna i trasa Surčin-NBg koja ide ravnicom a pravi neke čudne uglove umesto pravu liniju.

Mislim da nije moglo bliže mostu da se postavi i praktično pravom linijom spoji sa Jurija Gagarina, jer tada prolazi kroz zonu vodne zaštite(ili kako se već to zove) i tu ne sme da se gradi.

Da li ima negde analiza zašto je to spajanje brzom saobraćajnicom toliko skupo? Ispada možda čak i skuplje po km od deonice obrenovac-surčin gde je autoput i imaju dve velike petlje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827688#p827688:16ar29vf je napisao(la):
vucko » Pon Mar 01, 2021 9:04 pm[/url]":16ar29vf]Ovo je sramota, nude ljudima za opremljenu parcelu 500 evra po aru. Ja sam pre 10 godina prodao svoj mali plac u Trbušanima koji je imao 5 ari za 3000 evra to jest za 600 evra po aru, a nije imao ni vodu ni struju jer je u zabiti daleko od puta. Povrh svega dva meseca daju rok ljudima da se isele, a niko se nije setio da ih pre toga obavesti ili informiše kako bi znali da nađu novo domaćinstvo. Sramota. :notok:

Ovo je sustina. Nama su prosle godine u CG, okolina Pljevalja dali 750e po aru (TE Pljevlja), pri tome, zemlja sama po sebi ne moze ni po cemu da pridje ovoj u okolini Cacka...ni po cemu (nesto kao Mercedes vs. Fiat...). Ovo 2 meseca je tek horor...
 
Samo dovodjenje struje (prikljucak na EPS, bandere, majstor, instalacije...) i mašinsko kopanje bunara 30-50m na vrhovima brda (kao što su Trbušani) i opremom košta 4-5.000 evra ili tako nešto. Čak uopšte i nezavisno od povrišine zemljišta koje se eksproprijatiše, objekata na njoj, zasada, šume za ogrev, kvaliteta zemljišta itd. Znači svakoj parceli koja ima vodu i struju u startu bi trebali plate 4-5.000 evra pre računanja površine i ostalog za eksproprijaciju, jer će tolko vlasnike košta da iskopaju novi bunar i dovedu struju na novo mesto gde se presele. Plus montažna kuća npr oko 50 kvadrata oko 20.000 evra. Plus nameštaj prema dimenzijama nove kuće. Plus površina zemljišta puta tržišna cena po aru. Plus izgubljena dobit od zasada dok novi porastu. Za orahe, hrastove, drveće za ogrev voćke trebaju skoro i decenije, za maline 2 godine, jedino za povrće eventualno godinu dana. Otprilike tako bi bila poštena kalkulacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828991#p828991:2jllpyju je napisao(la):
Earthmoving » Sub Mar 06, 2021 10:37 am[/url]":2jllpyju]Samo dovodjenje struje (prikljucak na EPS, bandere, majstor, instalacije...) i mašinsko kopanje bunara 30-50m na vrhovima brda (kao što su Trbušani) i opremom košta 4-5.000 evra ili tako nešto. Čak uopšte i nezavisno od povrišine zemljišta koje se eksproprijatiše, objekata na njoj, zasada, šume za ogrev, kvaliteta zemljišta itd. Znači svakoj parceli koja ima vodu i struju u startu bi trebali plate 4-5.000 evra pre računanja površine i ostalog za eksproprijaciju, jer će tolko vlasnike košta da iskopaju novi bunar i dovedu struju na novo mesto gde se presele. Plus montažna kuća npr oko 50 kvadrata oko 20.000 evra. Plus nameštaj prema dimenzijama nove kuće. Plus površina zemljišta puta tržišna cena po aru. Plus izgubljena dobit od zasada dok novi porastu. Za orahe, hrastove, drveće za ogrev voćke trebaju skoro i decenije, za maline 2 godine, jedino za povrće eventualno godinu dana. Otprilike tako bi bila poštena kalkulacija.

Zbog toga je isplata najčešće dosta veća od tržišne vrednosti tih nekretnina/placeva. Ne znam kako će se regulisati konkretni primeri na ovoj trasi ali znam da su ljudi na drugim trasama za trošne kuće dobijali protivrednosti kvadrarta u "krugu dvojke"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829030#p829030:17cn2otj je napisao(la):
Markidjani » Sub Mar 06, 2021 11:56 am[/url]":17cn2otj]Big bos malo pre opet najavio za decembar pustanje trase Cacak-Pozega!

