Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829186#p829186:3qdq7un6 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Mar 06, 2021 7:19 pm[/url]":3qdq7un6]Аман људи , који је интерес Србије да баца огроман новац на деоницу од Пожега ка Бољару ? Црна Гора НЕ МОЖЕ наставити даље аутопут јер је пред банкротом,нема шансе да они наставе то ,а остале су им деонице око Подгорице и одатле до Бара. Нема шансе....
Боље је и Србији да за сада одустане од те утопије и да ради на другим правцима у Србији...

Moze bata Niko kada dodju mali zuti ljudi sa istoka i kupe celu Cenu Goru:)

Za 1 euro..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829179#p829179:32x1kyu8 je napisao(la):
Mac » Sub Mar 06, 2021 7:04 pm[/url]":32x1kyu8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829132#p829132:32x1kyu8 je napisao(la):
MiraC » Sub Mar 06, 2021 6:09 pm[/url]":32x1kyu8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829107#p829107:32x1kyu8 je napisao(la):
Mac » Sub Mar 06, 2021 3:48 pm[/url]":32x1kyu8]Најважнији тренутак -

Подсети ме за 10 година. Шумадију чека препород са ових неколико деоница. Њен привредни потенцијал није мањи него што је у Војводини. Мало више реалних процена и познавања ствари свима нам недостаје...
Pre svega, hvala sto nisi bio drzak kao ja u odgovoru tebi, i izvinjavam se, nisam ja inace tako bezobrazna.

Sto se tice tvoje tvrdnje mogu samo da kazem da ONI ZA 10G NECE ZAVRŠITI TAJ AP, a kamoli da vidimo neki preporod.

Ja ne poznajem stvari, nisam ni realna, samo gledam na osnovu iskustva i onda pricam ocekivanja za buducnost.
Ali zivi bili pa videli, ja prva zelim da se ovo sve izgradi.
Ja prva navijam da predsednik zna sta prica i nadam se da cemo zaista od 1.1.2022.imati AP
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829186#p829186:6fdwpral je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Mar 06, 2021 7:19 pm[/url]":6fdwpral]Аман људи , који је интерес Србије да баца огроман новац на деоницу од Пожега ка Бољару ? Црна Гора НЕ МОЖЕ наставити даље аутопут јер је пред банкротом,нема шансе да они наставе то ,а остале су им деонице око Подгорице и одатле до Бара. Нема шансе....
Боље је и Србији да за сада одустане од те утопије и да ради на другим правцима у Србији...
Pa oni ni svoj ne mogu da završe za 10 god.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829107#p829107:35d6qsjq je napisao(la):
Mac » Sub Mar 06, 2021 2:48 pm[/url]":35d6qsjq]Најважнији тренутак - сада је извесно потписивање уговора за деоницу Пожега - Бољаре у овој години. И економски и стратешки, ово је најбитнији моменат читавог пројекта. Лице Србије се мења брже него што смо то мислили. Посебна добит је за средишњи део наше земље, ту треба очекивати удвостручење прихода у наредних 10 година. Наша Шумадија ће процветати!

Oд кад изградња пута има везе са економским процватом? Јел процветала Војводина после аутопута А1? Овакве исте флоскуле користе наши озбиљни "експерти" у Влади. Ако национална економија није привлачна за озбиљне директне инвестиције, ако нисмо конкурентни на тржишту, ако смо у корупцији и безакоњу до гуше, тај аутопут ће онда бити користан само за побољшање саобраћаја и ни за шта више. Волео бих заиста да будеш у праву, увек сам оптимиста, директно повезивање са луком Бар може бити од изузетне користи, али не знам да ли ћемо успети да искористимо то.
 
A da se za promenu svi malo preispitamo i budemo sto je vise moguce objektivni i realni, bez uplitanja u politiku i pljuvanja po ovome ili onome?
Po mom misljenju, dobra je vest da se nesto pokrece sa mrtve tacke, da se potpisuju ugovori, da se gradi nesto, makar i ovako i ovoliko kako je trenutno.
Da, tacno je, gradi se mnogo sporo i to se ne moze osporiti ali ne moze se osporiti dobra namera, zelja i volja.
Slazem se sa komentarom @Mac, za 10 godina, bice totalno druga prica, dobra je sansa da cemo imati dobar deo koridora 11 zavrsen, ako ne u kompletu, onda veci deo zavrsen.
Koliko se secam, na ovom forumu sam nekoliko godina, dobar deo clanova nije verovao da ce uopste biti izgradjen auto put do Cacka. Sada pricamo o nastavku do Kotromana i do Boljara.
Hajde da budemo maksimalno kontruktivni i da doprinesemo daljoj diskusiji tako sto cemo share-ovati korisne informacije, umesto prepucavanja ili hejtovanja.
Naravno, ovo je samo moj predlog, ko se nasao uvredjenim neka ignorise ovaj post slobodno :D :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829186#p829186:xdjga9dc je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Mar 06, 2021 8:19 pm[/url]":xdjga9dc]Аман људи , који је интерес Србије да баца огроман новац на деоницу од Пожега ка Бољару ? Црна Гора НЕ МОЖЕ наставити даље аутопут јер је пред банкротом,нема шансе да они наставе то ,а остале су им деонице око Подгорице и одатле до Бара. Нема шансе....
Боље је и Србији да за сада одустане од те утопије и да ради на другим правцима у Србији...

Изградња деонице Пожега- Бољаре кроз слабо настањену област Пештера где нема никакве индустрије, великих градова, ничега, области са најоштријим зимама у овом делу Европе, где се стварају велики сметови и наноси снега због ветра и конфигурације терена за милирајду и по евра је невероватна будалаштина и сад је већ јасно да неке бесмислене и сулуде правце правимо због утицаја неких других држава, овај правац вероватно под утицајем Кинеза, а Ниш-Приштина као некакав НАТО коридор, градити аутопут ка тренутно окупираном и нестабилном у сваком смислу делу територије је ван памети.
 
Tačno je Vučić otvara od Požege do Preljine za Nikoljdan.A od Iverka do Lajkovca na Tucindan. :p
 
"Dodaje da će se stizati do Zlatibora za najviše dva sata i 10 minuta, dok se sada putuje tri sasta i 40 minuta."
3:40?? :bash: Ali zasto bas sve mora da slaze...
 
Sadasnje vreme se meri od Novog Sada a buduće od Beograda ;-)
Ja vas čitam mesecima i vidim da nema meni skorije bržeg dolaska u Trebinje iz NS... Ako dobijem 15 (?) Minuta obilaznicom Čačka da pevam.

Nije mi jedna stvar jasna. Zasto je potrebno preterivanja sa autoputevima? Evo od Sapca do Loznice ce biti moto put.

Siguran sam da bi smo svi pevali od srece da se pravi moto put (100-110km/h) do Pozege i dalje. Neka se naplacuje a širina jedne trake autoputa za 130km/h bi zadovoljavala uslove 4 trake za 100 km/h. Sigurno je i 30-40% jeftinije.

Ja bih bio presrećan. Kao što se i za prugu pravi kalkulacija isplativosti da li graditi za 120/140/160/200... Zašto ne isto i za put.
Pa kada saobraćaj dosegne nivo isplativosti za vise, krenuti po etapama dogradnju za drugu traku AP i tamo podici brzinu na 130km/h.

Eto, mojih par centi tj. para...
 
Konkretno, Preljina-Požega je projektovana za 130km/h samo do mesta Prijevor, pre Pakovraća, a odatle do Požege za 100km/h. Razlika je u širini traka - 3,75m za 120 i 130km/h, a 3,5m za 100 i 110km/h, nagibu - 4 i 5%, i radijusu krivina, ovde bi se reklo da su druga dva važnija. Slično je i u Grdeličkoj klisuri.

S druge strane, Šabac-Loznica je primer šta ne treba praviti, da imaš kružni tok na svakih 7-8km, gde treba da usporavaš sa 100 na 30, isto kao što je kod Žirovnice na Kragujevac-Batočina. Ali da nema toga svakako da bi bilo skroz korektno, a pritom se ne bi ni naplaćivao.
 
Praštajte ako je bilo.. :sesir:

Ako ste gledali ili čitali naprednjačke medije pomislili bi da ljudi iz Trbušana sa pesmom na usnama pristaju da napuste svoje domove zbog izgradnje auto-puta. Medjutim, situacija je mnogo drugačija. Njihov život se promenio preko noći. Velikim trudom i radom porodice Pavlović stvorili su gazdinstva za ponos. Medjutim, sve će to za mesečak dana nestati jer je odlukom urbanista odlučeno da ovuda prođe auto-put. Šest domaćinstava koja na ovoj lokaciji u Trbušanima žive preko stotinu godina moraće da potraže novi dom, a rok za to je tri meseca. Da će im se kuće rušiti Pavlovići su saznali tek pre mesec i po dana.

https://www.ozonpress.net/drustvo/gradj ... armerijom/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829306#p829306:1n79f6m0 je napisao(la):
nikicakica » Ned Mar 07, 2021 11:58 am[/url]":1n79f6m0]Konkretno, Preljina-Požega je projektovana za 130km/h samo do mesta Prijevor, pre Pakovraća, a odatle do Požege za 100km/h. Razlika je u širini traka - 3,75m za 120 i 130km/h, a 3,5m za 100 i 110km/h, nagibu - 4 i 5%, i radijusu krivina, ovde bi se reklo da su druga dva važnija. Slično je i u Grdeličkoj klisuri.

Teoretski to je deonica autoputa sa karakteristikama Moto puta, koja ce se naplacivati po tarifi autoputa?
 
Teoretski je autoput. Ako se ne varam, u zakonu piše da se autoput projektuje za 130km/h, ali da se to može smanjiti zbog konfiguracije terena. Kod nas ne postoji standard motoputa, svašta može biti motoput, od obične magistrale, pa i put sa standardom autoputa. Takođe, ne postoji ni jedna druga tarifa kod nas osim cene autoputa po kilometru za različite kategorije vozila.
 