To će ponavljati sve do Oktobra. Onda će sramežljiv najaviti novi rok za 4/2022, pa onda za Svetog Nikolu 2022 :violina:
 
Човек је лепо рекао да С. Николе само није рекао годину....
 
U Pakovracu se rade stubovi u potoku, danas prelaze prema drugom delu. stavila bi sliku ali je prevelika.. rade samo tako, a vec sledecih dana nastavljaju dalje prema samoj petlji.
 
Prevelika slika? Kompresuj je. Ili je pošalji meni a ja ću je postaviti u tvoje ime :)
 
Најважнији тренутак - сада је извесно потписивање уговора за деоницу Пожега - Бољаре у овој години. И економски и стратешки, ово је најбитнији моменат читавог пројекта. Лице Србије се мења брже него што смо то мислили. Посебна добит је за средишњи део наше земље, ту треба очекивати удвостручење прихода у наредних 10 година. Наша Шумадија ће процветати!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829107#p829107:2tc3j8i4 je napisao(la):
Mac » Sub Mar 06, 2021 3:48 pm[/url]":2tc3j8i4]Најважнији тренутак - сада је извесно потписивање уговора за деоницу Пожега - Бољаре у овој години. И економски и стратешки, ово је најбитнији моменат читавог пројекта. Лице Србије се мења брже него што смо то мислили. Посебна добит је за средишњи део наше земље, ту треба очекивати удвостручење прихода у наредних 10 година. Наша Шумадија ће процветати!
Ćuti kad te molim, ali te zaista molim!

Najbitniji trenutak je kada ga naprave, a to o cvetanju mozes da okacis macku o rep, to da ti sad kazem odmah. Ne "cveta" se tako lako, mi smo zapustani decenijama i ako sami sebe ne iščupamo ni put nam nece pomoci. Pre svega mislim kroz male biznise, zaštitu malinara i vocara, seoski turizam...
Nismo mi Inđija koja dobija 7-8 fabriku pa kolike god da su plate...

Ja jesam optimisticna, ali daj malo realnosti jer je onda sve lupetanje koje slusamo svaki dan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828827#p828827:1rpxy8s3 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Mar 05, 2021 4:43 pm[/url]":1rpxy8s3]Ljudi da izbegnu zamku da usled euforije početka radova podrže banditski ulazak u tuđu imovinu, jer onda sutra to može svako očekivati na svojoj imovini. Znači prvo eksproprijacija, dogovor sa vlasnikom, isplata imanja, pa onda novi vlasnik tj država može da uđe na posed da radi šta planira. Vlast je imala više od godinu da radi i završi eksproprijaciju, ako nije uradila svoj posao a hvlila se javno rokovima, ne treba drugi da ispaštaju zbog njihovog neprofesionalizma. Takodje, primecuje se ovde na većini tema izgradnje autoputeva, ne samo na ovoj, da postoji problem da vlast neretko želi da potkrada, tj da plati manju cenu od tržišne vlasnicima na čijim imanjima se vrši eksproprijacija. Znači prvo dogovor sa vlasnicima, tržišna cena, pa tek onda gradnja autoputa na toj zemlji. I na kraju pitanje dal ti ljudi što projektuju trasu autoputa dal su to neki dbili ili pametni ljudi, jer može neki ćoravi foteljaš ucrta neku ludu trasu koja posle ne može značajno se menja i ošteti masu vlasnika. Konkretno, po meni su glupo udaljili petlju Surčin od Ostružničkog mosta, da je bila bliže mostu a ne Surčinu bi se mnogo manje kružilo iz grada za ulazak na autoput, a putnicima sa severa ne bi bilo duže, kao i bila bi ušteda gradnje 3-4km autoputa za koje bi se iskoristila postojeća Obilaznica. Takođe je čudna i trasa Surčin-NBg koja ide ravnicom a pravi neke čudne uglove umesto pravu liniju.
Potpuno razumem vlasnike koji ne žele da svoje zemljište prodaju budzašto,ali problem svih problema je što nije bilo ni najmanjeg razloga za euforiju još pre dve godine,kada je navodno započela izgradnja ove deonice,a do danas tu "izgradnju" nikako da vidimo svojim očima. Zašto eksproprijacija nije završena pre "svečanog otvaranja radova" 27.05.2019. može li iko dati odgovor?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829110#p829110:2ljtr1ol je napisao(la):
trialin » Sub Mar 06, 2021 4:04 pm[/url]":2ljtr1ol]Do Svetog Nikole al ajde nisu jos poceli trasiranje