Pošto bi ovaj autoput trebao da se ukrsti u Pg sa onim iz Hr, dobra vest da su Kinezi počeli da spajaju Pelješački most, koji je verovatno i najteži i najskuplji objekat na celoj toj trasi do Pg i dalje ka Skadru.
 

Prilozi

  • 123.jpg
    123.jpg
    20,5 KB · Pregleda: 3.360
Ako dozvoliš malu korekciju, brza cesta preko Pelješačkog mosta do Dubrovnika je potpuno drugi projekat od Jadransko-Jonskog autoputa koji će ići Popovim poljem i preko Trebinja do Podgorice.


Hrvatska je šta više jasno deklarisala da ne želi albanske šlepere uz svoju obalu i pomerila Jadransko - Jonski autoput u zaleđinu rivijere tj. u BiH.
 
Ja ipak mislim da je Pelješački most deo tog autoputa do Podgorice, samo da možda neće ići ka Dubrovniku jer je tu uska granica sa BH nego skrenuti negde iznad Slanog, iza zaleđem, ravnicom Popovim Poljem ka Trebinju, pa Čevu, Podgorici. Tako je bar bila priča pre 5-10 godina, jedino ako se nešto nije promenilo. A do Dubrovnika, ne znam, možda Hrvatska napravi neki krak autoputa ili brze ceste tih 30tak km. Nije nemoguće da i kod Trebinja bude neki tunel ka Dubrovniku kao za Makarasku što je ali pošto bi to bilo iz drzge države, ipak verujem da će Hr napraviti neki krak, slepo crevo ka Dubrovniku.
 
Peljesac.png


Ta brza cesta je samo ono Tuđmanovsko celovita Hrvatska i zaobilaženje graničnih prelaza sa BiH kod Neuma. Tu se leti prave sve veće gužve, da bi Jadranskom magistralom došao do Dubrovnika moraš izaći iz EU i ponovo ući.


Jadransko Jonski autoput se na Vc priključuje kod Čapljine-Počitelja i odatle već izgrađenim ka Splitu ili neizgrađenim na Mostar i Sarajevo.
 
Mali offtopic, odgovor Puteva na pitanje (ili bolje žalbu) šta se može preduzeti u vezi sa deonicom na kojoj nema isprekidane linije za preticanje, deonica Zlatibor - Užice - Požega.

Screenshot_20210309-134930_Gmail.jpg


Predlažem da im pošaljete mejl ukoliko imate sugestiju, nadam da će ubrzati stvari ukoliko se više ljudi bude žalilo. Relativno brzo odgovaraju, kroz par dana.
 
Dzokar, Bolje da su na delu Ue - Pz onu isprekidanu u krivini ###!!!!!! obojili u punu jer je vec jednom bio udes. Pisao je mislim @ branik o tom ludilu mozga.

Ali ima i nekih delova gde je ogranicenje 50, a policija sa radarom sedi u neobelezenom vozilu i hvata ko ide brze. Svasta mi imamo.
 
Деоница ауто-пута од Прељине до Пожеге имаће три тунела и 35 мостова
Наставак ауто-пута "Милош Велики" од Прељине до Пожеге интензивно се гради. Кинески извођачи боре се да пробију најдуже тунеле са две цеви, и саграде велики број мостова и препуста на тој деоници. У ЦИП-у, који је правио главни пројекат ове деонице, кажу да је она и најзахтевнија на путу ка Ужицу који се од Пожеге рачва према БиХ и према Црној Гори.

Део Коридора 11 од Прељине до ПОжеге дуг је 31 километар, али пролази кроз брдске и неприступачне делове Западне Србије, тако да ће чак трећина деонице бити у тунелима и мостовима.


https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekonomija/4289911
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830166#p830166:31cdinhl je napisao(la):
Pendolino » Čet Mar 11, 2021 2:37 pm[/url]":31cdinhl]
Деоница ауто-пута од Прељине до Пожеге имаће три тунела и 35 мостова
Наставак ауто-пута "Милош Велики" од Прељине до Пожеге интензивно се гради. Кинески извођачи боре се да пробију најдуже тунеле са две цеви, и саграде велики број мостова и препуста на тој деоници. У ЦИП-у, који је правио главни пројекат ове деонице, кажу да је она и најзахтевнија на путу ка Ужицу који се од Пожеге рачва према БиХ и према Црној Гори.

Део Коридора 11 од Прељине до ПОжеге дуг је 31 километар, али пролази кроз брдске и неприступачне делове Западне Србије, тако да ће чак трећина деонице бити у тунелима и мостовима.


https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekonomija/4289911

Зашто ли сам ја мислио да им је приоритет Златибор и даље Вишеград? Значи од Пожеге окрежу ка Сјеници и Пештеру. Занимљиво. :)
 
Колика је вероватноћа да стварно заврше до Светог Николе? Једино ако буду истовремено радиле хиљаде радника и машина. Индикативно је толико истицање рока... Баш ме занима шта ће бити. 9 месеци и 9 дана тика-так...
 
Vrh