https://youtu.be/1yjDZuVDHtY?t=3262
Ja ne znam kako Vučić navede čak ovoliko novih autoputeva, a da prošle godine nije pušten čak ni 1km punog profila? Za sad ni ove godine ne vidimo da će biti pušten ijedan km punog profila, možda 10tak km poluprofila Bg obilaznice, a vamo priča o 500km novih autoputeva?! Zatim nastavak Bg obilaznice od B Potoka do Pančeva sad sa 500 skočio na 700 mil evra?! Ako se sve ovo zaduži sa metroom, samo će prema Kini porasti dug 5 mlrd evra. Ko i kako će to da vraća, Srbija prošle godine - 50.000 stanovnika, hoće li pdv da skoči na 25% a akcize na 200%, hoće li ljudi da rade ko robovi samo za vraćanje duga ili kako to zamišlja....
 
Ni manje ni više nego do Boljara. Što je potpuna besmislica ako se nekako ne uključi i CG i odrade barem svoj deo od Boljara do magistralnog puta Berane-Ribarevine. To je nekih 16km po guglu kroz relativno lagan teren. Tako bi se barem nekako povezao sa postojećom mrežom puteva. Mada se u CG medijima uvek govorilo o produžetku do Andrijevice kao sledećoj deonici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829132#p829132:38ix7swt je napisao(la):
MiraC » Sub Mar 06, 2021 6:09 pm[/url]":38ix7swt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829107#p829107:38ix7swt je napisao(la):
Mac » Sub Mar 06, 2021 3:48 pm[/url]":38ix7swt]Најважнији тренутак - сада је извесно потписивање уговора за деоницу Пожега - Бољаре у овој години. И економски и стратешки, ово је најбитнији моменат читавог пројекта. Лице Србије се мења брже него што смо то мислили. Посебна добит је за средишњи део наше земље, ту треба очекивати удвостручење прихода у наредних 10 година. Наша Шумадија ће процветати!
Ćuti kad te molim, ali te zaista molim!

Najbitniji trenutak je kada ga naprave, a to o cvetanju mozes da okacis macku o rep, to da ti sad kazem odmah. Ne "cveta" se tako lako, mi smo zapustani decenijama i ako sami sebe ne iščupamo ni put nam nece pomoci. Pre svega mislim kroz male biznise, zaštitu malinara i vocara, seoski turizam...
Nismo mi Inđija koja dobija 7-8 fabriku pa kolike god da su plate...

Ja jesam optimisticna, ali daj malo realnosti jer je onda sve lupetanje koje slusamo svaki dan

Подсети ме за 10 година. Шумадију чека препород са ових неколико деоница. Њен привредни потенцијал није мањи него што је у Војводини. Мало више реалних процена и познавања ствари свима нам недостаје...
 
Аман људи , који је интерес Србије да баца огроман новац на деоницу од Пожега ка Бољару ? Црна Гора НЕ МОЖЕ наставити даље аутопут јер је пред банкротом,нема шансе да они наставе то ,а остале су им деонице око Подгорице и одатле до Бара. Нема шансе....
Боље је и Србији да за сада одустане од те утопије и да ради на другим правцима у Србији...
 
Ubrzali su radove i na petlji Lucani. Zavrsava se novi kamp za smestaj radnika koji ce raditi na samoj trasi. Postojeci kamp i radnici su zaduzeni samo tunel. Inace, zanimljivo je da oni nemaju nista jedni sa drugima. Recimo, kamion koji vozi zemlju iz tunela (jedna firma) vozi do odredjenog mesta a odatle se ponovo tovari u kamion (druga firma) i vozi 100m do drugog odredista za koji je zaduzena ta druga firma. Svak' svoj posao radi iako bi dosta ubrzalo da taj kamion prve firme odveze direktno gde treba.
Cak im nisu dozvolili da koriste njihov kolektor za otpadne vode nego se pravi drugi i pored toga sto ih samo ograda deli.
Zanimljiv neki narod.
Sto se tice eksproprijacije, jos nema papira bilo koje vrste tako da ne znam koju trasu zele da prave i na cijoj zemlji.
 
Vrh